Παρτο και πηγαινε το σε: Βαψιμο παντου, μεσα εξω. Λυστο ολο και βαφτο απο την αρχη. Ολο.
Το βάψιμο θέλει μάστορα. Και δεν έχω κανέναν που να εμπιστεύομαι με τέτοιο αμάξι.
Ενα δυνατο ανακατασκευασμενο μοτερ, 300-350 αλογα.
Σκεφτόμουν blueprint αλλά είναι θέμα κόστους και ανάλογα διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
Αναρτησεις, φρενα, εξατμισεις.
Σαλονι (μπορεις να φορεσεις σαλονι απο Μ), ζαντες Μ, ελαστικα (continental μονο).
Μόνο ο,τι έχει απο τη μαμά του όπως βγήκε απο το εργοστάσιο, Καμμία μετατροπή/ βελτίωση.
Γαμαει το εργαλειο. Αρκει οσοι εργαστουν πανω στο αμαξι να ειναι τεχνιτες και οχι αρχιδακια που απλα κλεβουν λεφτα και απο δουλεια μηδεν.
Ετσι. Και αυτό είναι το πιο δύσκολο δυστυχώς.