Επισκέπτης
λιγο ψοφιο δεν ειναι αυτο?και μεσα ειναι πολυ πλαστικουρα
Νομίζω ότι ρώτησα κάτι σαφές! Υπάρχει ευρωπαικό κουπέ στα ίδια λεφτά που να πηγαίνει καλύτερα ;
Δεν νομίζω!
λιγο ψοφιο δεν ειναι αυτο?και μεσα ειναι πολυ πλαστικουρα
Αρκει μόνο να διαλέξεις κατηγορία και budget.. Μετά ρίχνεις τις επιλογές στο τραπέζι.. Και βλέπεις ποιο αμάξι δίνει τα περισσότερα απο αυτά που έχεις ανάγκη..
Νομίζω ότι ρώτησα κάτι σαφές! Υπάρχει ευρωπαικό κουπέ στα ίδια λεφτά που να πηγαίνει καλύτερα ;
Δεν νομίζω!
Στην Ελλάδα ένα από τα πρώτα ζητούμενα είναι το αυτοκίνητο να εντυπωσιάζει:
1)Παρκαδόρους σκυλάδικων.
2)Μπαρόβιες
3)Διάφορες άλλες συμπλεγματικές τσούλες.
Το αν πηγαίνει καλά για τα λεφτά του ελάχιστοι το κοιτούν.
Απλώς, μην κοιτάς τις τιμές.. Υπάρχει η φορολογία.. Τα τελωνεία.. Έστω και αν συγχρονιστούν οι αγορές μας, αυτο το εμπόδιο δεν θα πεσει ποτέ.. Κρίμα.. Φέρνοντας μια Mustang εδώ.. θα σου στοιχήσει γύρω στα 40-50,000.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..
Απλώς, υπάρχουν πολλά ακόμη προβλήματα.. Όπως φορολογία για τα 6,000cc, κατανάλωση(!!!!).. Και πές αντε.. Τα φτιάχνεις με κόρη βεντζινά, μαζεύεις απο δώ απο 'κει.. Ίσως να πεις οτι αξίζει..
Απλώς, το μέγιστο πρόβλημα έχει να κάνει με τα ανταλλακτικά.. Κ εκεί δεν μπορείς να κάνεις πολλά.. Δεν βρίσκεις εύκολα..
Πικραίνεσαι.. Ίσως να μην σου ακούγεται τραγικό..΄
...Μα αυτός θα είναι κ ο λόγος που θα την πουλήσεις..
Υ/Γ (Δεν θέλω να αναφέρω καν τις ασφάλειες..)
Φαίνεται κι από τους τοπικούς αγώνες που κάνουν (Nascar)... Γύρω - γύρω σε οβάλ πίστα με κλίση.... Εμ, βέβαια... Που να στρίψει το κάρο... Να τα χέσω και τα 500 και τα 1000 άλογα... Μέχρι και ταινία με τον Σταλόνε το είχαν κάνει... Ξεφτίλες...
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Enforcer.
Όχι και να μου συγκρίνεται τώρα τις αμερικλανιές με τα αυτοκίνητα Θρύλους (Escort, 2002tii, Porchικά, Φερραρικά κτλπ)..
Απλά να επισημάνω ότι εδώ και καιρό το πρωτάθλημα NASCAR έχει κανονικές χαράξεις στις διαδρομές του(στροφές, κούρμπες, καμπές κλπ όλο το πακέτο δηλαδή) και είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διασκεδαστικό, δείχνει αγώνες στο μπουκέτο της NOVA. Επίσης τρέχει ο τρελός ο Μοντόγια και κέρδισε τις προάλλες. Ο δε ήχος από τα 8κύλινδρα χωρίς εξατμίσεις, χωρίς φραγμούς είναι το κάτι άλλο.
Επίσης Έλληνας είναι πίσω από την Henessey η οποία παράγει την Henessey Venom 1000 (VIper φτιαγμένη στα 1000 άλογα για τον δρόμο η οποία πωλείται κανονικά με εγγυήσεις εργοστασιακές!!! ) και η οποία είναι ίσως από τα πιο τρελά super cars.
Και πόθος μιας και κανείς δεν πρόκειται εν Ελλάδει να πάρει Viper άρα έχεις αποκλειστικότητα.
Και να μην μιλήσουμε και για την Corvette ZO6... Ανθρακονημάτινο - ξύλινο πάτωμα για μείωση βάρους, μπιέλες τιτανίου, κορμός αλαφρωμένος στο χέρι και γυαλισμένος, κέβλαρ καπώ οροφή, ελευθέρας όλο, ήχος από άλλον πλανήτη, πιο γρήγορη από Carrera Turbo εν στάσει, με 116.000 εδώ με το κλειδί στο χέρι. Εξωφρενικό αυτοκίνητο! 7000cc! Και καίει όσο καίει ένα 4λιτρο ευρωπαϊκό. ʼντε γεια!
Καλά δεν κάνω σύγκριση με Μ division.
Φρένα έχει φίλε carbon ceramic το Κορβέτο. Είναι σαν να παίρνεις τιουναρισμένο με τα καλλίτερα υλικά από αφτερμάρκετ. Όχι ότι σαν αμάξι έχει σχέση με το carrera turbo. Αλλά δεν κοστιζει και 200.000... Είναι μια καλή εναλλακτική. Τόσο είχε πριν ένα χρόνο, η προηγούμενη Z06. Πολύ καλή τιμή και στην Ελλάδα. Ακριβώς γιατί ήθελε να χτυπήσει τα πόρσε.
Στο Νάσκαρ έχει και τις κλασσικές οβάλ αλλά και κανονικές χαράξεις οπότε έπεσες στην οβάλ.
Τώρα για το Veyron. Είναι ο καημός μου! Να είχα 1.300.000 να το τσιμπήσω και μετά από 10 χρόνια να το δώσω 50.000.000. Κοστίζει 7.000.000 στην Volkswagen η κατασκευή της! Είναι κάτι παραπάνω από supercar μάλλον δεν είναι car. Είναι κάτι άλλο, επίδειξη του τι μπορεί να φτιάξει ο άνθρωπος, θαύμα μηχανολογίας, θαύμα του μυαλού κάποιων ανθρώπων. ʼστο! Δεν υπάρχει και δεν θα ξαναυπάρξει τέτοιο εξωφρενικό τεχνολογικό επίτευγμα... Μπορώ να μιλάω με τις ώρες για αυτό αλλά τι να το κάνεις?
Απλά αυτό που θέλω να υποστηρίξω είναι ότι σαφώς και τα ευρωπαϊκά και δη τα γερμανικά έχουν ξεφύγει πλήρως αλλά κάθε βιομηχανία έχει την γοητεία της. Δεν απορρίπτω την νοοτροπία της Αμερικής στα αμάξια και δη στα γρήγορα. Απλά είναι άλλη νοοτροπία! Μου αρέσουν για συγκεκριμένους λόγους και μόνον. Επειδή το μπλοκ αυτό το 8κύλινδρο παίζει και σε νταλίκες, λύνεται δένεται άψε σβήσε, είναι αξιόπιστο λόγω γήρατος, απλό στην σκέψη και καθόλου εξωτικό άρα πιο προσιτό, έχουν ωραίο ήχο, πάρα πολύ ωραίο ήχο, δικό τους, και έχουν την πλάκά τους! Σου βγάζει ό άλλος Μάστανγκ με 500 άλογα και πίσω έχει σούστες! Ε είναι αμερικανιά και μου αρέσει που είναι έτσι στον πούτσο τους.
Δεν τα συγκρίνω σε σχέση με κάτι άλλο γιατί είναι άδικο. Είναι στον κόσμό τους.
Βγάζουν ένα μοτέρ (βλ. ΗΕΜΙ, 340Hp) και το φοράει το DODGE RAM 1500, το Grand Cherokee και είναι ικανοί το ίδιο μοτέρ να το φορέσουν και σε σούπερ-σπορ αυτοκίνητο. Νομίζω ήδη το έχουν κάνει, αλλά δεν θυμάμαι συγκεκριμένο να αναφέρω...
Πραγματικά. Κοινό κινητήρα σε πολλά μοντέλα τον βάζουν μόνο οι Αμερικάνοι.
Τα εξής αυτοκίνητα:
1)VW Golf
2)VW Polo
3)VW Passat
4)VW Jetta
5)VW Beetle
6)Audi A4
7)Audi A3
8)SEAT Leon
9)SEAT Toledo
10)SEAT Ibiza
11)SEAT Altea
12)Skoda Octavia
που βγαίνουν όλα με κινητήρα 1600 κυβικά και 100+ άλογα, έχει το καθένα ξεχωριστό κινητήρα, αποκλειστικά σχεδιασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο! Κανείς κινητήρας δεν έχει κοινά με τον αντίστοιχο άλλου μοντέλου !!!!!!!!!!!!!