enallaktikos
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 5.490
- Like
- 281
- Πόντοι
- 86
Αν θες οικονομία πάρε κάτι με φυσικό αέριο τύπεbmw diesel να παρω,τι λετε;..diesel γενικα αξιζει;
Αν θες οικονομία πάρε κάτι με φυσικό αέριο τύπεbmw diesel να παρω,τι λετε;..diesel γενικα αξιζει;
Ταπεινή μου άποψη το ντίζελ δεν αξίζει.bmw diesel να παρω,τι λετε;..diesel γενικα αξιζει;
επειδη δε σκαμπαζω και πολλα,εννοεις αν χρειαστει αντικατασταση εξατμισης ειναι ακριβη;αν ειναι αυτο γιατι να χρειαστει;υβριδικα ειναι ακριβα..αεριο δε βγαινει σε αυτο που θελω και σε πολλα αλλα νομιζω...τωρα αν βαλους φορους σε euro 6 τι να πω;Ταπεινή μου άποψη το ντίζελ δεν αξίζει.
Μέχρι Euro5 ρυπαίνει σαν διάολος και τα Euro6 ειδικά τα 6d παρότι καθαρά χρησιμοποιούν πανάκριβα συστήματα αντιρρύπανσης με αποτέλεσμα η εξάτμιση μόνο να στοιχίζει γύρω στα 4-5 χιλιάρικα.
Επίσης σκέψου ότι το ντίζελ αυτή τη στιγμή η ΕΕ το κυνηγάει παντού με φορολογία. Εμείς αντιστεκόμαστε ακόμη λόγω ταξιτζήδων αλλά φαντάζομαι όχι για πολύ ακόμη.
Πιο καλή επιλογή πιστεύω είναι να επενδύσεις σε υβριδικό ή σε μανίσιο με αέριο, χωρίς μετατροπές.
αν κανω δηλ 10 ή λιγοτερα γιατι να μην αξιζει..παλι οικονομια θα κανει..ευχαριστω ολους για τις απαντησειςαν κανεις πανω απο 15.000 χλμ τον χρονο το ντιζελ καρα - αξιζει
η bmw εχει απο τα καλυτερα ντιζελομοτερ
θελει προσοχη ομως που γεμιζεις να μη σου βαλουν νοθευμενο καυσιμο γιατι θα παρεις τρομπα πετρελαιου στο χερι και μετα πας για 4 χιλιαρικα ζημια
Δεν έχει σημασία το κόστος της εξάτμισης γιατί απλά δεν θα χρειαστεί να την αλλάξεις ποτέ. Το 5 και το 6 δεν ρυπαίνουν,έχει πολύ μικρότερο κόστος συντήρησης μιας και δεν αλλάζεις μπουζιά σε κάθε σέρβις είναι φθηνότερο σαν καύσιμο και με ένα γέμισμα οδηγώντας με 120-130 κανείς πάνω από 1000 χιλιόμετραΤαπεινή μου άποψη το ντίζελ δεν αξίζει.
Μέχρι Euro5 ρυπαίνει σαν διάολος και τα Euro6 ειδικά τα 6d παρότι καθαρά χρησιμοποιούν πανάκριβα συστήματα αντιρρύπανσης με αποτέλεσμα η εξάτμιση μόνο να στοιχίζει γύρω στα 4-5 χιλιάρικα.
Επίσης σκέψου ότι το ντίζελ αυτή τη στιγμή η ΕΕ το κυνηγάει παντού με φορολογία. Εμείς αντιστεκόμαστε ακόμη λόγω ταξιτζήδων αλλά φαντάζομαι όχι για πολύ ακόμη.
Πιο καλή επιλογή πιστεύω είναι να επενδύσεις σε υβριδικό ή σε μανίσιο με αέριο, χωρίς μετατροπές.
Γενικά το diesel για να κανείς απόσβεση στα χρήματα που έχεις δώσει θέλει χιλιόμετρα για 5-10 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο δεν αξίζει τον κόπο. Αυτό το αναφέρω γιατί είναι πιο ακριβό από ένα αντίστοιχο βενζίνης και τα παραπάνω που έχεις δώσει για την αγορά του δεν θα σου βγουν οδηγώντας το στη πόλη. Τα αυτόματα πολύ πιο βολικά αλλά τσιμπάνε λίγο περισσότερο στην κατανάλωση καυσίμουμιας και ειστε γνωστες εδω βλεπω,αξιζει η 116d bmw 2 ετων ,αυτοματο κιβωτιο,21000χλμ και 21000 ευρο συν 5 ετη δωρεαν σερβις;..πανω κατω τοσο εχουν οσο εχω ψαξει..υπαρχει και με 24000 προσφορα καινουρια,οχι αυτοματο,αλλα δε μου αρεσει το χρωμα
Για να πετυχαίνει χαμηλούς ρύπους έχει πανάκριβα υλικά και συστήματα που απαιτούν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ καύσιμο υψηλών προδιαγραφών. Υποτίθεται ότι τα ελληνικά διυλιστήρια εκσυχρονίστηκαν για να το παράγουν αλλά μέχρι την αντλία κανείς δεν είναι σίγουρος για την ποιότητα. Ακόμα και στην πολιτισμένη κεντρική ευρώπη αν έχουν σκουριάσει οι δεξαμενές στο πρατήριο, αν ψυχράνει απότομα ο καιρός και συμπυκνωθεί σε σταγόνες η υγρασία που φυσιολογικά υπάρχει ως ένα βαθμό στο ντήζελ, κάποιο από όλα τα υποσυστήματα καταρρέει με αποτέλεσμα μόνιμη βλάβη (αριβή) και αυξημένους ρύπους.επειδη δε σκαμπαζω και πολλα,εννοεις αν χρειαστει αντικατασταση εξατμισης ειναι ακριβη;αν ειναι αυτο γιατι να χρειαστει;υβριδικα ειναι ακριβα..αεριο δε βγαινει σε αυτο που θελω και σε πολλα αλλα νομιζω...τωρα αν βαλους φορους σε euro 6 τι να πω;αν κανω δηλ 10 ή λιγοτερα γιατι να μην αξιζει..παλι οικονομια θα κανει..ευχαριστω ολους για τις απαντησεις
Κοντευω να κλείσω δεκαετία με αυτοκίνητο diesel golf VI. Τα λάδια που βάζω είναι λίγο πιο ακριβά αλλά τα αλλάζω κάθε 20.000 χιλιόμετρα(οδηγίες κατασκευαστή) Από εκεί και πέρα εκτός από προ θερμαντήρες που έχω αλλάξει τίποτα αλλο δεν χρειάστηκε εκτός από τα καθιερωμένα μπαταρία, τακάκια και ιμάντες.Γενικά είναι κινητήρες αντοχής γιατί δουλεύουν σε χαμηλές στροφές και η φθορά τους περιορίζεται κατά πολύ σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Ση δυόμισι χιλιάδες στροφές πάω με 140,στο αντίστοιχο βενζίνης θα είχα 3,5 η και 4 χιλιάδες στροφές για αυτά τα χιλιόμετρα.Οπότε οι ψηλές στροφές φέρνουν και περισσότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη φθοράΓια να πετυχαίνει χαμηλούς ρύπους έχει πανάκριβα υλικά και συστήματα που απαιτούν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ καύσιμο υψηλών προδιαγραφών. Υποτίθεται ότι τα ελληνικά διυλιστήρια εκσυχρονίστηκαν για να το παράγουν αλλά μέχρι την αντλία κανείς δεν είναι σίγουρος για την ποιότητα. Ακόμα και στην πολιτισμένη κεντρική ευρώπη αν έχουν σκουριάσει οι δεξαμενές στο πρατήριο, αν ψυχράνει απότομα ο καιρός και συμπυκνωθεί σε σταγόνες η υγρασία που φυσιολογικά υπάρχει ως ένα βαθμό στο ντήζελ, κάποιο από όλα τα υποσυστήματα καταρρέει με αποτέλεσμα μόνιμη βλάβη (αριβή) και αυξημένους ρύπους.
Επίσης τα σέρβις των σύγχρονων ντηζελοκινητήρων έχουν καταντήσει ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα παρόλη την έλλειψη των μπουζί όπως αναφέρθηκε γιατί πέρα της αυξημένης πλέον πολυπλοκότητας των αντυρρυπαντικών συστημάτων έχουν και ακριβότερα αναλώσιμα (λάδια). Αυτά ισχύουν για συνεπείς ιδιοκτήτες που θέλουν να διατηρούν σε καλή κατάσταση το όχημά τους και να μη λαδώνουν το κτεο επειδή βγάζει ντουμάνι.
ΑΡΑ το αυξημένο αρχικό κόστος του ντηζελοκίνητου και της ακριβότερης συντήρησης αντισταθμίζεται με το χαμηλότερο κόστος σε καύσιμα ΜΟΝΟ αν χρησιμοποιείται πάρα πολύ. Γι'αυτό είναι το αγαπημένο των ταξιτζήδων.
Σ ευχαριστω φιλε μουΚαλοταξιδο τυπε
Μάλλον είσαι ευρω 3 -τυχερόςΚοντευω να κλείσω δεκαετία με αυτοκίνητο diesel golf VI. Τα λάδια που βάζω είναι λίγο πιο ακριβά αλλά τα αλλάζω κάθε 20.000 χιλιόμετρα(οδηγίες κατασκευαστή) Από εκεί και πέρα εκτός από προ θερμαντήρες που έχω αλλάξει τίποτα αλλο δεν χρειάστηκε εκτός από τα καθιερωμένα μπαταρία, τακάκια και ιμάντες.Γενικά είναι κινητήρες αντοχής γιατί δουλεύουν σε χαμηλές στροφές και η φθορά τους περιορίζεται κατά πολύ σε σχέση με τα βενζινοκίνητα.Ση δυόμισι χιλιάδες στροφές πάω με 140,στο αντίστοιχο βενζίνης θα είχα 3,5 η και 4 χιλιάδες στροφές για αυτά τα χιλιόμετρα.Οπότε οι ψηλές στροφές φέρνουν και περισσότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη φθορά
ευρω 5 ειναιΜάλλον είσαι ευρω 3 -τυχερός
σ ευχαριστω φιλε καινουργιο με μικτη ασφαλεια πανταΜπραβο, καλοταξιδο.
Θα σου προτεινα να κανεις μια μεικτη ασφαλιση. Σε καθε περιπτωση, θα δεις οτι αξιζει.
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα, ευχομαι να το χαρεις.
σ ευχαριστω φιλε καινουργιο με μικτη ασφαλεια παντα