Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
ναι σταυρο αλλα μπορει να σε αφησει μεσ τη μεση της ομονοιας  :2funny: :2funny:!!!και επειδη αν εννοεις το νιβα,το ειχα και εγω και καθε μηνα ημουν συνεργειο!!
 

Nefilim

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
730
Κριτικές
1
Like
37
Πόντοι
6
γιατί δεν πας ρε κολλητέ στην έκθεση που έχει στο ελληνικό τώρα να βρεις αυτό που θες;;;
Πες τους ότι λες εδώ και μάλλον θα σε βοθησουν.

 

Επισκέπτης
αγορασε το αβλεπει!!!δεν θα το μετανιωσεις ποτε!!!
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Έχω οδηγήσει Jimny cabrio στους καρόδρομους της Σαντορίνης πριν κάτι χρόνια επί πενθήμερο και μιλάμε μου άρεσε...
Εκτός των αυτονόητων off road δυνατοτήτων ήταν ευέλικτο, είχε ζωήρο κινητήρα και σε καμία περίπτωση δεν μου έδωσε εντύπωση αστάθειας (είμαι βέβαια σχετικά συντηρητικός οδηγός..)..Το τιμόνι μια χαρά μου φάνηκε και για χρήση μέσα στην πόλη.

Παρότι ήταν νοικιασμένο, μου έδωσε την αίσθηση καλής ποιότητας και στιβαρότητας και δεν έκαιγε πολλά...

Δεν παρακολουθώ πολύ τις εξελίξεις στα αυτοκίνητα αλλά μου φαίνεται καλή επιλογή σε φθηνό 4Χ4 ακόμη και σε κάμπριο αν βέβαια δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε χώρους και γκάζια (αν και είναι εξίσου γρήγορο με ένα οικογενειακό 1400 στην ευθεία)...
 

fkmenace

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
647
Like
14
Πόντοι
6
Μάγκες να εκφέρω μια ταπεινή άποψη. Αν το αυτοκίνητο δεν τρέχει, γάμησέ τα κι άφησε τα. Και δεν εννοώ να πιάνει τελική 300, εννοώ να σου δίνει τη χαρά της επιτάχυνσης. Κι εγώ το Jimmy σε νησί το οδήγησα (Ίος), και μέχρι τα 60 είσαι καλά.. μετά αρχίζουν τα δύσκολα. Όσο για μέσα στην πόλη, να είσαι σίγουρος φίλε ότι όσο σημαντικό είναι να βρίσκεις πάρκιν άλλο τόσο σημαντικό είναι να οδηγάς κάτι ευέλικτο και με μία έντιμη επιτάχυνση, για να μην χάνεις 20 λεπτά της ώρας στα φανάρια και στους αργόσχολους που οδηγούν (κι είναι και πολλοί ρε γαμώτο!)

Πάντως συμπεράσματα από τους συναγωνιστές :

1. Αν δεν είσαι σνόουμπόρντερ, σκιέρ, ΒΜΧ αναβάτης, νεαρός στον ʼνω Αχλαδόκαμπο (η κίνηση στο χώμα), ή αγρότης που θέλει γκολφ καρτ για να επιβλέπει την πρόοδο στα σταφύλια, κάνε μια ΚΙΤ ΚΑΤ και κοίτα αλλού

2. Το τί φίδια επιπλέον θα ακούσουμε εδώ μέσα από μερικούς.. και για να μην παρεξηγηθώ, είναι μερικοί που το κάνουν σύστημα, είτε μιλάνε για πουτάνες και παρτούζες, είτε για αυτοκίνητα!
 

Επισκέπτης
ολοι ξερουμε φκ πως ειναι οι ελληνικη δρομοι!!γεματοι λακουβες και σαμαρακια!!και με το jimny δεν με νοιαζει καθολου πως ειναι η ασφαλτος!!επιταχυνση για τζιπ εχει μια χαρα!!μπορει να μην τρεχει πολυ αλλα εχει αλλα χαρισματα!!αξιοπιστια,εκτος δρομους δυνατοτητες,ευκολια παρκινγκ,φτηνα ανταλακτικα σε σχεση με τα υπολοιπα τζιπ και δεν σε νοιαζουν οι κακοτεχνιες των δρομων!!
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.388
Κριτικές
1
Like
893
Πόντοι
96
To Jimny για off road ειναι πολυ καλο. Επειδη όμως off road θα κάνεις μια φορα το μήνα σου λέω οτι ειναι πολυ βολικο και στη πόλη μια και ειναι στενο μόνο που έχει λίφο κουνημα και αν οδηγεις βραδυ μετα απο κανα 2 ποτακια μπορει να σε κουράσει. στα μεγαλα μειον του οι στενοι χώροι.

εκει που θελω να καταληξω. αν εισαι πανω απο 1,90 ή πανω απο 100 κίλα μην το πάρεις. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ αν πριν πηδαγες μεσα στο αυτοκινητο ξεχασε το ξενοδοχειο ή γκαρσονιερα.
 

Επισκέπτης
αν ειναι καποιος πανω απο 1.90 η πανω απο 100 κιλα οτι και να οδηγει μικρο θα του φαινεται  :o :o
 

vasm

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2006
Μηνύματα
377
Κριτικές
5
Like
5
Πόντοι
1
παιδιά το έχω οδηγήσει και εγώ, το δοκίμασα τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο και μου φάνηκε πολύ καλο συγκριτικά με τον χαρακτήρα του. Το μονο μείον είναι τα φρένα του τα οποια χρήζουν αλλαγής, κατά τη γνώμη μου, άμεσα μετά την αγορά του.
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.288
Κριτικές
29
Like
3.111
Πόντοι
6.495
Να 'μαι πάλι και περισσότερο μπερδεμένος από την αρχή! Για πες ρε Warhol, μιας και έχεις Jimny, έτσι κι αλλιώς εθνική θα βγω τρεις -τέσσερις φορές το χρόνο, θα φρικάρω τελείως; Χάνεις τον έελγχο; Πάντως, δεν είμαι του τρεξίματος, αλλά άμα είναι να περάσει από δίπλα καμιάνταλίκα και να με στείλει στο άλλο ρεύμα...  :booty:
 

paiktoura

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.288
Κριτικές
29
Like
3.111
Πόντοι
6.495
Και κάτι ακόμα: Πώς μπορεί αν τουμπάρει; Εννοώ τι μαλακία πρέπει να κάνεις για να τουμπάρει;
 

Επισκέπτης
εθνικη οδο πας μια χαρα χωρις βεβαια να εχεις την ανεση που θα ειχες με ενα αλλο μεγαλυτερο αυτοκινητο!1εγω προσωπικα εχω παει θεσσαλονικη και πατρα χωρις κανενα προβλημα!!για να τουμπαρει πρεπει να μπεις με μεγαλη ταχυτητα σε στροφη η αν πας εκτος δρομου και εισαι αρχαριος να το κοψεις τελειως το τιμονι και να σου τουμπαρει!!αλλα μονο με μαλακια δικια σου θα σου τουμπαρει!!αλλα μην νομιζεις οτι ειναι οπως τα λενε!!οτι δηλαδη θελει τρομερη προσοχη κτλ κτλ!!θεμα συνηθειας ειναι !και οταν το συνηθησεις θα καταλαβεις ποσο σουπερ ειναι!
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
[size=8pt]γιατί δεν πας ρε κολλητέ στην έκθεση που έχει στο ελληνικό τώρα να βρεις αυτό που θες;;;
Πες τους ότι λες εδώ και μάλλον θα σε βοθησουν.[/size]

Γιατί φίλε μου εκεί πρέπει να πάρω καινούριο. Και καινούριο όχημα δεν έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου (καί έχω αγοράσει μέχρι τώρα 8 αυτοκίνητα - τα 3 τα έχω ακόμα και χρησιμοποιούνται).
Είναι θέμα φιλοσοφίας. Οι τύποι στο Ελληνικό πληρώνονται ΑΠΟ ΜΕΝΑ για να κάνουν αυτό που κάνουν, και οι εκθέσεις και οι αντιπροσωπείες έχουν γενικά έξοδα που πάλι απο μένα θα βγούν, αν αγοράσω όχημα απο εκεί.
Με άλλα λόγια: Αν αγοράσω σήμερα ένα μεταχείρο 100 δρχ., αύριο το πουλάω στα ίδια. 95 ή 105, κάπου εκεί, δεν έχουν τόση σημασία οι 5 δρχ, πάντως κάπου εκεί.
Τα όσα πλήρωσα είναι όσο κάνει στην πιάτσα.
Αν αγοράσω σήμερα ένα καινούριο 100 δρχ (ή ένα μεταχείρο απο "έκθεση" 100 δρχ), αύριο το πουλάω 60 (και θα μαι και τυχερός). Οι 40 είναι η υπεραξία που ο επαγγελματίας προσθέτει πάνω στο πράμα που πουλάει, και ΕΧΕΙ τον τρόπο να το κάνει. Με το ψηστήρι του, με τις δόσεις του, με το γυάλισμά του, πάντως το κάνει.
Αρα για μένα (προσωπικά) η επίσκεψη στην έκθεση δε θα βγάλει τίποτα...

[size=8pt]ναι σταυρο αλλα μπορει να σε αφησει μεσ τη μεση της ομονοιας!  και επειδη αν εννοεις το νιβα,το ειχα και εγω και καθε μηνα ημουν συνεργειο!![/size]

Φίλε warhol αυτό εννοώ, και (το έχω απο το 1997) δε με έχει αφήσει παρά μόνο μιά φορά (στις αρχές που δεν τόξερα - και απο μαλακία μου). Βεβαίως και χρειάζεται να έχεις μαζί σου μια καλή εργαλειοθήκη, ναι, έχω αλλάξει μερικά πράματα απο original σε βελτιωμένα (π.χ alternator) αλλά να μείνω στο δρόμο, δεν έχω μείνει ποτέ.
Π.χ. έσπασε το δίχαλο του συμπλέκτη (άρα μένεις χωρίς ντεπραγιάζ), ήμουν στην Κρήτη, καί γύρισα ατην Αθήνα χωρίς ντεπραγιάζ. Αλλάζοντας τις ταχύτητες καρφωτές. Σε πιό άλλο 4χ4 το κάνεις αυτό?

Σαν κατασκευή είναι μια κατασκευή ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ.  Αυτό φαίνεται σε πολλά πράματα, π.χ στους γρύλλους των παραθύρων, στα πιτσιλιστήρια για τα τζάμια, στο alternator, στα ντουϊ των λαμπών, σε πολλά. Αλλά ότι πληρώσεις παίρνεις.
Η βασική του δομή όμως (και το design) είναι εξαιρετική. Πρόκειται για ένα 4χ4 με μόνιμη τετρακίνηση, 3 διαφορικά (ένα πίσω, ένα εμπρός και ένα μεσαίο που μοιράζει την κίνηση στα 2 άλλα), σύστημα μπλοκαρίσματος στο μεσαίο διαφορικό, και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ επιλογή low-high για τις 5+R σχέσεις.
Τα χαρακτηριστικά αυτά υπάρχουν μόνο στο Hummer, στο Land Rover, και στα Mercedes σειρά G. Ακόμα και τα CJ τα αμερικάνικα έχουν τη γνωστή μαλακία 2Η-4Η-4L, που ΔΕΝ σου επιτρέπει να κινείσαι με σχέση Low και [size=10pt]ξεμπλοκαρισμένο[/size] το μεσαίο διαφορικό. Γιατί απλούστατα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ μεσαίο διαφορικό.
Το Niva έχει.
Τα μειονεκτήματά του είναι αυτά που είπα, συν το ότι δεν έχει ισχύ.
Ημουν μέλος σε διεθνές Niva Owner's Club για πολλά χρόνια (δυστυχώς πέθανε ο moderator απο καρκίνο και έκλεισε το club), και έχω μαζέψει ΑΠΕΙΡΕΣ πληροφορίες για παντός τύπου μετατροπές, μερικές απ τις οποίες έχω κανει και εγώ.
Η λύση για αύξηση της ισχύος είναι η εγκατάσταση ενός κινητήρα  Lancia 2.000cc, αλλά αυτά είναι λύσεις για παλαβούς που έχουν άπειρες ώρες (και διάθεση) για πειραματισμούς και πατέντες.
Εγώ δεν έχω.

Επομένως ψάχνω (το ξαναλέω) για ένα 4χ4 με τα χαρακτηριστικά του Niva, αλλά πιό powerful και πιό μακρύ.

Ξέρει κανείς να πουλιέται κανένα Mercedes σειράς G?

 

Επισκέπτης
εμενα σταυρο μου ειχε σπασει ο σωληνας βενζινης και ολο τα πατωμα ειχε γεμισει βενζινη!!ενα παραδειγμα σου λεω απο τα πολλα προβληματα που ειχα!!με το τζιμνυ δεν εχω κανενα απολυτως και σε πληροφορω οτι το τρεχω κιολας  και εκτος δρομου το παω παρα πολυ συχνα και δεν μου βγαζει κιχ!!!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ξέρει κανείς να πουλιέται κανένα Mercedes σειράς G?

Σταύρο εξαιρετική επιλογή το G  (Gelaendewagen)

Ψάξε στην Γερμανία να βρείς κάποιο με LKW Zulassung (άδεια φορτηγού), τα οποία μπορείς να τα εισάγεις πολύ φτηνά (σαν bobcat, caterpillar, ξέρεις τώρα...).

Κάντο όμως γρήγορα, γιατί ετοιμάζεται το νέο G και τα παλιά θα εξαφανιστούν σιγά σιγά.

Είναι με διαφορά το καλύτερο offroad.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
...άδεια φορτηγού, τα οποία μπορείς να τα εισάγεις πολύ φτηνά (σαν bobcat, caterpillar, ξέρεις τώρα...

Φίλε Γιώργο,
Αυτό (συγγνώμη) ξέχασα να το πω:
Πρέπει να είναι ΕΙΧ. Οχι ΦΙΧ.
1ον Επειδή το θέλω για να τραβάω βάρκα, άμα είναι ΦΙΧ, κανονικά θέλεις δίπλωμα κατηγορίας Ε για να το οδηγήσεις (ρυμουλκό μετά ρυμουλκουμένου).
2ον Επίσης δεν έχω επιχείρηση, ή κάποιο επάγγελμα που να δικαιολογεί την κατοχή ΦΙΧ.

Η μόνη λύση είναι κάποιο G που "βγαίνει" στον ΟΔΔΥ (συνήθως προέρχονται απο το στρατό).
Δε με πειράζει να είναι σε φάση που να χρειάζεται ολοκληρωτικό λύσιμο και ανακατασκευή. Ενα τέτοιο (σε ακινησία) θα μπορεί να βρεθεί με 1.000~2.000 ευρώ. Αμα η αγορά του κάνει (μόνο) τόσο, μπορώ να δώσω και 15.000 για να το κάνω όπως εγώ θέλω.
Αρκεί να έχει δικαίωμα να βγάλει πινακίδες ΕΙΧ.
 

Επισκέπτης
εκτος απο το jimny σκεφτομαι να αγορασω και το kia sportage καμπριο μοντελο 2001-2002!!σκυλι και αυτο εκτος δρομου και για ταξιδια μια χαρα!!!
 

dytikos

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2005
Μηνύματα
59
Like
0
Πόντοι
0
offroad ok αρκει να προσεχεις λιγο στις στροφες-χωματινες- να μην κανεις ταρζανιες γιατι γυρναει ευκολα λόγω κοντου μεταξονίου. Στο δρομο θα πρεπει να ασχολεισαι και με επιτραπεζια, πλεξιμο κλπ. Δυνατοτητες εκτος δρομου πολυ καλες λογω χαμηλου βαρους και μικρου πλατους.. Προσοχη στα λαστιχα.. στην βρεγμενη Αθηναικη ασφαλτο κανεις προπονηση για μπαλετο.
Ειδικο αυτοκινητο για ανθρωπο πολης.. θα προτιμουσα παλιο panda 4x4 trekking (ή εστω και το καινουργιο)
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
2ον Επίσης δεν έχω επιχείρηση, ή κάποιο επάγγελμα που να δικαιολογεί την κατοχή ΦΙΧ.

Κανένα αγρόκτημα ή κάτι που να δικαιολογεί αγροτική δραστηρίοτητα? Κανένα ψιλοελαιώνα? Γιατί και εκεί παίζουν διάφορα κόλπα. Αυτό με το δίπλωμα Ε, δεν ήξερα ότι ισχύει.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
[size=8pt]εμενα σταυρο μου ειχε σπασει ο σωληνας βενζινης και ολο τα πατωμα ειχε γεμισει βενζινη!!ενα παραδειγμα σου λεω απο τα πολλα προβληματα που ειχα!!με το τζιμνυ δεν εχω κανενα απολυτως και σε πληροφορω οτι το τρεχω κιολας  και εκτος δρομου το παω παρα πολυ συχνα και δεν μου βγαζει κιχ!!![/size]

Warhol,
Το δικό μου είναι το 1.7i, το καταλυτικό, (το παλιό το 1600 δε το ξέρω). Αλλά στο δικό μου (που έχει ένα κολοσύστημα για ανακύκλωση των ατμών βενζίνης μέσω ενός σύνθετου συστήματος σωλήνων και ενός κανίστρου - φίλτρου άνθρακα) οι σωλήνες απο και προς το τεπόζιιτο (sta injection υπάρχει και σωλήνας επιστροφής) είναι μεταλλικοί και ΔΕ σπάνε. Τους άλλους (αυτούς της ανακύκλωσης ατμών) που είναι ρώσικο πλαστικό του κόλου, τους άλλαξα με λαστιχένιους καλής ποιότητας και το πρόβλημα μυρουδιάς βενζίνης (που υπήρχε απο το 2ο χρόνο μόνιμα) λύθηκε οριστικά.

Σου είπα, είναι μια κατασκευή ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. Αλλά χωράει άπειρες βελτιώσεις που "το κάνουν άνθρωπο".

Κανένα αγρόκτημα ή κάτι που να δικαιολογεί αγροτική δραστηρίοτητα? Κανένα ψιλοελαιώνα? Γιατί και εκεί παίζουν διάφορα κόλπα. Αυτό με το δίπλωμα Ε, δεν ήξερα ότι ισχύει.

Γιώργο,
Αυτή η υπόθεση είναι "ου μπλέξεις". Ακου που σου λέω, το έχω ψάξει. Το ΦΙΧ θέλει (αν κουβαλάς κάποιο αντικείμενο) Δελτίο Αποστολής, γιατί κάθε μαλάκας του ΣΔΟΕ απο αυτούς που βγαίνουν στο δρόμο και σταματάνε τα φορτηγά και τα "επαγγελματικά" για φορολογικό έλεγχο, μπορεί να σου κάνει πλάκα.
Ασε που είναι "Θέσεις μετα οδηγού 3", και αν βάλεις και κανένα καθισματάκι πίσω μπλέκεις με λαθρεμπορία και δε συμμαζεύεται... Την έχει πληρώσει φίλος μου ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ, είχε ένα τύπου Ford Transit (ως ελεύθερος επαγγελματίας) και το είχε κάνει τροχόσπιτο πίσω, και τον πιάσανε και τον ξεσκίσανε...
Σου λέω, ου μπλέξεις. ΕΙΧ (Επιβατικό Ιδιωτικής Χρήσεως) και μόνο ΕΙΧ. Δε σου μιλάει κανένας.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom