Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
Επιμένω - ΔΕΝ απευθύνονται σε γνώστες και χεράδες. Και η σύγκρισή τους με BMW 2002ti και Escort MKII είναι ατυχής.

Το "γνώστες" και "χεράδες" αναφερόταν στην εμπειρία σχετικά με την πίσω κίνηση και την ικανότητα χειρισμού της. Σε καμμία περίπτωση δεν αναφερόταν σε κουλτούρα, ελιτισμό και ιντελέκτουαλ τύπους που έχουν μελετήσει χιλιάδες προσπέκτ, βιβλία, sites , ταινίες κτλ (και ενδεχομένως οδηγούν ibiza ή 316 100/110 ίππων).

Τα 2002,manta, veloce, ascona κτλ είναι η καψούρα κάθε φανατικού της πίσω κίνησης που γουστάρει τρελά μπαντιλίκια. Γι'αυτό υπάρχουν πολλοί που πρόσφατα ξεκίνησαν και αναπαλαιώνουν τέτοια αυτοκίνητα αποκλειστικά για χόμπυ βέβαια και όχι για καθημερινή χρήση.

Η Corvette Z06 όντως παίζει κάπου στις 115000? στην Ελλάδα, κάτι παραπάνω από τα μισά σε σχέση με μια 911turbo.

Το καινοιύργιο VIPER , το οποίο δεν ξέρω αν εισάγεται στην Ελλάδα, θα έχει 600 άλογα από ατμοσφαιρικό μοτέρ.Με εγκέφαλο+εξάτμιση τα viper δίνουν +100 άλογα αξιόπιστα πάντα.
 

Επισκέπτης
Από όλα όσα ειπώθηκαν, αυτό μόνο σου έμεινε; Η μήπως αναφέρεσαι σε αυτό επειδή δεν έχεις να πεις κάτι άλλο;


Είπε ότι οι Αμερικανοί βάζουν τον ίδια κινητήρα σε πολλά μοντέλα ή κάνω λάθος;

Αυτό που γουστάρω εγώ στα αμερικάνικα είναι ότι είναι 1)φθηνά 2)με απλή παλιά τεχνολογία.

Σημαντικότατα και τα δύο κατά τη γνώμη μου.Προσφέρουν αμάξια με μεγάλη απόδοση, μεγάλη αξιοπιστία και φθηνή συντήρηση, κατά συνέπεια και μεγάλη ζωή.

Όσοι έχουν κάνει ... service σε κινητήρα kompressor της mercedes μάλλον θα συμφωνούν μαζί μου!!!!
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Πραγματικά. Κοινό κινητήρα σε πολλά μοντέλα τον βάζουν μόνο οι Αμερικάνοι.
Τα εξής αυτοκίνητα:

1)VW Golf
2)VW Polo
3)VW Passat
4)VW Jetta
5)VW Beetle
6)Audi A4
7)Audi A3
8)SEAT Leon
9)SEAT Toledo
10)SEAT Ibiza
11)SEAT Altea
12)Skoda Octavia

που βγαίνουν όλα με κινητήρα 1600 κυβικά και 100+ άλογα, έχει το καθένα ξεχωριστό κινητήρα, αποκλειστικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο! Κανείς κινητήρας δεν έχει κοινά με τον αντίστοιχο άλλου μοντέλου !!!!!!!!!!!!!


Λογικό είναι το group VW να χρησιμοποιεί το ίδιο μοτέρ σε όλα τα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.

Δε νομίζω όμως ότι το S4 πχ. έχει το ίδιο μοτέρ με το Touareg....
Αυτό εννοούσα πριν... Είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβες Λάκη, απλά το κάνεις γαργάρα.

Κατά τ΄άλλα σου απάντησε ο Enforcer νομίζω. Με καλύπτει πλήρως η απάντησή του.

Φιλικά πάντα.



 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
lakis33 επέτρεψέ μου να σε ενημερώσω ότι όσα γράφω δεν είναι αποτέλεσμα διαβάσματος προσπέκτους αλλά κάτι πολύ παραπάνω.

