Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Ε, σ'αυτό το θέμα μπορώ να απαντήσω πιστεύω, μιας και είμαι τζιπάκιας πολύ καιρό. Έχω ένα Pajero 3θυρο του 99 3000cc.
Ξεκινάω με 2 ερωτήσεις.
1. Τι ανάγκες θες να καλύψεις? Απλή βόλτα στο βουνό? hard core jeeping?
   Ταξίδια? Μούρη?
2. Είχες ποτέ στο παρελθόν τζιπάκι?

Και απαντάω...
1.Απλή βόλτα στο βουνό --> πολύ άνετα
2.hard core jeeping --> ʼνετα αλλά θέλει βελτιώσεις. Που σημαίνει... Ψήλωμα (αρχικά μόνο με αμορτισέρ, περίπου 700 ευρώπουλα), λάστιχα (άλλα τόσα), ένα μπλοκέ διαφορικό πίσω (κανά 1200άρι ευρώ). Είναι μία πολύ καλή αρχή.
3. Ταξίδι --> Αρκετή ταλαιπωρία, θόρυβος (ειδικά χωρίς hard top), τρελή κατανάλωση(για το 2.4). Όσο και να σου φαίνεται απίστευτο το 4λιτρο στο ταξίδι καίει λιγότερο και είναι καλύτερο.
4. Μούρη --> πολύ καλή...Όλες οι γκόμενες το γνωρίζουν....

Συμβουλή: Μην πάρεις με τίποτα το 2.4lt, πάρε το 4lt. Πολύ καλύτερο μοτέρ (190Hp νομίζω), πιο λογική κατανάλωση σε σχέση με το 2.4, σαφώς καλύτερος εξοπλισμός.

Μην πάρεις με τίποτα το cabrio αν δεν έχει και hard top. Μα με ΤΙΠΟΤΑ. Εκτός αν θες να ανοίγεις τα παράθυρα με το φερμουάρ... Πολύ πίκρα...

Πορτ-μπαγκάζ = 0 (μηδέν) κυριολεκτικά
Χώροι --> Καλοί για τους μπροστά, γελοίοι για τους πίσω.
Εργονομία --> Αμερικάνικη, αν αυτό σου λέει κάτι...
Αξιοπιστία --> Πολύ καλή (αλλά προσοχή στα ταλαιπωρημένα διαφορικά)
Κόστος service --> Η Chrysler κόβει κώλους
Κατανάλωση --> 2.4lt (πόλη περίπου 16lt/100, εκτός κανα 11Lt/100)
                             4lt (πόλη 17-18lt/100, εκτός 11lt (περίπου))
Εξαρτάται βέβαια από το πόσο βαρύ είναι το πόδι σου πάντα...
Υπό πίεση το 4lt μπορεί να φτάσει και τα 22-23 lt / 100km....

Φρένα --> Δεν είναι και τα καλύτερα της κατηγορίας. Μπροστά δίσκοι αεριζόμενοι, πίσω ταμπούρα. Και στα δύο μοντέλα. Δεν έχω ακούσει πάντως να αναφέρονται σοβαρά προβλήματα.
Οδική συμπεριφορά --> Στο δρόμο--> Ψιλοτρακτέρ
                                     Χώμα --> Στο στοιχείο του...
Μη νομίσεις ποτέ ότι οδηγείς GTI και το χώσεις σε καμιά στροφή...


Οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι από περιοδικό. Είναι από προσωπική εμπειρία και απόψεις φίλων οι οποίοι έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα (και 2.4 και 4lt).
Και επειδή όπως σου είπα είμαι φανατικός και το έχω ψάξει πολύ, προτείνω να μη βιαστείς και να ξεκαθαρίσεις πρώτα το λόγο χρήσης.
Έχεις σκεφτεί για παράδειγμα άλλο τζιπάκι?
Εγώ από το Pajero πχ είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Κατανάλωση στα ίδια περίπου επίπεδα, ιαπωνική αξιοπιστία, αξιοπρεπέστατοι χώροι (για 3θυρο πάντα), πολλά εξτρά από το εργοστάσιο (όπως το πίσω μπλοκέ), καλά φρένα,άνετο ταξίδι, απίστευτες δυνατότητες στο χώμα και στο hard core jeeping (κι ας έχει ψαλίδια μπροστά). Το θεωρώ πολύ πιο ολοκληρωμένο τζιπ από το Wrangler (για αυτό και το έχω άλλωστε...). Του έχω πιει το αίμα και δεν έχει κάνει κιχ. Φτου να μην το ματιάσω. Και με παρόμοιο κόστος αγοράς--> περίπου 17-20.000 ανάλογα με τα χλμ και την κατάσταση...

Ελπίζω να σε βοήθησα...



 

Surfboy

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2005
Μηνύματα
231
Like
0
Πόντοι
1
Πολύ σωστός ο φίλος πιο πάνω , συμφωνώ σε όλα μαζί του καθώς έχω το 2,5 limited edition του 2000, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι μετά τα 100.000χλμ αρχίζουν τα πρώτα προβλήματα μέχρι τότε ούτε βήδα και του χώ πιεί το αίμα , μονο αρνητικό δεν αλλά δεν στρίβει ... και δεν αλλά δεν φρενάρει .. α και μην τρακάρεις αν δεν έχεις μικτή και φταίς ,,, αυτά , μεγάλο ατού γκομενοπαγίδααα αλλά πραγματικά γκομενοπαγίδα , έχω βγάλει γκόμενες καμποσες στο δρόμο σε σημείο που δεν καταλαβαίνω τη του βρίσκουνε του αυτοκινήτου κ πιστέψτε με είναι τόσο ζώα που μ άλλο αμάξι και δεν ενοώ κανά σουπερκαρ πάιρνω τα αρχ...ια μου ,,, ενώ με την μπούρδα κάτι βγαίνει η μάλλον έβγενε όταν είμουνα πιτσιρίκος και βολτάραμε για γκόμενες όλη μέρα ..  :idiot:
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Πολύ σωστός ο φίλος πιο πάνω , συμφωνώ σε όλα μαζί του καθώς έχω το 2,5 limited edition του 2000, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι μετά τα 100.000χλμ αρχίζουν τα πρώτα προβλήματα μέχρι τότε ούτε βήδα και του χώ πιεί το αίμα , μονο αρνητικό δεν αλλά δεν στρίβει ... και δεν αλλά δεν φρενάρει .. α και μην τρακάρεις αν δεν έχεις μικτή και φταίς ,,, αυτά , μεγάλο ατού γκομενοπαγίδααα αλλά πραγματικά γκομενοπαγίδα , έχω βγάλει γκόμενες καμποσες στο δρόμο σε σημείο που δεν καταλαβαίνω τη του βρίσκουνε του αυτοκινήτου κ πιστέψτε με είναι τόσο ζώα που μ άλλο αμάξι και δεν ενοώ κανά σουπερκαρ πάιρνω τα αρχ...ια μου ,,, ενώ με την μπούρδα κάτι βγαίνει η μάλλον έβγενε όταν είμουνα πιτσιρίκος και βολτάραμε για γκόμενες όλη μέρα ..  :idiot:
Ναι ρε surfboy... συμφωνούμε. Πολύ μεγάλη γκομενοπαγίδα... Λες και είναι Porsche...
Έτυχε κάποια στιγμή στο παρελθόν και κυκλοφορούσα με ένα 2.4lt του 99 για καμιά βδομάδα. Είχα ανταλάξει για λίγο το Pajerάκι με αυτό, το έχει ένας φίλος.
Με το Pajero δεν έχω βγάλει γκόμενα. Με το Wrangler (cabrio) σταμάτησα σε στάση λεωφορείου (καλοκαίρι ήταν) στην παραλιακή και μάζεψα 2 μουνάκια τρελά και πήγαμε επιτόπου για καφεδάκι. Τελικά έφαγα μόνο το ένα.... Μήπως να δοκιμάσω το 4λιτρο για να παίξει καμιά παρτουζίτσα????
 

Surfboy

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2005
Μηνύματα
231
Like
0
Πόντοι
1
Λες να χεις δίκιο γιατί κ γώ παρτουζίτσα ποτέ λές μια που έφαγε τα ψωμία του να χτυπήσω το 4L ??? και είπα να τα κόψω τα τζιπάκια και να πάρω κανά κάμπριο οικονομικό να στρίβω λίγο ,,, αλλά αν είναι παρτουζίτσα το θέμα πάω για 4L μεταχειρισμένο ...... ;)
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.

Το Terios είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο.
Το Pajero είναι εργαλείο.
To Wrangler είναι πουλάω μούρη/ρίχνω γκόμενες + light εργαλείο (αυτό το τελευταίο μάλλον δεν παίζει για εμάς τους Αθηναίους). Επίσης το πρώτο ισχύει μόνο για εμάς εδώ. Π.χ. στην Αμερική τα Wrangler το έχουν σε εκτίμηση όπως εμείς έχουμε εδώ τα Lada Niva.

Επίσης ένα απο τα θετικά του είναι οτι η τιμή του έχει μειωθεί αρκετά σε σχέση με το παλιό μοντέλο (κάτι άκουσα για 24.000 Ε) Την στιγμή που εγώ πριν απο 7 χρόνια το είχα πάρει 9.500.000 δρχ. soft top.

 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
SpermBob, θα συμφωνήσω. Αν και κάτοχος Pajero θα ξαναπώ ότι το wrangler με το απαραίτητο modification πάντα, είναι πολύ καλό τζιπάκι για extreme αποδράσεις.
Όσο για την τιμή, μάλλον λες πολλά 24.000 ευρώ. Με 22.000 αγοράζεις 4λιτρο sahara του 02-03. Εκτός αν η τιμή σου αναφέρεται σε καινούριο. Εγώ μιλάω για μεταχειρισμένο.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Φίλε dzf μιλάω πάντα για καινούργιο.

Μεταχειρισμένο γενικά off-road/SUV θα φοβόμουνα (προσωπικά μιλάω πάντα) να αγοράσω γιατί αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν του έχει φερθεί καλά...είναι πολύ ακριβό χόμπι να το συντηρείς εσύ ! Η εγγύηση που σου παρέχεται με την αγορά ενός καινούργιου είναι για μένα το Α και το Ω.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Σωστός είσαι Spermbob. Όντως, αν ο προηγούμενος έχει ασελγήσει πάνω στο όχημα, το κόστος συντήρησης ανεβαίνει δυναμικά. Είναι πάντα ρίσκο η αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος.
Μην ανοίξουμε όμως το θέμα της εγγύησης...
Οι αντιπροσωπίες έχουν βρει πολλούς τρόπους να κοροιδεύουν τον αγοραστή. Η εγγύηση είναι ένας από αυτούς.
Κι επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος κι ενός Fiesta (με 5ετή) εγγύηση, θα σου πω ότι ουσιαστικά είναι 2ετής. Πως γίνεται αυτό?
Απλά από τα 2 έτη και έπειτα η εγγύηση καλύπτεται από κάποια ασφαλιστική εταιρεία η οποία είναι συμβεβλημένη με τη Ford. Αν σου χαλάσει, πας το φτιάχνεις, το πληρώνεις και διεκδικείς τα χρήματά σου από την ασφαλιστική.
Ψιλά γράμματα θα μου πεις... Θα συμφωνήσω... Για μένα όμως αποτέλεσε κριτήριο αγοράς. ʼραγε σε πόσες άλλες περιπτώσεις συμβαίνει κάτι παρόμοιο?
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Μην μου λές εμένα για Ford γιατί να σου συμπληρώσω ακόμα κάτι για την 5ετή εγγύηση και πως μπορείς να την χάσεις, όπως έγινε (ή μάλλον παραλίγο να γίνει...) και σε μένα που έχω ένα Maverick 3.0
Λέει λοιπόν κάπου σε πολύ ψιλά γράμματα οτι για να ισχύει η επέκταση (στην ουσία...) της εγγύησης πέρα απο τα 2 χρόνια που δίνει η Ford στα 5 (που δίνει η Ελληνική αντιπροσωπεία) πρέπει να κάνεις τα Service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Ford (Λογικό ακούγεται...) και οι χρονικές αποστάσεις των Service δεν πρέπει να ξεπερνάνε τις +/- 20 μέρες απο την ημερομηνία αγοράς. Δηλαδή αν αγοράσεις αμάξι στις π.χ. 1 Δεκεμβρίου 2003 και το πας για το ετήσιο service 22 Δεκεμβρίου 2004 έχασες την επέκταση εγγύησης  :dancing:

Αυτό που λές για την ασφαλιστική δεν το ξέρω γιατί δεν έχει χρειαστεί να κάνω χρήση της εγγύησης ακόμα (ευτυχώς...)
 

kosfra

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2006
Μηνύματα
652
Κριτικές
1
Like
20
Πόντοι
6
Εγω παντως μιας και δεν το εχετε αναφερει ειχα απο το 1998 εως το 2003 ενα VITARA 1600cc .....και φυσικα δεν ξαναπηρα τζιπ ετσι.. Δεν λεω ρε παιδια off road καλο ηταν, αλλα οι ανθρωποι της suzuki μαλλον δεν ειχαν συνειδητοποιησει οτι υπαρχουν και οι εθνικοι δρομοι, μιλαμε οτι πηγαινε μεχρι 150χλμ και ο θορυβος ηταν απελπιστικος αφηστε την οδικη συμπεριφορα.....χαλια μαυρα..
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Αν ισχύουν αυτά για την εγγυηση ford...πρόκειται περί αλητείας....

το ωραίο είναι ότι το διαφημίζουν και έντονα...5ετής...5ετής...ολική εγγύηση!!!

:jerking:
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Ε, φαντάστείτε οτι το Wrangler είναι πιο τραχύ και σκληρό απο το Vitara. Πεταμένη γόπα αν πατήσεις στον δρόμο θα το καταλάβεις...
Μιλάμε οτι όποιος κάτσει συνοδηγος απο το πολύ τράνταγμα τον πιάνει το ναυτία  :boobies:

@ Gushallo: Φίλε η αλητεία που κάνουν ειναι οτι δεν στο ξεκαθαρίζουν και δεν στο λένε απο την αρχή. Όλοι μας έχουμε δουλειές και υποχρεώσεις και πολλές φορές ξεχνάμε. Προσωπικά το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι πότε πρέπει να πάω το αμάξι για service. Αν στο πούν και το τονίσουν όμως απο την πρώτη στιγμή, τότε παίρνεις τα μέτρα σου...
 

fotovg

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2006
Μηνύματα
217
Like
3
Πόντοι
1
Kαλο ειναι αλλα για συγκεκριμενη χρηση πχ σε κανενα νησι καμια βολτα στο βουνο,για κανενα καμακι και οπωσδηποτε ναχεις και 2ο αμαξι.
 

koproni65

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.499
Κριτικές
21
Like
366
Πόντοι
5.795
τα τζιπ ειναι αυτοκινητα κατασκευασμενα για  αγροτικες εργασιες για να πηγαινουν σε χωματοδρομους για κυνιγι και γενικα δραστιριοτητες που απαιτειτε υπαιθρια ζωη εχουν προβλεψει οι κατασκευαστες και την περιπτωση που χρειαστει να μπει στην πολη λογω δευτερευουσης αναγκης ς  η στο εθνικο δικυο,οι περισσοτεροι ομως εδω στην ελλαδα το χρησιμοποιειτε για βολτα στην πλατεια κολωνακιου η στην γλυγαδα κηφισια με αποτελεσμα να τα αλλαζετε διοτι σας ειναι αχρηστα εντελως ημουν το καλοκαιρι στην ορεινη καρπαθο και δεν ειδα σχεδον κανενα τζιπ ειδα ομως 100 δες πλατεια κολωνακιου και γλυφαδα....για μενα προσωπικα ειναι η κορυφεα εκφραση του νεοπλουτισμου και γενικα της ελληνικης νηοτροπιας της υποκουλτουρας πουθενα στον κοσμο δεν ειδα να πετανε τοσο ευκολα τα λεφτα τους...ασ το καλο τζιπ στην πλατεια κολωνακιου και αφισες απο το αφισοραμα στα σπιτια . ελεος πια .. και 350 στα σιτι τουρ και 4 ευρω ο καφες στο λαικο μπουρναζι καμμια χρυση αλυσιδα και κανενα χρυσο δοντι μηπως θελετε??
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Αν ισχύουν αυτά για την εγγυηση ford...πρόκειται περί αλητείας....

το ωραίο είναι ότι το διαφημίζουν και έντονα...5ετής...5ετής...ολική εγγύηση!!!

:jerking:

Μωρέ ισχύουν!!!!.... Δεν έχω λόγο να γράψω μαλακίες...
Αν τύχει και χρειαστείς συνεργείο μετά το πέρας της διετίας και πιστεύεις ότι έχεις εγγύηση, τότε θα καταλάβεις τι εννοώ.

:jerking:
:jerking:

 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω, και καλά κάνεις και το γράφεις εδώ.

η 5ετης ολική  θα αποτελούσε και για μένα κριτήριο αγοράς...
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
τα τζιπ ειναι αυτοκινητα κατασκευασμενα για  αγροτικες εργασιες για να πηγαινουν σε χωματοδρομους για κυνιγι και γενικα δραστιριοτητες που απαιτειτε υπαιθρια ζωη εχουν προβλεψει οι κατασκευαστες και την περιπτωση που χρειαστει να μπει στην πολη λογω δευτερευουσης αναγκης ς  η στο εθνικο δικυο,οι περισσοτεροι ομως εδω στην ελλαδα το χρησιμοποιειτε για βολτα στην πλατεια κολωνακιου η στην γλυγαδα κηφισια με αποτελεσμα να τα αλλαζετε διοτι σας ειναι αχρηστα εντελως ημουν το καλοκαιρι στην ορεινη καρπαθο και δεν ειδα σχεδον κανενα τζιπ ειδα ομως 100 δες πλατεια κολωνακιου και γλυφαδα....για μενα προσωπικα ειναι η κορυφεα εκφραση του νεοπλουτισμου και γενικα της ελληνικης νηοτροπιας της υποκουλτουρας πουθενα στον κοσμο δεν ειδα να πετανε τοσο ευκολα τα λεφτα τους...ασ το καλο τζιπ στην πλατεια κολωνακιου και αφισες απο το αφισοραμα στα σπιτια . ελεος πια .. και 350 στα σιτι τουρ και 4 ευρω ο καφες στο λαικο μπουρναζι καμμια χρυση αλυσιδα και κανενα χρυσο δοντι μηπως θελετε??

Μάλλον αναφέρεσαι στα X5, ML, Cayenne, Touareg, Grand Cherokee κτλπ.

Επίσης μία παράκληση: Βάλε και κανά σημείο στίξης, για να καταλαβαίνουμε τι γράφεις ρε παιδί μου...
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Φίλε Gushallo,είναι τόσα πολλά τα κολπάκια που κάνουν πλέον για να σε προσεγγίσουν ως αγοραστή, που δεν ξέρεις από τι να πρωτοφυλαχτείς.
Εκτός από τις μουφοεγγυήσεις ρίξε μία ματιά και στα μουφοεπιτόκια.
ΑΤΟΚΑ λένε. Ναι ρε παιδιά άτοκα... αλλά για πόσο? Ή από πότε?

Η πρώτη δόση το 2035 άτοκα.... Ας γελάσω....

Και αφού το δίνετε άτοκα, γιατί άμα το πάρω μετρητά έχω έκπτωση? Μου λέτε?

 

alfistas

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
822
Like
13
Πόντοι
6
Μιας και ανφερθηκε το Terios, θελω να προσθεσω οτι ειναι πολυ καλο αυτοκινητο(το καινουριο παντα) που απεχει ετη φωτος στην συμπεριφορα του στον δρομο απο το παλιο, διατηρωντας off road δυνατοτητες που μπορουν να eντυπωσιασουν(μην ξεχμαμε κλειδωμα κεντρικου  διαφορικου+πισω διαφορικο περιορισμενης ολισθησης LSD).Οσον αφορα το Wrangler ειναι μπανικο αυτοκινητο αλλα ρε φιλε ειναι ψυχοβγαλτης στα ταξιδια, σοβαρα αν εχεις σκοπο να κανεις πολλα, καλυτερα να το αποφυγεις γιατι και πολυ καιει, και θα φτανεις με την ψυχη στο στομα.Αλλα ολα εξαρτωντε απο την χρηση που σκοπευεις να κανεις.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom