ελαχιστα εξοδα συντηρησης
mercedes είναι αυτή....
οντως, εξωτερικο εχει σημεια φορτισης παντου
με τοσο ηλιο εδώ θα μπορουσαν να εχουν σταθμούς φορτισης από φωτοβολταικα και να παρουν και επιδοτήσεις από την ΕΕ για αυτα
δυστυχώς ή ευτυχώς το σύστημα με την ταχεία φόρτιση αποδείχθηκε λίγο.
Στην commiefornia γνωστός μου αμερικανόγιδος με τέσλα προ ημερών, που είχαν τη μέρα των ευχαριστιών, πάει σε σταθμό φόρτισης και περίμενε 2 ώρες να πάει σειρά.
και σα να μην έφτανε αυτό, τους περιορίζει και που και ποιος θα κάνει τέτοιους σταθμούς λόγω του πιο ακριβού και καλωδίου-μετατροπέα που απαιτούν τα τέσλα.
αυτό το καλώδιο το πουλάει η τέσλα 199 δολλάρια στην ευρώπη και το ίδιο ακριβώς κάνει 400 στις ΗΠΑ.
αναφέρω την καλιφόρνια διότι η καλιφόρνια έχει το μεγαλύτερο αριθμό σταθμών φόρτισης από όλες τις πολιτίες των ΗΠΑ.
τα ηλεκτροκίνητα συμφέρουν μόνο:
1 όταν έχεις ήδη 1 άλλο αυτοκίνητο για τα ταξίδια
2 όταν έχεις νυχτερινό ρεύμα και το βάζεις να φορτίζει το βράδυ
3 όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης ή σε ακτίνα ~150χμ
4 όταν βεβαιωθείς ότι η εταιρεία που το πήρες θα το υποστηρίζει για τουλάχιστον 10 χρόνια τα οποία με δικούς μου υπολογισμούς είναι το όριο στο οποίο το κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει κάνει απόσβεση την αγορά, συντήρηση και το κόστος των τελών με ένα συμβατικό
από πλευράς Ε.Ε. απαιτείται να θεσπίσει καθολικό βύσμα φόρτισης για όλα τα αυτοκίνητα που θέλουν να πάρουν άδεια κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. όπως έκαναν με τα κινητά,
και δεύτερον θα πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν ένα σύστημα εξαγωγής μέρους του συσσωρευτή από το αυτοκίνητο για την αλλαγή στο σημείο φόρτισης.
π.χ. πας σε ένα πρατήριο με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. βγάζεις έναν άδειο συσσωρευτή και βάζεις έναν άλλο που σου παρέχει π.χ. 50MJ, το οποίο δε σου ανήκει, απλά το νοικιάζεις από την εταιρεία και αγοράζεις το φορτίο που έχει.