Νέα

BMW vs MERCEDES

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 468
  • Εμφανίσεις 22K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

BMW vs MERCEDES

  • Bmw

    Ψήφοι: 49 40,2%
  • Mercedes

    Ψήφοι: 73 59,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    122
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Για πες φιλαράκι γιατί οχι πια BMW. Η καινούργια 330 είναι πολύ καλή, την είδα απο κοντά και ψήνομαι. H 530 γαμάει, αλλά μεγάλη. Δε με ενδιαφέρουν τα φορτηγάκια/ SUV. Audi.. έχω ψυχολογικό γιατι ξέρω οτι απο κάτω απο το κέλυφος υπάρχει ένα σκόντα. Μερσεντές δεν έχω εικόνα. Βόλβο το αυτόματο κιβώτιο είναι αργό και η οθόνη αργή επίσης. Κινητήρες είναι πίσω γενικά.

τι σε απογοήτεψε απο τους βαυαρους;
το κιβωτιο αν και είναι διπλου συμπλεκτη είναι αργο δεν θυμαμαι ποιας εταιρειας είναι παντως καμια σχεση με το dsg
η οθονη μπορει να ληθει το θεμα με κανενα update σοφτγουερικο είναι το θεμα.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Τύπε μου εγώ έχω το t8 με 21’ ζάντα.Δεν φοράω αερανάρτηση αλλά το όχημα είναι πολύ ανετο.Καταλαβαινεις ότι είναι πριμιουμ όχημα.Λιγο αέρα ακους απ έξω μετά τα 120,σε λογικά πλαίσια ομως.Λαστιχα όχι δεν ακους τρέλο ήχο pzero φοράω.Για καθημερινή χρήση γαμαει απλά το αμάξι,είναι άνετο.Το μόνο αρνητικό είναι ίσως ο σπορ χακτηρας του (που δεν ειναι εντονος) και τα φρένα,τα οποία είναι τρομερά αλλά πολύ ευαίσθητα στο θέμα πίεσης.
την διαφορα θα την καταλάβεις αν οδηγήσεις πριν η μετα ας πουμε μια glk η κανα  q5
21 ζαντα λογικα χαμηλοπροφιλο pzero σκληρα λάστιχα και χωρις αεραναρτηση λογικα το αμαξι κοπανάει εκτος και αν εχεις βαλει μαλασκα ελατήρια και αμορτισέρ monroe.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Για την οθόνη, ίσως το έφτιαξαν με SW update. Στο ταξίδι είναι άνετο; Ακους λάστιχα ή αέρα; Δεν κατάλαβα και πολλά στο test drive. Ωραίο αμάξι, μόνο το κιβώτιο...δεν αξίζει στο αμάξι. Είχα οδηγήσει και την 530 πετρέλαιο τότε, αλλά μεγάλο αμάξι. Κιβώτιο κινητήρας όμως...και η αίσθηση οτι είναι συμπαγές.

Κρίμα, δεν έχω οδηγήσει ποτέ καινούργιες μερσεντές. 

Σε ρωτάω γιατί είμαι στο τσακ για την 330. Και το μόνο φορτηγάκι/ SUV που μου αρέσει είναι το XC60. Και όσα λες, δείχνουν οτι δε λες αυτά που λένε τα περιοδικά αλλά αυτά που έχεις ζήσει
oποιος παιρνει suv το πρωτο πραγμα που πρεπει να κοιταει είναι το συστημα τετρακινησης.
η Volvo εχει το haldex νομιζω το κατασκευαζει ιαπωνεζικη η σουηδικη εταιρεια.
το συστημα της haldex δεν είναι τοσο καλο στη πραξη.
ουσιαστικα ενώ το οχημα είναι 4χ4 η μεταδοση κατά 90% παει στον μπροστινο αξονα και μολις ενας τροχος μπροστινος χασει τη προσφυση  το συστημα μεταβαλει την ισχυ στους πισω τροχους.
για μενα quattro και μετα 4 matic είναι τα καλυτερα 4χ4 συστηματα μετάδοσης.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Τύπε μου έχω οδηγήσει και τα δυο οχήματα που λες.Καθε δυο χρόνια αλλάζω όχημα και πολλές φορές είχα δυο ταυτόχρονα.Εχω αλλάξει καμία 35αρια αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει πάνω από 200,θα σου ακουστεί υπερβολικό ίσως.Το χειρότερο κιβώτιο νομίζω ακριβού οχήματος κατά την γνώμη μου είναι του Range Rover evoque το οποίο έβαλαν και στο καινούριο.
Όσον αφορά την αγορά volvo θεωρω ότι τιμή του σε σχέση με το τι παιρνεις ειναι ότι καλύτερο αυτή την στιγμή στην αγορά.Απεκλεισα glc,q5,evoque,e-pace πριν το αγοράσω εχοντας οδηγήσει τα παραπάνω.Οσοι έχουν οδηγήσει xc60 με τον υβριδικό κινητήρα ξέρουν ότι μιλαμε για performance car καθημερινής χρήσης.Δεν το βρίσκεις εύκολα αυτό σε καμία εταιρία.
είναι θεμα γουστου.
ειχα βολβο εγω 5 χρονια.ποσα χιλιόμετρα εχεις κανει με το xc60?
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Ρε τύπε μου...Σορυ κιόλας..Καταλαβαίνεις τι γράφεις;
Το στιβαρό δλδ σκληρό,άκαμπτο κτλ σημαίνει ασφαλές για τον επιβάτη;;
Υπάρχουν οχήματα 30 ετών που τα πετάς κάνω σε μπετό και δεν παθαίνουν σοβαρή ζημιά,του οδηγού όμως του φεύγει η καρδιά απ´την θέση της.
τυπε στο κρασ τεστ τα εβγαλαν ισοπαλα
δεν υπαρχει υπεροχη του βολβο
 

bull4cuck

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2012
Μηνύματα
542
Κριτικές
6
Like
599
Πόντοι
306
Αυτη την στιγμή που μιλαμε το σύστημα πλοήγησης κτλ της Mercedes είναι το top στον κόσμο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Δεν οδηγώ, γενικά, mercedes, αλλά έτυχε να νοικιάσω ένα GLC 250d σε ταξίδι στην Βόρεια Ιταλία-Ελβετία. Το navigator ήταν το κάτι άλλο. Με πήγαινε μέσα από κάτι χωράφια που αγριευόμουνα, αλλά με έβγαζε πάντα μπροστά από τα μποτιλιαρίσματα. Ηταν, βέβαια, συνδεδεμένο με δορυφόρο και έπαιρνε real time πληροφορίες, αλλά και πάλι έμεινα μαλάκας.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Πάλι μιλάς για το xc90 όμως.Το πιο ασφαλές της εταιρίας ήταν το xc60.
εγω πιστευω εκει που χανουν τα καινουργια βολβο είναι στη ποιοτητα του εσωτερικου,στη γκαμα των κινητηρων.
το xc60 με το συστημα τετραδιευθυνσης haldex  δεν ενδυκνειται για εκτος δρομου διαδρομες ειδικα σε λασποδρομους κλπ.επρεπε ηδη η βολβο να τοποθετηση αλλης εταιρειας,απο το xc90 πρωτης γενιας μεχρι τωρα ολο χαλντεξ χρησιμοποιει.
επισης ακομα μεχρι και τωρα πολλα περιφερειακα εξαρτήματα είναι της φορντ δεν εχει αποδεμευτει πλήρως.
 

Monocle

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2019
Μηνύματα
1.602
Like
113
Πόντοι
16
s40 ειχα,μετα τα 100000 χιλιόμετρα κουδουνιστρα,ασε που αλλαξα ολες τις ταπετσαριες ουρανο πλαινα φιλετα και στις 4 πορτες.

Φίλος, μήπως είχες το βόλβο που ήταν βασισμένο σε Φορντ Φοκους πλατφόρμα;

XC60 υβριδικό είναι πολύ γρήγορο. Αλλά το κιβώτιο είναι θέμα. Θα αγόραζα βόλβο φορτηγάκι στην επόμενη δόση, οταν φτιάξουν το κιβώτιο. Τώρα πρέπει να γράψω έξοδα για φέτος, και θα πάει σε 330.
 

Monocle

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2019
Μηνύματα
1.602
Like
113
Πόντοι
16
εγω πιστευω εκει που χανουν τα καινουργια βολβο είναι στη ποιοτητα του εσωτερικου,στη γκαμα των κινητηρων.

Οντως στον κινητήρα είναι πίσω. Αρα κιβώτιο-κινητήρας είναι όχι πολύ ανταγωνιστικά. ΕΚΤΟΣ απο το υβριδικό.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.827
Φίλος, μήπως είχες το βόλβο που ήταν βασισμένο σε Φορντ Φοκους πλατφόρμα;

XC60 υβριδικό είναι πολύ γρήγορο. Αλλά το κιβώτιο είναι θέμα. Θα αγόραζα βόλβο φορτηγάκι στην επόμενη δόση, οταν φτιάξουν το κιβώτιο. Τώρα πρέπει να γράψω έξοδα για φέτος, και θα πάει σε 330.
το s40 βασισμενο στο φοκους ηταν.
αλλα και το χς60 μπορει να είναι πανω σε πλατφορμα βολβο τη spa αλλα πολλα περιφερειακα εξαρτήματα είναι κοινα με φορντ.
το θεμα με το s40 δεν το ειχα με την πλατφορμα αλλα με τα περιφερειακα της φορντ.
δεν εχουν ποιοτητα τα βολβο και δεν συγκρινονται με μερσεντές και μπεμβε.
παρε 330 και ασε τα βολβο
 

modeljunkie

Μέλος
Εγγρ.
15 Οκτ 2019
Μηνύματα
401
Like
9
Πόντοι
1
πωλειται ηδη στην ελληνικη αγορα γυρω στα 69k
δεν εχει τελη, βενζίνες, λαδια ξυδια μυδια

πιανει τα 100 σε 5,1 sec



 

modeljunkie

Μέλος
Εγγρ.
15 Οκτ 2019
Μηνύματα
401
Like
9
Πόντοι
1
Τιμή εκκίνησης για Ελλάδα είναι 79.360€

πως μου κολλησε το 69 :grin:

εστω για full size suv Mercedes καλη τιμη είναι και γλυτώνεις ένα σωρο αλλα εξοδα
συν ότι είναι η επομενη μερα των αυτοκινητων και εκει θα κρινονται οι κατασκευαστες πλεον


δες και την EQS
ηλεκτρικη αντιστοιχη της S class με μηδενικα τελη και ελαχιστα εξοδα συντηρησης
περαν της οικονομιας πλεον τα αυτοκίνητα gadget εντυπωσιαζουν και κανουν την διαφορα
στο εξωτερικο είναι αρκετα διαδεδομενα





 

modeljunkie

Μέλος
Εγγρ.
15 Οκτ 2019
Μηνύματα
401
Like
9
Πόντοι
1
Την eqc την είχα στην λίστα για αγορά.Με όλα όσα φόρτωσα πάνω μου βγήκε 92.000€ περίπου.Ο πωλητής της μερσεντές (φίλος) μου είπε να την αποφύγω προς το παρόν μιας και δε έχει έρθει καμία άστην Ελλάδα ακόμα και δεν έχουν εικόνα για το τι θέματα μπορεί να βγάλει ίσως.Περαν αυτού δεν νομίζω ότι μπορούμε να στηρίξουμε εύκολα (τουλάχιστον τώρα) τελείως ηλεκτρικά οχήματα μιας και δεν βρίσκεις παντού φορτιστές.

οντως, εξωτερικο εχει σημεια φορτισης παντου
με τοσο ηλιο εδώ θα μπορουσαν να εχουν σταθμούς φορτισης από φωτοβολταικα και να παρουν και επιδοτήσεις από την ΕΕ για αυτα
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
ελαχιστα εξοδα συντηρησης
mercedes είναι αυτή....

οντως, εξωτερικο εχει σημεια φορτισης παντου
με τοσο ηλιο εδώ θα μπορουσαν να εχουν σταθμούς φορτισης από φωτοβολταικα και να παρουν και επιδοτήσεις από την ΕΕ για αυτα
δυστυχώς ή ευτυχώς το σύστημα με την ταχεία φόρτιση αποδείχθηκε λίγο.
Στην commiefornia γνωστός μου αμερικανόγιδος με τέσλα προ ημερών, που είχαν τη μέρα των ευχαριστιών, πάει σε σταθμό φόρτισης και περίμενε 2 ώρες να πάει σειρά.
και σα να μην έφτανε αυτό, τους περιορίζει και που και ποιος θα κάνει τέτοιους σταθμούς λόγω του πιο ακριβού και καλωδίου-μετατροπέα που απαιτούν τα τέσλα.
αυτό το καλώδιο το πουλάει η τέσλα 199 δολλάρια στην ευρώπη και το ίδιο ακριβώς κάνει 400 στις ΗΠΑ.
αναφέρω την καλιφόρνια διότι η καλιφόρνια έχει το μεγαλύτερο αριθμό σταθμών φόρτισης από όλες τις πολιτίες των ΗΠΑ.
τα ηλεκτροκίνητα συμφέρουν μόνο:
1 όταν έχεις ήδη 1 άλλο αυτοκίνητο για τα ταξίδια
2 όταν έχεις νυχτερινό ρεύμα και το βάζεις να φορτίζει το βράδυ
3 όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης ή σε ακτίνα ~150χμ
4 όταν βεβαιωθείς ότι η εταιρεία που το πήρες θα το υποστηρίζει για τουλάχιστον 10 χρόνια τα οποία με δικούς μου υπολογισμούς είναι το όριο στο οποίο το κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει κάνει απόσβεση την αγορά, συντήρηση και το κόστος των τελών με ένα συμβατικό

από πλευράς Ε.Ε. απαιτείται να θεσπίσει καθολικό βύσμα φόρτισης για όλα τα αυτοκίνητα που θέλουν να πάρουν άδεια κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. όπως έκαναν με τα κινητά,
και δεύτερον θα πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν ένα σύστημα εξαγωγής μέρους του συσσωρευτή από το αυτοκίνητο για την αλλαγή στο σημείο φόρτισης.
π.χ. πας σε ένα πρατήριο με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. βγάζεις έναν άδειο συσσωρευτή και βάζεις έναν άλλο που σου παρέχει π.χ. 50MJ, το οποίο δε σου ανήκει, απλά το νοικιάζεις από την εταιρεία και αγοράζεις το φορτίο που έχει.
 

modeljunkie

Μέλος
Εγγρ.
15 Οκτ 2019
Μηνύματα
401
Like
9
Πόντοι
1
mercedes είναι αυτή....
δυστυχώς ή ευτυχώς το σύστημα με την ταχεία φόρτιση αποδείχθηκε λίγο.
Στην commiefornia γνωστός μου αμερικανόγιδος με τέσλα προ ημερών, που είχαν τη μέρα των ευχαριστιών, πάει σε σταθμό φόρτισης και περίμενε 2 ώρες να πάει σειρά.
και σα να μην έφτανε αυτό, τους περιορίζει και που και ποιος θα κάνει τέτοιους σταθμούς λόγω του πιο ακριβού και καλωδίου-μετατροπέα που απαιτούν τα τέσλα.
αυτό το καλώδιο το πουλάει η τέσλα 199 δολλάρια στην ευρώπη και το ίδιο ακριβώς κάνει 400 στις ΗΠΑ.
αναφέρω την καλιφόρνια διότι η καλιφόρνια έχει το μεγαλύτερο αριθμό σταθμών φόρτισης από όλες τις πολιτίες των ΗΠΑ.
τα ηλεκτροκίνητα συμφέρουν μόνο:
1 όταν έχεις ήδη 1 άλλο αυτοκίνητο για τα ταξίδια
2 όταν έχεις νυχτερινό ρεύμα και το βάζεις να φορτίζει το βράδυ
3 όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης ή σε ακτίνα ~150χμ
4 όταν βεβαιωθείς ότι η εταιρεία που το πήρες θα το υποστηρίζει για τουλάχιστον 10 χρόνια τα οποία με δικούς μου υπολογισμούς είναι το όριο στο οποίο το κόστος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει κάνει απόσβεση την αγορά, συντήρηση και το κόστος των τελών με ένα συμβατικό

από πλευράς Ε.Ε. απαιτείται να θεσπίσει καθολικό βύσμα φόρτισης για όλα τα αυτοκίνητα που θέλουν να πάρουν άδεια κυκλοφορίας εντός Ε.Ε. όπως έκαναν με τα κινητά,
και δεύτερον θα πρέπει οι εταιρείες να παρέχουν ένα σύστημα εξαγωγής μέρους του συσσωρευτή από το αυτοκίνητο για την αλλαγή στο σημείο φόρτισης.
π.χ. πας σε ένα πρατήριο με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. βγάζεις έναν άδειο συσσωρευτή και βάζεις έναν άλλο που σου παρέχει π.χ. 50MJ, το οποίο δε σου ανήκει, απλά το νοικιάζεις από την εταιρεία και αγοράζεις το φορτίο που έχει.

ισως θα διαφωνήσω στο σημειο για την αποσβεση  σε βαθος 10ετιας σε σχεση με το συμβατικο
δες το παράδειγμα του EQC. 79k για μερσεντές suv
απαλλασονται από τελη ταξινόμησης που τα φερνει πολύ κοντα στις τιμες αντιστοιχων αυτοκινητων με κινητήρες εσωτερικης καυσης

 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
824
Πόντοι
146
Αμαξι που δεν ακουγεται ενας v6 ή v8 ή v10 ή v12, δεν ειναι αντρικο αμαξι.

Ο ηχος παιζει μεγαλο ρολο.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
ισως θα διαφωνήσω στο σημειο για την αποσβεση  σε βαθος 10ετιας σε σχεση με το συμβατικο
δες το παράδειγμα του EQC. 79k για μερσεντές suv
απαλλασονται από τελη ταξινόμησης που τα φερνει πολύ κοντα στις τιμες αντιστοιχων αυτοκινητων με κινητήρες εσωτερικης καυσης
οι πράξεις που έκανα ήταν μεταξύ ενός honda hrv 2.0 σε σχέση με ένα nissan leaf τα οποία έχουν διαφορά περίπου 10 χιλιάρικα
προφανώς και εάν βάλεις ένα συμβατικό και ένα ηλεκτρικό με το ίδιο κόστος αγοράς, θα γλιτώνεις λεφτά με το ηλεκτρικό από το πρώτο χιλιόμετρο.
η λογική πίσω από αυτό που έγραψα πιο είναι είναι ότι:
Θα πάει κάποιος να πάρει ένα αυτοκίνητο με 20-25 χιλιάρικα.
Το επιχείρημα είναι ότι συμφέρει να δώσει 10 χιλιάρικα παραπάνω να πάρει ένα ηλεκτρικό, γιατί σε βάθος 10ετίας θα έχει δώσει τα ίδια λεφτά και στα δύο αυτοκίνητα, υπολογίζοντας και τα καύσιμα, και από τα 10 χρόνια και μετά θα γλιτώνει λεφτά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom