Εγώ δεν άρχισα με εξυπνάδες.Δεν ήμουν αυτός που άρχισε να διδάσκει ότι άλλο η 2002, άλλο τα μάντα και τα ασκόνα και άλλο η βελότσε. Ούτε άρχισα να ρωτάω για απόδοση στο λίτρο λες και είναι μεταβλητή πρώτης σημασίας για ένα αυτοκίνητο.
Εφόσον τα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά προιόντα, για μένα οι παράγοντες που έχουν σημασία είναι η τιμής απόκτησης, το κόστος συντήρησης και το τι προσφέρει το καθένα από αυτά. Τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας.
Τώρα αλλάζεις ρότα και μιλάς για καταναλωτικά προιόντα. Δεν ήταν αυτή η αρχική σου προσέγγιση.
Ξέρε ότι νούμερα σκέτα ουδεμία αξία έχουν, αν δε μπουν στο σωστό σύστημα αναφοράς. Εννοιες όπως θερμοδυναμική απόδοση σου είναι άγνωστες και ορθώς σου είναι. Αν την έννοια της απόδοσης την εξέλαβες σαν εξυπνάδα, τότε έχεις βγάλει τις ΜΕΚ εκτός διδακτέας ύλης Πολυτεχνείου.
Επίσης, άλλο κλασσικό αυτοκίνητο και άλλο παλιό αυτοκίνητο. Γι'αυτό άλλο BMW 2002ti και άλλο Opel Ascona εκτός αν αναφέρεσαι στο αγωνιστικό Ascona 400 το οποίο είχε παραχθεί σε περιορισμένο πλήθος ίσα ίσα για να πάρει την ομολογκασιόν του γκρουπ.
Ελπίζω τώρα να κατάλαβες τη διαφορά όπως επίσης ότι όσα ξέρω δεν είναι απο προσπέκτους όπως είπες χαριτωμένα λίγο πριν.
Σέβομαι απόλυτα τις προσεγγίσεις των ανθρώπων που βλέπουν το αυτοκίνητο σαν προϊόν γιατί και τέτοιο είναι στο φινάλε. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν αναφέρουν έννοιες των οποίων το νόημα αγνοούν, εξάγοντας μάλιστα λάθος συμπεράσματα τα οποία υπερασπίζονται φανατικά.
Και πάλι καλή συνέχεια. Και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.