Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 123K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

stamatis

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2005
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
Κατα αρχη καλησπερα απο εμενα ,μιας και ειναι το πρωτο μου post εδω,δεν ξερω τι λετε για το jimny,αλλα θα μου επιτρεψετε να πω γιαυτο το αμαξι γιατι το εχω,και πριν απο αυτο ειχα αλλο τζιπ και με ποιο πολλα κυβικα και μαλιστα ηταν απο τα ποιο καλα τζιπ της κατηγοριας του,και λεω ηταν ,λογο οτι δεν βγαινει ποια,το suzukaki λοιπον το πηρα μεταχειρισμενο με πολυ λιγα χιλιομετρα και cabrio,ο φιλος μου που μου το βρηκε ,οταν πηγαμε να παρουμε μαζι καποια πραγματα με ενα τρειλερ,μου λεει καλα δεν κρατας το τιμονι?(εννοω οτι το κραταγα χαλαρα οπως και στα αλλα ιχ που εχω)εγω εχω  μου λεει στο μαγαζι αλλα 7 τετοια και δεν μπορω να παω με κανενα χωρις να κραταω τιμονι ,και μαλιστα μονα τους ,οχι με τρειλερ οπως εσυ,του λεω δεν ξερω ,γιατι δεν ξαναειχα οπως θα ξερεις ,αλλα αυτο παει μονο του.Αυτα λοιπον που μπορω να πω ειναι οτι,το αμαξακι ειναι τελειο,το μονο πραγμα που χρειαζεται ειναι δισκοπλακες,γιατι απο τη μανα του στραβωνουν για πλακα,οπως και λιγο προσοχη στα πλαστικα μεσα στο αμαξι,γιατι χαραζουν πολυ ευκολα,το αυτοκινητο αυτο χαλαει στη συμπεριφορατου  οταν βαλεις αλλη διασταση λαστιχα ,εγω στην εθνικη ταξιδευω με περιπου 145-150 χιλιομετρα και δεν καταλαβαινει ουτε μποφορ αλλα ουτε και τιποτα αλλο,φυσικα μην περιμενετε συμπεριφορα mercedes,αυτο ειναι για αλλη δουλεια,και στην ασφαλτο ειναι παρα πολυ καλο,χωρια που βγαζει αδεια ρυμουλκησεις 1030 κιλα με φρενα,λογο οτι ειναι και αυτο 1030 !!!!κιλα,εγω τραβαω και σκαφος και ειναι τελειο,οσο για το θεμα της τουμπας που ειπαν μερικοι,σε οποιδηποτε αυτοκινητο βαλεις στα λαστιχα τον αερα που λεει η suzuki δεν τη γλυτωνεις τη τουμπα,λεει 24 μπροστα και 22 πισω αν θυμαμαι καλα,αυτες οι πιεσεις ειναι για το χωμα,για τον ασφαλτο πρεπει να βαζεις 30 εως 32,εκει ειναι και η αιτια,γιατι αν εχεις χαμηλη πιεση οταν για καποιο λογο το αμαξι χρειαστει να γλυστριση,αυτο μαγκωνει και ερχετε τα ανασκελα,παρτο λοιπον φιλε μου και θα με θυμηθεις,οπως θα με θυμηθεις οταν χρειαστει να το πουλησεις,γιατι τοτε μπορει να παρεις και παραπανω λεφτα απο οτι το πηρες,εχει τη καλυτερη τιμη μεταπωλησης.ναστε καλα και ελπιζω να βοηθησα.

υσ.το camprio εχει τα καθισματα και τη μοκετα αδιαβροχα,οποτε μεσα το πλενεις και με τη μανικα. :2funny:
 

cyber

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2006
Μηνύματα
76
Like
0
Πόντοι
0
Κατοχος jimny και γω εχω να πω τα εξης και δεν ειμαι και τυχαιος...επαγγελματιας οδηγος σε φορτηγα ειμαι..... Εκει που παει το jimny δεν παει κανενα....ουτε  wrangler γιατι θα λυπηθεις τα λεφτα του να το χωσεις εκει μεσα. Λογω κοντου μεταξονιου καθε εμποδιο ειναι για παιχνιδι.Για την πολη ιδανικο μικρο παρκαρει παντου ανεβαινει πεζοδρομια κρασπεδα λακουβες κτλ. Ειναι ψιλο βλεπεις και μπροστα τι παιζεται και ειναι ιαπωνικο. Δε σπαει δε χαλαει. Υπερ του χαμηλη καταναλωση ασφαλιστρα σημα.Ειναι ομορφο και περνει ωραιο φτιαξιμο. Χωροι για 4 ατομα χωρις αποσκευες η για 2 με πολλες αποσκευες. Παω για σκι και καταδυσεις και του φορτωνω τα παντα αλλα με την κοπελα μου μαζι. Εθνικη τωρα. Μεχρι 120 ειναι ασφαλες απο εκει και περα πλευρικοι ανεμοι κανουν  τη ζημια. Προσωπικα το εχω παει και 160 χωρις αερα και παει μια χαρα αλλα το οριο της ασφαλειας ειναι στα 110-120. Στροφες? Μπαινω στα λιμανακια με 80 χιλιομετρα και δεν το φοβαμαι καθολου. Μπορει να παιρνει κλιση αλλα δεν φευγει και τοσο ευκολα το πολυ να σου πεταξει κωλο αλλα με λιγο αναποδο το στρωνεις...... Συμπερασμα αν θες ενα αμαξι να σε πηγαινει παντου να μην σπαει και να εχει χαμηλη συντηρηση φορολογια και κοστος γενικα ειναι ιδανικο. Αν θες αμαξι για εθνικη τοτε δεν ψαχνεις jeep αλλα κλασικο αμαξι....
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
30
Πόντοι
16
Ισχύει οτι το κλειστό κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ενώ το Cabrio στην Ισπανία και για τον λόγο αυτό δεν έχει καμία σχέση το ένα αυτοκίνητο με το άλλο ??
 

Andras37Athina

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.348
Like
19
Πόντοι
16
Δεν είναι Testarossa στην Εθνική, αλλά θα το γουστάρεις off-road. Εκεί είναι που αξίζει τα λεφτά του φίλε.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πάρε καλλίτερα κανένα Forester αν αντέχεις.

Έχεις δεί τιμές Jimny αι τιμές Forester; Τι του λές τώρα του ανθρώπου; Νομίζεις πώς αν μπορούσε να καβαντζάρει τα 25 χιλιάρικα, στο Jimny θα έμενε;
 

Andras37Athina

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.348
Like
19
Πόντοι
16
Επί της ουσίας, δεν ξέρω πώς είναι το Jimny. Το πρώτο μου αμάξι όμως ήταν Samurai cabrio, προκάτοχος του Jimny. Το Samurai ήταν ιδανικό για την πόλη. Ορατότητα άριστη, ευέλικτο μές στην κίνηση, μοναδικό στο παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, οικοδομές, παρτέρια κ.ο.κ.

Σε off-road, καλύτερο και από Wrangler όπως είπε και ένας σύντροφος παραπάνω. Όλα του τα αυτοκίνητα μετά το Samurai είναι SUV, με τζιποειδή χαρακτήρα περισσότερο, αλλά σαν το Samurai, άλλο δεν έχω δεί.

Επίσης, φτηνό στα καύσιμα, στη συντήρηση, στα τέλη κυκλοφορίας κ.ο.κ.

Τα ντεζαβαντάζ του, χαμηλές ταχύτητες στην Εθνική (όχι πάνω από 130 χλμ.) και μικροί χώροι μέσα, μα καθόλου χώρους για αποσκευές.

Φαντάζομαι το Jimny θα είναι πολύ καλύτερο, οπότε, θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Για να' μαι ακριβής, αν είχα ένα μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο και έψαχνα ένα μικρότερο για να κάνω το χαβαλέ μου, εντός και εκτός δρόμου, το Jimny θα' ταν σίγουρα από τις πρώτες μου, αν όχι η πρώτη μου επιλογή.

Καλό, ακούγεται πώς είναι και το Terios στο μεταξύ.
 

Επισκέπτης
ισχυει οτι το καμπριο κατασκευαζεται στην ευρωπη και το κλειστο στην ιαπωνια γι αυτο και εγω αγορασα το κλειστο!!και σας πληροφορω οτι στην αθηνα το οδηγω και γρηγορα κιολας χωρις κανενα προβλημα!στα εκτος δρομου ειναι απιστευτο!απο τα καλυτερα!!και φυσικα ιαπωνικη αξιοπιστια !!!!
 

fkmenace

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
647
Like
15
Πόντοι
6
Να πω ότι δεν έβαλα μέσα το θέμα της ποιότητας του δρόμου που έθεσε ο warhol, που είναι επίσης πολύ σωστό. Όποιος ειδικά μένει από κέντρο και πάνω, έχει βρεθεί φάτσα με το να αφήσει τις αναρτήσεις του στο οδόστρωμα πολλές φορές.

Το θέμα είναι ότι εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο που στο φανάρι της Αλεξάνδρας προς Κηφισίας να μπορεί να φύγει γρήγορα από τη δεξιά λωρίδα που για κάποιον λόγο σνομπάρουν όλοι, και με ταχύτητα 60-70 κμ να πάρει τη στροφή ανοικτά χωρίς να φοβάμαι μην φιλήσω το οδόστρωμα... και να πιάνει τα 140 άφοβα τον χειμώνα στην Κηφισίας, 3-4 το πρωί.. αυτά το Jimmy μάλλον δεν μπορεί να τα κάνει..
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Με αυτά που καταλαβαίνω, η καλύτερη δουλειά που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις ένα απλό αυτοκινητάκι.
Off-roader δεν είσαι...
Βουνό δεν θες να πηγαίνεις...
Αν κάποια στιγμή από λάθος τουμπάρεις το αμάξι σου θα σε πειράξει...
ʼρα τι το θες το τζιπ? Και ειδικά το jimny το οποίο είναι πραγματικό τζιπάκι και όχι SUV... Ακαμπτοι άξονες μπρος - πίσω, σασί και όχι αυτοφερόμενο αμάξωμα, αργές σχέσεις κτλπ. Ξέρεις τι σημαίνουν όλα αυτά? Απλά, ότι το αμάξι είναι σχεδιασμένο για βουνό και όχι για να μπαίνεις στα λιμανάκια...
Λογικό είναι λοιπόν ότι μπορεί και να τουμπάρει ακόμα και στο δρόμο...
Επειδή όμως γνωρίζω κάτι παραπάνω για το θέμα, επέτρεψέ μου να σου πω το εξής:
Να το πάρεις το Jimny. Και με την πρώτη σου ευκαιρία να πας βουνό μαζί με κάποιον που ξέρει. Ξέρει, όχι έχει ακούσει...! Θα πάθεις πλάκα όταν δεις τι μπορεί να κάνει αυτό το μικρούλι τζιπάκι 1300 κυβικών. Μετά θα καταλάβεις ότι για το 4χ4 (off-roading) αξίζει να θυσιάσεις κάποια στοιχεία τα οποία θα σε κάνουν 'γρήγορο' στην άσφαλτο. Θα δεις τι πάει να πει να κατατροπώνεις SUV αξίας άνω των 70.000 ευρώ όταν θα βρίσκεσαι σε χώμα - χιόνι - λάσπη.
Όσο για το Sportage...ξέχνα το. Μέτρια ποιότητα κατασκευής, πολλές βενζίνες και όχι το ιδανικότερο για το βουνό.
Το Wrangler είναι πολύ καλό, αλλά μόνο αν είναι 4λιτρο και έχει δεχθεί επιπλέον βελτιώσεις (ψήλωμα, λάστιχα κτλπ) Το 2,4 θα αγκωμαχάει περισσότερο από το Jimny λόγω βάρους και αδύναμου μοτέρ.
Α, και σε καμία, μα καμία περίπτωση μην πάρεις Cabrio.
Όλα τα παραπάνω βέβαια, με την προυπόθεση ότι θα πηγαίνεις και σε κανα βουνό... Αν όχι σου είπα και στην αρχή... Πάρε ένα απλό αυτοκινητάκι για να κάνεις τη δουλειά σου.
Για παραπάνω βοήθεια στο θέμα κάνε μία βολτίτσα και από τα παρακάτω...

 

Επισκέπτης
φκ βουλιαγμενης εγω με το τζιπακι,4 τα ξημερωματα ,με 120 και να περναω καρφι τις λακουβες και διπλα μου ενα οκταβια ρς να βαραει οχτιαρα για να τις αποφυγεις και να μην σπασει τα αυτοκινητα του!! ;)!!οταν δε βρεχει βαζω τετρακινηση και παω τραινο στην ασφαλτο  ;)!!!φυσικα και δεν τρεχει οσο αλλα αυτοκινητα αλλα εχει περισσοτερα πλεονεκτηματα γιατι στην ελλαδα ζουμε με τους σκατα δρομους!
 

fkmenace

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
647
Like
15
Πόντοι
6
Καλά όντως τα οχτάρια είναι μια υπόθεση.. Αλλά πάλι έχω κάνει τόσες φορές την Βουλιαγμένης μετά τα μεσάνυχτα που ξέρω λακούβες, φανάρια, στροφές, μπάτσους και σε ποιο στενό να περιμένω αδέσποτο..!

Αλλά βασικά έχεις ένα καλό point..
 

Επισκέπτης
αφου τα αρχιδια δεν φτιαχνουν τους δρομους  :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:!!!!!!!!!!
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
διαφωνώ κάθετα. το είχα 4 χρόνια, δεν χάλασε ποτέ, πήγε εκεί που μόνο LandCruiser ή land rover έφτανε και αυτά με δυσκολία (ψηλωμένο δε, απλά δεν έχει αντίπαλο), χώραγε σχεδόν παντού, το πούλησα όσο το πήρα,

ΑΛΛΑ

δεν έχει χώρο για αποσκευές, ούτε για 4 επιβάτες και στην άσφαλτο sorry, αλλά αυτή είναι οδική συμπεριφορά των 50s.

Κακά τα ψέματα. Ψηλό τετρακινητο κατάλληλο για offroad και άσφαλτο παίρνει κανείς πληρώνοντας όσο 2 αυτοκίνητα. Διαφορετικά συμβιβάζεται.

Ανάλογα με τις ανάγκες αποφασίζεις. Για λίγο χιόνι και κίνηση σε λάσπη πάντως είναι λάθος κάποιος να πάρει κάτι σε terios ή Jimny. Πρακτικά, γιατί περί ορέξεως....

Ο,τι σου γυαλίζει και μπορείς να το πληρώσεις πρέπει να το παίρνεις. Ακόμα και αν δεν σε ικανοποιήσει. Κάτι αντίστοιχο με CT!!!

 

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Αξίζει να αγοράσω το συγκεκριμένο μοντέλο που έβγαλε πρόσφατα η SEAT;Το έχει αγοράσει κανείς να μου πει εντυπώσεις;Το 1,4 έχει αξιόλογες επιδόσεις ή είναι μούφα;ευχαριστώ.
 

FidoDiLdo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
864
Like
5
Πόντοι
6
Εγω που εχω το 1.6 ,αλλα το παλιο μοντελο(2002) ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.
Καλες επιδοσεις για 1.6 , καλη ποιοτητα (oλα τα μερη ειναι VW-AUDI ) , λογικες τιμες συντηρησης και δεν εχω αντιμετωπισει χαζοπροβληματα πχ με ηλεκτρονικα που αντιμετωπιζουν γνωστοι μου με γαλλικα-ιταλικα αυτοκινητα...
Τωρα για το καινουριο που θες εσυ , εχω ακουσει πολυ καλα λογια , αλλα φοβαμαι οτι με τον 1.4 κινητηρα θα σερνεται...
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.298
Κριτικές
29
Like
3.374
Πόντοι
6.495
Γειά σας συναγωνιστές, έχει κανείς Wrangler να μου λύσει μερικές απορίες; Αναφέρομαι για το 2.400 κυβικών. Πόσα καίει, αν βγάζει ζημιές, αν έχει πρόβλημα στα φρένα, όπως έχω ακούσει.
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
194
Πόντοι
6.055
Προσωπική μου καθαρά άποψη, αν θες να πάρεις το wrangler πάρε και το terios!
Είναι μικρό για τζίπ, εγώ σκέφτομαι το cherokee limited 3.7 και βέβαια το υπέροχο και πανάκριβο overland ή laredo.

'Ολα τα παραπάνω jeep καίνε αρκετά, είχα το Limited μερικές μέρες και δεν προλάβαινα να γεμίζω. Το service και τα ανταλλακτικά είνα ακριβά στα jeep.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
30
Πόντοι
16
Είχα το Wrangler της προηγούμενης γενιάς. Μοντέλο 2000 και το πούλησα το 2003.
Κάποια σοβαρή βλάβη δεν μου είχε παρουσιάσει εκτός απο μια ζημιά στην κρεμαγιέρα που μου την άλλαξαν στην εγγύηση, αλλά μάλλον είχα πέσει την περίπτωση. Γενικά είναι πολύ αξιόπιστο. Για φρένα είχα ακούσει κι εγώ σε άλλα (όπως και στον δίσκο-πλατώ) αλλά σε μένα δεν είχε παρουσιάσει τίποτα.
Βενζίνη έβαζα περίπου 40Ε την εβδομάδα και έκανα διαδρομές κάθε μέρα Ν.Σμύρνη-Μαρούσι + καμιά βόλτα το απόγευμα 1-2 φορές την εβδομάδα. ΣΚ έβαζα άλλα 20Ε.
Ενδεικτικές καταναλώσεις: Αθήνα-Ναύπλιο-Αθήνα 50Ε. Αθήνα-Θεσσαλονίκη (one-way) 100E.
Service: Εδώ είναι το σημείο που πονάει. Στο συγκεκριμένο μοντέλο (δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο τελευταίο) πρέπει να κάνεις service κάθε 7.500 χλμ. Υπολόγισε οτι θέλεις 400 με 600 E το κάθε service... (εννοείται στην αντιπροσωπεία, γιατί δεν είχα βρεί κάποιο αξιόπιστο συνεργείο εκτός...)
Επίσης λάβε υπόψη σου οτι δεν είναι ευχρηστο αυτοκίνητο πόλης. Εσωτερικά επίσης είναι πολύ σπαρτιάτικο. Γενικά είναι Jeep. Δηλαδή αν γουστάρεις βγάζεις πανεύκολα τις πόρτες, ρίχνεις το παρ-πρίζ και φεύγεις ...
Εγώ το πούλησα γιατί με είχε κουράσει στις διαδρομές μου στην Αθήνα. Ειδικά αν πέσεις σε κίνηση σου γαμιέται το κέρατο. Βαρύ τιμόνι + δυσχρηστος επιλογέας ταχυτήτων = ζωή κόλαση !!



 

PANAXIOS

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2006
Μηνύματα
641
Κριτικές
4
Like
109
Πόντοι
6
μια φουρνια της jeep (πριν 1χρονο νομιζω) παρουσιασε ενα προβλημα στους τροχους παγκοσμιως οχι μονο ελλαδα
.εγινε ανακληση για ελεγχο.
δεν θυμαμαι το σχετικο αρθρο (ναυτεμπορικη).
 

PANAXIOS

Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2006
Μηνύματα
641
Κριτικές
4
Like
109
Πόντοι
6
παντως οσον αφορα την καταναλωση μαλλον ειναι σαν να εχεις ευδομαδιαια σχεση με cg.
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
21
Πόντοι
16
...πρέπει να είσαι adventure τύπος .
μια φορά οδήγησα σε χωματόδρομο με λακούβες , και πονούσα τη μέση μου μετά.
 

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom