Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
26
Πόντοι
16
Ναι δεν το συζητάω... Καλύτερα 3000cc παρά 2500...
Ειδικά στα τζιπ αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η ροπή και ο κυβισμός, όχι τα άλογα. Επιμένω πάντως ότι το Nissan είναι στα ίδια επίπεδα και όπως και να το κάνουμε παραμένει ένα πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Αν και ακριβότερο...
Όσο για το Isuzu, είναι κορυφαίο κι εμένα μου αρέσει πολύ. Και αν αποφάσιζα να αγοράσω καινούριο αμάξι, το σίγουρο είναι οτι 16hp δεν θα αποτελούσαν κριτήριο.
Απλά επιμένω για το Navara επειδή είχα την τύχη να το οδηγήσω και μάλιστα στο βουνό. d-max δεν είχα την τύχη ακόμα να οδηγήσω...
Πάντως μπράβο σου. Λίγοι άνθρωποι στις μέρες μας εκτιμούν τέτοια οχήματα και ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν ότι υπάρχουν εταιρίες όπως η Isuzu, η οποία είναι κατεξοχήν Ιαπωνέζικη και παγκοσμίου κύρους, άσχετα με το πόσο γνωστή είναι στην Ελλάδα.

Όσο για το πετρέλαιο, το έχω ψάξει αρκετά. Τελευταία πληροφόρηση που είχα είναι ότι επιτρέπεται μόνο εκτός Αττικής. Μακάρι να αλλάξει σύντομα αυτό. Πριν αγοράσω το Mitsubishi, είχα προσπαθήσει να φέρω ένα ίδιο 2.800cc TurboDiesel αλλά ....ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ.... Κικεώνας Ελληνικός. Τόσο μπλέξιμο όσο δεν φαντάζεσαι...Θα μου κόστιζε όσο αν το αγόραζα καινούριο και θα είχα και το φόβο από κλήσεις της τροχαίας + φόβο κατάσχεσης.  Αυτό βέβαια ίσχυε παλαιότερα. Τώρα μπορεί να έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Κι αν δεν έχουν αλλάξει, ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξουν σύντομα...

Εσύ αλήθεια το D-max πως το έχεις? Diesel? Με τι πινακίδες, Αττικής? Το δικαιολογεί το επάγγελμά σου?
Σόρρυ για την αδιακρισία...

1. Το οδηγώ καθημερινά, υπάρχει μόνο Diesel έτσι κι αλλοιώς,  στην εταιρεία που δουλεύω, ζώ στην Κρήτη, και είναι επαγγελματικό....
2. Όντως είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ εξω η Ιsuzu, εδώ είναι λίγο πίσω, ακριβώς λόγω κακής αντιπροσώπευσης στο παρελθόν, τώρα όμως είναι ο.κ., και διαρκώς ανεβαίνει....
3. Δεν είναι αδιακρισία, σε ότι μπορώ απαντάω.
Κανένα πρόβλημα , ελπίζω να σε κάλυψα, κι ότι μπορώ ευχαρίστως.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
"καθαρόαιμα" 100% 4χ4...

Γι'αυτό και όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει το Defernder ζει και βασιλεύει. Τόσο το "νεότερο" V8 όσο και το παλιότερο V4.
Γι'αυτό και η Land Rover αποφάσισε να το ξαναβγάλει στην ζωή με το ίδιο τραχύ στυλ, με το ίδιο "απαράδεκτο" εσωτερικό αλλά και την ίδια "άγρια" ομορφιά...
Α, τουλάχιστον τώρα θα βάλει λένε και υδραυλικό τιμόνι....  :2funny:
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Οπως γράφω παλιότερα και στο σχετικό Θέμα (Τι αμάξια οδηγάμε), έxω ένα 110 - V8, superφτιαγμένο για εκδρομές 4χ4... ;)

ʼντε ρε duracell και ψάχνω παρέα για καμιά βόλτα...Δεν έχω δει την καταχώρησή σου στο "Τι αμάξια οδηγάμε"....
Και τώρα που το λες....Ουτε εγώ έχω κάνει ποστ εκεί... Θα βάλω ένα τώρα...
 

arxidoulis

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Απρ 2006
Μηνύματα
335
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
1
Φιλοι συναγωνιστες ενδιαφερομαι για ενα τζιπ σχετικα οικονομικο ως προς την τιμη  με χωρους αλλα και εμφανισιμο. ως προς ολα αυτα καταληγω στο Ford Maverick 2000cc.Αξιζει η θα μπλεξω σε περιπετειες?Περιμενω τα σχολια σας.
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
387
Πόντοι
6.055
Η μονη εμπειρια που εχω ηταν οταν τραβηξα ενα απο τον γκρεμο που πηγε να το ριξει ο 'τζιπας' ιδοκτητης του
 

Συνημμένα

  • pulling_maverick2.jpg
    pulling_maverick2.jpg
    96,8 KB · Εμφανίσεις: 18

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Φιλοι συναγωνιστες ενδιαφερομαι για ενα τζιπ σχετικα οικονομικο ως προς την τιμη  με χωρους αλλα και εμφανισιμο. ως προς ολα αυτα καταληγω στο Ford Maverick 2000cc.Αξιζει η θα μπλεξω σε περιπετειες?Περιμενω τα σχολια σας.

Αναφέρεσαι σε μεταχειρισμένο της προηγούμενης γενιάς ??
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
86
Πόντοι
66
Γι'αυτό και όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει το Defernder ζει και βασιλεύει. Τόσο το "νεότερο" V8 όσο και το παλιότερο V4.
Γι'αυτό και η Land Rover αποφάσισε να το ξαναβγάλει στην ζωή με το ίδιο τραχύ στυλ, με το ίδιο "απαράδεκτο" εσωτερικό αλλά και την ίδια "άγρια" ομορφιά...
Α, τουλάχιστον τώρα θα βάλει λένε και υδραυλικό τιμόνι....  :2funny:

To δικό μου το έχω από το 1991 ΜΕ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ!
Η διαφορά στα καινούργια είναι ο injection κινητήρας, με αποτέλεσμα την μικρότερη κατανάλωση... κατά τ' άλλα, τόσα χρόνια ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ !!!
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Έλα ρε, υδραυλικό τιμόνι απο το 91 ??
Να υποθέσω οτι είχες βάλει το κιτ μετατροπής που έβγαζε τότε η Bearmach ??
 

Andras37Athina

Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.348
Like
19
Πόντοι
16
Φιλοι συναγωνιστες ενδιαφερομαι για ενα τζιπ σχετικα οικονομικο ως προς την τιμη  με χωρους αλλα και εμφανισιμο. ως προς ολα αυτα καταληγω στο Ford Maverick 2000cc.Αξιζει η θα μπλεξω σε περιπετειες?Περιμενω τα σχολια σας.

Να αγοράσεις το Nissan X-Trail, 2,0, Columbia-Pack. Αυτό προτίμησα, αντί για το Maverick και νομίζω πώς έκανα την καλύτερη επιλογή.
 

slaz

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2006
Μηνύματα
6
Like
28
Πόντοι
0
Για το X3 2.0 βενζίνη. Στον δρόμο (ασφαλτο) ειναι πραγματικά τραίνο. Δεν φεύγει με τίποτα. Δεν με έχει πείσει για το τι μπορεί να κάνει εκτός δρόμου (δεν έχω δοκιμάσει βέβαια). Ομως το ότι φοράει 100% ασφάλτινα λάστιχα από την μάνα του λέει πολλά πιστεύω.  Εγώ το νοιώθω γρήγορο παρά ότι λένε τα περιοδικά που οι 150 ίπποι τους φαίνονται λίγοι.
Εξαρτάται τι θέλει κανείς ......
 

Επισκέπτης
εγω παντως το καλοκαιρι τραβηξα με το jimny μου ενα τσεροκυ που ειχε κολλησει στην αμμο!!για μενα τα suv ειναι η μεγαλυτερη απατη!!ασε που ειναι και επικινδυνα !!!
 

Επισκέπτης
Δεν ξέρω ρε παιδιά... αλλά προσωπικώς όταν σκέφτομαι Jeep σκέφτομαι κατευθείαν τα GMC... ξέρετε αυτά που έχουν τα αμερικλανάκια και συνοδεύουν VIPs. Αυτά που πηγαίναν για τανκς και στην πορεία τα κάνανε Jeep! Όλα τα άλλα είναι για μένα απλά οδοντόκρεμες που λένε.

Tι να λέμε τώρα... θαυμάστε παρακάτω!
 

Συνημμένα

  • gmc-sierra-denali.jpg
    gmc-sierra-denali.jpg
    55,2 KB · Εμφανίσεις: 34
  • large di gmc yukon - 25.jpg
    large di gmc yukon - 25.jpg
    58 KB · Εμφανίσεις: 21
  • x07gm_sl056b.jpg
    x07gm_sl056b.jpg
    86,2 KB · Εμφανίσεις: 24

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
Για το X3 2.0 βενζίνη. Στον δρόμο (ασφαλτο) ειναι πραγματικά τραίνο. Δεν φεύγει με τίποτα. Δεν με έχει πείσει για το τι μπορεί να κάνει εκτός δρόμου (δεν έχω δοκιμάσει βέβαια). Ομως το ότι φοράει 100% ασφάλτινα λάστιχα από την μάνα του λέει πολλά πιστεύω.  Εγώ το νοιώθω γρήγορο παρά ότι λένε τα περιοδικά που οι 150 ίπποι τους φαίνονται λίγοι.
Εξαρτάται τι θέλει κανείς ......
Απο ποτε η BMW δεν φευγει με τιποτα?????????
Μετα απο 40 χρονια η BMW ανακαλυψε την τετρακινηση οταν τα AUDI QUATTRO γαμουσαν και εδερναν σε αγωνες η BMW ακομα κοιμοταν!!!!!!!!!!
Περι τετρακινησης η συγκεκριμενη εταιρια εχει διδαξει και ακομα το κανει οσο για τους αλλους απλα προσπαθουν να φτιαξουν τετρακινηση!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Και κάτι παλιό....αλλά καλό ακόμη και σήμερα.
Περισσότερο για συλλέκτες.


 

mr.bean

Μέλος
Εγγρ.
13 Νοε 2006
Μηνύματα
1.826
Κριτικές
6
Like
93
Πόντοι
16
βασικα μου αρεσει το Χ3 σε 2λιτρο πετρελαιο. Ακουσα οτι εχει καλυτερες ροπες και ρεπριζ απο 2λιτρο βενζινη. Αυτο που θελω να ξερω ειναι ποσο καλα τα παει σε αμμο (παραλιες) και χιονι. χρειαζεται αλυσιδες 'η παει ανετα ? για βουνα και εξτρεμ καταστασεις δεν με ενδιαφερει. ουτε κυνηγος ειμαι . απλα να μην κολαει σε λασπη αν κατεβω απο ασφαλτο σε κανενα παραδρομο , σε αμμο παραλιας κλπ

οποιος συναδελφος γνωριζει λεπτομερειες στανταρ ας ενημερωσει για να αποφασισω αν το παρω .
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
βασικα μου αρεσει το Χ3 σε 2λιτρο πετρελαιο. Ακουσα οτι εχει καλυτερες ροπες και ρεπριζ απο 2λιτρο βενζινη. Αυτο που θελω να ξερω ειναι ποσο καλα τα παει σε αμμο (παραλιες) και χιονι. χρειαζεται αλυσιδες 'η παει ανετα ? για βουνα και εξτρεμ καταστασεις δεν με ενδιαφερει. ουτε κυνηγος ειμαι . απλα να μην κολαει σε λασπη αν κατεβω απο ασφαλτο σε κανενα παραδρομο , σε αμμο παραλιας κλπ

οποιος συναδελφος γνωριζει λεπτομερειες στανταρ ας ενημερωσει για να αποφασισω αν το παρω .

Χιόνι:  Βασική αρχή για τα τζιπ. ΟΛΑ και όταν λέω όλα το εννοώ, χρειάζονται αλυσίδες στο χιόνι ή στο παγωμένο χιόνι.
Μπορεί στην ανηφόρα να τα καταφέρνουν καλά, στην κατηφόρα όμως λειτουργεί ο γνωστός νόμος της φυσικής περί βαρύτητας...
Επίσης να ξέρεις ότι στο χιόνι παίζει μεγάλο ρόλο το μέγεθος του ελαστικού. Όσο λεπτότερο, τόσο καλύτερο. Έχεις δει ποτέ WRC στο ράλι Σουηδίας? Λεπτά λαστιχάκια, ότι καλύτερο για χίονι - πάγο. Πάλι η φυσική θα σε βοηθήσει: Μικρότερη επιφάνεια ασκεί μεγαλυτερη πίεση --> Που στην περίπτωσή μας σημαίνει ότι το λάστιχο σκάβει στο χίονι και βρίσκει καλύτερη πρόσφυση.
Έχεις δει από τι αυτοκίνητα γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα σε χιονοδρομικά στην Ελλάδα? Από SUV, τα οποία έχουν κάτι λάστιχα φαρδιά σαν snowboard, έχουν και έξυπνους Έλληνες οδηγούς που νομίζουν ότι επειδή πλήρωσαν 50.000 Ε γαμούν και δέρνουν .... και μετά τους παίρνει η κατηφόρα...και σταματάνε πάνω στον κάθε κακομοίρη... ʼρα αλυσίδες φίλε μου χρειάζεσαι όπως σου είπα και πριν, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.

Λάσπη: Εξαρτάται για ποια λάσπη μιλάς... Για πόσο βάθος? Αν κυμανθείς μέσα λογικά πλαίσια....τότε ναι, πάει. Στη λάσπη παίζουν μεγάλο ρόλο τα λάστιχα. Εδώ, αντίθετα με το χιόνι, θες μεγάλη επιφάνεια έτσι ώστε να μην βουλιάζεις. Επίσης, δεν πρέπει τα λάστιχά σου να "μπουκώνουν" εύκολα. Α, και να θυμάσαι κάτι... Η λάσπη θέλει γκάζι. Δεν εννοώ να μπεις με τα χίλια στον λασπόλακκο, εννοώ ότι σε καμία περίπτωση δεν σταματάς μέσα σε αυτόν και πατάς λίγο παραπάνω γκάζι για να σπινιάρουν οι τροχοί και με τη φυγόκεντρο (πάλι η φυσική μας βοηθάει) να ξεμπουκώνεις τα λάστιχα.

ʼμμος: Τα ασφάλτινα λάστχα που έχει το Χ3, θα σε βοηθήσουν(έστω και λίγο) σε αυτή την περίπτωση. Πάλι να θυμάσαι... Δεν σταματάς για κανένα λόγο, ειδικά στη μαλακή και βαθιά άμμο. Όχι απότομες κινήσεις, απότομες στροφές, γιατί θα κολήσεις πριν το καταλάβεις. Εδώ το γκάζι θέλει μαλακά, ειδικά στο ξεκίνημα και γενικώς να αποφεύγεις το σπινιάρισμα.

Σε γενικές γραμμές το Χ3 δεν είναι άσχημο αμάξι. Είναι ένα υπερυψωμένο ΙΧ με τετρακίνηση η οποία θα σε βοηθήσει σε κάποιες 'δύσκολες' αλλά λογικές καταστάσεις.
Έχει πολλή καλή οδική συμπεριφορά (στην άσφαλτο) και πολύ καλές επιδόσεις (για τα κυβικά του πάντα).
Δεν έχει αργά διαφορικά. Που σημαίνει οτι μπορείς πολύ εύκολα να κάψεις ένα συμπλέκτη.
Και το βασικότερο...Δεν είναι ΤΖΙΠ. Δεν το λέω υποτιμιτικά, απλά να ξέρουμε τι ζητάμε από κάθε αυτοκίνητο. Ένα Jimny ας πούμε, μπορεί να σε ρεζιλέψει σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις... (χιόνι - λάσπη - άμμο).

Αν κινηθείς σε λογικά επίπεδα και δεν υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητές του, αλλά ούτε και τις δικές σου, τότε θα μείνεις αρκετά ικανοποιημένος.

Όσο για το diesel...+100000. Συμφωνώ και επαυξάνω.

 

slaz

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2006
Μηνύματα
6
Like
28
Πόντοι
0
Μέλος ρώτησε πως μου φαίνεται το Χ3 και του απάντησα . Τυχαίνει να το οδηγώ . Εννοούσα ότι η αίσθηση που σου δείνει είναι ότι δεν φεύγει με τίποτα . Δεν θυμάμαι να το σύγκρινα με κάποιο άλλο  αυτοκίνητο και δεν θυμάμαι να αμφισβήτησα την γνώμη κάποιου άλλου μέλους.

Ευχαριστώ
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom