Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 252K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

GANG BANG TEAM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2014
Μηνύματα
992
Κριτικές
2
Like
3.196
Πόντοι
726
:think:
και πάλι τυχερός είσαι  :grin:
Τυπε έχεις κάποια προκατάληψη με τα diesel και νομίζω άδικα. Υπάρχουν πολλά τάξί με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα και κυκλοφορούν ακόμα ,δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι επαγγελματίες τέτοια χρησιμοποιούν.Αν ήταν πολυδάπανα και ασύμφορα θα τα είχαν αλλάξει εδώ και καιρό.
 

fos-kolos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2010
Μηνύματα
136
Like
270
Πόντοι
21
Γενικά το diesel για να κανείς απόσβεση στα χρήματα που έχεις δώσει θέλει χιλιόμετρα για 5-10 χιλιάδες χιλιόμετρα τον χρόνο δεν αξίζει τον κόπο. Αυτό το αναφέρω γιατί είναι πιο ακριβό από ένα αντίστοιχο βενζίνης και τα παραπάνω που έχεις δώσει για την αγορά του δεν θα σου βγουν οδηγώντας το στη πόλη. Τα αυτόματα πολύ πιο βολικά αλλά τσιμπάνε λίγο περισσότερο στην κατανάλωση καυσίμου
με 10000χλμ το χρονο αν κανει αποσβεση σε 5 χρονια παλι αξιζει..απο τα επομενα χρονια υπαρχει κερδος
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Τυπε έχεις κάποια προκατάληψη με τα diesel και νομίζω άδικα. Υπάρχουν πολλά τάξί με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα και κυκλοφορούν ακόμα ,δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι επαγγελματίες τέτοια χρησιμοποιούν.Αν ήταν πολυδάπανα και ασύμφορα θα τα είχαν αλλάξει εδώ και καιρό.
Δεν είναι προκατάληψη, αλλά η χρήση για την οποία προορίζεται. Το έγραψα και πριν ότι τα πολλά χιλιόμετρα κάνουν συμφέρουσα τη χρήση του γι'αυτό ακριβώς τα επιλέγουν οι ταξιτζήδες. Αμφιβάλλω όμως κατά πόσο τα διατηρούν καλοσυντηρημένα. Όταν είναι καινούργια όχι μόνο δεν φαίνεται καπνός αλλά ούτε που μυρίζουν. Μετά από 2-3 χρόνια δεν ισχύει το ίδιο. Έγραψα επίσης ότι είναι δύσκολο να διατηρήσουν τις προβλεπόμενες εκπομπές στο ίδιο χρονικό διάστημα και σε πολιτισμένες χώρες που υπάρχει αυστηρός έλεγχος και στα καύσιμα και στα κτεο με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον προβληματισμός για το μέλλον των ντήζελ  ιχ σε μεγαλουπόλεις (δεν βάζουμε στη κουβέντα τα βαρέα οχήματα). Αυτό δεν είναι προκατάληψη είναι γεγονός. Προσωπικά δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα συν ότι έχω και μοτοσακό δεν έχω κίνητρο να κοιτάξω σε ντήζελ. Αυτό δεν σημαίνει ότι για κάποιον άλλον δεν είναι συμφέρουσα επιλογή.
 

GANG BANG TEAM

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2014
Μηνύματα
992
Κριτικές
2
Like
3.196
Πόντοι
726
Δεν είναι προκατάληψη, αλλά η χρήση για την οποία προορίζεται. Το έγραψα και πριν ότι τα πολλά χιλιόμετρα κάνουν συμφέρουσα τη χρήση του γι'αυτό ακριβώς τα επιλέγουν οι ταξιτζήδες. Αμφιβάλλω όμως κατά πόσο τα διατηρούν καλοσυντηρημένα. Όταν είναι καινούργια όχι μόνο δεν φαίνεται καπνός αλλά ούτε που μυρίζουν. Μετά από 2-3 χρόνια δεν ισχύει το ίδιο. Έγραψα επίσης ότι είναι δύσκολο να διατηρήσουν τις προβλεπόμενες εκπομπές στο ίδιο χρονικό διάστημα και σε πολιτισμένες χώρες που υπάρχει αυστηρός έλεγχος και στα καύσιμα και στα κτεο με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον προβληματισμός για το μέλλον των ντήζελ  ιχ σε μεγαλουπόλεις (δεν βάζουμε στη κουβέντα τα βαρέα οχήματα). Αυτό δεν είναι προκατάληψη είναι γεγονός. Προσωπικά δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα συν ότι έχω και μοτοσακό δεν έχω κίνητρο να κοιτάξω σε ντήζελ. Αυτό δεν σημαίνει ότι για κάποιον άλλον δεν είναι συμφέρουσα επιλογή.
Σωστός. Το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση που σε κάθε νέα γενιά αυτοκινήτων μεγαλώνει η αυτονομία και με τα χρόνια χαμηλώνουν οι τιμές. Εξωτερικό γίνονται επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση και το κάθε πολυκατάστημα,μολ παρκιν έχει παροχές δωρεάν για επαναφορτιση εδώ και χρόνια,με κόστος ένα ευρώ ανα 100 χιλιόμετρα σε μια εικοσαετία οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα στολίζουν τα μουσεία   
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
52
Like
7.677
Πόντοι
8.816
Fiat panda φυσικό αέριο τι λέτε? Βεβεια μικρό και κακάσχημο αλλά τέρμα οικονονικο
 

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.792
Κριτικές
51
Like
1.661
Πόντοι
3.495
Δεν έχει σημασία το κόστος της εξάτμισης γιατί απλά δεν θα χρειαστεί να την αλλάξεις ποτέ. Το 5 και το 6 δεν ρυπαίνουν,έχει πολύ μικρότερο κόστος συντήρησης μιας και δεν αλλάζεις μπουζιά σε κάθε σέρβις είναι φθηνότερο σαν καύσιμο και με ένα γέμισμα οδηγώντας με 120-130 κανείς πάνω από 1000 χιλιόμετρα
-----------
-------
ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ..
εχει μπεκ αμεσου ψεκασμου.....για την ιστορια...και οχι μπουζια...
καποτε αλλαζες μπεκ....πιο φτηνα..
σημερα με υπερηχο καθαριζεις αναλογα το αμαξι....
αν 1 απο τα 4 χαλασει απο 600 εως 800 το καθενα....
-------
οπως εγραψε το πουλι η τρομπα απο νοθεια στην καλυτερη πας για 3 χιλιαρικα....
εξαρταται την ζημια-
------------
2.
αυτοματο πανω απο 1.8 η καταναλωση ειναι αισθητη..
------------
3.
στα μειον...
γκαζια ΜΕΙΟΝ.
ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΜΑΞΩΜΑ...
αν ο κινητηρας ειναι βαρυς που σε μερικα μοντελα ειναι ψαλιδια,φουσκες θα εχουν φθορα.
---------
τα τζιπ ειναι αλλο κεφαλαιο..
--------
 

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.792
Κριτικές
51
Like
1.661
Πόντοι
3.495
Ταπεινή μου άποψη το ντίζελ δεν αξίζει.
Μέχρι Euro5 ρυπαίνει σαν διάολος και τα Euro6 ειδικά τα 6d παρότι καθαρά χρησιμοποιούν πανάκριβα συστήματα αντιρρύπανσης με αποτέλεσμα η εξάτμιση μόνο να στοιχίζει γύρω στα 4-5 χιλιάρικα.
Επίσης σκέψου ότι το ντίζελ αυτή τη στιγμή η ΕΕ το κυνηγάει παντού με φορολογία. Εμείς αντιστεκόμαστε ακόμη λόγω ταξιτζήδων αλλά φαντάζομαι όχι για πολύ ακόμη.
Πιο καλή επιλογή πιστεύω είναι να επενδύσεις σε υβριδικό ή σε μανίσιο με αέριο, χωρίς μετατροπές.
-------
οταν το μυαλο εχει γινει πουρες...
λεοφωρεια αρκετα ακομη κ σημερα κινουνταιμε πετρελαιο....
σχεδον πολλα φορτηγα και νταλικες...
στο σκεπτικο σου 14,500 ταξι παρακαπτουν την Ε.Ε.
οτι ναναι γελανε και οι πετρες...
για την ιστορια υπαρχουν αρκετα οχηματα ηλεκ/βενζινη
κ μερικα ταξι...
ειδικα η toyota ειναι αξιοπιστη.
το μειον ειναι αν χαλασουν οι μπαταριες=το 1/3 της αξιας του αμαξιου αλλα συμβαινει πολυ σπανια.
για 100% ηλεκτροκινηση εχουμε δρομο.
---------
η πιο τιμια λυση???
φυσικο αεριο.
 

the mechanick

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαΐ 2019
Μηνύματα
15
Like
9
Πόντοι
0
-------
οταν το μυαλο εχει γινει πουρες...
λεοφωρεια αρκετα ακομη κ σημερα κινουνταιμε πετρελαιο....
σχεδον πολλα φορτηγα και νταλικες...
στο σκεπτικο σου 14,500 ταξι παρακαπτουν την Ε.Ε.
οτι ναναι γελανε και οι πετρες...
για την ιστορια υπαρχουν αρκετα οχηματα ηλεκ/βενζινη
κ μερικα ταξι...
ειδικα η toyota ειναι αξιοπιστη.
το μειον ειναι αν χαλασουν οι μπαταριες=το 1/3 της αξιας του αμαξιου αλλα συμβαινει πολυ σπανια.
για 100% ηλεκτροκινηση εχουμε δρομο.
---------
η πιο τιμια λυση???
φυσικο αεριο.

Αρχηγέ παρανόησες αυτό που λέω. Εγώ αναφέρομαι σε κινητήρες μικρών οχημάτων αυτά που ορίζονται ως light duty. Τα heavy duty προφανώς λόγω χρήσης είναι άσκοπο να αντικατασταθούν με οποιονδήποτε άλλο κινητήρα πέρα από diesel.

Ούτε για 100% ηλεκτροκίνηση μίλησα. Το μόνο που είπα και είναι γεγονός είναι ότι το πετρέλαιο όντας το πιο βρώμικο καύσιμο θα είναι το πρώτο το οποίο θα περιοριστεί στις χώρες της Ευρώπης, για αστικές χρήσεις και χρήσεις σε light duty οχήματα, όπως συβαίνει ήδη. Δεν μίλησα ότι υπάρχει μια κατάσταση. Μίλησα για μια κατεύθυνση στην Ευρώπη.

Συμφωνώ ότι στην παρούσα κατάσταση πιο συμφέρον είναι φυσικό αέριο από τη στιγμή που πολλές εταιρείες κυκλοφορούν απευθείας τέτοια αυτοκίνητα, αλλά αναπόφευκτα το μέλλον στην επόμενη δεκαετία είναι η υβριδική κίνηση.

Αυτά σαν απόψεις και χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης.
 

dik

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2006
Μηνύματα
2.087
Like
798
Πόντοι
96
Η ηλεκτροκίνηση ΑΠΛΑ δεν έχει μέλλον. Ούτε υλικά για μπαταρίες υπάρχουν, ούτε τρόπος να φορτίσουν αυτές "οικολογικά". Για να μη μιλήσω για τρόπο κατασκευής καθώς και διαχείριση απορριμάτων. Φυσικό αέριο το πιο οικολογικό και μετά το LNG.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Σε επίπεδο απλού αυτοκινήτου ποιο μοντέλο της Alfa θεωρείς ως το καλύτερο;
156 ετη μπροστα στη σχεδιαση αλλα και σε ιππους κινητηρα.
ο 1.6 εβγαζε 120 ιππους όταν τα αλλα 1.6 εβγαζαν από 95-105 ιππους.
159 ουσιαστικα σχεδιαστηκε πανω στην 156 με μεγαλυτερο αμαξωμα και πιο επιθετικη σχεδιαση,εσωτερικα τα σπαει.στησιμο αυτοκινητου τιμονι πατημα φρενα όλα τελεια.το μονο που υστερουσε ηταν ο 1.8 κινητήρας με τα 140 αλογα,ηταν λιγα για ένα αμαξι 1500 plus κιλων.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
Η ηλεκτροκίνηση ΑΠΛΑ δεν έχει μέλλον. Ούτε υλικά για μπαταρίες υπάρχουν, ούτε τρόπος να φορτίσουν αυτές "οικολογικά". Για να μη μιλήσω για τρόπο κατασκευής καθώς και διαχείριση απορριμάτων. Φυσικό αέριο το πιο οικολογικό και μετά το LNG.
Ναι σε όλα.
Ακόμα και αν φτιαχτούν "οικολογικές" μπαταρίες θα πρέπει να έχουμε "οικολογική" ηλεκτρική ενέργεια. Προς το παρον η ηλεκτροκίνηση είναι πιο ρυπογόνα από τη συμβατική.
 

enallaktikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2007
Μηνύματα
5.490
Like
281
Πόντοι
86
156 ετη μπροστα στη σχεδιαση αλλα και σε ιππους κινητηρα.
ο 1.6 εβγαζε 120 ιππους όταν τα αλλα 1.6 εβγαζαν από 95-105 ιππους.
159 ουσιαστικα σχεδιαστηκε πανω στην 156 με μεγαλυτερο αμαξωμα και πιο επιθετικη σχεδιαση,εσωτερικα τα σπαει.στησιμο αυτοκινητου τιμονι πατημα φρενα όλα τελεια.το μονο που υστερουσε ηταν ο 1.8 κινητήρας με τα 140 αλογα,ηταν λιγα για ένα αμαξι 1500 plus κιλων.
Πρόλαβα την α75 και ξενέρωσα τρελλά όταν καταργήθηκε τύπε  :S
 

fos-kolos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουν 2010
Μηνύματα
136
Like
270
Πόντοι
21
για φιμε τζαμια εχετε υποψη τι παίζεται; ποια η καλυτερη μαρκα..αξιοπιστο καταστημα στην τοποθετηση κτλ;
 

Upogeios

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.336
Κριτικές
1
Like
837
Πόντοι
96
το κοιταζα πριν αυτο...αν παω στη bmw εκει κοστιζει 300 ευρο,το βαζει εξωτερικος συνεργατης....ενω οι τιμη αν παω αλλου ειναι 150 το πολυ

εχουν 40% εκπτωση μεχρι τελος του μηνα, για κοιτα παλι
 

Upogeios

Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.336
Κριτικές
1
Like
837
Πόντοι
96
Αν αναφέρεσαι σε πλήρως ηλεκτροκίνητο αυτοκινήτο πολύ δύσκολα να βρεθεί κάποιος με άποψη από χρήση μιας και αφ' ενός τα μοντέλα είναι λίγα αφ' ετέρου οι υποδομές ανύπαρκτες, ειδικά στην Ελλάδα. Αν κάποιος παίκτης έχει τέτοια εμπειρία πραγματικά θα ήταν πολύ χρήσιμο, ειδικά αν την είχε σε χώρα του εξωτερικού με προηγμένο δίκτυο.

Μπηκα σε Tesla, σε κινηση και σχετικα "καλο" δρομο. Το αμαξι ηταν αλλου, απολυτη σιωπη μεσα, ειχε και ενα ηχοσυστημα θεϊκο, να μην θες να βγεις...
Γεμισματα κτλ κτλ εκει στον πολιτισμο, στις interstate τα κανεις με μηδεν (0) κοστος σε σταθμους της εταιριας!!

Εχω οδηγησει Jeep, BMW και Mercedes υβριδικα, τωρα που κοιταζω για καινουργιο λοιπον, και με δεδομενο πως θελω αυτοματο κιβωτιο και δεν βρισκεις κατω απο 24.000€ ακομα και για μικρο-μεσαια, σκεφτομαι σοβαρα να παρω εντελως ηλεκτρικο.
Απλα υπαρχει μια διαφορα, εκει ΔΕΝ ειχαν ,πουθενα, την τοπογραφια μας. Ειναι ποιο επιπεδοι.

Εχω λοιπον και εδω την εμπειρια του υβριδικου σε επαρχιακο δρομο με μεση αποσταση τα 200χλμ απο Αθηνα με τα βουνα κτλ κτλ στη μεση.
ΔΕΝ εχω ομως πετυχει κανενα εντελως ηλεκτρικο να δοκιμασω.

Ετσι λοιπον ειπα να θεσω το ερωτημα.

Δεν βλεπω κανεναν ομως να εχει παρομοια εμπειρια
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
600
Πόντοι
246
Μπηκα σε Tesla, σε κινηση και σχετικα "καλο" δρομο. Το αμαξι ηταν αλλου, απολυτη σιωπη μεσα, ειχε και ενα ηχοσυστημα θεϊκο, να μην θες να βγεις...
Γεμισματα κτλ κτλ εκει στον πολιτισμο, στις interstate τα κανεις με μηδεν (0) κοστος σε σταθμους της εταιριας!!

Εχω οδηγησει Jeep, BMW και Mercedes υβριδικα, τωρα που κοιταζω για καινουργιο λοιπον, και με δεδομενο πως θελω αυτοματο κιβωτιο και δεν βρισκεις κατω απο 24.000€ ακομα και για μικρο-μεσαια, σκεφτομαι σοβαρα να παρω εντελως ηλεκτρικο.
Απλα υπαρχει μια διαφορα, εκει ΔΕΝ ειχαν ,πουθενα, την τοπογραφια μας. Ειναι ποιο επιπεδοι.

Εχω λοιπον και εδω την εμπειρια του υβριδικου σε επαρχιακο δρομο με μεση αποσταση τα 200χλμ απο Αθηνα με τα βουνα κτλ κτλ στη μεση.
ΔΕΝ εχω ομως πετυχει κανενα εντελως ηλεκτρικο να δοκιμασω.

Ετσι λοιπον ειπα να θεσω το ερωτημα.

Δεν βλεπω κανεναν ομως να εχει παρομοια εμπειρια
εντελως ηλεκτρικο δεν ξερω
για υβριδικο ομως αμα θες, τσεκαρε τη νεα κορολλα
εγω το εψαχνα καιρο και θα την παραγγειλω την ερχομενη εβδομαδα για 2ο αυτοκινητο
εαν δεν σε πειραζει ο φορος πολυτελειας χτυπα το 2λιτρο με τα 180 αλογα, αλλιως και το 1.8 με το μοτερ του prius μια χαρα ειναι
 

Christos Savvidis

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2018
Μηνύματα
7.704
Like
822
Πόντοι
146
εντελως ηλεκτρικο δεν ξερω
για υβριδικο ομως αμα θες, τσεκαρε τη νεα κορολλα
εγω το εψαχνα καιρο και θα την παραγγειλω την ερχομενη εβδομαδα για 2ο αυτοκινητο
εαν δεν σε πειραζει ο φορος πολυτελειας χτυπα το 2λιτρο με τα 180 αλογα, αλλιως και το 1.8 με το μοτερ του prius μια χαρα ειναι

Δεν αξιζει, ακριβο χωρις να αξιζει αυτα που ζητανε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom