[size=8pt]γιατί δεν πας ρε κολλητέ στην έκθεση που έχει στο ελληνικό τώρα να βρεις αυτό που θες;;;
Πες τους ότι λες εδώ και μάλλον θα σε βοθησουν.[/size]
Γιατί φίλε μου εκεί πρέπει να πάρω καινούριο. Και καινούριο όχημα δεν έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου (καί έχω αγοράσει μέχρι τώρα 8 αυτοκίνητα - τα 3 τα έχω ακόμα και χρησιμοποιούνται).
Είναι θέμα φιλοσοφίας. Οι τύποι στο Ελληνικό πληρώνονται ΑΠΟ ΜΕΝΑ για να κάνουν αυτό που κάνουν, και οι εκθέσεις και οι αντιπροσωπείες έχουν γενικά έξοδα που πάλι απο μένα θα βγούν, αν αγοράσω όχημα απο εκεί.
Με άλλα λόγια: Αν αγοράσω σήμερα ένα μεταχείρο 100 δρχ., αύριο το πουλάω στα ίδια. 95 ή 105, κάπου εκεί, δεν έχουν τόση σημασία οι 5 δρχ, πάντως κάπου εκεί.
Τα όσα πλήρωσα είναι όσο κάνει στην πιάτσα.
Αν αγοράσω σήμερα ένα καινούριο 100 δρχ (ή ένα μεταχείρο απο "έκθεση" 100 δρχ), αύριο το πουλάω 60 (και θα μαι και τυχερός). Οι 40 είναι η υπεραξία που ο επαγγελματίας προσθέτει πάνω στο πράμα που πουλάει, και ΕΧΕΙ τον τρόπο να το κάνει. Με το ψηστήρι του, με τις δόσεις του, με το γυάλισμά του, πάντως το κάνει.
Αρα για μένα (προσωπικά) η επίσκεψη στην έκθεση δε θα βγάλει τίποτα...
[size=8pt]ναι σταυρο αλλα μπορει να σε αφησει μεσ τη μεση της ομονοιας! και επειδη αν εννοεις το νιβα,το ειχα και εγω και καθε μηνα ημουν συνεργειο!![/size]
Φίλε warhol αυτό εννοώ, και (το έχω απο το 1997) δε με έχει αφήσει παρά μόνο μιά φορά (στις αρχές που δεν τόξερα - και απο μαλακία μου). Βεβαίως και χρειάζεται να έχεις μαζί σου μια καλή εργαλειοθήκη, ναι, έχω αλλάξει μερικά πράματα απο original σε βελτιωμένα (π.χ alternator) αλλά να μείνω στο δρόμο, δεν έχω μείνει
ποτέ.
Π.χ. έσπασε το δίχαλο του συμπλέκτη (άρα μένεις χωρίς ντεπραγιάζ), ήμουν στην Κρήτη, καί γύρισα ατην Αθήνα χωρίς ντεπραγιάζ. Αλλάζοντας τις ταχύτητες καρφωτές. Σε πιό άλλο 4χ4 το κάνεις αυτό?
Σαν κατασκευή είναι μια κατασκευή ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. Αυτό φαίνεται σε πολλά πράματα, π.χ στους γρύλλους των παραθύρων, στα πιτσιλιστήρια για τα τζάμια, στο alternator, στα ντουϊ των λαμπών, σε πολλά. Αλλά ότι πληρώσεις παίρνεις.
Η βασική του δομή όμως (και το design) είναι εξαιρετική. Πρόκειται για ένα 4χ4 με μόνιμη τετρακίνηση, 3 διαφορικά (ένα πίσω, ένα εμπρός και ένα μεσαίο που μοιράζει την κίνηση στα 2 άλλα), σύστημα μπλοκαρίσματος στο μεσαίο διαφορικό, και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ επιλογή low-high για τις 5+R σχέσεις.
Τα χαρακτηριστικά αυτά υπάρχουν μόνο στο Hummer, στο Land Rover, και στα Mercedes σειρά G. Ακόμα και τα CJ τα αμερικάνικα έχουν τη γνωστή μαλακία 2Η-4Η-4L, που ΔΕΝ σου επιτρέπει να κινείσαι με σχέση Low και [size=10pt]ξεμπλοκαρισμένο[/size] το μεσαίο διαφορικό. Γιατί απλούστατα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μεσαίο διαφορικό.
Το Niva έχει.
Τα μειονεκτήματά του είναι αυτά που είπα, συν το ότι δεν έχει ισχύ.
Ημουν μέλος σε διεθνές Niva Owner's Club για πολλά χρόνια (δυστυχώς πέθανε ο moderator απο καρκίνο και έκλεισε το club), και έχω μαζέψει ΑΠΕΙΡΕΣ πληροφορίες για παντός τύπου μετατροπές, μερικές απ τις οποίες έχω κανει και εγώ.
Η λύση για αύξηση της ισχύος είναι η εγκατάσταση ενός κινητήρα Lancia 2.000cc, αλλά αυτά είναι λύσεις για παλαβούς που έχουν άπειρες ώρες (και διάθεση) για πειραματισμούς και πατέντες.
Εγώ δεν έχω.
Επομένως ψάχνω (το ξαναλέω) για ένα 4χ4 με τα χαρακτηριστικά του Niva, αλλά πιό powerful και πιό μακρύ.
Ξέρει κανείς να πουλιέται κανένα Mercedes σειράς G?