Η διαφορά ανάμεσα στα Μαντα, Ασκόνα, Μάντα και στα BMW 2002ti Ford Escort MKII είναι τεράστια - μόνο κοινό τους η πίσω κίνηση. Θα προσέθετα και τα Lada στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω κίνηση.

Αλήθεια, ποια η απόδοση του viper ανα λίτρο;

Και τέλος, είναι καλό να ξέρουμε ότι δεν μετρώνται τα πάντα ουτε και μπορούν να γίνουν συγκρίσεις μα βάση τους αριθμούς ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Ενα αυτοκίνητο είναι πολλά περισσότερα από ένα κινητήρα.
 

Επισκέπτης
Το "άλλες προδιαγραφές" είναι κάπως γενικό. Τόσο γενικό που χάνει το νόημά του.

Αλλες προδιαγραφές που επηρρεάζουν θετικά την ασφάλεια του οδηγού έχουν οι Σουηδοί για παράδειγμα οπου απαιτούν συγκεκριμένα πράγματα στο σύστημα θέρμανσης μιας και ενδεχόμενος αποκλεισμός απο το χιόνι με χαλασμένο καλοριφέρ μπορεί να σημαίνει και τη ζωή του οδηγού.

Αυτό που ξέρω εγώ για τα ευρωπαϊκά που εισάγονται στην αμερική είναι προφυλακτήρες πιο μεγάλοι και φώτα όχι πρόσωπο με το αμάξωμα - "προδιαγραφές" που επιβλήθησαν απο τις ασφαλιστικές.

Κάθε συγκεκριμένη αναφορά σε αμερικάνικες προδιαγραφές που επηρρεάζουν θετικά την ασφάλεια του οδηγού ευπρόσδεκτη.

Δύσκολο να δεχτώ οτι οι Γερμανοί πουλάνε στη χώρα τους αυτοκίνητα "κατώτερων" προδιαγραφών.

Επίσης, άλλο ποιότητα και άλλο προδιαγραφές.

Τέλος, το θέμα του thread αναφέρεται σε Αμερικάνικα κουπέ και όχι σε Ευρωπαϊκά που εισάγονται στην Αμερική.

Ναι, ΟΚ. Όπως και να έχει εγώ θα θεωρώ τα αμερικάνικα αυτοκίνητα πολύ πιο καλά και με καλύτερες προδιαγραφές :)
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ναι, ΟΚ. Όπως και να έχει εγώ θα θεωρώ τα αμερικάνικα αυτοκίνητα πολύ πιο καλά και με καλύτερες προδιαγραφές :)

Ειχα την εντύπωση ότι αναφερόσουν σε ευρωπαικά που εισάγονται στην αμερική.

Πίστευε και μη ερεύνα λοιπόν. Λίγο παράξενη τοποθέτηση αλλα σεβαστή. 

Εγινε
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Είπε ότι οι Αμερικανοί βάζουν τον ίδια κινητήρα σε πολλά μοντέλα ή κάνω λάθος;

Αυτό που γουστάρω εγώ στα αμερικάνικα είναι ότι είναι 1)φθηνά 2)με απλή παλιά τεχνολογία.

Σημαντικότατα και τα δύο κατά τη γνώμη μου.Προσφέρουν αμάξια με μεγάλη απόδοση, μεγάλη αξιοπιστία και φθηνή συντήρηση, κατά συνέπεια και μεγάλη ζωή.

Όσοι έχουν κάνει ... service σε κινητήρα kompressor της mercedes μάλλον θα συμφωνούν μαζί μου!!!!

1. Ναι το είπα. Ψέμα είναι?
2. Φθηνά??? Μας δουλεύεις ρε Λάκη? Πιο είναι το φθηνό? Το Grand Cherokee me 85.900 euro?
3. Όπως πολύ σωστά το είπες.  ΠΑΛΙΑ τεχνολογία.
4. Αξιοπιστία? Για κάνε μία βόλτα από Chrysler να δεις πόσα Wrangler, Cherokee και Grand είναι μέσα για επισκευή σε διαφορικά, αυτόματα κιβώτια κτλπ... Αμερικάνικη Αξιοπιστία = Κάποτε στο παρελθόν.
5. Φθηνή συντήρηση????????????????? ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ. Ξανακάνε μία βόλτα στην Chrysler....
6. Μεγάλη ζωή και πολύ καλή μεταπώληση. Στο 1/10 της τιμής!

Και μετά μας φταίει το Kompressor....
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Αλήθεια, ποια η απόδοση του viper ανα λίτρο;

Έλα μωρέ τώρα, ποιός δίνει σημασία σε τέτοιες ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ???

Οι Αμερικάνοι δεν ασχολούνται με τέτοιες μετρήσεις....

Μόνο τα λίτρα κατανάλωσης/ημέρα σε Coca-Cola μετράνε...
 

PRESIDENT

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
140
Κριτικές
6
Like
0
Πόντοι
1
Επειδή στο γκαράζ του σπιτιού μου υπάρχει και Mercedes kompressor και chrysler θα μου επιτρέψετε να πω την άποψη μου για τη σύγκριση των δύο εταιριών και κατ' επέκταση τη σύγκριση Αμερικάνικων και Ευρωπαικών αυτοκινήτων. Σίγουρα η mercedes υπερτερεί σε πολυτέλεια, σε κρατήματα, σε γκάζια, έχει πολύ μικρότερη κατανάλωση, και σίγουρα τα ηλεκτρονικά τις είναι πολύ υψηλοτέρου επιπέδου από αυτά της Chrysler. Από την πλευρά της η Chrysler έχει πάρα μεγάλη άνεση, καλύτερο πάτημα στο δρόμο, είναι πάρα πολύ πιο  ξεκούραστη στο ταξίδι,έχει μεγαλύτερη ανωχή στην κακκή μεταχείριση και γενικά μπορώ να πω οτι είναι πάρα πού αξιόπιστη, όσο για τα αρνητικά της....ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ... Μετά από όλλα αυτά ίσως θα περίμενε κανείς να θεωρώ την Mercedes καλύτερο αυτοκίνητο από τη Chrysler.... Και όμως... για εμένα που δεν είμαι λάτρης της σπορ οδήγισης πρωτιμώ να κυκλοφορώ με το stratus...

Τέλος να τονίσω οτι στο θέμα κόστος σέρβις και επισκεψημότιτα στις αντιπροσωπείες είναι στα ίδια επίπεδα!
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Ενώ στο δικό μου γκαράζ υπάρχει ένα απλό CHEROKEE του '98...
Το 2002 λοιπόν μου έκαψε τον καταλύτη χωρίς αυτός να έχει χτυπηθεί πουθενά ή να έχει μπεί κανένα περιέργο καύσιμο. Λογαριασμός στσ 1700-1800 ευρουλάκια.
Το 2003 έβγαλε σκουρίες στα πίσω τζάμια. Περι τα 200 ευρουλάκια έκαστο.
Πριν απο 1 εβδομάδα μουλάρωσε και δεν επαιρνε με τίποτα μπροστά. Κάψιμο εγκεφάλου και άλλα 1700 ευρουλάκια για την πλάκα μας.  :headbang: :headbang: :headbang:

Τώρα το καλύτερο:
Όταν το αγόρασα το 98 έδωσα 15300000. Για τον εκτελωνισμό του χρειαζόταν ένα εγγραφο της JEEP που να δείχνει την εργοστασιακή του αξία. Πόσο θα μας κόστιζε αν το αγοράζαμε στο Αμέρικα χωρίς μεσάζοντες, φόρους κλπ. Η αξία αυτή λοιπόν ήταν γύρω στα 2000000.

Που καταλήγουμε? :think: Τα αμερικλάνικα δείχνουν κάτι που δεν είναι. Το δερμάτινο σαλόνι του δικού μου τζιπ πρέπει να προέρχεται απο αρχίδια βουβαλιού. Δεν εξηγούνται διαφορετικά οι ζάρες του δέρματος. Οι δε ξύλινες επενδύσεις μάλλόν είναι απο τίποτα ξεθαμένα φέρετρα. Τα πλαστικά του? Γαμησέ τα....
 
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Αν βέβαια αγόραζα κανένα καινούριο αύριο το πρωί θα έπαιρνα το  :smitten: Dodge Charger :smitten:, με τον  HEMI και 450 αλογάκια. :rockon: :rockon: :rockon:

Αν μπορούσα....

Αλλά δεν μπορώ  :headbang: :tickedoff: :headbang: :tickedoff:
 

Επισκέπτης
1. Ναι το είπα. Ψέμα είναι?
2. Φθηνά??? Μας δουλεύεις ρε Λάκη? Πιο είναι το φθηνό? Το Grand Cherokee me 85.900 euro?
3. Όπως πολύ σωστά το είπες.  ΠΑΛΙΑ τεχνολογία.
4. Αξιοπιστία? Για κάνε μία βόλτα από Chrysler να δεις πόσα Wrangler, Cherokee και Grand είναι μέσα για επισκευή σε διαφορικά, αυτόματα κιβώτια κτλπ... Αμερικάνικη Αξιοπιστία = Κάποτε στο παρελθόν.
5. Φθηνή συντήρηση????????????????? ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ. Ξανακάνε μία βόλτα στην Chrysler....
6. Μεγάλη ζωή και πολύ καλή μεταπώληση. Στο 1/10 της τιμής!

Και μετά μας φταίει το Kompressor....

1)Ενώ ο κινητήρας της VW ας πούμε μπαίνει σε λιγότερα αυτοκίνητα;

2)Εγώ αναφέρθηκα σε κουπέ, τα οποία είναι πισωκίνητα.

Η τετρακίνηση δεν νομίζω να διαφωνήσεις ότι είναι εξ'ορισμού ακριβό φρούτο.ΠΟΛΥ  ΑΚΡΙΒΟ! Σε οποιαδήποτε μορφή. Όλα τα τετρακίνητα ανεξαρτήτος μάρκας, ανεξαρτήτος προέλευσης έχουν πολύ δαπανηρή συντήρηση και βγάζουν ευκολότερα ζημιές στη μετάδοση. Είτε πρόκειται για off-road , είτε πρόκειται για SUV, είτε για σπορ τετρακίνητα.

Η φθηνή συντήρηση στην οποία αναφέρθηκα αφορούσε πισωκίνητα, στη χώρα τους, όπου υπάρχει δίκτυο υποστήριξης. Εδώ έρχονται μόνο τα τετρακίνητα, τα οποία προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν, δεν μου αρέσουν, τα σιχαίνομαι , δεν πρόκειται να ασχοληθώ ποτέ μου.

3)Οι ίπποι είναι ίπποι. Μεταξύ 200 ίππων από ένα 2τρο Honda και 200 ίππων από ένα 4λιτρο αμερικάνικο 6κύλινδο εγώ θα προτιμούσα το δεύτερο. Αποδίδει από το ρελαντί.
4)Όλα όσα αναφέρεις είναι τετρακίνητα και ... τζιπ. Δεν έχουν σχέση με όσα ανέφερα εγώ.
5)Είπαμε ότι δεν αναφερόμουν σε  τζιπ έτσι; Μην μου ξαναπείς για wrangler κτλ ...
6)Οι κινητήρες σαν του mustang ή τους χέλμι ζουν πολύ. Ιστορικά αποδεδειγμένο! Κάτι αλουμινένια τσόφλια σημερινά μάλλον δεν φτουράνε το ίδιο ...

Σε μεταπώληση δεν αναφέρθηκα πουθενά. Τα αυτοκίνητα δεν είναι επένδυση. Με το που αγοράζονται χάνουν. Όσο πιο ακριβά είναι και λιγότερο εμπορικά, τόσο πιο δύσκολα μεταπωλούνται. Αν θες καλή μεταπώληση , αγοράζεις C180 , 316 , 520 , toyota corola , vw golf 1.4 κτλ. Συγκλονιστικά οχήματα δηλαδή!

Προσωπικά ούτε η μεταπώληση με ενδιαφέρει. Αγοράζω καινούργια αυτοκίνητα πάντα και τα πετάω ή τα σπάω ...
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.988
Κριτικές
4
Like
1.829
Πόντοι
216
Μαγκες...
Ο θειος ανανιας ενα θα σας πει για τ αμερικανικα αμαξια¨...
ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ

Μεχρι τα τελη του '60/αρχες '70 ηταν ο,τι ηταν.Απο κει κ μετα αρχιζει το γελιο (τι μπενυ χιλλ μου λες,δες το chrysler crossfire για περισσοτερο γελιο!)
Βενζινη τζαμπα καμμενη...αισθητικη ουτε για ασιατες...ποιοτητα αρπα-κολα...με λιγα λογια πατατες....
Πιστευω το μονο καλο που μπορεις να φερεις απο αμερικη ειναι ενα καινουριο ευρωπαικο, που οπως πολυ σωστα τονισε ενας φιλος, τηρουν ανωτερες προδιαγραφες προκειμενου να εισαχθουν!
Μου συγκρινετε δλδ την Γερμανικη τελειοτητα (εστω κ τεριμεννη) οπως porsche k mercedes k bmw, με το viper k την corvette?
115k που χει η corvette, παιρνεις ενα πολυ ωραιο cayman κ φωρτομενο κ σου μενουν κ ψιλα για πασατεμπο...θα μου πεις οτι δεν εχει τοσα αλογα μεν-αλλα ποσα αλογα πραγματικα χρειαζεται καποιος να ευχαριστηθει κ να τα νιωσει???
τα 250 αλογα ενος λεπτεπιλεπτου ελαφριου κ καλοζυγιζμενου ευρωπαικου,ειναι πολυ ανωτερα σαν αισθηση απτα 500+ αλογα ενος βαρεου, δυσκινητου κ ατσουμπαλου viper η corvette...
αλλες φιλοσοφιες, διαφορετικη δουλεια το καθενα-μην τα βαζουμε ολα στο μιξερ...
 

Επισκέπτης
lakis33 επέτρεψέ μου να σε ενημερώσω ότι όσα γράφω δεν είναι αποτέλεσμα διαβάσματος προσπέκτους αλλά κάτι πολύ παραπάνω.

Η διαφορά ανάμεσα στα Μαντα, Ασκόνα, Μάντα και στα BMW 2002ti Ford Escort MKII είναι τεράστια - μόνο κοινό τους η πίσω κίνηση. Θα προσέθετα και τα Lada στα αυτοκίνητα που έχουν πίσω κίνηση.

Αλήθεια, ποια η απόδοση του viper ανα λίτρο;

Και τέλος, είναι καλό να ξέρουμε ότι δεν μετρώνται τα πάντα ουτε και μπορούν να γίνουν συγκρίσεις μα βάση τους αριθμούς ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

Ενα αυτοκίνητο είναι πολλά περισσότερα από ένα κινητήρα.

Τι ακριβώς θες να πεις έχει καταλάβει ο ίδιος;
Ότι το BMW 2002tii , η Alfa Veloce , το Opel Manta & Ascona είναι διαφορετικά αυτοκίνητα;

Συμφωνώ!

Δεν θυμάμαι να ισχυρίστηκε κανείς ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο!
Κάνω λάθος;

Και διαφορετικές veloce είναι επίσης ... διαφορετικές μεταξύ τους!
Αν η μία συντηρείται σωστά και η άλλη αλλάζει λάδια κάθε 20.000χλμ. και φίλτρο αέρα κάθε 40.000χλμ μάλλον δεν θα πηγαίνουν το ίδιο! Τι λες;

Απλά είπα ότι διάφοροι χομπίστες, που γουστάρουν μπαντιλίκια και πισωκίνητα προτιμούν αυτά τα μοντέλα γιατί τους ικανοποιούν για ατέλειωτα μπαντιλίκια.Γνωρίζω πολλούς και γίνονται και αγώνες με τέτοια αυτοκίνητα, αγώνες drift.

Aν έχεις πρόβλημα, μπορείς να τους βρείς και να τους πεις ότι επειδή η 2002 και τα manta δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά ... διαφορετικά δεν κάνει να τα βάζουν μαζί , δεν κάνει να ρίχνουν μπάντες στις ίδιες αλάνες και ίσως ότι δεν πρέπει και οι ιδιοκτήτες να κάνουν μεταξύ τους παρέα! Εγώ δεν έχω πρόβλημα ...


Η απόδοση του viper στο λίτρο αν βάλουμε 600 άλογα από 9,5 λίτρα και θυμάμαι καλή διαίρεση είναι κάπου 63ps/lt. Στην corvette z06 με 505 άλογα από 7 λίτρα είναι 72ps/lt ενώ στο honda s2000 με 240 άλογα από 2 λίτρα είναι 120ps/lt και στο seat ibiza 1.8 turbo που βγάζει 180 άλογα από 1.8 λίτρα η απόδοση είναι 100ps/lt.Το πρώτο viper που είχε 450 άλογα από 8 λίτρα είχε ακόμη χειρότερη απόδοση στο λίτρο κάπου 56ps/lt.

Οπότε αν σε ενδιαφέρει η απόδοση στο λίτρο με το s2000 ή το ibiza turbo είσαι απολύτως ικανοποιημένος. Όταν θα σκάει μύτη δίπλα η Ζ06 θα την σνομπάρεις κανονικά και θα λες

"που πάει ο αρχαίος με 72ps/lt ενώ εμείς με τη βόμβα των 100ps/lt διαθέτουμε τεχνολογία" !!!!!!!!!!!!!!

 

Επισκέπτης
... 115k που χει η corvette, παιρνεις ενα πολυ ωραιο cayman ...


τα 250 αλογα ενος λεπτεπιλεπτου ελαφριου κ καλοζυγιζμενου ευρωπαικου,ειναι πολυ ανωτερα σαν αισθηση απτα 500+ αλογα ενος βαρεου, δυσκινητου κ ατσουμπαλου viper η corvette...

Το λεπτεπίλεπτο και καλοζυγισμένο ευρωπαικό είναι η cayenne?
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
1)Ενώ ο κινητήρας της VW ας πούμε μπαίνει σε λιγότερα αυτοκίνητα;

2)Εγώ αναφέρθηκα σε κουπέ, τα οποία είναι πισωκίνητα.

Η τετρακίνηση δεν νομίζω να διαφωνήσεις ότι είναι εξ'ορισμού ακριβό φρούτο.ΠΟΛΥ  ΑΚΡΙΒΟ! Σε οποιαδήποτε μορφή. Όλα τα τετρακίνητα ανεξαρτήτος μάρκας, ανεξαρτήτος προέλευσης έχουν πολύ δαπανηρή συντήρηση και βγάζουν ευκολότερα ζημιές στη μετάδοση. Είτε πρόκειται για off-road , είτε πρόκειται για SUV, είτε για σπορ τετρακίνητα.

Η φθηνή συντήρηση στην οποία αναφέρθηκα αφορούσε πισωκίνητα, στη χώρα τους, όπου υπάρχει δίκτυο υποστήριξης. Εδώ έρχονται μόνο τα τετρακίνητα, τα οποία προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν, δεν μου αρέσουν, τα σιχαίνομαι , δεν πρόκειται να ασχοληθώ ποτέ μου.

3)Οι ίπποι είναι ίπποι. Μεταξύ 200 ίππων από ένα 2τρο Honda και 200 ίππων από ένα 4λιτρο αμερικάνικο 6κύλινδο εγώ θα προτιμούσα το δεύτερο. Αποδίδει από το ρελαντί.
4)Όλα όσα αναφέρεις είναι τετρακίνητα και ... τζιπ. Δεν έχουν σχέση με όσα ανέφερα εγώ.
5)Είπαμε ότι δεν αναφερόμουν σε  τζιπ έτσι; Μην μου ξαναπείς για wrangler κτλ ...
6)Οι κινητήρες σαν του mustang ή τους χέλμι ζουν πολύ. Ιστορικά αποδεδειγμένο! Κάτι αλουμινένια τσόφλια σημερινά μάλλον δεν φτουράνε το ίδιο ...

Σε μεταπώληση δεν αναφέρθηκα πουθενά. Τα αυτοκίνητα δεν είναι επένδυση. Με το που αγοράζονται χάνουν. Όσο πιο ακριβά είναι και λιγότερο εμπορικά, τόσο πιο δύσκολα μεταπωλούνται. Αν θες καλή μεταπώληση , αγοράζεις C180 , 316 , 520 , toyota corola , vw golf 1.4 κτλ. Συγκλονιστικά οχήματα δηλαδή!

Προσωπικά ούτε η μεταπώληση με ενδιαφέρει. Αγοράζω καινούργια αυτοκίνητα πάντα και τα πετάω ή τα σπάω ...


1.Laki, νομίζω σου έχω ήδη απαντήσει για το group VW.
2.Νομίζω ότι χάρη συζητήσεως η κουβέντα έχει προχωρήσει. Σαφώς και θα αναφερθούμε στα 4χ4 και SUV μιας και αυτά είναι το μόνο μέτρο σύγκρισης κόστους σέρβις και κατανάλωσης που έχουμε. Εκτός κι αν κυκλοφορούν τόσα πολλά αμερικάνικα κουπέ στο δρόμο (της Ελλάδας) και μπορείς να μας πεις κάποιες πληροφορίες.
3.Αν οι ίπποι είναι ίπποι, τότε πάρε diesel. Δες για παράδειγμα τα τεχνολογικά επιτεύγματα της Audi.  ....και να συμπληρώσω ότι αφού έφτασες να συγκρίνεις τους αμερικάνους με τους Ιάπωνες τότε μάλλον κάπου έχεις ήδη χάσει το παιχνίδι.
4. Ξαναδιάβασε το 2.
5. Ξαναδιάβασε το 2.
6. Ναι ...το θυμάμαι... Ο Χέμι πρωτοπαρουσιάστηκε το 1928 στην έκθεση του Detroit....
  Α, ρε καταραμένε Ιάπωνα και Ευρωπαίε κατασκευαστή που χρησιμοποιείς ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ. Τι ξέρεις εσύ..... Από μολύβι έπρεπε να φτιάχνονται για να πατάνε καλά στο δρόμο.

Και τέλος, αν εσύ δηλώνεις πλούσιος και τα σπας ή τα πετάς αυτό είναι δικό σου θέμα.
Εμένα επέτρεψέ μου να σκέφτομαι λίγο παραπάνω τα χρήματα που έβγαλα με τον ιδρώτα μου.


ΥΓ: Την επόμενη φορά που θα 'πετάξεις' αυτοκίνητο, να μου πεις. Πραγματικά σου λέω, θα έρθω να το πάρω.
Αν είναι και καμιά Corvette ΖΟ6, ακόμα καλύτερα. ;)
 

ananias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Φεβ 2006
Μηνύματα
1.988
Κριτικές
4
Like
1.829
Πόντοι
216
Το λεπτεπίλεπτο και καλοζυγισμένο ευρωπαικό είναι η cayenne?

c-a-y-m-a-n
Οπως τονισες, εδω μιλαμε για κουπε, και οχι για τροχοφορα υποθετα ακατεργαστης αισθητικης που προωριζονται ως αξεσουαρ ανιδεων νεοπλουτων.....
Ριξε μια ματια στην Αμερικη, και δες αυτοι που τα χουν, τι αμαξια οδηγανε...κυριως ευρωπαικα!
Ουτος η αλλως, στην αμερικη η κορβεττα εχει περιπου 70κ $, κ εδω 115κ ευρω.
Αρα αγοραζοντας μια κορβετ εδω, αγοραζεις ενα αμαξι ουσιαστικης αξιας 50κ ευρω, στην διπλασια τιμη,αρα value for money=0...
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Φαντάζομαι θα συμφωνούμε όλοι ότι το CHEROKEE ανήκει στα αμερικάνικα αυτοκίνητα, αλλά όχι στα κουπέ που είναι ο τίτλος του θέματος, έτσι;
Φυσικά και συμφωνούμε φίλε μου οτι είναι off topic το CHEROKEE.
Θα συμφωνήσουμε όμως στο οτι όλα τα αμερικλάνικα (κουπε, τζιπ ή οτι άλλο)είναι καθαρά προιοντα  mass production και τίποτα άλλο????
 

Cjgrove9

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2006
Μηνύματα
78
Like
0
Πόντοι
0
Τι λέτε για το Chevrolet Impala 64'?
Το αγαπημένο μου αμάξι!!
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom