Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
Αρκει μόνο να διαλέξεις κατηγορία και budget.. Μετά ρίχνεις τις επιλογές στο τραπέζι.. Και βλέπεις ποιο αμάξι δίνει τα περισσότερα απο αυτά που έχεις ανάγκη..

Στην Ελλάδα ένα από τα πρώτα ζητούμενα είναι το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει:

1)Παρκαδόρους σκυλάδικων.
2)Μπαρόβιες
3)Διάφορες άλλες συμπλεγματικές τσούλες.

Το αν πηγαίνει καλά για τα λεφτά του ελάχιστοι το κοιτούν.
 

melenios7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
41
Like
0
Πόντοι
0
Συμφωνώ μαζί σου με 1000.. Μιλάμε γι άλλα αυτοκίνητα.. Καμία σχέση με όσα ξέρουμε εμείς..

Απλώς, μην κοιτάς τις τιμές.. Υπάρχει η φορολογία.. Τα τελωνεία.. Έστω και αν συγχρονιστούν οι αγορές μας, αυτο το εμπόδιο δεν θα πεσει ποτέ.. Κρίμα.. Φέρνοντας μια Mustang εδώ.. θα σου στοιχήσει γύρω στα 40-50,000.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..

Απλώς, υπάρχουν πολλά ακόμη προβλήματα.. Όπως φορολογία για τα 6,000cc, κατανάλωση(!!!!).. Και πές αντε.. Τα φτιάχνεις με κόρη βεντζινά, μαζεύεις απο δώ απο 'κει.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..

Απλώς, το μέγιστο πρόβλημα έχει να κάνει με τα ανταλλακτικά.. Κ εκεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά.. Δεν βρίσκεις εύκολα..
Πικραίνεσαι.. Ίσως να μην σου ακούγεται τραγικό..΄
...Μα αυτός θα είναι κ ο λόγος που θα την πουλήσεις..

Υ/Γ (Δεν θέλω να αναφέρω καν τις ασφάλειες..)
 

melenios7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
41
Like
0
Πόντοι
0
Νομίζω ότι ρώτησα κάτι σαφές! Υπάρχει ευρωπαικό κουπέ στα ίδια λεφτά που να πηγαίνει καλύτερα ;

Δεν νομίζω!

Αδερφέ λάκη.. Για να σου απαντήσω..

Δεν ξέρω..

Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει ευρωπαϊκό κουπέ που να πηγαίνει καλύτερα..
Δίοτι δεν έχω οδηγήσει κανένα.. Μόνο τότε θα ξέρω.

Μακάρι να μάθω κάποτε..
Πάντως ως λάτρης των ιαπωνικών..
Ή αυτο.. Ή ως πρώην αρρωστημένος Hondakias.. Το S2000..
 

melenios7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
41
Like
0
Πόντοι
0
Στην Ελλάδα ένα από τα πρώτα ζητούμενα είναι το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει:

1)Παρκαδόρους σκυλάδικων.
2)Μπαρόβιες
3)Διάφορες άλλες συμπλεγματικές τσούλες.

Το αν πηγαίνει καλά για τα λεφτά του ελάχιστοι το κοιτούν.

Ορίστε μια άποψη..
Τίμια και με αιτιολόγηση..
Αυτό θα έκανε την επιλογή σου πιο εύκολη αν ήθελες να πάρεις αμάξι..
(Όπως έγραφα παραπάνω..!!)
 

Επισκέπτης
Απλώς, μην κοιτάς τις τιμές.. Υπάρχει η φορολογία.. Τα τελωνεία.. Έστω και αν συγχρονιστούν οι αγορές μας, αυτο το εμπόδιο δεν θα πεσει ποτέ.. Κρίμα.. Φέρνοντας μια Mustang εδώ.. θα σου στοιχήσει γύρω στα 40-50,000.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..

Απλώς, υπάρχουν πολλά ακόμη προβλήματα.. Όπως φορολογία για τα 6,000cc, κατανάλωση(!!!!).. Και πές αντε.. Τα φτιάχνεις με κόρη βεντζινά, μαζεύεις απο δώ απο 'κει.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..

Απλώς, το μέγιστο πρόβλημα έχει να κάνει με τα ανταλλακτικά.. Κ εκεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά.. Δεν βρίσκεις εύκολα..
Πικραίνεσαι.. Ίσως να μην σου ακούγεται τραγικό..΄
...Μα αυτός θα είναι κ ο λόγος που θα την πουλήσεις..

Υ/Γ (Δεν θέλω να αναφέρω καν τις ασφάλειες..)

Έχω δει mustang σε αγγελία ιδιωτική εισαγωγή.Η κατάσταση είναι χειρότερη από αυτή που αναφέρεις. Η τιμή της έκδοσης που κάνει σε ΗΠΑ 25,695$ εδώ φτάνει τα ... 77.000?. Είναι 4πλάσια.

Όταν η ελληνική αγορά εναρμονιστεί με την ευρωπαική, θα έχεις δικαίωμα να επιλέγεις πινακίδα ευρωπαικης ένωσης. Γερμανική π.χ.
Αυτή τη στιγμή το mustang στη Γερμανία δεν κάνει 77000?.
Όταν καταργηθούν αυτές οι ελληνικές ξεφτύλες, τότε θα μπορέσουν να εισαχθούν τέτοια μοντέλα. Οπότε το θέμα των ανταλλακτικών παύει να υπάρχει αν το φέρει αντιπροσωπεία εδώ.
Η κατανάλωση και η ασφάλεια είναι ίδια για όλο τον κόσμο πάνω κάτω.

Φορολογικά προβλήματα δεν θα είναι δυνατόν να υπάρχουν. Απλά θα υπάρχει το πόθεν έσχες, το οποίο είναι λογικό.

 

geremy

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
985
Like
2
Πόντοι
6
ωραια τα ονειρα αλλα με 4500 και 6000 cc  και η ασφαλιστικη σου θα εχει, και θα ειναι πολυ... μα παρα πολυ υγρα :P

και ολα αυτα πριν φτασουμε σε βενζινες και ολα τα αλλα εξοδα
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Τα αμερικάνικα αυτοκίνητα απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό - σίγουρα όχι σε χεράδες και γνώστες.

Εχουν έντονο το σημείο του εντυπωσιασμου (παίρνω αμάξι να με βλέπει ο κόσμος), ενώ είναι σαφώς κατώτερα σε κρατήματα όντας σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για τις αμερικάνικες ευθείες και τα χαμηλά όρια ταχύτητας.

Ποτέ δεν είχαν επιτυχία σημαντική στην ευρώπη και δεν προβλέπεται να έχουν για τους λόγους που αναφέρθησαν πιο πάνω. Ναι, κάποια από αυτά θεωρούνται κλασσικά αλλα αυτό δεν αλλάζει κάτι.

Τα αμερικάνικα αυτοκίνητα πάντα εξέφραζαν την αμερικάνικη φιλοσοφία more is better.

Η σύγκριση με bmw 2002ti, ford escort MKII είναι ατυχής.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Δε λέω...ψιλο-καλά είναι αλλά για τους άλλους..... με μία λέξη....
[size=20pt]ΑμεριΚλανιά[/size]
Οι τύποι είναι πολύ πίσω στον τομέα ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Βγάζουν ένα μοτέρ (βλ. ΗΕΜΙ, 340Hp) και το φοράει το DODGE RAM 1500, το Grand Cherokee και είναι ικανοί το ίδιο μοτέρ να το φορέσουν και σε σούπερ-σπορ αυτοκίνητο. Νομίζω ήδη το έχουν κάνει, αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένο να αναφέρω...

Να μην πούμε δε, ότι πολλά από τα επιβατικά αυτοκίνητά τους έχουν ακόμα πίσω ΑΚΑΜΠΤΟ άξονα!!! Έλεος!!!
Έχουν εφευρεθεί τα ΨΑΛΙΔΙΑ κύριοι και η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση! Άκαμτο άξονα έχει το τζιπάκι μου. :P
Επίσης μία ερώτηση. Πως θα ταίσετε αμερικάνικη τεχνολογία 6000cc???? E?
Στην Αμερική η βενζίνη είναι στο 1/3 για να μην πω 1/4 της τιμής απ ότι εδώ...
Service?
Γιατί όλα τα Ελληνικά grand cherokee πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας? Για πηγαίντε μία βόλτα από Chrysler να ρωτήσετε για το σερβις....

Φαίνεται κι από τους τοπικούς αγώνες που κάνουν (Nazcar)... Γύρω - γύρω σε οβάλ πίστα με κλίση.... :jerking: :jerking: Εμ, βέβαια... Που να στρίψει το κάρο... Να τα χέσω και τα 500 και τα 1000 άλογα... Μέχρι και ταινία με τον Σταλόνε το είχαν κάνει... Ξεφτίλες...

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Enforcer.
Όχι και να μου συγκρίνεται τώρα τις αμερικλανιές με τα αυτοκίνητα Θρύλους (Escort, 2002tii, Porchικά, Φερραρικά κτλπ)..

 

flyeron

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Σεπ 2005
Μηνύματα
606
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
6
Λοιπόν κατά σύμπτωση έτυχε να οδηγήσω στις ΗΠΑ Corvette και Mustung (αυτό το είχα δύο εβδομάδες) την περίοδο που είχα στην Ελλάδα μία Celica TS. Η αίσθηση τους ήταν πιο αυθεντική, αλλά δύο φορές πιο κουραστική από τη Celica, ειδικά στις στροφές έπρεπε να κάνεις κάποια μεγαλύτερη προσπάθεια για να κρατήσεις το αυτοκίνητο. Με δυο λόγια, δεν πέθανα και από πόθο. Για τις τιμές δεν το συζητάω. Πέρσι είδα το αυτοκίνητο που έχω εδώ (όπου κάνει 30.000) να διαφημίζεται εκεί προς 12.500 δολάρια και πήγα να κόψω φλέβα.
 

Επισκέπτης
Eγώ θεωρώ τα αμερικάνικα πολύ πιο ποιοτικά αμάξια. Έχουν άλλες προδιαγραφές. Ακόμα και τα ευρωπαϊκά (Audi, VW, Fiat, Mercedes, κτλ, κτλ) για να μπούνε στην Αμερική πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Π.χ. αν οδηγήσετε "αμερικάνικο" Golf και "ευρωπαϊκό" Golf... καμία σχέση!
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Το "άλλες προδιαγραφές" είναι κάπως γενικό. Τόσο γενικό που χάνει το νόημά του.

Αλλες προδιαγραφές που επηρρεάζουν θετικά την ασφάλεια του οδηγού έχουν οι Σουηδοί για παράδειγμα οπου απαιτούν συγκεκριμένα πράγματα στο σύστημα θέρμανσης μιας και ενδεχόμενος αποκλεισμός απο το χιόνι με χαλασμένο καλοριφέρ μπορεί να σημαίνει και τη ζωή του οδηγού.

Αυτό που ξέρω εγώ για τα ευρωπαϊκά που εισάγονται στην αμερική είναι προφυλακτήρες πιο μεγάλοι και φώτα όχι πρόσωπο με το αμάξωμα - "προδιαγραφές" που επιβλήθησαν απο τις ασφαλιστικές.

Κάθε συγκεκριμένη αναφορά σε αμερικάνικες προδιαγραφές που επηρρεάζουν θετικά την ασφάλεια του οδηγού ευπρόσδεκτη.

Δύσκολο να δεχτώ οτι οι Γερμανοί πουλάνε στη χώρα τους αυτοκίνητα "κατώτερων" προδιαγραφών.

Επίσης, άλλο ποιότητα και άλλο προδιαγραφές.

Τέλος, το θέμα του thread αναφέρεται σε Αμερικάνικα κουπέ και όχι σε Ευρωπαϊκά που εισάγονται στην Αμερική.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Φαίνεται κι από τους τοπικούς αγώνες που κάνουν (Nascar)... Γύρω - γύρω σε οβάλ πίστα με κλίση.... :jerking: :jerking: Εμ, βέβαια... Που να στρίψει το κάρο... Να τα χέσω και τα 500 και τα 1000 άλογα... Μέχρι και ταινία με τον Σταλόνε το είχαν κάνει... Ξεφτίλες...

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Enforcer.
Όχι και να μου συγκρίνεται τώρα τις αμερικλανιές με τα αυτοκίνητα Θρύλους (Escort, 2002tii, Porchικά, Φερραρικά κτλπ)..

Απλά να επισημάνω ότι εδώ και καιρό το πρωτάθλημα NASCAR έχει κανονικές χαράξεις στις διαδρομές του(στροφές, κούρμπες, καμπές κλπ όλο το πακέτο δηλαδή) και είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό, δείχνει αγώνες στο μπουκέτο της NOVA. Επίσης τρέχει ο τρελός ο Μοντόγια και κέρδισε τις προάλλες. Ο δε ήχος από τα 8κύλινδρα χωρίς εξατμίσεις, χωρίς φραγμούς είναι το κάτι άλλο.

Επίσης Έλληνας είναι πίσω από την Henessey η οποία παράγει την Henessey Venom 1000 (VIper φτιαγμένη στα 1000 άλογα για τον δρόμο η οποία πωλείται κανονικά με εγγυήσεις εργοστασιακές!!! ) και η οποία είναι ίσως από τα πιο τρελά super cars.

Και πόθος μιας και κανείς δεν πρόκειται εν Ελλάδει να πάρει Viper άρα έχεις αποκλειστικότητα.

Και να μην μιλήσουμε και για την Corvette ZO6... Ανθρακονημάτινο - ξύλινο πάτωμα για μείωση βάρους, μπιέλες τιτανίου, κορμός αλαφρωμένος στο χέρι και γυαλισμένος, κέβλαρ καπώ οροφή, ελευθέρας όλο, ήχος από άλλον πλανήτη, πιο γρήγορη από Carrera Turbo εν στάσει, με 116.000 εδώ με το κλειδί στο χέρι. Εξωφρενικό αυτοκίνητο! 7000cc! Και καίει όσο καίει ένα 4λιτρο ευρωπαϊκό. ʼντε γεια!

 

kostasbmw

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
801
Like
6
Πόντοι
6
ενταξει μην τα βγαλουμε και ολα αχρηστα
εχω μεγαλωσει με φτιαγμενα αμερικανικα
απλα οπως βγαινουν απο το εργοστασιο ειναι χαλια
μολις μπει το χερακι ενος aftermarket κανουν τρελλα πραγματα
και για να γινω συγκεκριμενος corvete 454 φτιαγμενο η mustang 302boss h 351 shaker phse 3 h camaro 350ss ενδεικτικα γιατι εχει και αλλα κανουν τρελλα πραγματα τα περισσοτερα το 1/4 mile το κανουν κατω απο 11sec ανετα
η φιλοσοφια τους ειναι large και στο αμαξωμα και στη μηχανη
η μηχανες γιαυτο το λογο μπορουν με λιγο φτιαξιμο να ανεβουν 100 με 180 αλογα (οχι τουρμπο  νιτρα )
φιλικα
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Απλά να επισημάνω ότι εδώ και καιρό το πρωτάθλημα NASCAR έχει κανονικές χαράξεις στις διαδρομές του(στροφές, κούρμπες, καμπές κλπ όλο το πακέτο δηλαδή) και είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό, δείχνει αγώνες στο μπουκέτο της NOVA. Επίσης τρέχει ο τρελός ο Μοντόγια και κέρδισε τις προάλλες. Ο δε ήχος από τα 8κύλινδρα χωρίς εξατμίσεις, χωρίς φραγμούς είναι το κάτι άλλο.

Επίσης Έλληνας είναι πίσω από την Henessey η οποία παράγει την Henessey Venom 1000 (VIper φτιαγμένη στα 1000 άλογα για τον δρόμο η οποία πωλείται κανονικά με εγγυήσεις εργοστασιακές!!! ) και η οποία είναι ίσως από τα πιο τρελά super cars.

Και πόθος μιας και κανείς δεν πρόκειται εν Ελλάδει να πάρει Viper άρα έχεις αποκλειστικότητα.

Και να μην μιλήσουμε και για την Corvette ZO6... Ανθρακονημάτινο - ξύλινο πάτωμα για μείωση βάρους, μπιέλες τιτανίου, κορμός αλαφρωμένος στο χέρι και γυαλισμένος, κέβλαρ καπώ οροφή, ελευθέρας όλο, ήχος από άλλον πλανήτη, πιο γρήγορη από Carrera Turbo εν στάσει, με 116.000 εδώ με το κλειδί στο χέρι. Εξωφρενικό αυτοκίνητο! 7000cc! Και καίει όσο καίει ένα 4λιτρο ευρωπαϊκό. ʼντε γεια!

Την τελευταία πάντως φορά που είδα Nazcar στην TV (πριν 1 μήνα το πολύ) ήταν στην κλασσική γυρω-γυρω όλοι πίστα. Με στροφές δεν έχω δει ποτέ, αλήθεια.! Για τον ήχο συμφωνώ και επαυξάνω.

Το παράδειγμα της Viper με τα 1000hp είναι λίγο ατυχές... Μιλάς για την εξαίρεση των εξαιρέσεων. Μάλλον είναι σα να λες Buggati Veyron. Σύγκρινέτα και θα βγάλεις μόνος σου συμπέρασμα....


Να μιλήσουμε και για την ΖΟ6, γιατί όχι?
Εν στάση πιο γρήγορη από Carrera, ok. Σε πίστα? Σε φρένα? Σε ρεπρίζ? Σε τελική(γάμα την τελική , δεν παίζει και πολύ ρόλο...)?
Προς θεού... Δεν λέω ότι δεν είναι καλό αμάξι...
Είσαι σίγουρος ρε Πελοπονήσιε για τα 116.000 ευρώ ΕΔΩ? Λίγα μου φαίνονται...
80.000 χιλιάρικα κάνει το Γκραντ Τσερόκι 5,7lt...
Όσο για την κατανάλωση, επέτρεψέ μου να έχω πολύ σοβαρές αμφιβολίες.
Έχει πχ η Κορβέτ καλύτερη διαχείριση καυσίμου από το σύστημα Vanos της BMW που φοράει το Μ5, Μ6 και καίει 16lt/100 (μέση) στα 5000cc????


 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Καλά δεν κάνω σύγκριση με Μ division.
Φρένα έχει φίλε carbon ceramic το Κορβέτο. Είναι σαν να παίρνεις τιουναρισμένο με τα καλλίτερα υλικά από αφτερμάρκετ. Όχι ότι σαν αμάξι έχει σχέση με το carrera turbo. Αλλά δεν κοστιζει και 200.000... Είναι μια καλή εναλλακτική. Τόσο είχε πριν ένα χρόνο, η προηγούμενη Z06. Πολύ καλή τιμή και στην Ελλάδα. Ακριβώς γιατί ήθελε να χτυπήσει τα πόρσε.

Στο Νάσκαρ έχει και τις κλασσικές οβάλ αλλά και κανονικές χαράξεις οπότε έπεσες στην οβάλ.

Τώρα για το Veyron. Είναι ο καημός μου! Να είχα 1.300.000 να το τσιμπήσω και μετά από 10 χρόνια να το δώσω 50.000.000. Κοστίζει 7.000.000 στην Volkswagen η κατασκευή της! Είναι κάτι παραπάνω από supercar μάλλον δεν είναι car. Είναι κάτι άλλο, επίδειξη του τι μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος, θαύμα μηχανολογίας, θαύμα του μυαλού κάποιων ανθρώπων. ʼστο! Δεν υπάρχει και δεν θα ξαναυπάρξει τέτοιο εξωφρενικό τεχνολογικό επίτευγμα... Μπορώ να μιλάω με τις ώρες για αυτό αλλά τι να το κάνεις?

Απλά αυτό που θέλω να υποστηρίξω είναι ότι σαφώς και τα ευρωπαϊκά και δη τα γερμανικά έχουν ξεφύγει πλήρως αλλά κάθε βιομηχανία έχει την γοητεία της. Δεν απορρίπτω την νοοτροπία της Αμερικής στα αμάξια και δη στα γρήγορα. Απλά είναι άλλη νοοτροπία! Μου αρέσουν για συγκεκριμένους λόγους και μόνον. Επειδή το μπλοκ αυτό το 8κύλινδρο παίζει και σε νταλίκες, λύνεται δένεται άψε σβήσε, είναι αξιόπιστο λόγω γήρατος, απλό στην σκέψη και καθόλου εξωτικό άρα πιο προσιτό, έχουν ωραίο ήχο, πάρα πολύ ωραίο ήχο, δικό τους, και έχουν την πλάκά τους! Σου βγάζει ό άλλος Μάστανγκ με 500 άλογα και πίσω έχει σούστες! Ε είναι αμερικανιά και μου αρέσει που είναι έτσι στον πούτσο τους.

Δεν τα συγκρίνω σε σχέση με κάτι άλλο γιατί είναι άδικο. Είναι στον κόσμό τους.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Τα αμερικάνικα φτιάχνονται. Μάλιστα. Αυτό συμβαίνει εύκολα σε κάθε κινητήρα χαμηλής απόδοσης. Δε σημαίνει κάτι. Ακόμα και τα παλιά Sierra βγάζουν πολύ καλές αποδόσεις με ενα φτηνό σετ τούρμπο χαμηλής πίεσης.

Οσον αφορά στον ήχο - ναι. Ο αμερικανικος V8 έχει χαρακτηριστικό ήχο. Το ίδιο και ο 4κύλινδρος των παλαιών MG. Και ο 12κύλινδρος των Jaguar. Σε αυτό δε μπορώ να πω καλύτερο ή χειρότερο. είναι θέμα γούστου.

Επιμένω - ΔΕΝ απευθύνονται σε γνώστες και χεράδες. Και η σύγκρισή τους με BMW 2002ti και Escort MKII είναι ατυχής.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Καλά δεν κάνω σύγκριση με Μ division.
Φρένα έχει φίλε carbon ceramic το Κορβέτο. Είναι σαν να παίρνεις τιουναρισμένο με τα καλλίτερα υλικά από αφτερμάρκετ. Όχι ότι σαν αμάξι έχει σχέση με το carrera turbo. Αλλά δεν κοστιζει και 200.000... Είναι μια καλή εναλλακτική. Τόσο είχε πριν ένα χρόνο, η προηγούμενη Z06. Πολύ καλή τιμή και στην Ελλάδα. Ακριβώς γιατί ήθελε να χτυπήσει τα πόρσε.

Στο Νάσκαρ έχει και τις κλασσικές οβάλ αλλά και κανονικές χαράξεις οπότε έπεσες στην οβάλ.

Τώρα για το Veyron. Είναι ο καημός μου! Να είχα 1.300.000 να το τσιμπήσω και μετά από 10 χρόνια να το δώσω 50.000.000. Κοστίζει 7.000.000 στην Volkswagen η κατασκευή της! Είναι κάτι παραπάνω από supercar μάλλον δεν είναι car. Είναι κάτι άλλο, επίδειξη του τι μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος, θαύμα μηχανολογίας, θαύμα του μυαλού κάποιων ανθρώπων. ʼστο! Δεν υπάρχει και δεν θα ξαναυπάρξει τέτοιο εξωφρενικό τεχνολογικό επίτευγμα... Μπορώ να μιλάω με τις ώρες για αυτό αλλά τι να το κάνεις?

Απλά αυτό που θέλω να υποστηρίξω είναι ότι σαφώς και τα ευρωπαϊκά και δη τα γερμανικά έχουν ξεφύγει πλήρως αλλά κάθε βιομηχανία έχει την γοητεία της. Δεν απορρίπτω την νοοτροπία της Αμερικής στα αμάξια και δη στα γρήγορα. Απλά είναι άλλη νοοτροπία! Μου αρέσουν για συγκεκριμένους λόγους και μόνον. Επειδή το μπλοκ αυτό το 8κύλινδρο παίζει και σε νταλίκες, λύνεται δένεται άψε σβήσε, είναι αξιόπιστο λόγω γήρατος, απλό στην σκέψη και καθόλου εξωτικό άρα πιο προσιτό, έχουν ωραίο ήχο, πάρα πολύ ωραίο ήχο, δικό τους, και έχουν την πλάκά τους! Σου βγάζει ό άλλος Μάστανγκ με 500 άλογα και πίσω έχει σούστες! Ε είναι αμερικανιά και μου αρέσει που είναι έτσι στον πούτσο τους.

Δεν τα συγκρίνω σε σχέση με κάτι άλλο γιατί είναι άδικο. Είναι στον κόσμό τους.



Ε, γιατί ρε Πελοπονήσιε... Το Μ ντιβίζιον είναι πολύ κοντά σε τιμές με την Κορβέτα. Μπορεί νομίζω να υπάρξει μία σύγκριση.

Όσο για το 911 carrera turbo η τιμή του, τουλάχιστον στη Ελλάδα, είναι λίγο βαριά... Αν όπως λες το ΖΟ6 έχει τα μισά, τότε σαφώς και υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Το τι αγοράζω, έχει πάντα να κάνει με το τι πληρώνω.

Όσο για το Veyron...Είναι ελαφρώς ακριβό...
Δεν σκέφτομαι να το αγοράσω.... Αμφιβάλλω αν ποτέ θα μου δωθεί η ευκαιρία έστω να το δω και στο δρόμο... Με τους Έλληνες όμως ποτέ δεν ξέρεις. Πολλά λαμόγια κυκλοφορούν. Όλο και κάποιο θα το έχει στο γκαράζ του. Μπορεί να το πετύχω μποτιλιαρισμένο στην Κηφισίας...


Το Μάστανγκ είναι super εργαλείο, όχι κουπέ όμως. Υπάρχει μία κατηγορία που έχει δημιουργηθεί για αυτά τα αμάξια. Muscle Cars. Αυτά ναι, τα γουστάρω...

 

Επισκέπτης
Βγάζουν ένα μοτέρ (βλ. ΗΕΜΙ, 340Hp) και το φοράει το DODGE RAM 1500, το Grand Cherokee και είναι ικανοί το ίδιο μοτέρ να το φορέσουν και σε σούπερ-σπορ αυτοκίνητο. Νομίζω ήδη το έχουν κάνει, αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένο να αναφέρω...

Πραγματικά. Κοινό κινητήρα σε πολλά μοντέλα τον βάζουν μόνο οι Αμερικάνοι.
Τα εξής αυτοκίνητα:

1)VW Golf
2)VW Polo
3)VW Passat
4)VW Jetta
5)VW Beetle
6)Audi A4
7)Audi A3
8)SEAT Leon
9)SEAT Toledo
10)SEAT Ibiza
11)SEAT Altea
12)Skoda Octavia

που βγαίνουν όλα με κινητήρα 1600 κυβικά και 100+ άλογα, έχει το καθένα ξεχωριστό κινητήρα, αποκλειστικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο! Κανείς κινητήρας δεν έχει κοινά με τον αντίστοιχο άλλου μοντέλου !!!!!!!!!!!!!

 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Πραγματικά. Κοινό κινητήρα σε πολλά μοντέλα τον βάζουν μόνο οι Αμερικάνοι.
Τα εξής αυτοκίνητα:

1)VW Golf
2)VW Polo
3)VW Passat
4)VW Jetta
5)VW Beetle
6)Audi A4
7)Audi A3
8)SEAT Leon
9)SEAT Toledo
10)SEAT Ibiza
11)SEAT Altea
12)Skoda Octavia

που βγαίνουν όλα με κινητήρα 1600 κυβικά και 100+ άλογα, έχει το καθένα ξεχωριστό κινητήρα, αποκλειστικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο! Κανείς κινητήρας δεν έχει κοινά με τον αντίστοιχο άλλου μοντέλου !!!!!!!!!!!!!

Από όλα όσα ειπώθηκαν, αυτό μόνο σου έμεινε; Η μήπως αναφέρεσαι σε αυτό επειδή δεν έχεις να πεις κάτι άλλο;
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom