Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 255K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0
Τα πιο ομορφα αυτοκινητα που εχει βγαλει η alfa για μενα ειναι η Alfa Gt(μοντελο του 2004)  και η alfa spider,του 2006 αν θυμαμαι καλα...δε λεω παλαιοτερα γτ δε κυκλοφορουν πολυ....αλλα κ η 147 οταν ειχε βγει ειχε κανει παταγο...
Έχεις δίκιο γιατί οι Ιταλοί από φινέτσα σκίζουν παντού.
Τεχνικά βέβαια έχουν βελτιωθεί αλλά τους έχει μείνει "προβληματική" ρετσινιά.
 

Reality

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2019
Μηνύματα
94
Like
10
Πόντοι
0
Αγάπες μεγάλες...
 

Συνημμένα

  • audi.jpg
    audi.jpg
    31,3 KB · Εμφανίσεις: 34
  • bmw.jpg
    bmw.jpg
    7,8 KB · Εμφανίσεις: 35

christos_021187

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2016
Μηνύματα
787
Κριτικές
8
Like
1.277
Πόντοι
486
Επειδή με ενδιαφέρει καινούργιο αυτοκίνητο με φυσικό αέριο υπάρχει καμία επιδότηση στο CNG όπως είχε κάνει η ΔΕΠΑ;
 

assmaster13

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2017
Μηνύματα
585
Κριτικές
3
Like
547
Πόντοι
26
Τα πιο ομορφα αυτοκινητα που εχει βγαλει η alfa για μενα ειναι η Alfa Gt(μοντελο του 2004)  και η alfa spider,του 2006 αν θυμαμαι καλα...δε λεω παλαιοτερα γτ δε κυκλοφορουν πολυ....αλλα κ η 147 οταν ειχε βγει ειχε κανει παταγο...
Και η GTV μια χαρά είναι .
Έχω αλλάξει 7 ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ  ξεκινώντας από JULIA 1600.
Προβληματικές δεν είναι οι Αλφαρομεο αλλά οι οδηγοί τους......άμα σε κάθε ταχύτητα πας 6 και 7000 στροφές το μοτέρ θα τα φτύσει πχ
Για μας που δεν έχουμε να δώσουμε πολλά οι ΑΛΦΑ είναι μια καλή αξιόπιστη λύση, αν δε τις προσέχεις δεν βγάζουν προβλήματα.
Έχω μια 156 με 290000 χλμ και δεν έχει βγάλει χοντρό πρόβλημα πέρα από τα αναλώσιμα, που είναι φυσιολογικό
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.543
Κριτικές
52
Like
7.681
Πόντοι
8.816
εχω κορολα του 2002 220000 χιλιομετρα πρεπει να σκεφτομαι για αλλο σιγα σιγα κανα μικρο στυλ aygo η ακομα καλυτερα το nissan micra πολλυ ωραιο αμαξι
 

sensualist

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2016
Μηνύματα
21
Κριτικές
5
Like
168
Πόντοι
280
Ωραία τα ρόουντστερ να τα βλέπεις... Να τα οδηγάς όμως..;
 

jaygatsby

Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
7.896
Κριτικές
1
Like
346
Πόντοι
86
Το Peugeot είναι πολύ ανώτερο.

Κάνω τεστ ντραιβ σε Πεζο 308, αυτό με το μικρό τιμόνι σπορ με το ευθύ κομμάτι κάτω, απομίμηση φόρμουλα 1 (τρομάρα τους)

Κάποια στιγμή στο φανάρι έχω νεκρό και όπως συνηθίζω ακουμπάω το χέρι μου στον λεβιέ, βάζω ταχύτητα και περιμένω να γίνει πράσινο για να αποσυμπλέξω και να ξεκινήσω. Παίζοντας με τον συμπλέκτη διαισθάνομαι οτι κουνιέται λίγο ο λεβιές...κάθε φορά που βάζω η βγάζω ταχύτητα... μιλάμε για αμάξι απο αντιπροσωπεία.

Κατά σύμπτωση στην σχολή που πήγα για μαθήματα οδήγησης έκανα με Πεζο 205 που όταν εβαζες ταχύτητα ή αίσθηση του κιβωτίου για να καταλάβεις αν μπήκε ή όχι η ταχύτητα ήταν σαν Ρωσίδα Πηγαδομούνοβα στο Μεταξουργείο.

Συμπέρασμα: Σίγουρα τα αμάξια είναι θέμα χημείας, σίγουρα όταν αγοράζεις Μερσεντές αγοράζεις και λίγο παπατζιλίκι αλλά να λέμε οτι δεν υπάρχει γερμανικό engineering και οτι όλα τα αμάξια είναι ίδια δεν πάιζει.

(Σε κάθε περίπτωση βέβαια σεβασμός στην Σιτροέν για κάποια μοντέλα που άφησαν ιστορία. Έτερον εκάτερον.)
 

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0
Κάνω τεστ ντραιβ σε Πεζο 308, αυτό με το μικρό τιμόνι σπορ με το ευθύ κομμάτι κάτω, απομίμηση φόρμουλα 1 (τρομάρα τους)

Κάποια στιγμή στο φανάρι έχω νεκρό και όπως συνηθίζω ακουμπάω το χέρι μου στον λεβιέ, βάζω ταχύτητα και περιμένω να γίνει πράσινο για να αποσυμπλέξω και να ξεκινήσω. Παίζοντας με τον συμπλέκτη διαισθάνομαι οτι κουνιέται λίγο ο λεβιές...κάθε φορά που βάζω η βγάζω ταχύτητα... μιλάμε για αμάξι απο αντιπροσωπεία.

Κατά σύμπτωση στην σχολή που πήγα για μαθήματα οδήγησης έκανα με Πεζο 205 που όταν εβαζες ταχύτητα ή αίσθηση του κιβωτίου για να καταλάβεις αν μπήκε ή όχι η ταχύτητα ήταν σαν Ρωσίδα Πηγαδομούνοβα στο Μεταξουργείο.

Συμπέρασμα: Σίγουρα τα αμάξια είναι θέμα χημείας, σίγουρα όταν αγοράζεις Μερσεντές αγοράζεις και λίγο παπατζιλίκι αλλά να λέμε οτι δεν υπάρχει γερμανικό engineering και οτι όλα τα αμάξια είναι ίδια δεν πάιζει.

(Σε κάθε περίπτωση βέβαια σεβασμός στην Σιτροέν για κάποια μοντέλα που άφησαν ιστορία. Έτερον εκάτερον.)

Citroen SM 1970

H Citroen SM ήταν ένα μοντέλο με διφορούμενο χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά υιοθέτησε τη χαρακτηριστική σιλουέτα της CX και προσέφερε απίστευτες επιδόσεις χάρη στον V6 βενζινοκινητήρα της, που προερχόταν από τη Maserati, που ανήκε τότε στη Citroen. Από την άλλη όμως, η καταστροφική ποιότητα κατασκευής της αμαύρωσε την εικόνα της και έτσι εξελίχθηκε εμπορικά σε φιάσκο. Μάλιστα, η αποτυχία της SM υπήρξε ένας από τους λόγους, που πωλήθηκε τελικά το 1974 η Citroen στην Peugeot.
 

Συνημμένα

  • citroensm.jpg
    citroensm.jpg
    231,8 KB · Εμφανίσεις: 32
  • Like
Αντιδράσεις: 968

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0
Citroen DS 1955

Στη χώρα μας έγινε γνωστή με το παρατσούκλι «Ο Βάτραχος», σε άλλες περιοχές της Ευρώπης την ονόμαζαν «Η Θεά» και είχαν μάλλον περισσότερο δίκιο από εμάς, γιατί ήταν όντως ένα θεϊκό αυτοκίνητο με απαράμιλλο σύστημα υδροπνευματικής ανάρτησης, χάρη στο οποίο μπορούσε να κινηθεί χωρίς πρόβλημα ακόμη και μόνον με τρεις τροχούς.Η DS ήταν και σχεδιαστικά τόσο προχωρημένη, ώστε έμοιαζε σαν διαστημόπλοιο από άλλον πλανήτη δίπλα στους ανταγωνιστές της δεκαετίας του 50, ενώ σήμερα χρησιμοποιεί το όνομά της η νέα θυγατρική μάρκα πολυτελείας της Citroen.
 

Συνημμένα

  • citroends.jpg
    citroends.jpg
    268,1 KB · Εμφανίσεις: 33
  • Like
Αντιδράσεις: 968

Talisker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2019
Μηνύματα
72
Κριτικές
2
Like
89
Πόντοι
0
Και βέβαια το θρυλικό 2CV!!!


Το δημοφιλέστερο μοντέλο της γαλλικής μάρκας διέθετε έναν ανθεκτικό δικύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, ένα αμάξωμα κατηγορίας φτερού και τρομερά μαλακές αναρτήσεις, για να «σιδερώνουν» και τις πιο ακραίες κακοτεχνίες. Η μουσαμαδένια οροφή άνοιγε έως πίσω, ενώ από το 1949 έως το 1990 πωλήθηκαν 3.868.631 τετράθυρες εκδόσεις και 1.246.335 στέισον βάγκον.
 

Συνημμένα

  • citroen2cv.jpg
    citroen2cv.jpg
    644,3 KB · Εμφανίσεις: 49
  • Like
Αντιδράσεις: 968

sensualist

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2016
Μηνύματα
21
Κριτικές
5
Like
168
Πόντοι
280
Θα με πείτε ξενέρωτο αλλά μου άρεσε το τελευταίο  NISSAN 200 SX που είχε βγει...
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.376
Κριτικές
11
Like
1.863
Πόντοι
5.975
Ίσως να είναι και  :offtopic: αλλά έχω πορωθεί τρελά με αυτά τα οχήματα!  :rockon:

https://[URL unfurl="true"]www.lifo.gr/uploads/image/1498742/patinia-lime.jpg[/img[/URL]]

Δε βλέπω την ώρα να κάνω μουρδελότσαρκα καβάλα σε ένα πατινάκι!  :headbang3:
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Του έχουν κατεβάσει την τελική γιατί έχουν τσακιστεί πολλοί τύπε  :S
 

Upogeios

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.320
Κριτικές
1
Like
780
Πόντοι
96
Μιας και ειμαστε εδω μια παρεα....

Ηλεκτροκινητο εχει κανεις σας? Αποψεις απο χρηση θα ηθελα, οχι θεωριες
 

the mechanick

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
15
Like
9
Πόντοι
0
Μιας και ειμαστε εδω μια παρεα....

Ηλεκτροκινητο εχει κανεις σας? Αποψεις απο χρηση θα ηθελα, οχι θεωριες

Αν αναφέρεσαι σε πλήρως ηλεκτροκίνητο αυτοκινήτο πολύ δύσκολα να βρεθεί κάποιος με άποψη από χρήση μιας και αφ' ενός τα μοντέλα είναι λίγα αφ' ετέρου οι υποδομές ανύπαρκτες, ειδικά στην Ελλάδα. Αν κάποιος παίκτης έχει τέτοια εμπειρία πραγματικά θα ήταν πολύ χρήσιμο, ειδικά αν την είχε σε χώρα του εξωτερικού με προηγμένο δίκτυο.

 

fos-kolos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2010
Μηνύματα
136
Like
270
Πόντοι
21
bmw diesel να παρω,τι λετε;..diesel γενικα αξιζει;
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
600
Πόντοι
246
bmw diesel να παρω,τι λετε;..diesel γενικα αξιζει;
αν κανεις πανω απο 15.000 χλμ τον χρονο το ντιζελ καρα - αξιζει
η bmw εχει απο τα καλυτερα ντιζελομοτερ
θελει προσοχη ομως που γεμιζεις να μη σου βαλουν νοθευμενο καυσιμο γιατι θα παρεις τρομπα πετρελαιου στο χερι και μετα πας για 4 χιλιαρικα ζημια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom