Νέα

BMW vs MERCEDES

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 468
  • Εμφανίσεις 22K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

BMW vs MERCEDES

  • Bmw

    Ψήφοι: 49 40,2%
  • Mercedes

    Ψήφοι: 73 59,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    122

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
824
Πόντοι
146
Αυτό είναι απόλυτο στην κατηγορία του, επιβεβαιώνω.

Δεν ειναι εργοστασιακη εκδοση, ειναι φτιαγμενο. Το εργοστασιακο δεν παει ετσι, καμια σχεση δεν εχει με αυτο που βλεπεις στο βιντεο. Ουτε στα γκαζια ουτε στα κρατηματα.

 

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.372
Like
151
Πόντοι
16
Αφού υπάρχουν ακόμα άτομα που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα μπράβο. Εμείς για κάνα Hyundai είμαστε πιο πέρα δεν μας παίρνει. Εκτός κερδίσουμε joker
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
603
Πόντοι
246
Αφού υπάρχουν ακόμα άτομα που μπορούν να αγοράσουν τέτοια αυτοκίνητα μπράβο. Εμείς για κάνα Hyundai είμαστε πιο πέρα δεν μας παίρνει. Εκτός κερδίσουμε joker
καλα δεν τα παιρνουν καινουργια οι 9 στους 10
με κατω απο 30 χιλιαρικα βρισκεις m6
και μια μερσεντες 500αρα παλια εχει 13-14 χιλιαρικα
οσο ενα χιουνται καινουργιο δηλαδη
απλα τα εξοδα συντηρησης ειναι πολλα
για αγορα εχουν ξεφτιλιστει τοσο πολυ τα μεταχειρισμενα με πολλα κυβικα που ειναι πλεον πιο φτηνα απο καινουργιο κασκαι
 

harvardiotis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
320
Κριτικές
3
Like
151
Πόντοι
281
καλα δεν τα παιρνουν καινουργια οι 9 στους 10
με κατω απο 30 χιλιαρικα βρισκεις m6
και μια μερσεντες 500αρα παλια εχει 13-14 χιλιαρικα
οσο ενα χιουνται καινουργιο δηλαδη
απλα τα εξοδα συντηρησης ειναι πολλα
για αγορα εχουν ξεφτιλιστει τοσο πολυ τα μεταχειρισμενα με πολλα κυβικα που ειναι πλεον πιο φτηνα απο καινουργιο κασκαι

αρχιδια m6 παιρνεις με κατω απο 30 χιλιαρικα


ολα ειναι πανω απο δεκαετια και με 100.000 χιλιομετρα και βαλε

αν παρεις m6 του 12 η του 13 5ετιας δηλαδη θες τουλαχιστον 70.000 με 90.000 ευρώ

οποτε παλι μαλακια πεταξες απλα για να την πεταξεις
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.770
Like
14.850
Πόντοι
2.606
Ap1  που δεν είχαν vsa δεν υπάρχει που να μην έχει φιλήσει κολώνα ήμουν κοντά κάποτε να παρω αλλά δεν χοραγα μεσα
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
603
Πόντοι
246
αρχιδια m6 παιρνεις με κατω απο 30 χιλιαρικα


ολα ειναι πανω απο δεκαετια και με 100.000 χιλιομετρα και βαλε

αν παρεις m6 του 12 η του 13 5ετιας δηλαδη θες τουλαχιστον 70.000 με 90.000 ευρώ

οποτε παλι μαλακια πεταξες απλα για να την πεταξεις
γιατι ειπα εγω πουθενα οτι παιρνεις m6 του 2013 με κατω απο 100.000 χλμ με 30 χιλιαρικα;
εγω ειπα βρισκεις m6 και με κατω απο 30 χιλιαρικα
το 2013 και το κατω απο 100.000 χλμ μπηκαν ξαφνικα στη συζητηση απο τον πατο σου απλα για να το παιξεις ξυπνητζης και να κοντραρεις
και ναι ακομα και παλιοτερη m6 με κατω απο 100.000 χλμ μπορεις να βρεις με λιγοτερο απο 30 χιλιαρικα



Υ.Γ: οι 9 στους 10 που αγοραζουν σημερα τετοια αυτοκινητα τα παιρνουν ρημαδια απο το εξωτερικο με την τιμη να εχει φτασει στο χωμα
ελαχιστοι ειναι αυτοι που τα αγοραζουν σε πολυ καλη κατασταση να κρατανε ακομα τιμη και ελαχιστοτατοι αυτοι που μπαινουν στον σφακιανακη και τα αγοραζουν καινουργια
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
Δεν ειναι εργοστασιακη εκδοση, ειναι φτιαγμενο. Το εργοστασιακο δεν παει ετσι, καμια σχεση δεν εχει με αυτο που βλεπεις στο βιντεο. Ουτε στα γκαζια ουτε στα κρατηματα.



Για το εργοστασιακό μιλάω που το είχα 5 χρόνια, ειδικά στην πίστα ήταν σκυλί του πολέμου.  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
603
Πόντοι
246
Για το εργοστασιακό μιλάω που το είχα 5 χρόνια, ειδικά στην πίστα ήταν σκυλί του πολέμου.  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
αθανατο ap1 τυπε
το ειχα παρει μεταχειρισμενο σε ασημι 19 χιλιαρικα
τι καυλες ειχα βγαλει με αυτο το αμαξι...
μου το φαγανε κατω απο το σπιτι
πηρα τουλαχιστον τα 13 απο την ασφαλεια
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
Ap1  που δεν είχαν vsa δεν υπάρχει που να μην έχει φιλήσει κολώνα ήμουν κοντά κάποτε να παρω αλλά δεν χοραγα μεσα


Ψήνομαι να πάρω ένα, έτσι για την αλητεία τώρα που είναι όλα τζάμπα, αλλά δυστυχώς έχεις δίκιο, δεν ξέρεις που έχει πρωτοφιλήσει το καθένα.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
αθανατο ap1 τυπε
το ειχα παρει μεταχειρισμενο σε ασημι 19 χιλιαρικα
τι καυλες ειχα βγαλει με αυτο το αμαξι...
μου το φαγανε κατω απο το σπιτι
πηρα τουλαχιστον τα 13 απο την ασφαλεια



Πλαστικό τζαμάκι ή γυάλινο;
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
πλαστικο τυπε
νομιζω τα ap2 ειχανε γυαλινο


Τα ap2 σύμφωνα με την επίσημη εταιρεία ήταν μόνο τα "Αμερικάνικα" με τον κινητήρα των 2.2l. Τα υπόλοιπα ήταν ap1 και ap1 facelift.  ;)

To δικό μου ήταν το facelift (2004 και μετά), εμφανής η διαφορά στην ανάρτηση και το ψιλοφρεσκάρισμά του όπως και οι 17άρες αντί της 16αρας που φόραγε πριν.

Γενικά, οτι και να λέμε, μια πολεμική μηχανή παραγωγής στα μέχρι 50k Ευρώ.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
603
Πόντοι
246
Τα ap2 σύμφωνα με την επίσημη εταιρεία ήταν μόνο τα "Αμερικάνικα" με τον κινητήρα των 2.2l. Τα υπόλοιπα ήταν ap1 και ap1 facelift.  ;)

To δικό μου ήταν το facelift (2004 και μετά), εμφανής η διαφορά στην ανάρτηση και το ψιλοφρεσκάρισμά του όπως και οι 17άρες αντί της 16αρας που φόραγε πριν.

Γενικά, οτι και να λέμε, [size=20pt]μια πολεμική μηχανή παραγωγής στα μέχρι 50k Ευρώ[/size].
το αμαξι δεν εκανε 50.000 ευρω
ενα στελεχος της honda ιαπωνιας ειχε πει οτι το μοτερ και το σασμαν κανουν 50.000 ευρω. αυτα σας πουλαει η honda και απλα σας κανει δωρο το υπολοιπο αυτοκινητο

το ap1 τυπε ηταν επικινδυνο αμαξι, ειχα πει κι εγω κανα δυο φορες τα πατερ ημα μου αλλα σημερα οποτε το θυμαμαι καυλωνω παλι
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
65.669
Like
25.044
Πόντοι
5.506
το αμαξι δεν εκανε 50.000 ευρω
ενα στελεχος της honda ιαπωνιας ειχε πει οτι το μοτερ και το σασμαν κανουν 50.000 ευρω. αυτα σας πουλαει η honda και απλα σας κανει δωρο το υπολοιπο αυτοκινητο

το ap1 τυπε ηταν επικινδυνο αμαξι, ειχα πει κι εγω κανα δυο φορες τα πατερ ημα μου αλλα σημερα οποτε το θυμαμαι καυλωνω παλι


Έτσι κι αλλιώς, όλα τα λεφτά ήταν το μοτέρ και το σασμάν  :grin: :grin:

Κοίτα, επικίνδυνα είναι όλα τα αυτοκίνητα αν δεν έχεις τα μυαλά μες το κεφάλι σου. Το συγκεκριμένο δεν έκανε με τίποτα για ελληνικούς "δρόμους" αλλά στην πίστα ήταν διαολεμένο και δεν έλεγε να ξεκολλήσει με τίποτα.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.770
Like
14.850
Πόντοι
2.606
Τα ap2 σύμφωνα με την επίσημη εταιρεία ήταν μόνο τα "Αμερικάνικα" με τον κινητήρα των 2.2l. Τα υπόλοιπα ήταν ap1 και ap1 facelift.  ;)

To δικό μου ήταν το facelift (2004 και μετά), εμφανής η διαφορά στην ανάρτηση και το ψιλοφρεσκάρισμά του όπως και οι 17άρες αντί της 16αρας που φόραγε πριν.

Γενικά, οτι και να λέμε, μια πολεμική μηχανή παραγωγής στα μέχρι 50k Ευρώ.
meta to 2006 ειχαν και vsa αν βρεις τετοιο σε καλη κατασταση ωραιο αμαξι στροφαρισμα στις 9000 στροφες οταν μ3 92αρι στροφαρει στις 8350 και 240 αλογα απο 2λιτρο κινητηρα που εκεινη την εποχη δεν ηταν τα αλογα στραγαλια πολυ καλη επιλογη για την κατηγορια αν ανηκεις κι εσυ σε αυτη
 

_Paixtis_

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2010
Μηνύματα
196
Like
3
Πόντοι
1
Ωραίο το βιντεακι με το s2000, αλλά μου κάνει φοβερή εντύπωση ότι τους αφήνουν να γυρνάνε με κάμπριο χωρίς κράνη.


Επειδή είμαι ψιλό-άσχετος από αυτοκίνητα, γενικά έτσι παίζουν τα track days στα αυτοκίνητα?
 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
824
Πόντοι
146
Το πιο καυλατο αμαξι που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη. Στα αρχιδια μου αν υπαρχει αλλο πιο γρηγορο, ουτε καν με απασχολει.

Το αμαξι ειναι απλα καυλα απο ολες τις αποψεις.

 

TERMINATOR_1983

Μέλος
Εγγρ.
5 Φεβ 2010
Μηνύματα
1.372
Like
151
Πόντοι
16
Αυτά, τα αυτοκίνητα έχουν φόρο πολυτελείας και μεγάλα τέλη κυκλοφοριας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom