Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Και για την κόντρα Europe VS  Japan (ή μάλλον Germany VS Japan), να πω το γνωστό ιστορικό ανέκδοτο με την έκθεση:

Στην Ιαπωνία οργανώθηκε έκθεση υψηλής τεχνολογίας (Ηi-Τech).
Όλες οι χώρες στείλανε από κάτι, αυτό που τις είχε κάνει περήφανες που το κατασκεύασαν (εμείς δε ξέρω τι στείλαμε).

Οι Γερμανοί μεταξύ των άλλων έστειλαν κάτι που είχαν πρόσφατα καταφέρει να κατασκευάσουν στο μεταλλουργικό τομέα, το οποίο ήταν μια μεταλλική τρίχα, απολύτου ακριβείας, και λεπτή όσα να έχει πάχος μερικών μορίων μετάλλου μόνο.
Το έκθεμα ήταν μέσα σε θήκη, και μαζί πήγαινε και μικροσκόπιο μεγάλης μεγέθυνσης, ώστε οι επισκέπτες της έκθεσης να βάζουν τα μάτια τους στο μικροσκόπιο και να θαυμάζουν το αριστούργημα της γερμανικής μεταλλουργικής τεχνολογίας.

Η τρίχα στην εξωτερική της επιφάνεια έγραφε περήφανα "Made in Germany"

Στήθηκαν τα εκθέματα, τα έβλεπε ο κόσμος, τελείωσε η έκθεση μετά από 2-3 βδομάδες, και πακεταρίστηκαν τα εκθέματα για να πάνε πίσω στις χώρες τους.

Έφτασε και η τρίχα στη γερμανία, για να ξαναμπεί στο μουσείο που ήταν αρχικά.

Στήνουνε το μικροσκόπιο οι γερμανοί, βάζει κάποιος τα μάτια του για να δει την τρίχα, και τι βλέπει:

Η τρίχα είχε αποκτήσει τρύπα στο εσωτερικό της (είχε γίνει σωλήνας δηλαδή), στην εσωτερική επιφάνεια του σωλήνα είχε γίνει βόλτα (σπείρωμα) για να βιδωθεί μπουζόνι, και δίπλα από το Made in Germany είχε γραφτεί "Τhe hole and thread are made in Japan".

Κάπως έτσι...
 

Επισκέπτης
Τώρα αλλάζεις ρότα και μιλάς για καταναλωτικά προιόντα.

Δεν ήταν αυτή η αρχική σου προσέγγιση.

Ξέρε ότι νούμερα σκέτα ουδεμία αξία έχουν, αν δε μπουν στο σωστό σύστημα αναφοράς. Εννοιες όπως θερμοδυναμική απόδοση σου είναι άγνωστες και ορθώς σου είναι. Αν την έννοια της απόδοσης την εξέλαβες σαν εξυπνάδα, τότε έχεις βγάλει τις ΜΕΚ εκτός διδακτέας ύλης Πολυτεχνείου.

Κοίτα, βασικά ως εξυπνάδα, εξέλαβα το ακόλουθο ...
Αλήθεια, ποια η απόδοση του viper ανα λίτρο;

Και τώρα που το βλέπω πάλι, πάλι για εξυπνάδα μου φαίνεται. Μικρή η σημασία βέβαια. Αλλά δεν είναι και τραγικό να το παραδεχθείς. Ομολογουμένως το Viper έχει από τις χαμηλότερες αποδόσεις ανά λίτρο. Το ξέρω και το ξέρεις.

Για τον καταναλωτή θέλω να πιστεύω ότι η απόδοση ανά λίτρο και η θερμοδυναμική απόδοση είναι μικρής σημασίας.Οι Βάνκελ έχω την εντύπωση ότι έχουν υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση από τους κινητήρες Όττο, αλλά σίγουρα έχουν μικρότερο μερίδιο αγοράς.
 

Επισκέπτης
Μαγκια ειναι το νεο AUDI S4 4.200L με αποδωση 420 ιππους και αφηστε τους αλλους να παλευουν με τα κυβικα!

Υπάρχει πάντως αμερικάνικο γρήγορο sedan.Ρίξε μια ματιά , 470 αλόγατα δεν πρέπει να είναι άσχημα ...


(επιπλέον το ίδιο αμάξωμα δεν βγαίνει με κινητήρα 1.6 λιτρων και 102 ίππων όπως το Α4) .
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Γιατί τρώγεστε για λαμαρίνες?
1. Το RS4 έχει 420 άλογα. Το S4 έχει 344.
Κάθε κουλτούρα στην αυτοκίνηση έχει τα + και τα -. Γιατί πρέπει να οπαδοποιήσαι υπέρ κάποιας? Ο λάτρης της αυτοκίνησης κοιτάει σφαιρικά και όχι μονοδιάστατα. Αν μας δινόταν η ευκαιρία μαζί με μια Μ division και μια F430 δεν θα ήθελε να έχει στο γκαράζ του μια Shelby 500? Έτσι για το ονόρε, γιατί αυτό οδηγούσε ο μέγιστος άνδρας, ο Στιβ ΜακΚουίν. Δεν θα ήθελε μια Viper? Έν έτει 2007 είναι προσωπική επανάσταση κατ'εμέ.  Μην αποκλείουμε κάτι μόνο και μόνο για να έχουμε να τσακωνόμαστε.

Όσο για την cayman... Όλα καλά και όλα ωραία αλλά πιο αποστειρωμένο κουπέ δεν πρέπει να έχει ξαναϋπάρξει. Ημίμετρο. Η πόρσε του φτωχού. Δεν συνάδει με την πόρσε που αγαπήσαμε. Για πάμε πιο ήρεμα.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Δεν δήλωσα πλούσιος ούτε πούλησα εξυπνάδες.Να προσπαθείς να καταλάβεις τι εννοεί ο άλλος και να μην του προσάπτεις πράγματα που δεν είπε ποτέ προκειμένου να πουλήσεις πνεύμα. Εκτός κι αν έχεις ανάγκη κάτι τέτοιο για ψυχολογικούς λόγους, οπότε αν είναι να σου κάνει καλό στη υγεία σου να πάω πάσο!

Το ότι δεν αγοράζω μεταχειρισμένα είναι ξεκάθαρο. Δεν έχω εμπιστοσύνη και θεωρώ ότι δεν συμφέρει οικονομικά, εκτός κι αν μιλάμε για πολύ παλιά-πολύ φθηνά μεταχειρισμένα των 1000-1500?. Για φρέσκα μεταχειρισμένα θεωρώ ασύμφορη την αγορά αφού τα λίγα που γλυτώνεις μπορεί να τα δώσεις εύκολα σε επισκευές αν δεν ξέρεις τι "κουμάσι" ήταν ο άλλος.
Το ότι τα πετάω έχει να κάνει με το ότι δεν αλλάζω συχνά αυτοκίνητα και κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να πουλήσω κάποιο.Τα κρατάω μέχρι που να είναι για πέταμα.Δεν γουστάρω να πουλήσω αμάξι.
Έχω μια 230E mercedes του πατέρα μου που κοντεύει 40 χρονών. Πάει κανονικά. Να την πουλήσω λες; Θα πιάσει καλά λεφτά; Μέχρι πρόσφατα κρατούσα με πινακίδες ένα Golf MK1 του πατέρα μου επίσης. Κατέθεσα πινακίδες και να το έβαλα σε μια άκρη στο εξοχικό. Λες να το πουλήσω; Θα πιάσει καλά λεφτά; Το άλλο Golf μου, mk3 μοντέλο του 1992 αν ήταν με το μαμίσιο κινητήρα (1.6) θα έπιανε ίσως 2-2,5 χιλιάρικα. Το vr6 μοτέρ κόστισε πολλά όμως και το τούρμισμα περισσότερα. Αν είναι να πάρω άλλο προτείνεις να το πουλήσω; Ποιός θα το πάρει για πόσο; Να το δώσω 5000?; Δεν λέει. Γι'αυτό σου είπα ότι ούτε πουλάω, ούτε αγοράζω μεταχειρισμένα. Αυτό είναι για όσους αλλάζουν αμάξι κάθε 2-3 χρόνια. Εγώ αν πάρω άλλο τα επόμενα 3 χρόνια θα είναι το νέο Golf R32 και σε μερικά χρόνια αργότερα θα το τουρμπίσω κι αυτό. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι αν συζητάμε σε 10-15 χρόνια από τώρα θα σου λέω ότι θα έχω το VR6 στην ... εξοχή και ότι δεν θα πρόκειται να πουλήσω το τότε τουρμπισμένο R32 ...

Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση?
Ότι έχουν μαζευτεί 20 άτομα και προσπαθούν τεκμηριωμένα και με επιχειρήματα να πουν την άποψή τους για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα κι εσύ δεν καταλαβαίνεις ΤΙΠΟΤΑ.
Εν το μεταξύ παρατηρώ ότι έχεις τρικυμία εν κρανίο και η σκέψη σου είναι ελαφρώς(?) μπερδεμένη, σε σχέση με το τι τελικά υποστηρίζεις για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα.
Προσπαθείς να στοιχειοθετήσεις άποψη με ανύπαρκτα επιχειρήματα.

Θα σου απαντήσω λοιπόν σε όλα όσα έχεις πει με μία σύνθετη πρόταση - ερώτηση:
Γιατί λοιπόν αφού τα Αμερικλάνικα κουπέ είναι τόσο καλά όσο υποστηρίζεις δεν πουλάνε?
Ενώ είναι πιο φτηνά, πιο μουράτα, πιο γρήγορα, πιο σταθερά, πιο γκαζιάρικα, πιο οικονομικά (σε κατανάλωση) ...????
Τόσο ΜΑΛΑΚΕΣ είναι όλοι και πετάνε τα χρήματά τους στα Ευρωπαικά κουπέ?
Ο δείκτης της αγοράς ΔΕΝ σου λέει κάτι? Δεν αναρωτιέσαι?



Παρατηρώ επίσης ότι ούτε στον Enforcer έχεις απαντήσει επί της ουσίας, πουθενά. Γιατί?


Επίσης να σου πω ότι δεν χρειάζομαι ψυχολογική υποστήριξη, ούτε έχω ανάγκη να πουλήσω πνεύμα. Απλά όταν κάποιος γράφει δημοσίως ότι "Αγοράζω αμάξι και μετά το σπάω ή το πετάω", δεν νομίζω ότι μου επιτρέπει να σκεφτώ ότι απλά το κρατάει για πολλά χρόνια.Μάλλον για πλούσιος μου φαίνεσαι...

Απ ότι βλέπω επίσης, έχεις ένα αυτοκίνητο Ευρωπαικό... Από αυτά που κοροιδεύεις κιόλας....
Golf ΜΚ-5 R3579, 3800cc με 8πλό τούρμπο, intercooler, ζαντολάστιχα, αεροτομή, VR59, εξάτμιση Popeye 1234Hp/τροχό κτλπ.....
Περιμένεις να βρεις την Cayman στο φανάρι... (πολλοί την περιμένουν, λίγοι θα την προλάβουν  :grin: )
Αν (είπαμε ΑΝ) πιάσουν τα λάστιχά σου, να την ξεκωλιάσεις...
Να ταπεινώσεις αυτή και τον οδηγό της....  :'(  :'(

...και άν, λέμε ΑΝ, γίνουν όλα αυτά...
...τότε ΠΟΥ θα ρίξεις άγκυρα για να σταματήσεις πριν την πρώτη στροφή?  :think:  :think:


Λάκη, λυπάμαι, αλλά μάλλον τρέφεσαι με φανταστικά στοιχεία από περιοδικά.
Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου και ούτε προσπαθώ να σε προσβάλω.
Απλά αρνείσαι συστηματικά να συζητήσεις με σοβαρότητα και επιχειρήματα.

Σου εύχομαι με το καλό κάποτε να αποκτήσεις το Αμερικάνικο κουπέ των ονείρων σου και να το χαρείς όπως εσύ νομίζεις.

Να ζητήσω κι εγώ συγγνώμη με τη σειρά μου για δύο λόγους:
1. Που έχω διαφορετική άποψη.
2. Για το χώρο που κατέλαβα στο τόπικ.


 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Κοίτα προσωπικά για την Cayman  ανυπομονώ .

[size=20pt]Έχω ένα Golf MK3 VR6 BITURBO.[/size]

Που θα πάει δεν θα πετύχω καμία σε φανάρι που να έχει κέφια για παιχνιδάκια ο οδηγός της;

Θα γνωρίσει την ταπείνωση και τον εξευτελισμό μόλις πιάσουν τα λάστιχά μου κάτω ...


Παράθεση από τόπικ "Καινούριο αμάξι"

Απορία:υπάρχει τουρμπάτο που να μην καίει λάδι;
Απορία 2:Αν ο άλλος βάζει μπρος το χειμώνα και κατευθείαν αρχίζει και το σπάει και μετά σβήνει αμέσως χωρίς κρύωμα φταίει το μοτέρ;


Το απόλυτο Golf νέας γενιάς πάντως είναι το ... R32!

Φαντάσου να πετάξει κανείς και δύο τουρμπάκια επάνω.
500 άλογα χαλαρά θα χτυπήσει ...


Μάλλον για λάτρη του Golf σε κόβω τελικά....
Οπότε γιατί όλη αυτή η φασαρία για τις ΑΜΕΡΙΚΛΑΝΙΕΣ??
 

gatos19811981

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2006
Μηνύματα
407
Like
7
Πόντοι
1
Φτανοντας τα 25 και τελειωνοντας το ναυτικο ειπα να αλλαξω το accentaki μου που για 140.000 χιλιομετρα δεν μου εβγαλε το παραμικρο προβλημα.Πηρα το Τοyοta Auris και μπορω να πω ηταν καλη αναβαθμιση απο οσο βλεπω ενα περιπου μηνα τωρα.
Πλεον οταν θα αλλαχτει το Auris θελω πολυ το επομενο να ναι το Chrysler Crossfire.Ηδη εχω αρχισει και μαζευω γι αυτο.Φοβερο αμαξι.Στα λεφτα του δεν παιζεται!!Ισως κοιταξω και για Lexus.Θα δειξει...
Γενικοτερα ειμαι λατρης των Ιαπωνικων και των Αμερικανικων αυτοκινητων.Κατα τη γνωμη μου τα Ευρωπαικα δεν φτανουν στο συνολο τους αυτα που ανεφερα.Ειδικα τα Γερμανικα τα θεωρω πολυ υπερεκτιμημενα!Απο 4-5 γνωστους μου που εχουν και μεγαλες Mercedes αλλα και Bmw ολο προβληματα και επισκευες ειναι.Και δεν ειναι το θεμα του κοστους μονο αλλα ειναι η ξεφτυλα να πληρωνεις ενα και καλα μεγαλο ονομα και εκτος απο τα προβληματα που σου βγαζει σε καθε service πληρωνεις τα κερατα σου για να τα αλλαζουν ολα λογω αναξιοπιστιας!
Για μενα ειδικα τα Γερμανικα που απευθυνοντε σε πολυ πιο ευρυ κοινο απο οτι τα Αμερικανικα θα μπορουν να παινευτουν μονο οταν δω απο 5 και πανω χρονια εγγυηση.Μεχρι τοτε ας βγαινουν για να νιωθουν καποιοι οτι πουλανε μουρη και να τους αποθεωνει και το Auto motor und sport!!!
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Κοίτα, βασικά ως εξυπνάδα, εξέλαβα το ακόλουθο ...
Και τώρα που το βλέπω πάλι, πάλι για εξυπνάδα μου φαίνεται. Μικρή η σημασία βέβαια. Αλλά δεν είναι και τραγικό να το παραδεχθείς. Ομολογουμένως το Viper έχει από τις χαμηλότερες αποδόσεις ανά λίτρο. Το ξέρω και το ξέρεις.

Παρατηρώ μια προσκόληση στα επουσιώδη (πούλησες εξυπνάδα - ναι - όχι) με αποφυγή απάντησης στα ποιο δύσκολα ουσιώδη. Δεν είναι τραγικό να παραδεχτείς ότι δεν κατέχεις το θέμα το ίδιο καλά.

Τιμώ τους συνομιλητές μου όταν απαντούν στα επιχειρήματα με επιχειρήματα και με ενδιαφέρει η αντίθετη άποψη - στη βάση όμως της ανταλλαγής επιχειρημάτων.

Στην αντίθετη περίπτωση απλά δε χάνω το χρόνο μου και απέχω της συζήτησης.

Απλά, μια τελευταία αναφορά σε ένα θέμα που γνωρίζω πολύ καλά.

Το μεγαλύτερο μέρος της τιμής του αυτοκινήτου προέρχεται από το συνυπολογισμένο κόστος έρευνας και εξέλιξης (R&D) το οποίο και πρέπει να αποσβεστεί. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους R&D αποτελεί ο σχεδιασμός και η εξέλιξη του κινητήρα με επιπρόσθετη επένδυση σε νέες γραμμές παραγωγής και ποιοτικού ελέγχου.

Επίσης, το κόστος παραγωγής είναι πολύ χαμηλότερο στην αμερική σε σχέση με την ευρώπη ή την ιαπωνία

Ευρωπαίοι και Ιάπωνες φοράνε καινούργιο κινητήρα σχεδόν σε κάθε νέο μοντέλλο. Οι Αμερικάνοι απλα υπερκυβίζουν.

Πιο μασημένη τροφή δε γίνεται. Ελπίζω να εξήγησα λίγα πράγματα.

Δεν έχω αυταπάτες - δεν περιμένω μια απάντηση με επιχειρήματα

Πάντως δε μπορείς να πεις. Κατι έμαθες.

Over and out

Καλά να περνάς.
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
Τι κοληματα ειναι αυτα? Οπως και στα Οπαδικα/Θρησκευτικα/Πολιτικά. Γιατι οχι το ενα αλλα το αλλο. Ετσι βρε φιλε. Γιατι μου καυλωνει. Μανια να γινει ο ενας νταβας του αλλου. Ισως γιατι ειμαστε σε μπουρδελοσάιτ. Θεωρει καποιος το Wartburg supercar? Μαγκια του. Θελει καποιος γκαζι και παιρνει Subaru? Αλλος μουρη και παιρνει προπελα? Δικαιωμα τους και δικαιωμα του οποιουδηποτε να πει ότι κανουν μαλακία. Γιατι ομως πρεπει να απευθυνθει προσωπικα και να τους πεισει κιόλας?

Επισης δεν αντιλαμβανομαι την μιζερια στην ικανοποιηση της καυλας. Ετσι θελει καποιος να χρεωθει και να παρει ενα μη πρακτικο και αναξιοπιστο, αργο και υπερεκτιμημενο. Γουσταρει να φαει ενα σκασμο λεφτα σε ενα μπαζο απο τη Μολδαβία ή να τον παιρνει απο το κώλο ή να πηδαει ουρακοτάγκους ή να υποστηριζει την Χ ομαδα και να πιστευει στον Βουδα. Και γουσταρει αυτα να τα κανει στην μία ζωή που έχει διαθέσιμη. Τι ζορι τραβατε οι υπολοιποι?  δικαιωμα σας να τα κανετε στην 2η ζωη που εχετε καβατζωσει. Ελεος με τα κολήματα και το φάγωμα σε όλα τα thread συμπεριλαμβανομένου και του καυσωνα!!!!! Μεχρι και αναλυση πολυγώνων στα City tour είδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Επισκέπτης
Περιμένεις να βρεις την Cayman στο φανάρι... (πολλοί την περιμένουν, λίγοι θα την προλάβουν  :grin: )
Αν (είπαμε ΑΝ) πιάσουν τα λάστιχά σου, να την ξεκωλιάσεις...
Να ταπεινώσεις αυτή και τον οδηγό της....  :'(  :'(

...και άν, λέμε ΑΝ, γίνουν όλα αυτά...
...τότε ΠΟΥ θα ρίξεις άγκυρα για να σταματήσεις πριν την πρώτη στροφή?  :think:  :think:

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το Golf δεν σταματά; Δεν φορά τα φρένα της μάνας του.Η Cayman θεωρείς αλήθεια ότι διαθέτει κάποιο εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό για τα λεφτά της; Ότι οι επιδόσεις της λένε τίποτε για τα λεφτά που κοστίζει;

Είτε σου αρέσει είτε όχι εκφράζω μια ξεκάθαρη άποψη για τα αυτοκίνητα γενικότερα.Μου αρέσουν τα γκάζια.Δεν με ενδιαφέρει ο εντυπωσιασμός. Εκεί υπερτερούν τα γερμανικά.

Η φθηνότερη Cayman κοστίζει όσο ένα EVO. Το οποίο από εμφάνιση είναι ένα σχιστομάτικο κιτσάτο 4πορτο ταξί.Πιστεύεις ότι μπορεί να πλησιάσει έστω το evo;
Αδιανόητο.


Είτε σου αρέσει είτε όχι, όλα τα χλιδάτα γερμανικά υστερούν κατά πολύ σε επιδόσεις από ιαπωνικά και αμερικάνικα της ίδιας τιμής. Είναι καλά για να εντυπωσιάζουν ξεκωλιάρες, μπαρόβιες και νεόπλουτους.

Αν έχεις συγκεκριμένη σύγκριση που να ανατρέπει αυτό το συμπέρασμα, εδώ είμαστε ...
 

geremy

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
985
Like
2
Πόντοι
6
Τι κοληματα ειναι αυτα? Οπως και στα Οπαδικα/Θρησκευτικα/Πολιτικά. Γιατι οχι το ενα αλλα το αλλο. Ετσι βρε φιλε. Γιατι μου καυλωνει. Μανια να γινει ο ενας νταβας του αλλου. Ισως γιατι ειμαστε σε μπουρδελοσάιτ. Θεωρει καποιος το Wartburg supercar? Μαγκια του. Θελει καποιος γκαζι και παιρνει Subaru? Αλλος μουρη και παιρνει προπελα? Δικαιωμα τους και δικαιωμα του οποιουδηποτε να πει ότι κανουν μαλακία. Γιατι ομως πρεπει να απαυθυνθει προσωπικα και να τους πεισει κιόλας?

Επισης δεν αντιλαμβανομαι την μιζερια στην ικανοποιηση της καυλας. Ετσι θελει καποιος να χρεωθει και να παρει ενα μη πρακτικο και αναξιοπιστο, αργο και υπερεκτιμημενο. Γουσταρει να φαει ενα σκασμο λεφτα σε ενα μπαζο απο τη Μολδαβία ή να τον παιρνει απο το κώλο ή να πηδαει ουρακοτάγκους ή να υποστηριζει την Χ ομαδα και να πιστευει στον Βουδα. Και γουσταρει αυτα να τα κανει στην μία ζωή που έχει διαθέσιμη. Τι ζορι τραβατε οι υπολοιποι?  δικαιωμα σας να τα κανετε στην 2η ζωη που εχετε καβατζωσει. Ελεος με τα κολήματα και το φάγωμα σε όλα τα thread συμπεριλαμβανομένου και του καυσωνα!!!!!

+1

η  :jerking: χτυπαει κοκκινο σε μερικα threads

τι και αν τα λενε και τα ξαναλενε μερικοι, παντα θα υπαρχει καποιος που θα βγει να πει το μακρυ του και το κοντο του χωρις να διαβαζει καν τι εχουν απαντισει αλλοι, ετσι ισα ισα γιατι δε του αρεσει η αρχικη αποψη....

οπως ειπα  :jerking:
 

Επισκέπτης
Ότι έχουν μαζευτεί 20 άτομα και προσπαθούν τεκμηριωμένα και με επιχειρήματα να πουν την άποψή τους για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα κι εσύ δεν καταλαβαίνεις ΤΙΠΟΤΑ.
Εν το μεταξύ παρατηρώ ότι έχεις τρικυμία εν κρανίο και η σκέψη σου είναι ελαφρώς(?) μπερδεμένη, σε σχέση με το τι τελικά υποστηρίζεις για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα. Σε αυτούς που δεν γουστάρουν το φοβερό hit στα club της παραλιακής που λέγεται ... cayman ...
Προσπαθείς να στοιχειοθετήσεις άποψη με ανύπαρκτα επιχειρήματα.

Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος.Μεγάλο προτέρημα των αμερικάνικων, στις αγορές της αμερικής και των μεγάλων ευρωπαικών χωρών, στις οποίες δεν ανήκει η Ελλάς, είναι η τιμή.Είναι φθηνότερα.Στα λεφτά τους προσφέρουν μεγάλη ισχύ. Ακόμη κατά κανόνα είναι πισωκίνητα, με "άγρια" και "πρωτόγονη" οδική συμπεριφορά. ΔΕν έχουν συστήματα αντισπιν, μείωσης ροπής, μείωσης γκαζιού και άλλα ηλεκτρονικά κόλπα που έχουν τα ευρωπαικά για να προστατέψουν τον κουλό λελέ ή το γκομενάκι που θα τα οδηγήσει.Επιπλέον τα αμαξώματα είναι ψιλο-τεθωρακισμένα , με σασί , που έχουν καταργήσει χρόνια όλοι οι υπόλοιποι.Σίγουρα είναι παλιά τεχνολογία/άποψη/τρόπος κατασκευής αλλά σε πολλούς αρέσει ακόμη.

Σε αυτούς που κατά κανόνα δεν αρέσει το φοβερό hit στα club της παραλιακής που λέγεται ... cayman ...
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το Golf δεν σταματά; Δεν φορά τα φρένα της μάνας του.Η Cayman θεωρείς αλήθεια ότι διαθέτει κάποιο εντυπωσιακό τεχνικό χαρακτηριστικό για τα λεφτά της; Ότι οι επιδόσεις της λένε τίποτε για τα λεφτά που κοστίζει;

Είτε σου αρέσει είτε όχι εκφράζω μια ξεκάθαρη άποψη για τα αυτοκίνητα γενικότερα.Μου αρέσουν τα γκάζια.Δεν με ενδιαφέρει ο εντυπωσιασμός. Εκεί υπερτερούν τα γερμανικά.

Η φθηνότερη Cayman κοστίζει όσο ένα EVO. Το οποίο από εμφάνιση είναι ένα σχιστομάτικο κιτσάτο 4πορτο ταξί.Πιστεύεις ότι μπορεί να πλησιάσει έστω το evo;
Αδιανόητο.


Είτε σου αρέσει είτε όχι, όλα τα χλιδάτα γερμανικά υστερούν κατά πολύ σε επιδόσεις από ιαπωνικά και αμερικάνικα της ίδιας τιμής. Είναι καλά για να εντυπωσιάζουν ξεκωλιάρες, μπαρόβιες και νεόπλουτους.

Αν έχεις συγκεκριμένη σύγκριση που να ανατρέπει αυτό το συμπέρασμα, εδώ είμαστε ...


Εεεε, δεν παίζεσαι λέμε.

Καλά το EVO από που κι ως που μας το έμπλεξες τώρα στη συζήτηση?
Είναι αμερικάνικο? Είναι κουπέ?
Ο τίτλος του ποστ είναι μήπως EVO vs Cayman?
Συμφωνώ ότι το EVO είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά είναι άσχετο με το θέμα μας.


Τελικά εσύ τι υποστηρίζεις?
Τα αμερικάνικα?
Το EVO?
Το Γκολφάκι σου?

Δεν έχω καταλάβει, αλήθεια, με έχεις μπερδέψει.


Να σου αναφέρω εγώ σύγκριση η οποία να ανατρέπει το συμπέρασμα?
Γιατί? Πάνω σε ποιο συμπέρασμα? Ότι το EVO είναι καλύτερο από την Cayman?
Εσύ δεν ήσουν που χλεύαζες τους Ιάπωνες/Ευρωπαίους για το γεγονός ότι παράγουν πολλούς (300) ίππους από λίγα κυβικά?
Εσύ δεν είσαι που υποστηρίζεις ότι τα άλογα πρέπει να βγουν από πολλά κυβικά (Αμερικάνικη σχολή)?
Εσύ δεν ανατρέπεις, μόνος σου, τα λεγόμενά σου?
Εγώ τι να πώ τώρα δηλαδή?





Και μία απάντηση στους φίλους andreoug και geremy.

Δημόσια συζήτηση δεν είναι ρε παιδιά?
Εσείς τώρα τι ζόρι τραβήξατε δηλαδή?
Αφήστε μας να λέμε μαλακίες.Μας αρέσει.
Δεν σας αρέσει? Μην ασχολείστε.
Εκτός κι αν έχετε κάποιο επικοδομιτικό σχόλιο για την κουβέντα μας.







 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
Ειναι αλλο να λες μαλακια τα γιαπωνεζικα, και αλλο να προσπαθεις να πεισεις τον αλλον οτι ειναι. Προσωπικα εχω το κομπλεξ της μουρης και γνωριζοντας οτι αυτοκινητο ανω των 150 ιππων βρισκεται πολυ μακρυα απο τις δυνατοτητες μου ως οδηγος, επιλογη μου ειναι το πιο μουρατο που μπορω να εχω σε ιπποδυναμη >= από αυτην, με πρωτο κριτηριο το pedigree και την χλιδή, συν ενα ρημαδι αλλα καλοσυντηρημένο μηχανικά τετρακινητο για επαφη με την φυση. Και τώρα που το θυμήθηκα. Απόψεις χωρις δοκιμή είναι άκυρες. Και για τις γυναικες και για τ αμαξια. Στ αρχιδια μας τι διαβασατε και τι ειπε ο Clarkson. Εσεις τι εχετε οδηγησει.
 

blindz

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Απρ 2006
Μηνύματα
545
Κριτικές
22
Like
40
Πόντοι
6.765
Νομίζω ότι ήμουν ξεκάθαρος.Μεγάλο προτέρημα των αμερικάνικων, στις αγορές της αμερικής και των μεγάλων ευρωπαικών χωρών, στις οποίες δεν ανήκει η Ελλάς, είναι η τιμή.Είναι φθηνότερα.Στα λεφτά τους προσφέρουν μεγάλη ισχύ. Ακόμη κατά κανόνα είναι πισωκίνητα, με "άγρια" και "πρωτόγονη" οδική συμπεριφορά. ΔΕν έχουν συστήματα αντισπιν, μείωσης ροπής, μείωσης γκαζιού και άλλα ηλεκτρονικά κόλπα που έχουν τα ευρωπαικά για να προστατέψουν τον κουλό λελέ ή το γκομενάκι που θα τα οδηγήσει.Επιπλέον τα αμαξώματα είναι ψιλο-τεθωρακισμένα , με σασί , που έχουν καταργήσει χρόνια όλοι οι υπόλοιποι.Σίγουρα είναι παλιά τεχνολογία/άποψη/τρόπος κατασκευής αλλά σε πολλούς αρέσει ακόμη.

Σε αυτούς που κατά κανόνα δεν αρέσει το φοβερό hit στα club της παραλιακής που λέγεται ... cayman ...

Μηπως εχεις μπερδεψει μερικα πραγματα.Το cayman εχει 85000 ευρω και δεν θα τραβηξει τα βλεματα σε ενα κλαμπ οσο μια corvette των 90000 ευρω.Στα λιμανακια ομως μαλλον η corvette θα φαει την σκονη του cayman.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ειναι αλλο να λες μαλακια τα γιαπωνεζικα, και αλλο να προσπαθεις να πεισεις τον αλλον οτι ειναι. Προσωπικα εχω το κομπλεξ της μουρης και γνωριζοντας οτι αυτοκινητο ανω των 150 ιππων βρισκεται πολυ μακρυα απο τις δυνατοτητες μου ως οδηγος, επιλογη μου ειναι το πιο μουρατο που μπορω να εχω σε αυτη την ιπποδυναμη, συν ενα ρημαδι αλλα καλοσυντηρημένο μηχανικά τετρακινητο για επαφη με την φυση. Και τώρα που το θυμήθηκα. Απόψεις χωρις δοκιμή είναι άκυρες. Και για τις γυναικες και για τ αμαξια. Στ αρχιδια μας τι διαβασατε και τι ειπε ο Clarkson. Εσεις τι εχετε οδηγησει. 

Εχεις να πεις κάτι ή απλά μπήκες στη συζήτηση για να πας πεις ότι οι απόψεις μας είναι άκυρες κατα τη γνώμη σου;
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Μηπως εχεις μπερδεψει μερικα πραγματα.Το cayman εχει 85000 ευρω και δεν θα τραβηξει τα βλεματα σε ενα κλαμπ οσο μια corvette των 90000 ευρω.Στα λιμανακια ομως μαλλον η corvette θα φαει την σκονη του cayman.


+1

Εδώ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
Όντως η Κορβέτ θα τραβήξει περισσότερα βλέματα σε κλαμπ της παραλιακής.

Όταν θα φύγει από κει για να πάει στο γκαράζ της, θα βλέπει μπροστά της τις εξατμήσεις του Cayman. Του S, να σημειώσω.

 

scooby

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2007
Μηνύματα
512
Like
6
Πόντοι
6
και η subarukla θα τα περασει απο πανω και τα δυο. :2funny: :2funny: :2funny:
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
Εχεις να πεις κάτι ή απλά μπήκες στη συζήτηση για να πας πεις ότι οι απόψεις μας είναι άκυρες κατα τη γνώμη σου;

Αφενος ειπα την αποψή μου για τα αυτοκίνητα, αφετερου για την ακυροτητα της θεωρητικης γνωμης. Μου φαινεται αστειο καποιος να υποστηριζει οτι το Χ αυτοκινητο θα ριξει στ αυτια στο Ψ επειδη καπου το διαβασε ή να είναι βεβαιος ότι η Ζ πουτάνα είναι μάπα επειδη το διαβασε στο escortguide. Ελπιζω επισης να μην απαγορευεται να μιλαμε στο forum .

Επι της ουσιας και συνοψιζοντας, το αυτοκινητο οπως ολα στη ζωη θεωρω οτι ειναι θεμα καυλας και ικανοποιησης επιθυμιών και οχι τεχνικων προδιαγραφων ή ικανοποιησης των αλλων.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom