Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Σωστη μαρκα, αλλο μοντελο, σωστος στοχος. BRAT! Δυστυχως για σενα επειδη δεν θα το παρω!

Τα ιδια λεμε. Ο καθενας κουβαλαει την ενημερωση και τα βιώματα που του αξιζουν, αλλα μεταξυ Corvette και Cayman, θεωρω μαλακια να επιλεξω με βαση τι εγραψε ο Clarkson ή ο ΣΧ ή τα κιλα/ίππο. Αλλο αυτοκίνητο, άλλο πλυντηριο

Το έκλεισαν εκεί το "μαγαζί", εδώ και κάποιες μέρες. Έχει και ανακοίνωση.
Κάποιος θα βρεθεί να το πάρει. Αν και είναι "δύσκολο¨αμάξι....

Στο θέμα μας πάλι...
Η ουσία δεν είναι μεταξύ Cayman και Corvette.
Εγώ τουλάχιστον, θόλωσα όταν η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τεχνικά χαρακτηριστικά και ειδικά την κατανάλωση. Ε, όχι και να υποστηρίζουμε ότι το 6λιτρο (7λίτρο, τι σκατά είναι) μοτέρ του κορβέτ καίει λιγότερο ή το ίδιο με ένα ευρωπαικό των 4λίτρων.
Εκεί κάπου λοιπόν, έφερα ως παράδειγμα το σύστημα Vanos που χρησιμοποιεί το γκρουπ Μ και έχει μέση κατανάλωση 16λίτρα/100.
Η συζήτηση ξέφυγε. Λογικό είναι.
Ο φίλτατος Enforcer κι εγώ ζητούσαμε απαντήσεις από τον Λαλάκη, αλλά αυτός τίποτα.
Κι εκεί κάπου κόλλησε το θέμα.
Αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις ότι μπορούσε να έχει προχωρήσει κι άλλο η συζήτηση.

Επίσης να σου πω ότι συμφωνώ με τον Enforcer στην παρακάτω παρατήρηση:
Ίσως θα έπρεπε εσύ να δίνεις το καλό παράδειγμα.


Κρίμα να εμφανίζεσαι τόσο (αδικαιολόγητα) υπερόπτης. Λειτουργεί αρνητικά για το ρόλο που σου έχει δοθεί.
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
390
Πόντοι
6.055
Και ποιος λεει οτι αν ξεφυγει η κουβεντα γυρω απο την καταναλωση 6λιτρου και 4λιτρου υπαρχει προβλημα. Εγω το θεωρω ανουσιο. Δεν σημαινει οτι ειναι και ανουσιο.

Επειδη επισης το εργο ΄Εγω ξερω και ειμαι και Δρ' το εχω δει πολλες φορες σε αυτο το site, θεωρω υπεροπτικο να δηλωνει καποιος Μηχανικος/Γιατρος/Αστροναυτης στο Internet.

Οπως τελος ειπε και αλλος φιλος τ αυτοκινητα οπως και τις πουτανες αφου διαβασεις τα σχετικα, για να εισαι ΟΚ με τον εαυτο σου τις διαλεγεις με βαση τι σου γυαλιζει στο budget που εχεις. Ακομα και αν διαλεξεις λαθος, ΔΕΝ σου μενουν απωθημενα.
 

kostasbmw

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
801
Like
6
Πόντοι
6
ultramarine
το γερμανικο που εφτιαξες ποιο ηταν?
μιας και εβαλες το mustang με τι κινητηρα ειναι 302 η 351 ?
εγω ψαχνω για μια Ε type v12 εχουμε καποιον που μνπορει να βοηθησει στην ανευρεση?
φιλικα
 

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Και ποιος λεει οτι αν ξεφυγει η κουβεντα γυρω απο την καταναλωση 6λιτρου και 4λιτρου υπαρχει προβλημα. Εγω το θεωρω ανουσιο. Δεν σημαινει οτι ειναι και ανουσιο.

Επειδη επισης το εργο ΄Εγω ξερω και ειμαι και Δρ' το εχω δει πολλες φορες σε αυτο το site, θεωρω υπεροπτικο να δηλωνει καποιος Μηχανικος/Γιατρος/Αστροναυτης στο Internet.

Οπως τελος ειπε και αλλος φιλος τ αυτοκινητα οπως και τις πουτανες αφου διαβασεις τα σχετικα, για να εισαι ΟΚ με τον εαυτο σου τις διαλεγεις με βαση τι σου γυαλιζει στο budget που εχεις. Ακομα και αν διαλεξεις λαθος, ΔΕΝ σου μενουν απωθημενα.

Δεν χρειάζεται να γινόμαστε υπερβολικοί....
Μπορεί να μην ξέρεις ποιός είναι πίσω από την οθόνη στο Ίντερνετ, αλλά με μερικές έξυπνες ερωτήσεις, είναι εύκολο να καταλάβεις αν ο άλλος είναι αυτό που ισχυρίζεται, ή είναι μούφα.

Επίσης : Τα θεωρητικά στοιχεία, μπορεί να μη αντικαθιστούν την εμπειρία της οδήγησης, αλλά κάποια από αυτά, είναι πολύ χαρακτηριστικά....
Και είναι Φυσικά Μεγέθη...και μάλιστα απόλυτα μετρήσημα...και κάποιων η δουλειά (π.χ. περιοδικά) είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ, να μας ενημερώνουν δηλαδή, για βασικά στοιχεία αυτοκινήτων που πιθανώς μας ενδιαφέρουν.

Για παράδειγμα ανάμεσα σε δύο παρεμφερή αυτοκίνητα, μπορεί για κάποιον που κάνει ταξίδια, το κριτήριο επιλογής να είναι κάποιο απο τα βασικά αυτά μεγέθη.
Αν ας πούμε, τον ενδιαφέρει όταν είναι στον Εθνικό, να προσπερνάει γρήγορα, και όχι να είναι μια ώρα στο αντίθετο ρεύμα, (χαρακτηριστικό πολύ σημάντικό και από θέμα ασφάλειας και απο θέμα άνεσης), τότε η ροπή ( που είναι απόλυτα μετρήσημη), και η επιτάχυνση απο 0 σε 100 χλμ.,(επίσης μετρήσημη) είναι ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, και μπορεί με τις μετρήσεις αυτές ΜΟΝΟ να αποφασίσει ποιό αυτοκίνητο κάνει για τη δουλειά που αυτός θέλει....
Συμφωνώ βέβαια ότι μετά τίθεται και θέμα "κλικ", "budget" και τα υπόλοιπα.
Όμως τουλάχιστον τα βασικά μεγέθη, είναι χαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου, και παίζουν μεγάλο ρόλο στην επιλογή του....μην τα περνάμε λοιπόν έτσι ανάλαφρα....
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Επειδη επισης το εργο ΄Εγω ξερω και ειμαι και Δρ' το εχω δει πολλες φορες σε αυτο το site, θεωρω υπεροπτικο να δηλωνει καποιος Μηχανικος/Γιατρος/Αστροναυτης στο Internet.

Οσα έργα και αν δεις, πάντα υπάρχει κάποιος που έχει δει τουλάχιστον όσα και εσυ.

Αν κάποιος σοκαρίστηκε, πρόβλημά του.

Ελπίζω να επιτρέπεται να απαντάμε σε μοντς.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Το έκλεισαν εκεί το "μαγαζί", εδώ και κάποιες μέρες. Έχει και ανακοίνωση.
Κάποιος θα βρεθεί να το πάρει. Αν και είναι "δύσκολο¨αμάξι....

Στο θέμα μας πάλι...

Εγώ τουλάχιστον, θόλωσα όταν η συζήτηση κινήθηκε γύρω από τεχνικά χαρακτηριστικά και ειδικά την κατανάλωση. Ε, όχι και να υποστηρίζουμε ότι το 6λιτρο (7λίτρο, τι σκατά είναι) μοτέρ του κορβέτ καίει λιγότερο ή το ίδιο με ένα ευρωπαικό των 4λίτρων.
Εκεί κάπου λοιπόν, έφερα ως παράδειγμα το σύστημα Vanos που χρησιμοποιεί το γκρουπ Μ και έχει μέση κατανάλωση 16λίτρα/100.

Το γιατί ξέφυγες δεν καταλαβαίνω. Φίλός μου έχει την Corvette C6 την 6λιτρη και καίει λιγότερο από την Μ5 του 2006 του επίσης κολλητού μου. Έχω μπει και στα δύο και το είδα! Τι άλλο θες να πω? Το ένα στροφάρει στις 5500σαλ και το άλλο στις 8500σαλ. Το ένα βγάζει την ροπή από τις 500 σαλ και έχει εύρος 4000σαλ, το άλλο κινείται με ταχύτητες μονοθεσίων. Το ένα το πολύ να κοντράρει το ανθυποπόρσε, το άλλο χτυπάει γκαγιάρδο. Από το μυαλό μου τα βγάζω? Ή έτσι είπα να γράψω μια μαλακία να περνάει η ώρα?
 

fozzie

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2006
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Η άποψη ότι οι Αμερικάνοι είναι άσχετοι με την τεχνολογία αυτοκινήτων και ότι είναι χρόνια πίσω απο τους Ευρωπαίους είναι διαδεδομένη αλλά δεν είναι και σωστή.

Αλήθεια πόσοι ξέρουν ότι :

To 4Χ4 διαφορικό της Μercedes  M-Class (το γνωστό πολυτελές SUV) είναι Αμερικανικής σχεδίασης (της BORGWARNER)

Οι Porsche 911 turbo χρησιμοποιούν υπερσυμπιεστές Αμερικανικής σχεδίασης  (BORGWARNER και Garrett Systems)

Tα αυτόματα κιβώτια DSG (Direct-Shift Gearbox) που χρησιμοποιούνται σε κάποια VW και AUDI επιδόσεων είναι Αμερικανικής σχεδίασης (και αυτά της BORGWARNER!)

Μέχρι πρόσφατα ο βασικός σχεδιαστής της Γερμανικής ΒΜW ήταν ο Αμερικάνος Chris Bangle o οποίος σχεδίασε και την Χ5 το όχημα που ξεκίνησε την μόδα των πολυτελών SUV.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Το γιατί ξέφυγες δεν καταλαβαίνω. Φίλός μου έχει την Corvette C6 την 6λιτρη και καίει λιγότερο από την Μ5 του 2006 του επίσης κολλητού μου. Έχω μπει και στα δύο και το είδα! Τι άλλο θες να πω? Από το μυαλό μου τα βγάζω? Το ένα στροφάρει στις 5500σαλ και το άλλο στις 8500σαλ. Το ένα βγάζει την ροπή από τις 500 σαλ και έχει εύρος 4000σαλ, το άλλο κινείται με ταχύτητες μονοθεσίων. Το ένα το πολύ να κοντράρει το ανθυποπόρσε, το άλλο χτυπάει γκαγιάρδο. Από το μυαλό μου τα βγάζω? Ή έτσι είπα να γράψω μια μαλακία να περνάει η ώρα?

1ον δεν αναφέρθηκα σε σένα. - Είναι ξεκάθαρο ότι έχω απαντήσει στον Λάκη.

2ον. Σε ποιες συνθήκες οδήγησης το είδες αυτό? Πόλη με 2000σαλ, επαρχιακό με 5000σαλ, εθνική τελικιασμένα, σε ποιες συνθήκες?

3ον. Αν εσύ έχεις την ικανότητα να μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο, οποιοδήποτε κι αν είναι, και να καταλαβαίνεις από το δείκτη της βενζίνης πόσο καίει, τότε πάω πάσο. Εγώ δεν έχω αυτή τη δυνατότητα. Δεν λέω βέβαια ότι ψέυδεσαι..Προς θεού. Απλά ρωτάω με τι κριτήριο έβγαλες τα συμπεράσματά σου... Υπάρχει περίπτωση να έχεις πέσει έξω?

4ον Συνεχίζεις δηλαδή να υποστηρίζεις την άποψη (του Λάκη, ή οποιανού είναι τέλος πάντων) ότι το Corvette καίει όσο ένα 4λιτρο ευρωπαικό (γιατί για 4λιτρο μιλήσαμε...)?
H corvette λοιπόν καίει 13,1lt/100 (μικτό). Εσείς το είπατε, εγώ το διαπίστωσα...
Στο παρακάτω λινκ φαίνεται το καίει το 740 BMW. 11,2lt/100km (μικτό).
Διαπιστώστε το μόνοι σας.

Και μία διόρθωση. Το M5 έχει μικτή κατανάλωση 14,8/100 και όχι 16 όπως λανθασμένα είχα αναφέρει.

Και, τέλος, να πω ότι το ποιο από τα δύο θα ακολουθήσει (χτυπήσει) το "ανθυποπόρσε" και ποιο το "γκαγιάρδο", είναι προσωπική σου άποψη και δεν τη συμερίζομαι. Sorry...
Αλλά ας μην μπούμε στη λογική "λιμανάκια" κλπ. Αν δεις τον πίνακα του Top Gear, όπου υπάρχει γυρολόγιο από τον ίδιο οδηγό, στην ίδια πίστα, με διάφορα αυτοκίνητα, τότε μπορείς να βγάλεις πιο εύκολα συμπεράσματα. Δες την κατάταξη των "Αμερικάνικων Κουπέ".

Φιλικά πάντα.




Anyway, επειδή το λινκ δεν δουλεύει σωστά, κάνω ένα κόπυ πέιστ...




Κατανάλωση καυσίμου / Εκπομπές CO2


Κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο από 11,2 έως 11,4 λίτρα/100 km
Εκπομπές CO2 από 267 έως 272 g/km












 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Το Κορβέτ δεν έχει ελπίδα απέναντι στο Μ5... Δεν είναι κρίση προσωπική, είναι γεγονός. Το Κορβέτ θα παίξει με το Κα(ιλα)μαν, το Μ5 παίζει με supercars.

Σε καθημερινή οδήγηση. Στην Αττική Οδό. Δύο μέτρα σύγκρισης. Είδα τον δείκτη στο ένα για την ίδια απόσταση και τον δείκτη στο άλλο για την ίδια απόσταση.

Δεν έχω την δυνατότητα, τυχαίνει πολύ καλός μου φίλος να κατέχει Μ5 2006 και φίλος του το Κορβέτ c6. Έτυχε και το είδα. Σε συνθήκες χαλαρής οδήγησης είδα λιγότερη κατανάλωση στο Κορβέτ. Το άλλο επειδή είναι και καυλόγκαζος ο φίλος, κάτω από 30 τα 100 δεν πέφτει.

Εν τέλει και η μπροσούρα του RX-8 λέει 11λ/100 μεικτό. Κάτω από 15 δεν πέφτει σε πραγματικές συνθήκες. Το τι λένε και γράφουνε όχι ότι με αφήνει ανεπηρέαστο, αλλά βλέπω και στην πράξη. Επίσης τα γυρολόγια του Top Gear που τα πραγματοποιεί ο Damon Hill δεν είναι αντιπροσωπευτικά του τι θα συμβεί μεταξύ καθημερινών οδηγών. Εγώ μπορεί να παίζω πολύ χαμηλομεσαίες και να μην με βολεύει το Μ5, ενώ άλλος να είναι ψυχάκιας και να είναι στα κόκκινα από μικρός και να μην βολεύεται με χαμηλόστροφα μοτέρ. ʼλλον τον βολεύει η πλαδαρότητα της Κορβέτ γιατί πλασάρεται πιο εύκολα, άλλος προτιμά το χειρουργείο. Αναλόγως. Οι μπροσούρες και οι εκπομπές είναι ένα μέτρο όχι πανάκεια.

Γράψε λάθος για το 4λιτρο. Πες ανάλογα... Πάντως εν συγκρίσει με RX-8, το Κορβέτ δεν απέχει και πολύ. Με Μ5, είναι λίγο πιο κάτω σε αυτές τις συνθήκες που περιέγραψα.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Είδα τον δείκτη στο ένα για την ίδια απόσταση και τον δείκτη στο άλλο για την ίδια απόσταση.

Το άλλο επειδή είναι και καυλόγκαζος ο φίλος, κάτω από 30 τα 100 δεν πέφτει.

Απαντάω μόνο σε αυτά τα δύο, μιάς και δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε στα υπόλοιπα.  :grin:  :grin:


α. Σκέφτηκες ότι ο δείκτης στο ένα μπορεί να μετράει ένα ρεζερβουάρ 60lt και στο άλλο 70lt? Η διαδρομή δεν θα είναι ποτέ η ίδια... Έτσι δεν είναι?


β. Μπράβο του. Τώρα μιλάμε σωστά. Ούτως ή άλλως το να έχεις M5 or Corvette και αυτό το οποίο να προσπαθείς να κάνεις είναι να μειώσεις την κατανάλωση, είναι ΜΕΓΙΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ.
Πάτα το τέρμα και ευχαριστήσου το.
Πιες του το αίμα.
Στα αρχίδια σου και τα 20 και τα 30 lt/100.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Εννοείται. Μακάρι φίλε να είχα τέτοια δυνατότητα και άνεση να οδηγούσα ένα από αυτά.

Για τον δείκτη, ναι το σκέφτηκα αλλά το θεώρησα αυτονόητο. Αδειάζει πιο γρήγορα του Μ5, υποθέτω για τους λόγους που προανέφερα.
Τώρα για τα άλλα δεν είναι θέματα όπου δεν συμφωνούμε, απόψεις είναι.
Και το EVO π.χ. πάτωμα, 30-35 τα 100 καίει, η μπροσούρα λέει ό,τι θέλει.
 

kostasbmw

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
801
Like
6
Πόντοι
6
μου αρεσει που το θεμα ειναι αμερικανικα αυτοκνητα και μιλαμε για καταναλωση
για ροπη αλογα και οτιδηποτε αλλο εκτος απο καταναλωση
υπαρχει περιπτωση ενα αυτοκινητο να βγαλει αλογα χωρις βενζινα?
εγω μου αρεσει το μ5 το εχω οδηγησει εχει ατελειωτο γκαζι και τελικες αλλα 1/4 απο μιλι δεν παει .απλα ειναι οτι θελει ο καθενας απο το τουτου του
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
υπαρχει περιπτωση ενα αυτοκινητο να βγαλει αλογα χωρις βενζινα?

Υπάρχει ένα ηλεκτρικό που κοστίζει 1.000.000 δολάρια, ρόουντστερ αμερικάνικο? ελβετικό? που έχει 350 άλογα και πάει τον κώλό του...
 

Επισκέπτης
Ε, όχι και να υποστηρίζουμε ότι το 6λιτρο (7λίτρο, τι σκατά είναι) μοτέρ του κορβέτ καίει λιγότερο ή το ίδιο με ένα ευρωπαικό των 4λίτρων.
Εκεί κάπου λοιπόν, έφερα ως παράδειγμα το σύστημα Vanos που χρησιμοποιεί το γκρουπ Μ και έχει μέση κατανάλωση 16λίτρα/100.
Η συζήτηση ξέφυγε. Λογικό είναι.
Ο φίλτατος Enforcer κι εγώ ζητούσαμε απαντήσεις από τον Λαλάκη

Ποιός είπε ότι το 7λιτρο καίει λιγότερο από 4λιτρο;


Αν κάποιος ψαχτεί και κοιτάξει λίγο προδιαγραφές θα πέσει σε τίποτε ψιλά γράμματα και θα μάθει ότι οι αμερικάνικοι κινητήρες καίνε και βενζίνη 91 οκτανίων, την απλή αμόλυβδη που δεν υπάρχει στην Ε.Ε. ενώ τα vanos θέλουν σούπερ αμόλυβδη των 98 οκτανίων, οπότε για την κατανάλωση πέρα από τον αριθμό των λίτρων παίζει ρόλο και ... η τιμή του λίτρου.

Βέβαια θα μου πεις ότι οι περισσότεροι οπαδοί των ... vanos στην Ελλάδα, έχουν μόνο το σηματάκι Μ και το μοτέρ το 1.6 και τα vanos τα έχουν δει σε προσπέκτ ...

Υ.Γ. Αλήθεια με εξυπνάδες τύπου "Λαλάκης" , "Αμερικλάνικα" κτλ τι δείχνουν ορισμένοι εδώ μέσα;
 

markhsios

Μέλος
Εγγρ.
27 Αυγ 2005
Μηνύματα
215
Like
0
Πόντοι
1
Παιδιά, διακρίνω πολλή σύγχυση και πολύ κακό για το τίποτε. Μερικές παρατηρήσεις :
1) Ο λόγος PS/L δεν ενδιαφέρει κανένα αγοραστή παρά μόνο τους μηχανολόγους και αυτό μόνο ως δείκτης εξέλιξης της απόδοσης ενός κινητήρα. Αυτό που ενδιαφέρει τον αγοραστή είναι η απτή απόδοση του κινητήρα του, κοινώς τα 0-100 ΚΜ/Η, ΤΟ 0-160 ΚΜ/Η, το 60-160 km/h (πολύ βασική μέτρηση καθώς δείχνει επακριβώς την δύναμη και την ταχύτητα ενός αυτοκινήτου χωρίς να παρεμβάλλεται η εκκίνηση), το 0-400Μ ,οι ρεπρίζ 80-110 με 3η κτλπ.
Κοινώς, το ότι το s2000 έχει μία απόδοση 120 ps/l και το πρώτο viper μία απόδοση παρωχημένη λίγο πάνω από τα 50 ps/l δεν ενδιαφέρει και δεν πρέπει να ενδιαφέρει τον αγορααστή, καθώς ο οδηγός του viper όπως και να έχει, σε οποιεσδήποτε συνθήκες θα κατατροπώσει τον οδηγό ενός s2000 σε οιαδήποτε μέτρηση επιδόσεων. Η ειδική απόδοση των 120ps/l ενδιαφέρει μόνο από μηχανολογικής άποψης για να δούμε πόσο έχει βελτιωθεί η τεχνολογία κατασκευής κινητήρων.
2) Τα αμερικανικά αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να υπηρετούν άλλες ανάγκες από ότι τα ευρωπαικά ή τα ιαπωνικά και ως εκ τούτου δεν φαίνεται να μπορούν να συγκριθούν άμεσα μεταξύ τους.Στην Αμερική υπάρχουν ατελείωτες ευθείες και ελάχιστες στροφές, ενώ στην Ευρώπη το ακριβώς αντίθετο. Είναι λοπιόν λάθος να συγκρίνουμε αμερικανικά με ευρωπαικά sports car με κριτήριο την οδική συμπεριφορά. Στην Αμερική sport είναι οτιδήποτε επιταχύνει γρήγορη, το στρίψιμο τους είναι αδιάφορο διότι δεν αντιμετωπίζουν στροφές
Διάβασα και εγώ το συγκριτικό του DRIVE μεταξύ CAYMAN S KAI CORVETTE C6 και πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν εντελώς άκυρο και με απογοήτευσε το DRIVE που το έχω σε μεγαλη εκτίμηση. Μα είναι δυνατόν να πάρουν την corvette και να την κοντράρουν με την cayman s στο στενό στροφιλίκι του Ταύγετου???? ΈΛΕΟΣ.... Οι σχεδιαστές της corvette αγνοούν παντελώς ότι υπάρχουν τέτοιοι δρόμοι, γι'αυτό άλλωστε την εξοπλίζουν ακόμη με φύλλα σούστας στον πίσω άξονα.
3) Η κατανάλωση δεν είναι πρόβλημα για τους Αμερικανούς. Το 1 γαλόνι (3,8κάτι λίτρα) στην Αμερική είναι φθηνότερο από το 1 λίτρο εδώ. Επομένως οι καταναλώσεις πρέπει να υπολογίζονται και με αυτή την παράμετρο. Επίσης, όπως σωστά το έθεσε κάποιος συναγωνιστής παραπάνω τα αμερικάνικα αυτοκίνητα λειτουργούν με χαμηλότερων οκτανίων βενζίνες.
Ένα πολύ σημαντικό μέτρο της κατανάλωσης είναι η καμπύλη ροπής και ειδικά το σημείο στο οποίο αποδίδεται η μέγιστη ροπή στρέψης. Οι αλλαγές ταχυτήτων στο σημείο αυτό εξασφαλίζουν την ελάχιστη κατανάλωση.
Κατά συνέπεια, μια M5 και Corvette, οδηγούμενες χαλαρά στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο,υπάρχουν πολλές πιθανότητες η Μ5 να καταναλώνει αρκετό περισσότερο καύσιμο από την CORVETTE, διότι η ροπή στρέψης στον πολύστροφο κινητήρα της(8.000) είναι αρκετά  υψηλότερα από ότι στην corvette με τον απαρχαιωμένο κινητήρα της που ενδχομένως να βγάζει την μέγιστη ροπή του και στις 2.000 στροφές!!! (ή και χαμηλότερα, δεν ξέρω).Αν ο οδηγός της Μ5 δεν γνωρίζει σε ποιες στροφές αποδίδεται η μέγιστη ροπή του, είναι περισσότερο πιθανό να επιτύχει μεγαλύτερη κατανάλωση.
4) Η τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης κατά ECE είναι για τον πούτσο εντελώς και δεν πρέπει να λαμβάνεται καθόλου υπόψη. ποιος οδηγεί την σήμερον ημέρα στον αυτοκινητόδρομο με 5η και 120 ΚΜ/Ω ???Πάντοτε η η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης είναι μεγαλύτερη, το πόσο μεγαλύτερη όμως εξαρτάται από ποικίκους παράγοντες.
5) Τα ευρωπαικά αυτοκίνητα είναι μακράν ποιοτικότερα των αμερικανικών. Αυτό το γνωρίζουν και οι ίδιοι οι Αμερικανοί. Όσοι είναι εύποροι αγοράζουν ευρωπαικά ή ιαπωνικά αυτοκίνητα. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα απευθύνονται στον μέσο Αμερικανό που επιζητά ένα αυτοκίνητο, όχι ποιοτικό αλλά ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, δηλ. να μην χαλάει εύκολα, αλλά και όταν χαλάει, να μπορεί να επισκευαστεί εύκολα και κυρίως φτηνά. Έτσι εξηγούνται και οι παρωχημένοι τεχνολογικά κινητήρες που όμως είναι αξιόπιστοι και επισκευάζονται πανεύκολα. Αυτό αποδεικνύεται και από τις μεγάλες διαφορές στις τιμές πώλησης των αμερικάνικων και των ευρωπαικών αυτοκινήτων στην αγορά των Η.Π.Α.
6) Υπάρχει τρόπος αυτοκίνητο να είναι πολύ γρήγορο χωρίς να καίει πολύ. Το μυστικό είναι στη μείωση του βάρους και λέγεται lotus elise, caterham κτλ....
Επομένως η σύγκριση ανάμεσα σε ευρωπαικά και αμερικάνικα αυτοκίνητα εν πολλοίς μοιάζει με σύγκριση μήλων με πορτοκάλια, δεν είναι εντελώς συμβατά....
 

Επισκέπτης
Σκέφτομαι ν' αγοράσω το Opel Astra twintop. Όσο κι αν το έψαξα δεν βρήκα κάποιο συγκριτικό ή άρθρο για το 1600 τούρμπο με 180 ίππους. Τί θα προτείναται? αύτό ή το 1800 με 140 ίππους?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια...
 

god_gr

Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
657
Like
4
Πόντοι
6
φιλαράκο η opel είναι αξιόπιστη εταιρεία και εξ' όσων γνωρίζω το turbo με τα 180ps δεν έχει βγάλει προβλήματα. Βέβαια 180 αλογατάκια από 1600 κυβικά είναι πολλά. Πολύ καλή ροπή. Είμαι λάτρης μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Κατά τη γνώμη μου (και αν το σηκώνει η τσέπη σου) δες το 2000 cosmo με τα 200 άλογα. Πολύ καλύτερη επιλογή. To 1800 με τα 140 άλογα και αυτό δυνατό αλλά έχει κόφτη στην 5η κάπου στις 5.800 και το κόβει στα 210km/h.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
:sunglasses:
 

Συνημμένα

  • DSC01239.JPG
    DSC01239.JPG
    1,5 MB · Εμφανίσεις: 35

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
:sunglasses:
 

Συνημμένα

  • DSC01276.JPG
    DSC01276.JPG
    1,6 MB · Εμφανίσεις: 19

longdick

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2007
Μηνύματα
381
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
Χώσε κι άλλες!!
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom