Κάνω τεστ ντραιβ σε Πεζο 308, αυτό με το μικρό τιμόνι σπορ με το ευθύ κομμάτι κάτω, απομίμηση φόρμουλα 1 (τρομάρα τους)
Κάποια στιγμή στο φανάρι έχω νεκρό και όπως συνηθίζω ακουμπάω το χέρι μου στον λεβιέ, βάζω ταχύτητα και περιμένω να γίνει πράσινο για να αποσυμπλέξω και να ξεκινήσω. Παίζοντας με τον συμπλέκτη διαισθάνομαι οτι κουνιέται λίγο ο λεβιές...κάθε φορά που βάζω η βγάζω ταχύτητα... μιλάμε για αμάξι απο αντιπροσωπεία.
Κατά σύμπτωση στην σχολή που πήγα για μαθήματα οδήγησης έκανα με Πεζο 205 που όταν εβαζες ταχύτητα ή αίσθηση του κιβωτίου για να καταλάβεις αν μπήκε ή όχι η ταχύτητα ήταν σαν Ρωσίδα Πηγαδομούνοβα στο
Μεταξουργείο.
Συμπέρασμα: Σίγουρα τα αμάξια είναι θέμα χημείας, σίγουρα όταν αγοράζεις Μερσεντές αγοράζεις και λίγο παπατζιλίκι αλλά να λέμε οτι δεν υπάρχει γερμανικό engineering και οτι όλα τα αμάξια είναι ίδια δεν πάιζει.
(Σε κάθε περίπτωση βέβαια σεβασμός στην Σιτροέν για κάποια μοντέλα που άφησαν ιστορία. Έτερον εκάτερον.)