You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
TASOULHSKAL
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 460
- Like
- 4
- Πόντοι
- 1
Το forester τι σας λεει??
Επισκέπτης
εχω στην κατοχη μου ενα jimny ,εδω και ενα χρονο περιπου!!!οι εκτος δρομου δυνατοτητες του ειναι παρα πολυ καλες!!δεν μασαει τα αρχιδια του!!!στην πολη τωρα,ειναι θεμα συνηθειας!!προβλημα ασταθειας δεν ειχα ποτε,γιατι απο την αρχη ειχα καταλαβει τι αμαξι οδηγουσα!!αν το συνηθησεις μπορεις ανετα να το τρεξεις κιολας!!
TASOULHSKAL
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 460
- Like
- 4
- Πόντοι
- 1
εχω εναsamurai για την καβλα μου του εχω βγαλει τα ματια αλλα στο δρομο δεν παει με τιποταθελω κατι για δρομο αλλα να μην κολωνω να παω σε αγρια μερη
Samurai?? Oτι και αν παρεις που παταει καλα στην ασφαλτο, αποκλειεται να εχεις τις δυνατοτητες το Samurai.Θρυλικες off road δυνατοτητες. Κανονικο κατσικι.
Οσον αφορα αυτο που θελεις, δωσε και πληροφοριες για την οικονομικη κλιμακα που σκοπευεις να κινηθεις.
Φιλε warhol εχει μεγαλη σημασια να ξερεις τι οδηγεις.Οπως το βλεπεις εσυ εχεις απολυτο δικιο.Πρεπει να εχεις επιγνωση των δυνατοτητων του αυτοκινητου και πανω απ'ολα των νομων της φυσικης. Ενα αυτοκινητο σαν το jimny με τοσο κοντο μεταξονιο και ψηλο κεντρο βαρους ειναι και απολυτως φυσιολογικο να συμπεριφερεται πιο νευρικα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης και λακουβες.Αλλα παιρνει το αιμα του πισω εκτος δρομου.
Αυτο που εχω παρατηρησει παντως ειναι οτι οταν καταληξεις να οδηγεις πιο ψηλα και σχετικα πιο ασταθη οχηματα (jimny,terios,vitara και λοιπα μικρα ειδικα τζιπακια) προσαρμωζεις συνηθως την οδηγηση σου και οδηγας πολυ πιο χαλαρα και με λιγοτερο αγχος.Σου φευγει λιγο το κομπλεξ της σφηνας, του πλασαρισματος, του στραμπουλιγματος μεσα στην στροφη.
Οσον αφορα αυτο που θελεις, δωσε και πληροφοριες για την οικονομικη κλιμακα που σκοπευεις να κινηθεις.
Φιλε warhol εχει μεγαλη σημασια να ξερεις τι οδηγεις.Οπως το βλεπεις εσυ εχεις απολυτο δικιο.Πρεπει να εχεις επιγνωση των δυνατοτητων του αυτοκινητου και πανω απ'ολα των νομων της φυσικης. Ενα αυτοκινητο σαν το jimny με τοσο κοντο μεταξονιο και ψηλο κεντρο βαρους ειναι και απολυτως φυσιολογικο να συμπεριφερεται πιο νευρικα σε αποτομες αλλαγες κατευθυνσης και λακουβες.Αλλα παιρνει το αιμα του πισω εκτος δρομου.
Αυτο που εχω παρατηρησει παντως ειναι οτι οταν καταληξεις να οδηγεις πιο ψηλα και σχετικα πιο ασταθη οχηματα (jimny,terios,vitara και λοιπα μικρα ειδικα τζιπακια) προσαρμωζεις συνηθως την οδηγηση σου και οδηγας πολυ πιο χαλαρα και με λιγοτερο αγχος.Σου φευγει λιγο το κομπλεξ της σφηνας, του πλασαρισματος, του στραμπουλιγματος μεσα στην στροφη.
Επισκέπτης
το jimny θελει προσοχη στις αποτομες στροφες αν μπεις βεβαια με πολλα χιλιομετρα!!οσον αφορα λακουβες ,πεζοδρομια,και λοιπες μαλακιες ,δεν καταλαβαινει τιποτα!!ειναι καθαροαιμο τζιπακι,που εξαιτιας των μικρων διαστασεων του,ειναι πολυ βολικο και στην πολη!!προσωπικα δεν το αλλαζω με τιποτα!!
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.508
- Κριτικές
- 22
- Like
- 390
- Πόντοι
- 6.055
Αναλογως φιλε για τι χρηση το θελεις.Το 2,5 turbo σκοτωνει.Σφαιρα.Απλα εκτος δρομου εχεις λιγο μεγαλους προβολους που σε περιοριζει λιγο.
Γενικα παντως αρκετα καλο αυτοκινητο
Απλα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο βλεποντας που πηγαινει. Μονο προβλημα οι πρόβολοι αλλα απλα ηθελε λιγο περισσοτερο κουμαντο και προσχωματα με πετρες. Και στην ασφαλτο σφαιρα. Το θεωρω απιστευτα ασχημο μεσα εξω, αλλα σε αυτα τα χρηματα δεν υπαρχει καλυτερος συνδυασμος on/off.
Απλα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο βλεποντας που πηγαινει. Μονο προβλημα οι πρόβολοι αλλα απλα ηθελε λιγο περισσοτερο κουμαντο και προσχωματα με πετρες. Και στην ασφαλτο σφαιρα. Το θεωρω απιστευτα ασχημο μεσα εξω, αλλα σε αυτα τα χρηματα δεν υπαρχει καλυτερος συνδυασμος on/off.
Αν μιλάμε για on/off και όχι για τζιπ θα συμφωνήσω απόλυτα.
+100000
Πολύ καλό εργαλείο το Forester. Ειδικά το 2.5, 0-100 σε 5,9???!!!!
3 Torsen διαφορικά, 220 περίπου τελική... Τι να λέμε τώρα....
Είναι και Γιαπωνέζικο... (+1)
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.508
- Κριτικές
- 22
- Like
- 390
- Πόντοι
- 6.055
Το θεμα ειναι τι σημαινει jeep. Σε διημερο σκληρο στην Ορεινη Κορινθια, εκει που πηγε το Defender πηγε και το Forester εχοντας κοντες σχεσεις. Απλα πολυ πιο σιγα γιατι ηθελε προσοχη στις πετρες και δημιουργια ραμπας στα εμποδια για να μην βρουν οι πρόβολοι. Καλυπτει δηλαδη 100% τις δυνατοτητες του μεσου οδηγου με ενδιαφεροντα, π.χ κηνυγι, πεζοπορια, Canoe κλπ. Εχει και χωρους μεγαλυτερους απο πολλα SUV. Και στην Εθνικη γυρνωντας ανετο. Λιγες καμπυλες αν του δωσουν κι ενα μοντερνο εσωτερικο θα ναι τελειο.
Andreoug, συμφωνώ μαζί σου.
Σίγουρα μπορεί να καλύψει αρκετούς από εδώ μέσα.
Εμένα προσωπικά όχι... Το μόνο που θα καταφέρω, θα είναι να το σπάσω...Είμαι fun των extreme καταστάσεων....
Σε λίγα χρόνια μπορεί να με καλύπτει κι εμένα...
Μου αρέσει πάντως, σχεδιαστικά... Είναι και ψαρωτική η εισαγωγή αέρα πάνω στο καπό για το intercooler... Δείχνει λίγο άγριο...
Για το εσωτερικό θα συμφωνήσω... Χρήζει αναβάθμισης...
Σίγουρα μπορεί να καλύψει αρκετούς από εδώ μέσα.
Εμένα προσωπικά όχι... Το μόνο που θα καταφέρω, θα είναι να το σπάσω...Είμαι fun των extreme καταστάσεων....
Σε λίγα χρόνια μπορεί να με καλύπτει κι εμένα...
Μου αρέσει πάντως, σχεδιαστικά... Είναι και ψαρωτική η εισαγωγή αέρα πάνω στο καπό για το intercooler... Δείχνει λίγο άγριο...
Για το εσωτερικό θα συμφωνήσω... Χρήζει αναβάθμισης...
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για το Forester, εμένα μου αρέσει πολύ και η εμφάνιση του.
Εξάλλου τα αυτοκίνητα μας αρέσουν γι'αυτό που είναι και το forester έχει πολύ τύπο.
Αν το ψηλώσουν, το κάνουν με περισσότερες καμπύλες, με άλλα φώτα κτλ. θα γίνει Tribeca.
Εξάλλου τα αυτοκίνητα μας αρέσουν γι'αυτό που είναι και το forester έχει πολύ τύπο.
Αν το ψηλώσουν, το κάνουν με περισσότερες καμπύλες, με άλλα φώτα κτλ. θα γίνει Tribeca.
Είμαι fun των extreme καταστάσεων....
Kι εγώ! Γι΄αυτό από το ΄91 έχω ΚΟΛΛΗΣΕΙ με το DEFENDER 110 κι έχω κάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ... σχεδόν κάθε σ/κ φεύγω από την Αθήνα!
Kι εγώ! Γι΄αυτό από το ΄91 έχω ΚΟΛΛΗΣΕΙ με το DEFENDER 110 κι έχω κάνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ... σχεδόν κάθε σ/κ φεύγω από την Αθήνα!
Έλα ρε duracell, αφού στο έχω ξαναπεί. Κανόνισε βόλτα και είμαι μέσα.
Στείλε pm.
TASOULHSKAL
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 460
- Like
- 4
- Πόντοι
- 1
Εχω παρει μερος σε rally στον ταυγετο με το samurai τα μονα που με γαμησανε ηταν τα pajero k niva γιατι δεν ειχα καλα λαστιχα. Το forester πιστευω οτι θα εκανε την ιδια διαδρομη αλλα οχι σε αγωνα χωρις προβλημα. Αλλωστε η αποσταση απο ρο εδαφος ειναι οση και του vitara 20cm.
Ενα αυτοκίνητο αντιθέσεων σ' ένα κόσμο αντιθέσεων...
Η ονομασία Qashqai (Κάς-Κάι), είναι δανεισμένη από μια φυλή νομάδων που κατοικεί στην έρημο που βρίσκεται κοντά στην οροσειρά Zargos του Νοτιοδυτικού Ιράν.
Η ονομασία Qashqai (Κάς-Κάι), είναι δανεισμένη από μια φυλή νομάδων που κατοικεί στην έρημο που βρίσκεται κοντά στην οροσειρά Zargos του Νοτιοδυτικού Ιράν.
Andras37Athina
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.348
- Like
- 19
- Πόντοι
- 16
Φαίνεται άριστη επιλογή. ʼσε το όμως να δείς πώς "τσουλάει" στην αγορά πρώτα...
Υ.Γ.: Μία παρόμοια, ΑΡΙΣΤΗ, δοκιμασμένη επιλογή στα 1.600, εγώ θεωρώ πάντως το Honda HRV.
Υ.Γ.: Μία παρόμοια, ΑΡΙΣΤΗ, δοκιμασμένη επιλογή στα 1.600, εγώ θεωρώ πάντως το Honda HRV.