Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
Ουτος η αλλως, στην αμερικη η κορβεττα εχει περιπου 70κ $, κ εδω 115κ ευρω.
Αρα αγοραζοντας μια κορβετ εδω, αγοραζεις ενα αμαξι ουσιαστικης αξιας 50κ ευρω, στην διπλασια τιμη,αρα value for money=0...

Και με μια 911turbo σε σχέση με την τιμή που πιάνει στη χώρα κατασκευής της το ίδιο ακριβώς ισχύει.
 

geremy

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
985
Like
2
Πόντοι
6
πραγματικα δε θα πω τιποτα για το impala γιατι θα πω κακια....

ευρωπη και ξανα ευρωπη.
 

Επισκέπτης
Φυσικά και συμφωνούμε φίλε μου οτι είναι off topic το CHEROKEE.
Θα συμφωνήσουμε όμως στο οτι όλα τα αμερικλάνικα (κουπε, τζιπ ή οτι άλλο)είναι καθαρά προιοντα  mass production και τίποτα άλλο????

Ποιό δεν είναι mass production; Το seat ibiza; Το Golf; Η 316; Η C180 ;

Ανάμεσα στα δικά μας mass production και ένα mustung μου αρέσει πολύ περισσότερο το mustung.

Αυτοκίνητα που δεν είναι παραγωγής τύπου Bentley και Aston Martin προσωπικά τα θεωρώ μαλακίες λόγω τιμής και μόνο.Το θεωρώ γελοίο να κοστίζει ένα αυτοκίνητο τόσα λεφτά. Και να παραμένει πιο αργό από ένα viper και μια Ζ06 !!!!!!!!!!
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.483
Like
11
Πόντοι
166
Ναι αλλά είναι άλλη class. Έστω και Mazeratti. Αλλά και το Chevrolet Impala
 

Επισκέπτης
c-a-y-m-a-n
Οπως τονισες, εδω μιλαμε για κουπε, και οχι για τροχοφορα υποθετα ακατεργαστης αισθητικης που προωριζονται ως αξεσουαρ ανιδεων νεοπλουτων.....

Κοίτα προσωπικά για την Cayman  ανυπομονώ .

Έχω ένα Golf MK3 VR6 BITURBO.

Που θα πάει δεν θα πετύχω καμία σε φανάρι που να έχει κέφια για παιχνιδάκια ο οδηγός της;

Θα γνωρίσει την ταπείνωση και τον εξευτελισμό μόλις πιάσουν τα λάστιχά μου κάτω ...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Τι ακριβώς θες να πεις έχει καταλάβει ο ίδιος;
Ότι το BMW 2002tii , η Alfa Veloce , το Opel Manta & Ascona είναι διαφορετικά αυτοκίνητα;

Συμφωνώ!

Δεν θυμάμαι να ισχυρίστηκε κανείς ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο!
Κάνω λάθος;

Και διαφορετικές veloce είναι επίσης ... διαφορετικές μεταξύ τους!
Αν η μία συντηρείται σωστά και η άλλη αλλάζει λάδια κάθε 20.000χλμ. και φίλτρο αέρα κάθε 40.000χλμ μάλλον δεν θα πηγαίνουν το ίδιο! Τι λες;

Απλά είπα ότι διάφοροι χομπίστες, που γουστάρουν μπαντιλίκια και πισωκίνητα προτιμούν αυτά τα μοντέλα γιατί τους ικανοποιούν για ατέλειωτα μπαντιλίκια.Γνωρίζω πολλούς και γίνονται και αγώνες με τέτοια αυτοκίνητα, αγώνες drift.

Aν έχεις πρόβλημα, μπορείς να τους βρείς και να τους πεις ότι επειδή η 2002 και τα manta δεν είναι το ίδιο αυτοκίνητο αλλά ... διαφορετικά δεν κάνει να τα βάζουν μαζί , δεν κάνει να ρίχνουν μπάντες στις ίδιες αλάνες και ίσως ότι δεν πρέπει και οι ιδιοκτήτες να κάνουν μεταξύ τους παρέα! Εγώ δεν έχω πρόβλημα ...


Η απόδοση του viper στο λίτρο αν βάλουμε 600 άλογα από 9,5 λίτρα και θυμάμαι καλή διαίρεση είναι κάπου 63ps/lt. Στην corvette z06 με 505 άλογα από 7 λίτρα είναι 72ps/lt ενώ στο honda s2000 με 240 άλογα από 2 λίτρα είναι 120ps/lt και στο seat ibiza 1.8 turbo που βγάζει 180 άλογα από 1.8 λίτρα η απόδοση είναι 100ps/lt.Το πρώτο viper που είχε 450 άλογα από 8 λίτρα είχε ακόμη χειρότερη απόδοση στο λίτρο κάπου 56ps/lt.

Οπότε αν σε ενδιαφέρει η απόδοση στο λίτρο με το s2000 ή το ibiza turbo είσαι απολύτως ικανοποιημένος. Όταν θα σκάει μύτη δίπλα η Ζ06 θα την σνομπάρεις κανονικά και θα λες

"που πάει ο αρχαίος με 72ps/lt ενώ εμείς με τη βόμβα των 100ps/lt διαθέτουμε τεχνολογία" !!!!!!!!!!!!!!

Η δύναμη της άγνοιας σε ωθεί να γράψεις όσα γράφεις

Συνέχιζε να εκθέτεις τον εαυτό σου.

Και τα κόμπλεξ σου
 

Επισκέπτης
Και τέλος, αν εσύ δηλώνεις πλούσιος και τα σπας ή τα πετάς αυτό είναι δικό σου θέμα. Εμένα επέτρεψέ μου να σκέφτομαι λίγο παραπάνω τα χρήματα που έβγαλα με τον ιδρώτα μου.
ΥΓ: Την επόμενη φορά που θα 'πετάξεις' αυτοκίνητο, να μου πεις. Πραγματικά σου λέω, θα έρθω να το πάρω.
Αν είναι και καμιά Corvette ΖΟ6, ακόμα καλύτερα.

Δεν δήλωσα πλούσιος ούτε πούλησα εξυπνάδες.Να προσπαθείς να καταλάβεις τι εννοεί ο άλλος και να μην του προσάπτεις πράγματα που δεν είπε ποτέ προκειμένου να πουλήσεις πνεύμα. Εκτός κι αν έχεις ανάγκη κάτι τέτοιο για ψυχολογικούς λόγους, οπότε αν είναι να σου κάνει καλό στη υγεία σου να πάω πάσο!

Το ότι δεν αγοράζω μεταχειρισμένα είναι ξεκάθαρο. Δεν έχω εμπιστοσύνη και θεωρώ ότι δεν συμφέρει οικονομικά, εκτός κι αν μιλάμε για πολύ παλιά-πολύ φθηνά μεταχειρισμένα των 1000-1500?. Για φρέσκα μεταχειρισμένα θεωρώ ασύμφορη την αγορά αφού τα λίγα που γλυτώνεις μπορεί να τα δώσεις εύκολα σε επισκευές αν δεν ξέρεις τι "κουμάσι" ήταν ο άλλος.
Το ότι τα πετάω έχει να κάνει με το ότι δεν αλλάζω συχνά αυτοκίνητα και κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να πουλήσω κάποιο.Τα κρατάω μέχρι που να είναι για πέταμα.Δεν γουστάρω να πουλήσω αμάξι.
Έχω μια 230E mercedes του πατέρα μου που κοντεύει 40 χρονών. Πάει κανονικά. Να την πουλήσω λες; Θα πιάσει καλά λεφτά; Μέχρι πρόσφατα κρατούσα με πινακίδες ένα Golf MK1 του πατέρα μου επίσης. Κατέθεσα πινακίδες και να το έβαλα σε μια άκρη στο εξοχικό. Λες να το πουλήσω; Θα πιάσει καλά λεφτά; Το άλλο Golf μου, mk3 μοντέλο του 1992 αν ήταν με το μαμίσιο κινητήρα (1.6) θα έπιανε ίσως 2-2,5 χιλιάρικα. Το vr6 μοτέρ κόστισε πολλά όμως και το τούρμισμα περισσότερα. Αν είναι να πάρω άλλο προτείνεις να το πουλήσω; Ποιός θα το πάρει για πόσο; Να το δώσω 5000?; Δεν λέει. Γι'αυτό σου είπα ότι ούτε πουλάω, ούτε αγοράζω μεταχειρισμένα. Αυτό είναι για όσους αλλάζουν αμάξι κάθε 2-3 χρόνια. Εγώ αν πάρω άλλο τα επόμενα 3 χρόνια θα είναι το νέο Golf R32 και σε μερικά χρόνια αργότερα θα το τουρμπίσω κι αυτό. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αν συζητάμε σε 10-15 χρόνια από τώρα θα σου λέω ότι θα έχω το VR6 στην ... εξοχή και ότι δεν θα πρόκειται να πουλήσω το τότε τουρμπισμένο R32 ...
 

Cjgrove9

Μέλος
Εγγρ.
18 Δεκ 2006
Μηνύματα
78
Like
0
Πόντοι
0
Για τους φανατικούς του είδους!
Οπως εμένα
 

Συνημμένα

  • 64 LOCK UP.jpg
    64 LOCK UP.jpg
    47,1 KB · Εμφανίσεις: 20

Επισκέπτης
Η δύναμη της άγνοιας σε ωθεί να γράψεις όσα γράφεις

Συνέχιζε να εκθέτεις τον εαυτό σου.

Και τα κόμπλεξ σου

Αν μετατρέπεις σε κόντρα/βεντέτα με προσωπικές προσβολές ένα θέμα για αυτοκίνητα , δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω ...
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Αν μετατρέπεις σε κόντρα/βεντέτα με προσωπικές προσβολές ένα θέμα για αυτοκίνητα , δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω ...

Να προσέχεις το εξυπνακίστικο ύφος σου. Δεν περνάει σε όλους.

Τέλος συζήτησης απο μένα

Καλή συνέχεια
 

Επισκέπτης
Να προσέχεις το εξυπνακίστικο ύφος σου.

Εγώ δεν άρχισα με εξυπνάδες.Δεν ήμουν αυτός που άρχισε να διδάσκει ότι άλλο η 2002, άλλο τα μάντα και τα ασκόνα και άλλο η βελότσε. Ούτε άρχισα να ρωτάω για απόδοση στο λίτρο λες και είναι μεταβλητή πρώτης σημασίας για ένα αυτοκίνητο.

Εφόσον τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά προιόντα, για μένα οι παράγοντες που έχουν σημασία είναι η τιμής απόκτησης, το κόστος  συντήρησης και το τι προσφέρει το καθένα από αυτά. Τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Εγώ δεν άρχισα με εξυπνάδες.Δεν ήμουν αυτός που άρχισε να διδάσκει ότι άλλο η 2002, άλλο τα μάντα και τα ασκόνα και άλλο η βελότσε. Ούτε άρχισα να ρωτάω για απόδοση στο λίτρο λες και είναι μεταβλητή πρώτης σημασίας για ένα αυτοκίνητο.

Εφόσον τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά προιόντα, για μένα οι παράγοντες που έχουν σημασία είναι η τιμής απόκτησης, το κόστος  συντήρησης και το τι προσφέρει το καθένα από αυτά. Τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας.

Τώρα αλλάζεις ρότα και μιλάς για καταναλωτικά προιόντα. Δεν ήταν αυτή η αρχική σου προσέγγιση.

Ξέρε ότι νούμερα σκέτα ουδεμία αξία έχουν, αν δε μπουν στο σωστό σύστημα αναφοράς. Εννοιες όπως θερμοδυναμική απόδοση σου είναι άγνωστες και ορθώς σου είναι. Αν την έννοια της απόδοσης την εξέλαβες σαν εξυπνάδα, τότε έχεις βγάλει τις ΜΕΚ εκτός διδακτέας ύλης Πολυτεχνείου.

Επίσης, άλλο κλασσικό αυτοκίνητο και άλλο παλιό αυτοκίνητο. Γι'αυτό άλλο BMW 2002ti και άλλο Opel Ascona εκτός αν αναφέρεσαι στο αγωνιστικό Ascona 400 το οποίο είχε παραχθεί σε περιορισμένο πλήθος ίσα ίσα για να πάρει την ομολογκασιόν του γκρουπ.

Ελπίζω τώρα να κατάλαβες τη διαφορά όπως επίσης ότι όσα ξέρω δεν είναι απο προσπέκτους όπως είπες χαριτωμένα λίγο πριν.

Σέβομαι απόλυτα τις προσεγγίσεις των ανθρώπων που βλέπουν το αυτοκίνητο σαν προϊόν γιατί και τέτοιο είναι στο φινάλε. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν αναφέρουν έννοιες των οποίων το νόημα αγνοούν, εξάγοντας μάλιστα λάθος συμπεράσματα τα οποία υπερασπίζονται φανατικά. 

Και πάλι καλή συνέχεια. Και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.
 

scooby

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
512
Like
6
Πόντοι
6
impreza sti 2.5l.τελεια και παυλα
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
[size=10pt]....Ή ως πρώην αρρωστημένος Hondakias.. Το S2000..[/size]

Εμένα το ΠΡΩΤΟ μου όχημα ήταν Honda... Πάνε πολλά χρόνια!
Ήταν ένα μηχανάκι Honda SS50.
Το έλυνα και το έδενα μόνος μου (μέχρι κομβίο μπιέλας), και το κράτησα μέχρι που πήρα Kawasaki ως δεύτερο.
Ξαναείχα Honda αργότερα (ποτέ αυτοκίνητο), και μπορώ να πω ότι είναι μια εταιρεία με πρωτοπορεία και έντιμη.

Ένα ΤΡΟΜΕΡΟ μειονέκτημα έχει:

Λέτεται ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΕ.

Γι αυτό και μόνο το πρόβλημα δεν πρέπει να αγοράζει κανείς τίποτε Honda (σε αυτή εδώ τη χώρα).
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
Κοίτα προσωπικά για την Cayman  ανυπομονώ .

Έχω ένα Golf MK3 VR6 BITURBO.

Που θα πάει δεν θα πετύχω καμία σε φανάρι που να έχει κέφια για παιχνιδάκια ο οδηγός της;

Θα γνωρίσει την ταπείνωση και τον εξευτελισμό μόλις πιάσουν τα λάστιχά μου κάτω ...
Εχει δικιο οταν ειδαν οι αμερικανοι να τρωνε κατι κολωνες απο 2,8L BΤurbo κατι Vipper το φυσαγανε και δεν κρυωνε!
Μα τι βλακες που ειναι δωσε κυβικα δωσε!
Σε λιγο θα φτασουν τα 20L!
Μαγκια ειναι το νεο AUDI S4 4.200L με αποδωση 420 ιππους και αφηστε τους αλλους να παλευουν με τα κυβικα!
Ααααααα ειναι και ατμοσφαιρικο να δουμε τη θα γεινοταν αν ειχε τουρμπο!
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Α ρε Σταύρο τι μου θύμισες

Τα καρμπυρατέρ από SS50 ήταν περιζήτητα για τα φτιαγμένα παπιά και θυμάμαι φίλο με 6βολτο παπί να καμαρώνει για το κομμάτι που μόλις είχε περάσει στο "φτιαγμένο". Αλλες εποχές.

Εχω τρόπο να γνωρίζω ότι η Χόντα απείλησε το Σαρακάκη οτι θα του πάρει το μαγαζί αν δε βελτιώσει την αποθήκη του - και το ανέλαβε ο γιός του. Υποτίθεται ότι το θέμα έχει βελτιωθεί αλλα μάλλον ήταν απλά μια έκλαμψη. Πολύ κρίμα για μια πρωτοπόρο και ιστορική βιομηχανια.
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.395
Κριτικές
5
Like
65.923
Πόντοι
12.056
Τωρα που πηρες την Σουζουκα....θα βρεις την υγεια σου..χεχεχε :dancing: :dancing:
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.395
Κριτικές
5
Like
65.923
Πόντοι
12.056
Α ρε Σταύρο τι μου θύμισες

Τα καρμπυρατέρ από SS50 ήταν περιζήτητα για τα φτιαγμένα παπιά και θυμάμαι φίλο με 6βολτο παπί να καμαρώνει για το κομμάτι που μόλις είχε περάσει στο "φτιαγμένο". Αλλες εποχές.



και εγω ss 22 ειχα στο πρωτο μου 72αρι παπι..χεχεχεχεχεε
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom