Ε, σ'αυτό το θέμα μπορώ να απαντήσω πιστεύω, μιας και είμαι τζιπάκιας πολύ καιρό. Έχω ένα Pajero 3θυρο του 99 3000cc.
Ξεκινάω με 2 ερωτήσεις.
1. Τι ανάγκες θες να καλύψεις? Απλή βόλτα στο βουνό? hard core jeeping?
Ταξίδια? Μούρη?
2. Είχες ποτέ στο παρελθόν τζιπάκι?
Και απαντάω...
1.Απλή βόλτα στο βουνό --> πολύ άνετα
2.hard core jeeping --> ʼνετα αλλά θέλει βελτιώσεις. Που σημαίνει... Ψήλωμα (αρχικά μόνο με αμορτισέρ, περίπου 700 ευρώπουλα), λάστιχα (άλλα τόσα), ένα μπλοκέ διαφορικό πίσω (κανά 1200άρι ευρώ). Είναι μία πολύ καλή αρχή.
3. Ταξίδι --> Αρκετή ταλαιπωρία, θόρυβος (ειδικά χωρίς hard top), τρελή κατανάλωση(για το 2.4). Όσο και να σου φαίνεται απίστευτο το 4λιτρο στο ταξίδι καίει λιγότερο και είναι καλύτερο.
4. Μούρη --> πολύ καλή...Όλες οι γκόμενες το γνωρίζουν....
Συμβουλή: Μην πάρεις με τίποτα το 2.4lt, πάρε το 4lt. Πολύ καλύτερο μοτέρ (190Hp νομίζω), πιο λογική κατανάλωση σε σχέση με το 2.4, σαφώς καλύτερος εξοπλισμός.
Μην πάρεις με τίποτα το cabrio αν δεν έχει και hard top. Μα με ΤΙΠΟΤΑ. Εκτός αν θες να ανοίγεις τα παράθυρα με το φερμουάρ... Πολύ πίκρα...
Πορτ-μπαγκάζ = 0 (μηδέν) κυριολεκτικά
Χώροι --> Καλοί για τους μπροστά, γελοίοι για τους πίσω.
Εργονομία --> Αμερικάνικη, αν αυτό σου λέει κάτι...
Αξιοπιστία --> Πολύ καλή (αλλά προσοχή στα ταλαιπωρημένα διαφορικά)
Κόστος service --> Η Chrysler κόβει κώλους
Κατανάλωση --> 2.4lt (πόλη περίπου 16lt/100, εκτός κανα 11Lt/100)
4lt (πόλη 17-18lt/100, εκτός 11lt (περίπου))
Εξαρτάται βέβαια από το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου πάντα...
Υπό πίεση το 4lt μπορεί να φτάσει και τα 22-23 lt / 100km....
Φρένα --> Δεν είναι και τα καλύτερα της κατηγορίας. Μπροστά δίσκοι αεριζόμενοι, πίσω ταμπούρα. Και στα δύο μοντέλα. Δεν έχω ακούσει πάντως να αναφέρονται σοβαρά προβλήματα.
Οδική συμπεριφορά --> Στο δρόμο--> Ψιλοτρακτέρ
Χώμα --> Στο στοιχείο του...
Μη νομίσεις ποτέ ότι οδηγείς GTI και το χώσεις σε καμιά στροφή...
Οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από περιοδικό. Είναι από προσωπική εμπειρία και απόψεις φίλων οι οποίοι έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (και 2.4 και 4lt).
Και επειδή όπως σου είπα είμαι φανατικός και το έχω ψάξει πολύ, προτείνω να μη βιαστείς και να ξεκαθαρίσεις πρώτα το λόγο χρήσης.
Έχεις σκεφτεί για παράδειγμα άλλο τζιπάκι?
Εγώ από το Pajero πχ είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Κατανάλωση στα ίδια περίπου επίπεδα, ιαπωνική αξιοπιστία, αξιοπρεπέστατοι χώροι (για 3θυρο πάντα), πολλά εξτρά από το εργοστάσιο (όπως το πίσω μπλοκέ), καλά φρένα,άνετο ταξίδι, απίστευτες δυνατότητες στο χώμα και στο hard core jeeping (κι ας έχει ψαλίδια μπροστά). Το θεωρώ πολύ πιο ολοκληρωμένο τζιπ από το Wrangler (για αυτό και το έχω άλλωστε...). Του έχω πιει το αίμα και δεν έχει κάνει κιχ. Φτου να μην το ματιάσω. Και με παρόμοιο κόστος αγοράς--> περίπου 17-20.000 ανάλογα με τα χλμ και την κατάσταση...
Ελπίζω να σε βοήθησα...
Ξεκινάω με 2 ερωτήσεις.
1. Τι ανάγκες θες να καλύψεις? Απλή βόλτα στο βουνό? hard core jeeping?
Ταξίδια? Μούρη?
2. Είχες ποτέ στο παρελθόν τζιπάκι?
Και απαντάω...
1.Απλή βόλτα στο βουνό --> πολύ άνετα
2.hard core jeeping --> ʼνετα αλλά θέλει βελτιώσεις. Που σημαίνει... Ψήλωμα (αρχικά μόνο με αμορτισέρ, περίπου 700 ευρώπουλα), λάστιχα (άλλα τόσα), ένα μπλοκέ διαφορικό πίσω (κανά 1200άρι ευρώ). Είναι μία πολύ καλή αρχή.
3. Ταξίδι --> Αρκετή ταλαιπωρία, θόρυβος (ειδικά χωρίς hard top), τρελή κατανάλωση(για το 2.4). Όσο και να σου φαίνεται απίστευτο το 4λιτρο στο ταξίδι καίει λιγότερο και είναι καλύτερο.
4. Μούρη --> πολύ καλή...Όλες οι γκόμενες το γνωρίζουν....
Συμβουλή: Μην πάρεις με τίποτα το 2.4lt, πάρε το 4lt. Πολύ καλύτερο μοτέρ (190Hp νομίζω), πιο λογική κατανάλωση σε σχέση με το 2.4, σαφώς καλύτερος εξοπλισμός.
Μην πάρεις με τίποτα το cabrio αν δεν έχει και hard top. Μα με ΤΙΠΟΤΑ. Εκτός αν θες να ανοίγεις τα παράθυρα με το φερμουάρ... Πολύ πίκρα...
Πορτ-μπαγκάζ = 0 (μηδέν) κυριολεκτικά
Χώροι --> Καλοί για τους μπροστά, γελοίοι για τους πίσω.
Εργονομία --> Αμερικάνικη, αν αυτό σου λέει κάτι...
Αξιοπιστία --> Πολύ καλή (αλλά προσοχή στα ταλαιπωρημένα διαφορικά)
Κόστος service --> Η Chrysler κόβει κώλους
Κατανάλωση --> 2.4lt (πόλη περίπου 16lt/100, εκτός κανα 11Lt/100)
4lt (πόλη 17-18lt/100, εκτός 11lt (περίπου))
Εξαρτάται βέβαια από το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου πάντα...
Υπό πίεση το 4lt μπορεί να φτάσει και τα 22-23 lt / 100km....
Φρένα --> Δεν είναι και τα καλύτερα της κατηγορίας. Μπροστά δίσκοι αεριζόμενοι, πίσω ταμπούρα. Και στα δύο μοντέλα. Δεν έχω ακούσει πάντως να αναφέρονται σοβαρά προβλήματα.
Οδική συμπεριφορά --> Στο δρόμο--> Ψιλοτρακτέρ
Χώμα --> Στο στοιχείο του...
Μη νομίσεις ποτέ ότι οδηγείς GTI και το χώσεις σε καμιά στροφή...
Οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από περιοδικό. Είναι από προσωπική εμπειρία και απόψεις φίλων οι οποίοι έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (και 2.4 και 4lt).
Και επειδή όπως σου είπα είμαι φανατικός και το έχω ψάξει πολύ, προτείνω να μη βιαστείς και να ξεκαθαρίσεις πρώτα το λόγο χρήσης.
Έχεις σκεφτεί για παράδειγμα άλλο τζιπάκι?
Εγώ από το Pajero πχ είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Κατανάλωση στα ίδια περίπου επίπεδα, ιαπωνική αξιοπιστία, αξιοπρεπέστατοι χώροι (για 3θυρο πάντα), πολλά εξτρά από το εργοστάσιο (όπως το πίσω μπλοκέ), καλά φρένα,άνετο ταξίδι, απίστευτες δυνατότητες στο χώμα και στο hard core jeeping (κι ας έχει ψαλίδια μπροστά). Το θεωρώ πολύ πιο ολοκληρωμένο τζιπ από το Wrangler (για αυτό και το έχω άλλωστε...). Του έχω πιει το αίμα και δεν έχει κάνει κιχ. Φτου να μην το ματιάσω. Και με παρόμοιο κόστος αγοράς--> περίπου 17-20.000 ανάλογα με τα χλμ και την κατάσταση...
Ελπίζω να σε βοήθησα...