Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ναι πήγαινε στη μεταμόρφωση να του πετάξουν τα μάτια έξω οι ανίδεοι και να βγάλεις κινητήρα εκτός ανοχών σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Μην ακούω βλακείες.
 

scooby

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
512
Like
6
Πόντοι
6
Εγω ρε παιδια οδηγησα για 3 μερες το impreza sti 2.5l και μου εφυγε η μαγκια.Γαματο αυτοκινητο.Εκοψα και τους καφεδες μπας και το παρω.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Εγω οδηγώ ένα σκαραβαίο του 57 και ειμαι και εγω πολύ ευχαριστημένος.
 

Pistonizer

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2007
Μηνύματα
285
Like
2
Πόντοι
1
έχω ακούσει ότι σκάνε μοτέρ στα νέα GTI γιατί η μαμά VW κάνει παπαριές ώστε να πουλάει brand name και ποιότητα skoda.
Δεν ξέρω μέχρι ποιο βαθμό αληθεύει, όμως σίγουρα φίλε να αποφύγεις tuning klp γιατί bye bye η εγγύηση.
 

riderer

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2006
Μηνύματα
178
Like
6
Πόντοι
1
O TFSI είναι ακόμη νέος κινητήρας και δεν σηκώνει πολλά πολλά.ʼστο όπως είναι.Μπουζί λάδια.Προς το παρόν.ʼσε να μάθουν σε αυτοκίνητα άλλων πρώτα. :)
 

FidoDiLdo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
864
Like
5
Πόντοι
6
...έχω ακούσει ότι σκάνε μοτέρ στα νέα GTI...

Aν και ειμαι αντι-γκολφακιας οφειλω να παραδεχτω οτι αυτο που λεει ο pistonizer ειναι ραδιο-αρβυλα...
Ειναι το ιδιο ραδιο-αρβυλα που κυκλοφορει για τα GT-TSI!
Να συμφωνησω και γω στο μακρια απο tuning , εκτος αν θες απλα να το ζωηρεψεις λιγακι ακομα και εφοσον το κανεις σε αναγνωρισμενο συνεργατη της VW...
Αnyway καλοταξιδο!
 

tom tomson

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2006
Μηνύματα
23
Like
0
Πόντοι
0
Καλορίζικο και καλοτάξιδο geremy,
Welcome to the club. Έκανες την καλύτερη επιλογή και το αυτοκίνητο θα σε αποζημιώνει κάθε στιγμή που θα το οδηγάς. Ειδικά αν βγαίνεις εθνική συχνά θα το λατρέψεις. Όσο για τα μοτέρ που διάβασα πιο πάνω δεν ισχύει κάτι τέτοιο για το GTI. Για τα GT έχουν ακουστεί κάποια πράγματα αλλά τίποτα το φοβερό. Εκεί που μπορεί να υπάρξει πρόβλημα είναι στον αισθητήρα Λ λόγω κακής ποιότητας καυσίμου που δυστυχώς είναι πολύ συχνά τέτοια κρούσματα.
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.105
Like
81
Πόντοι
16
Λοιπον επειδη ειμαι φανατικος VW-AUDακιας θα σας πω το εξης φιλος μου με GTI 5αρι μεσα σε ενα χρονο του εσπασε το μοτερ!!!!!!!!!!!!!
Μαμα χωρις καμια βελτιωση...........του το αλλαξαν μεσα στην εγγυηση και του εκανε προσκληση η εταιρια να παει στη γερμανια να κανει τεστ μαζι με τους μηχανηκους να δουνε τι πηγε στραβα?????
Ηταν απο τα πρωτα GTI που ηρθαν στην Ελλαδα!!!!!!
Εμ αφου ο φιλαρακος αλλαζε καθε ταχυτητα στον κοφτη λογικο μου ακουγεται!
Παντως ΗΡΩΑΣ ο τυπος!!!!!!!!!!!!!
 

σπατουλας

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2007
Μηνύματα
288
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
γιατι ειναι ηρωας επειδη εσπασε ενα μοτερ ριμαδι?ασε φιλε μου μηχανικος ειμαι ξερεις ποσο λαδι καινε?ολη μερα παραπονα ακουω.ειναι υπερεκτιμημενα ριμαδια
 

Επισκέπτης
30 αλογα για να παει απο το 7.1 στο 6.8 τα 0-100...

αρα τπτ. το ιδιο κανω με προγραμμα με 500 και βγαζει και πιο πολλα.

Καταρχήν καλορίζικο. Μια φιλική συμβουλή. Μην αφήσεις Έλληνα μάστορα να σου βελτιώσει τουρμπάτο αμάξι. ʼσε τους να φτιάχνουν τα δικά τους. Αν θέλεις βελτίωση μόνο επώνυμα κιτ με έγκριση τύπου και πάντα από μεγάλους οίκους του εξωτερικού.


Ούτε εξάτμιση μην εμπιστευετείς να σου φτιάξουν οι φιδέμπορες. Και βέβαια τα πιο πεταμένα λεφτά που σκορπίζονται σορηδόν στο Ελλαδιστάν είναι σε αναρτήσεις/ζάντες (ειδικά σε κάτι ... χλιδάτα γερμανικά μοντέλα 110/140/163 ίππων).
 

Επισκέπτης
γιατι ειναι ηρωας επειδη εσπασε ενα μοτερ ριμαδι?ασε φιλε μου μηχανικος ειμαι ξερεις ποσο λαδι καινε?ολη μερα παραπονα ακουω.ειναι υπερεκτιμημενα ριμαδια

Απορία:υπάρχει τουρμπάτο που να μην καίει λάδι;
Απορία 2:Αν ο άλλος βάζει μπρος το χειμώνα και κατευθείαν αρχίζει και το σπάει και μετά σβήνει αμέσως χωρίς κρύωμα φταίει το μοτέρ;


Το απόλυτο Golf νέας γενιάς πάντως είναι το ... R32!

Φαντάσου να πετάξει κανείς και δύο τουρμπάκια επάνω.
500 άλογα χαλαρά θα χτυπήσει ...
 

σπατουλας

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2007
Μηνύματα
288
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
οχι δεν υπαρχει τουρμπατο να μην καιει λαδι.αλλα ξερεις οτι στα πολο και στα γκολφ αν αλλαζεις ψηλα απο 1 σε 2 κουρευεις σασμαν.μιλαμε για γρηγορα αποτελεσματα οχι μακριπροθεσμα.ποσο εχει το αρ 32?
 

μπατμαν

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2005
Μηνύματα
30
Like
1
Πόντοι
0
ενταξει μωρε ολα καλα ειναι τωρα πια ο ιαπωνας φοβερη
αξιοπιστια αλλα κατα τη γνωμη μου πολυ απροσωπα αυτοκινητα
εγω παντως εχω ενα BMW 3 2000 κυβ και μετα απο 55.000 χλ
ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο το αμαξι γιατι απο τον
αντιπροσωπο αστα.καλοταξιδο φιλε
 

σπατουλας

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2007
Μηνύματα
288
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
1
συμφωνω για τον ιαπωνα πολυ πισω.και οσο για το παληκαρι που αγορασε τωρα αμαξι.καλοταξιδο και να σε καλα να το χαιρεσαι.
 

Επισκέπτης
οχι δεν υπαρχει τουρμπατο να μην καιει λαδι.αλλα ξερεις οτι στα πολο και στα γκολφ αν αλλαζεις ψηλα απο 1 σε 2 κουρευεις σασμαν.μιλαμε για γρηγορα αποτελεσματα οχι μακριπροθεσμα.ποσο εχει το αρ 32?

Γενικά δεν νομίζω να είναι "υγιεινό" για κανένα σασμάν να ψάχνεις συχνά πυκνά τον κόφτη με 1-2.Είμαι λάθος;
Σε 4κίνητα δε πρέπει να είναι ακόμη πιο ζόρικα τα πράγματα. Σε 4κίνητα βέβαια την πληρώνεις ακριβά αν αφήνεις απότομα συμπλέκτες με πολλές στροφές ξεκινώντας με πολλές χιλιάδες στροφές.

Το R32 έχω ακούσει ότι φτάνει τελική τιμή , με πινακίδες, σκατά-μανά κάπου 44.000?. Αλλά μιλάμε για 260PS ατμοσφαιρικά και τρελή ροπή. Και σίγουρα για πολύ μεγαλύτερη ζωή από τα τουρμπάτα και υποψιάζομαι και φθηνότερη συντήρηση ως ατμοσφαιρικό.
 

Επισκέπτης
ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο το αμαξι γιατι απο τον
αντιπροσωπο αστα

Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα που να μην τον παίρνει;
Μόνο για mazda έχω ακούσει καλά λόγια.

VW,AUDI,OPEL,NISSAN,BMW,MERCEDES,HONDA γενικά συναγωνίζονται ποιος θα είναι χειρότερος, αλλά ισοβαθμούν γιατί είναι εξίσου σκατάδες ...
 

scooby

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
512
Like
6
Πόντοι
6
λιγο ψοφιο δεν ειναι αυτο?και μεσα ειναι πολυ πλαστικουρα
 

melenios7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
41
Like
0
Πόντοι
0
Ενταξει βρε αδέρφια.. Δε λέω.. τα Ιαπωνικά, Ιαπωνικά (δεν είναι τυχαίο που τα μόνο παλιά που βλέπεις στο δρόμο ειναι Honda, Toyota κτλ..) Αξιοπιστία επιδόσεις.. Ισως ακόμα ψάχνονται λίγο στο design.. Χάνουν στο εσωτερικό.. ποιότητα κτλ.. 'Ισως και στην αίσθηση οδήγηγσης..
Δεν υπάρχουν ωραία και άσχημα αυτοκίνητα.. Κάλα ή κάκα.. Για να είναι μια αγορά αυτοκινήτου καλή, πρέπει να ικανοποιεί τις ανάγκες μας.. θέλεις κατι γρήγορο? Να το κρατήσεις 10-15 χρόνια ή στα 3 να πάρει δρόμο? Κάτι όμορφο? Ή σε νοίαζει απλώς να κάνεις τη δούλεία σου? Πραγματικά.. ο,τι πληρώνεις παίρνεις.. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στα + - 3,000 ευρώ.. Απλώς εκεί θέτεις τα δικά σου κριτήρια..
Π.χ Ο φίλος διέθεσε περίπου 30,000 Ε για το GTi.. Σε αυτά το χρήματα και στην ίδια κατηγορία, ας μου πει κάποιος ενα αμάξι που δεν είναι καλο? CiViC Type-R, Astra OPC, Clio RS, Focus ST, Megane RS.. Όλα έχουν θετικά κ αρνητικά.. Σίγουρα κάπου το ένα είναι καλύτερο απο το άλλο.. Αλλά στο τέλος, ο "μέσος όρος" τους είναι ίδιος.. Το θέμα πως το βέπει ο κάθε ένας απο εμάς.. Αν του φίλου του άρεσε το Golf, πολύ καλά έκανε.. 10 μύρια εδωσε.. Δεν μπορεί να "μην είναι καλο", δεν θα πάει σε αγώνες..
Ουσιαστικά όλα αυτα ισχύουν σε κάθε αγορά αυτοκινήτου.. Αρκει μόνο να διαλέξεις κατηγορία και budget.. Μετά ρίχνεις τις επιλογές στο τραπέζι.. Και βλέπεις ποιο αμάξι δίνει τα περισσότερα απο αυτά που έχεις ανάγκη.. Ποιό σου ταιριάζει απ' όλες τις απόψεις..
Έτσι πάει.
 

Επισκέπτης
Ένα φρούτο απαγορευμένο στην Ελλάδα.Εισάγεται μόνο η Corvette.Ατυχώς συγκρίνονται με super cars.Στη χώρα τους είναι σχετικά προσιτά αυτοκίνητα. Αντίθετα Ferrari,Laborghini,Aston Martin πουθενά δεν είναι προσιτές.
Επιπλέον δεν έχουν πολλές ηλεκτρονικές μαλακίες προκειμένου να προστατέψουν τον παπάρα που θα βρεθεί στο τιμόνι τους. Απευθύνονται σε "γνώστες" , σε "χεράδες" . Η φιλοσοφία τους είναι τέτοια που αν υπήρχαν στη χώρα μας πιστεύω ότι θα συγκινούσαν όλους τους νοσταλγούς της παλιάς καλής πίσω κίνησης που φτιάχνουν τώρα και αναπαλαιώνουν διάφορα παλιά πισωκίνητα Escort RS, Ascona & Manta 400, Alfa Veloce , Sierra , BMW 2002tii και λοιπά αμάξια φετίχ για τους λάτρες της μπάντας!

Μερικά παραδείγματα.Pontiac GTO. Με 33,290 US Dollar =  24,733.1 Euro , 6000 κυβικά, 400 άλογα.
www.pontiac.com/gto/index.jsp]http://www.pontiac.com/gto/index.jsp[/url]

Ford Mustang.Εδώ είναι να κλαίει κανείς!
Με 19,250 US Dollar =  14,302.0 Euro 4000 κυβικά-210 άλογα (όσο κάνει εδώ ένα ibiza 1.4).
Με 25,695 US Dollar =  19,090.3 Euro 4600 κυβικά-300 άλογα .
www.fordvehicles.com/cars/mustang/]http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/[/url]


Αν δεν κάνω λάθος το 2016 η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου θα συγχρονιστεί πλήρως με την ευρωπαική. Στη Γερμανία κυκλοφορούν τέτοια οχήματα. Ίσως τότε να έρθουν κι εδώ. Που θα πάει;
Δεν θα είμαστε για πάντα Μπαζουτολανδοί!  :2funny:

 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom