Το εισόδημα είναι το μόνο που πρόβλημα του Έλληνα;
Ή η μαλακία που τον δερνει;
Σε άλλο θέμα κλαίγονται κάποιοι ότι θέλουν 400€ βενζίνη τον μήνα και δεν τους φτάνει ο μισθός.
Και άμα τους πεις πάρε λεωφορείο, θα σου πούνε, όχι για αυτό πήραμε αμάξι.
Το έχω γραψει και στο νήμα για τα ηλεκτρικά.
Ο τρόπος σκέψης αλλάζει σύμφωνα με το εισόδημα σου την εργασία σου.
Ο Γάλλος και ο Γερμανός έχουν άλλη κουλτούρα στις μετακινήσεις. Στην πολυκατοικία που εμένα στην Γερμανία από τις 6 οικογένειες μόνο εγώ είχα αυτοκίνητο. Δεν τους χρειαζόταν καν αυτοκίνητο για να ζήσουν την ζωή τους. Αργότερα που μετακόμισα σε προάστιο μονοκατοικία, όλα τα σπίτια είχαν το γκαράζ τους τον κήπο και το πράσινο. 40 χιλιάρικα ο άντρας και 40 η γυναίκα ισον 80 χιλιάδες το λιγότερο εισόδημα.
Και οι μικροί πλέον Γερμανία Γαλλία μαθαίνουν αυτόματα η ηλεκτρικα δεν μαθαίνουν συμπλέκτες και αηδιες δεκαετίας του 50 και του 60.
Οι Αμερικανοί ακόμα περισσότερο στην Μασαχουσέτη που είχα πάει και έμοιαζε με επαρχία της Ελλάδας εννοώ μονοκατοικίες αλλά οι δρόμοι πλάτος 15 μέτρα ενώ Ελλάδα 2 μέτρα το στάνταρντ τους, είναι ένα Μερσεντές και ένα Cherokee στο γκαράζ εννοείται αυτόματα. 2006 είχα πάει και τι δουλειά έκανε ο Έλληνας εκεί; Μηχανικός για αυτόματα κιβώτια της ford. Δεν θυμάμαι τα ποσοστά κάτι 90 % μου είχε πει είναι αυτόματα τα αυτοκίνητα.
Πάμε τώρα στον τρόπο σκέψης του καημένου του Έλληνα στην Ελλάδα με 15 χιλιάδες ευρώ εισοδήματα. Για να στεγασθει να φάει και να κινηθεί. Ψάχνει fiat punto opel Corsa toyota yaris. Aν χαλάσει να βρει ανταλλακτικο ψυγείο μεταχειρισμένο με 50 ευρώ, τακάκια με 10 ευρώ λάστιχα με 2 κατοσταρικα. Τι ηλεκτρικο αυτοκίνητο να διανοηθεί και αυτοκίνηση με ρεύμα....
Τι άποψη και τι γνώμη να έχει; Της φτώχειας και της κακομοιριάς του; Όταν οι μάντρες της Γερμανίας γεμίσουν με ηλεκτρικά πρώτοι θα τα πάρουν οι Αλβανοί και οι Βούλγαροι και τελευταίοι οι Έλληνες. Τότε θα αποκτήσει και άποψη αν είναι καλύτερα τα θερμικά ή τα ηλεκτρικά.