Παιδιά να πώ κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη....
Διάβασα όλα τα παραπάνω , και σε μέσες άκρες συμφωνώ.
Να προτείνω τη δική μου εκδοχή;
Βολεύει ιδιαίτερα όσους είναι επαγγελματίες, ή εμφανίζουν έστω κι ένα συμβολικό, αγροτικό εισόδημα (δεν χρειάζεται να είσαι κανονικός αγρότης ).
Με κόστος ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΟ ενός από τα τζιπάκια που αναφέρονται πιο πάνω, (και εννοώ τα μικρά, γιατί από τα μεγάλα του στυλ Χ5 υπάρχει τεράστια διαφορα ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ!) αγοραζεις ένα από τα σύγχρονα Pick-up που κυκλοφορούν στην αγορά! Είναι σε μεγάλη άνοδο πωλήσεων σαν κατηγορία, και θα τα ακούσετε να αναφέρονται και σαν S.U.T. (SPORT UTILITY TRUCKS)
Υπάρχουν διάφορα, αλλά εγώ θα προτιμούσα το ISUZU D-MAX ....
Και εξηγούμαι:
Με κόστος από 25000 εώς 28-29000, αγοράζεις την διπλοκάμπινη ή αντίστοιχα την 4Θυρη έκδοση...
Τι σου παρέχει:
1. 3000 cc με 184 ίππους , το νέο μοντέλο, φυσικά Diesel, με common rail, και turbo intercooler, με 39 κιλά ροπής από τις 1.800 εώς τις 3400 στροφές περίπου...Με προδιαγραφές αντιρύπανσης Euro 4, (Είναι πιο καθαρό από τα βενζινοκίνητα, εκτός απο αυτά που επίσης έχουν Euro 4!)
2. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΟΧΗΜΑ (όχι του σαλονιού) με επιλογή τετρακίνησης ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 100 ΧΛΜ/ΩΡΑ (αργά- γρήγορα) και μπλοκέ με LSD διαφορικά....
3. Εξοπλισμό που θα ζήλευαν πολλά επιβατικά οχήματα (έχει ότι φανταστείτε απο άνεση και ασφάλεια...ABS-EBV,AIRBAGS, A/C, FULL ELECTRICS, CD-MP3 ΜΕ 6 ΗΧΕΙΑ, ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ, TRIP COMPUTER)
4. ʼπλετους χώρους στην καμπίνα, ιδίως το 4Θυρο, (αλλά και το διπλοκάμπινο είναι αποδεκτό,) είναι μέσα μεγαλύτερο απο πολλά μεσαία Ι.Χ....
5. Η καρότσα κλείνει με ένα σχετικά οικονομικο canopy και γίνεται ένα τεράστιο πορτ - παγκάζ....
6. ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : 8,3 λίτρα πετρέλαιο περίπου/100 χλμ, μικτός κύκλος.
7. Αξιοπιστία-αντοχή- οικονομικά σέρβις. (π.χ. το συγκεκριμένο δεν έχει ιμάντα εκκεντροφόρου, αλλά γρανάζωμα και δεν απαιτεί ποτέ αλλαγή του ιμάντα).
8. Απίστευτες εκτός δρόμου δυνατότητες (πάει εκεί που δεν πάει κανένα άλλο).
9. Πολύ αποδεκτή οδική συμπεριφορά στο δρόμο και στο ταξίδι, κλάσεις ανώτερο από τα μικρά - σκληρά τζιπ που αναφέρθηκαν πιο πάνω....θυμήζει μάλλον επιβατικό.
10. Σήμα με 75 ?, ασφάλεια περίπου απο 160 ? το εξάμηνο, ανάλογα με τις καλύψεις που θα επιλέξετε βέβαια...
11. Τεράστια δυνατότητα μεταφοράς φορτίου και ρυμούλκησης (μπορείς στην κυριολεξία να φορτώσεις το σπίτι σου και να φύγεις...)
12. Εμφάνιση ''θηρίου'' που εντυπωσιάζει....
13. Δεν υστερεί και σε ασφάλεια, έχοντας πολύ στιβαρό πλαίσιο, και αντοχή στις συγκρούσεις.
14. Μεγάλο ύψος από το έδαφος που επιτρέπει να περνάει τα πάντα κυριολεκτικά ''από πάνω''.
15. Πλήθος διαθέσιμων αξεσουάρ (που δεν είναι πανάκριβα), για να το κάνει ο καθένας όπως του αρέσει....
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ;
Εγώ προσωπικά το έχω , και κάνω όλες τις δουλειές και όλες τις διαδρομές, χωρίς κανένα πρόβλημα....
Μόνο μείον ότι είναι λιγο δυσκίνητο στην πόλη, αλλά και τα μεγάλα τζιπ το ίδιο είναι!
Απλά , αποκλειστικά για την πόλη έχω ένα μικρό και πάμθηνο κουρσάκι της πλάκας, που έτσι κι αλλοιώς το χρειάζεται και η γυναίκα....
Γιά όλα τα άλλα που είπαμε πιο πάνω το θεριό ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ....
Σκεφτείτε τι προσφέρει με τα λεφτά ενός ολόγυμνου και κατ εμέ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥ Wrangler......
Για σκεφτείτε το σοβαρά! Ένα αμάξι που κάνει τα πάντα , με κόστος τίποτα, και με λογική τιμή αγοράς !