Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 253K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Ρε πάτε καλά?
Θα κάνω εκστρατεία κάθε φορα για να "γεμίσει" το αυτοκίνητο?
Πούτσες μπλε, αυτα είναι μόνο αν έχεις το φορτιστή στο σπίτι, μονοκατοικια με δικο σου χώρο, και μόνο για αστικο ιστό.
Ακόμα και 20 λεπτα για να φορτισει όταν κάνεις ταξίδι ( αν υπάρχουν τετοιοι χρόνοι) είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;
Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;
Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.
Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?Σε ποια εκστρατεία αναφέρεσαι; Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα; Έχεις κάποια αντίθετη γνώμη; Έχεις κάποιο άρθρο ή στατιστική να γράφει ότι η αυτονομία ενός αυτοκινήτου είναι 20χλμ και ο μέσος Ευρωπαίος πάει κάθε μέρα στην Αυστραλία για δουλειά;
Υπάρχουν ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ που για κάποιο λόγο τις αγνοείται διότι κάπου κάπως κάποτε κτλ. Πραγματικές μετρήσεις. Πραγματικές στατιστικές. Φίλε μου ο χρόνος είναι χρήμα και δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Κανένας δεν ταξιδεύει κάθε μέρα εκατοντάδες χλμ για να πάει στη δουλειά του. Όλοι προσπαθούν να μείνουν κοντά στην εργασία τους για να μειώσουν τον παραπάνω χρόνο. Μια ώρα άντε μιάμιση. Από κει και πάνω πρέπει να είσαι βλάκας για να το κάνεις και να μη μετακομίσεις πιο κοντά. Και οι αποστάσεις είναι συγκεκριμένες. Πχ δεν τρέχεις σε πίστα ώστε να είσαι μόνος σου τελικιασμένος. Είσαι μια ώρα σε κίνηση με άλλους. Και αυτό μπορεί να σημαίνει 60-70 χλμ/ω σε αυτοκινητόδρομο. Κάποιες μέρες λιγότερο και κάποιες περισσότερο. Ότι και αμάξι να έχεις θα πας με το ρυθμό των άλλων. Το καταλαβαίνεις αυτό που γράφω;
Οπότε μην προσπαθείς να υποτιμήσεις τη νοημοσύνη μου. Είτε έχεις θερμικό είτε ηλεκτρικό θα πας σαν κότα κάθε μέρα. Οι δήθεν εξυπνάδες αλλού. Τρώμε κάθε μέρα τους δρόμους με το κουτάλι και ξέρουμε τι γίνεται. Οι Αθηναίοι πχ πάνε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα, Σχηματάρι για δουλειά. Μαξ 100 χλμ την μέρα. Μετά απλά ΔΕΝ αξίζει διότι το κόστος και ο χρόνος είναι τεράστια μεγέθη. Στα 100χλμ που σου έβαλα ένα νέο αμάξι θέλει 5-6 λίτρα ή 10-12€ τη μέρα. Αλλιώς 250-300€ το μήνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΥΣΙΜΑ χώρια τις όποιες ζημιές.
Γι αυτό λοιπόν άσε τις εξυπνάδες περί χρόνου. Σου έγραψα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ αυτονομία δημοφιλών μοντέλων και γράφεις ανοησίες. Απάντησε μου σε τι διαφωνείς με τις 8 και 10 μέρες ΜΟ αυτονομίας.
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.
ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "έχεις κερδίσει" από βενζίνη όταν χρειαστεί να την αλλάξεις), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...
και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...
Νομίζω δεν είναι επισφαλής η θέση τους ....έχουν κυριαρχήσει παγκοσμίως ....πριν λίγες μέρες ακόμα και ο " σκληρός καριολης " μασκ κάλεσε τις κυβερνήσεις να πάρουν μέτρα παρεμβατισμού ......δηλαδή όταν αυτός και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές κερδίζουν και εξαφανίζουν τον ανταγωνισμό είναι καλά όταν όμως εμφανίζεται ένα προϊόν φθηνό για τον καταναλωτή τοτε θυμούνται τον ανταγωνισμό .....γαμω την φάρα τους μακάρι να πλημμυρίσουμε φθηνά κινέζικα
Τα 2 πρώτα που έγραψα ψιλοισχύουν και μπορείς να δεις βίντεο στο YT με τεστ. Μιλάμε για "χάρτινες" κατασκευές. Επίσης δεν είναι εύκολο να χτίσεις δίκτυο. Οι Ευρωπαίοι πχ έχουν κάποιες στάνταρ εταιρίες. Bosch, Magnetti Marelli, Delphi αν θυμάμαι σωστά. Τα προϊόντα τους βρίσκονται σε όλα τα αυτοκίνητα και εννοείται σε όλα τα μαγαζιά ανταλλακτικών. Αν η ζημιά είναι νορμάλ μπορείς μέσα σε λίγη ώρα να το φτιάξεις. Ο Κινέζος πολύ αμφισβητώ αν χρησιμοποιεί τα ίδια ανταλλακτικά. Δεν το ξέρω αλλά πολύ αμφιβάλλω. Και αν είναι έτσι τότε τρέχα γύρευε να βρεις κάτι.
Στο τρίτο κομμάτι όλοι ξέρουμε πως η Κίνα είναι Καπιταλιστική Δικτατορία. Και αυτό σημαίνει ότι δουλεύουν σχεδόν τσάμπα καθώς υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια "σκλάβοι". Μπορεί να παίζει τις τιμές κατά το δοκούν καθώς δεν έχει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν αφού όλα είναι in house. Με ελάχιστη τεχνογνωσία ίσως μπορεί να σου δώσει Rolls Royce σε τιμή Dacia. Και τότε ίσως γίνει ο χαμός.
Επίσης ακόμα και αν πει κάποιος οτι δεν έχω πρόβλημα να φορτίζω μόνο εκτός σπιτιού , το ιδανικό για την μπαταρία απο οτι έχω ακούσει είναι είτε να κάνει μόνο αργές φορτίσεις η στην χειρότερη να κάνει για παράδειγμα 4 - 5 αργές φορτίσεις και μια ταχυφόρτιση. Αν κάνει μόνο ταχυφορτίσεις είναι πολύ πιθανό να πέσει γρηγορότερα η χωρητικότητα.
Αυτό ναι ισχύει. Αλλά δεν είναι τόσο τραγικό αν έχει γίνει σωστή προθέρμανση της μπαταρίας. Πχ στη Σουηδία ναι θα της γαμήσει τα πρέκια. Αλλά εδώ όχι τόσο πολύ καθώς είναι ήδη σε καλή θερμοκρασία.
ρε φίλε τι λες, με προσέχεις καθόλου?
στ'αρχίδια μου πόσα ευρω καίω τη μερα, ή ποσο θα με βγάλει το ηλεκτρικό...
εν τέλει, σε 2 μέρες ή σε μια βδομάδα θα θέλει φόρτιση...ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ? θα τρέχω σαν το μαλάκα να βρίσκω φορτιστή και να πίνω μια ώρα καφέ μέχρι να γεμίσει?
και ταξίδια πως θα κάνω? θα περιμένω και θα ψάχνω που έχει βενζινάδικο με φορτιστές?
κι όταν το βρω θα περιμένω πάλι πότε θα φορτίσει? ΠΑΠΑΡΙΕΣ.
ξαναγράφω ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΑΤΟΙΚΙΑ ΜΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. οχι εκτός πόλης.
κάποτε πιθανόν να αλλάξουν αυτά,με μπαταρίες που βγάζουν πραγματικά πολλά χιλιόμετρα (όχι τις μούφες το έλον), που δεν κοστίζουν μια περιουσία (περισσότερο από αυτά που θα "κερδίσεις από βενζίνη), με σταθμούς φόρτισης στο σύνολο των βενζινάδικων κάθε χώρας, και με χρόνους φόρτισης κάτω των 10 λεπτών για πλήρη κύκλο.
οκ όταν έρθει αυτό το κάποτε ξανασυζητάμε...
και όσον αφορά τα οικολογικά, εκεί είναι το γέλιο...
Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.
Tesla Model Y is world's best-selling car of 2023: report
Automotive intelligence firm JATO Dynamics says the Tesla Model Y has emerged as the best-selling car in 2023, marking a historic moment for the auto industry.
www.drivencarguide.co.nz
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
κι ακόμα κλαίνεΤο 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.
Tesla Model Y is world's best-selling car of 2023: report
Automotive intelligence firm JATO Dynamics says the Tesla Model Y has emerged as the best-selling car in 2023, marking a historic moment for the auto industry.www.drivencarguide.co.nz
Tesla Model Y Problems: 9 Known Issues (Explained) | Motor & Wheels
Following its release in 2020, the Tesla Model Y has become the manufacturer's best-selling vehicle. The vehicle has similar features to Model 3 but boasts
motorandwheels.com
και τα ρίχνει στους οδηγούς
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...Το 1,5 εκατομύρριο ιδιοκτητών Tesla MY έχουν αντίθετη άποψη αλλά ΟΚ.
Tesla Model Y is world's best-selling car of 2023: report
Automotive intelligence firm JATO Dynamics says the Tesla Model Y has emerged as the best-selling car in 2023, marking a historic moment for the auto industry.www.drivencarguide.co.nz
για δώσε καμια "λύση"...
κι ακόμα κλαίνε
Tesla Model Y Problems: 9 Known Issues (Explained) | Motor & Wheels
Following its release in 2020, the Tesla Model Y has become the manufacturer's best-selling vehicle. The vehicle has similar features to Model 3 but boastsmotorandwheels.com
και τα ρίχνει στους οδηγούς
επιπλέον δεν απάντησες σε αυτά που επεσήμανα...
για δώσε καμια "λύση"...
Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;
Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
δε διαφωνούμε...Να αναφέρω το Dieselgate; Που πρόσφατα η Toyota πιάστηκε να έχει ελαττωματικούς αερόσακους; Που πάλι η Toyota στο Prius είχε κολλημένο γκάζι; Τι να πρωτοθυμηθώ; Που αγόρασε ο φίλος μου Opel και στους πρώτους μήνες είχε ανάκληση;
Άστο. Αν αρχίσουμε αυτό το κομμάτι δεν συμφέρει με τα σκάνδαλα που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια.
και δε με ενδιαφέρουν τα τογιότα
ΚΑΘΕΠΕΡΣΙΚΑΙΚΑΛΥΤΕΡΑ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Αυγ 2017
- Μηνύματα
- 4.519
- Like
- 2.655
- Πόντοι
- 456
Αν μου περίσσευαν..(πολλά όμως..)
Koenigsegg Jesko Odin
Koenigsegg Jesko Odin
tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.519
- Like
- 19.442
- Πόντοι
- 3.656
Άστην για άλλους. Στα τουρμπάτα του γκρούπ , βάζε 100αρα.Απλή 95αρα έχει τόσο.
Διαγραμμένο μέλος 234310
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2023
- Μηνύματα
- 2.404
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2.793
- Πόντοι
- 456
εχει καποιος γνωμη για το seat ibiza cupra 1400? ενας φιλος μου ειπε οτι ειναι λιγο "πιεσμενος" αυτος ο κινητηρας (προφανως δεν αναφέρομαι στα πειραγμενα)
180 αλογα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
180 αλογα
xenitemenos
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 7.853
- Κριτικές
- 15
- Like
- 11.866
- Πόντοι
- 3.846
Αφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.Άστην για άλλους. Στα τουρμπάτα του γκρούπ , βάζε 100αρα.
Το λες από άποψη συντήρησης;
Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα. Στο εξωτερικό που έχει περισσότερους φορτιστές είναι πιο εύκολο.Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις
Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας
Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
Το «δεν έχει σέρβις» δεν είναι τόσο το κοστος, όσο η ταλαιπωρία. Είναι όπως το να μην χρειάζεται να μπαίνεις σε βενζινάδικα. Μικρές ευκολίες που δεν ήξερες ότι κάνουν τόση διαφορά.
Αλλά και από πλευρά κόστους να το πας, τα σέρβις του bmw μου μαζί με ότι προβλήματα λόγο φθοράς βγαίνουν μέχρι τώρα έχουν κοστίσει αρκετά παραπάνω από ότι η μπαταρία. Μου έσπασε το κιβώτιο που μόνο του ήταν 13.000
Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο δέκα χρόνια που είναι ο χρόνος φθοράς της μπαταρίας.
Επίσης τις μπαταρίες τις πουλάς και βγάζεις κάποιο από το κόστος αλλαγής τους.
Gademosavros
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 293
- Like
- 1.136
- Πόντοι
- 201
Η 100αρα σε κινητήρες με κάτω από 12 συμπίεση δε δίνει τίποτα (άσε που μπορεί να βαράνε και πυράκια) , έχει ειπωθεί πολλές φορές ότι θέλει συμπίεση με πάνω από 12 με 13 για να δουλέψει σωστά και να πεις ότι θα δεις διαφοράΑφού από πλευράς απόδοσης δε δίνει τίποτα σε παλιούς 1.8Τ. Δεν την αναφέρει καν ο κατασκευαστής στο manual.
Το λες από άποψη συντήρησης;
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.744
- Πόντοι
- 2.306
Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.
Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.
Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα που έχω ήδη αναφέρει, τα όποια (είναι αρκετά) πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών είναι σα να μην υπάρχουν.Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.
Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
πρώτα αντιμετωπίζεις την καθημερινότητα και το πρακτικό κομμάτι με επενδύσεις - ή/και το επιλύεις κατάλληλα με διάφορους τρόπους - και μετά μιλάς για αλλαγές στόλου παγκοσμίως κλπ κλπ...
όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέμε. σα να λες "έχω εστιατόριο, δώστε μου τα λεφτά σας για γαμάτο φαγητό και σιγά σιγά εγώ θα πάρω και πιάτα και πηρούνια και μαχαίρια και τραπέζια και καρέκλες. μέχρι τότε στο όρθιο με το χεράκι...αλλά γκουρμεδιές οκ?"
ε αυτά δε γίνονται...
(για να μην αναφερθώ στην "ποιότητα" των τεσλα...γιατί επιμένετε κάποιοι. με μια βόλτα δε βλέπεις τι παίζει, απλά εντυπωσιάζεσαι)
Ghajnsielem
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 920
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2.428
- Πόντοι
- 446
Κάνε ότι πιστεύεις γενικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλώς να προσέχεις με τα συγκεκριμένα περισσότερα αρνητικά παρά θετικά έχει. Καλη συνέχεια.Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα. Στο εξωτερικό που έχει περισσότερους φορτιστές είναι πιο εύκολο.
Το «δεν έχει σέρβις» δεν είναι τόσο το κοστος, όσο η ταλαιπωρία. Είναι όπως το να μην χρειάζεται να μπαίνεις σε βενζινάδικα. Μικρές ευκολίες που δεν ήξερες ότι κάνουν τόση διαφορά.
Αλλά και από πλευρά κόστους να το πας, τα σέρβις του bmw μου μαζί με ότι προβλήματα λόγο φθοράς βγαίνουν μέχρι τώρα έχουν κοστίσει αρκετά παραπάνω από ότι η μπαταρία. Μου έσπασε το κιβώτιο που μόνο του ήταν 13.000
Δεν έχω κρατήσει ποτέ αυτοκίνητο δέκα χρόνια που είναι ο χρόνος φθοράς της μπαταρίας.
Επίσης τις μπαταρίες τις πουλάς και βγάζεις κάποιο από το κόστος αλλαγής τους.
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.936
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.496
- Πόντοι
- 8.846
επίσης - για την ιστορία - να πούμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου (ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ) νέα τεχνολογία...Υπάρχουν αλλαγές στην τεχνολογία που κάποιος δεν τις αντιλαμβάνεται αμέσως.
Πριν κάτι χρόνια σε ένα από τα μαγαζια μου γείτονας είχε τεράστιο κήπο, και είχε πάρει ηλεκτρικά εργαλεία κήπου. Ειχα πάει και τα έπιασα στα χέρια μου και εκεί κατάλαβα για πρώτη φορά ότι περνάμε σε νέα εποχή. Οι μπαταρίες έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο ισχύος και διάρκειας.
Μετά ο αδερφός μου πήρε ένα Corolla hybrid αυτά που από 0-60 πάνε με μπαταρία. Φοβερό συναίσθημα το γκάζι το κιβώτιο από άλλο πλανήτη. Εντυπωσιάστηκα.
Την πλάκα μου την έπαθα με Tesla ως συνοδηγός. Πρώτη φορά ένιωσα σε αυτοκίνητο την επιτάχυνση που νιώθεις σε απογείωση 737.
έχω επιφυλάξεις αν θα καταφέρουν να βρουν τόσα μεταλα που χρειάζονται να γίνει ο παγκόσμιος στόλος αυτοκινήτων ηλεκτρικός.
αλλά δεν είναι ένα απλό βήμα εξέλιξης. Είναι σαν να περνάς δύο τρία επίπεδα μαζί.
Όποιος δεν έχει δοκιμάσει πρέπει να μπει. Δεν μπορείς να έχεις γνώμη αν δεν ζήσεις κάτι.
Τώρα χρόνοι φόρτισης, σημεία φόρτισης και όλα αυτά είναι θέμα χρόνου και εξέλιξης. Εδώ που είμαι όλα τα σουπερμάρκετ έχουν θέσεις φόρτισης το έχουν σκεφτεί πολυ εξυπνα και τα πρατήρια ένα ένα φτιάχνουν θέσης φόρτισης.
Δεν ξέρω τι θα συμβεί πραγματικά στο μέλλον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Σε θέματα τεχνολογίας τα άλματα είναι τεράστια. Σε θέματα εισοδήματος των ανθρώπων η κατάσταση τραγική.
Το μυαλό του Έλληνα έχει χίλια κολλήματα, αμάξι είναι ότι έχει ταχύτητες συμπλέκτη αυτές οι αναγκαιες παπαριές που χρειάζεται ο θερμικός κινητήρας. Και να τον βάλεις σε ένα ηλεκτρικό αρνείται ο εγκέφαλος την υπεροχή ότι δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων.
Δεν μπορείς να κρατήσεις όμως την ανθρωπότητα πίσω.
Μέχρι πέρυσι και εγώ έλεγα ότι τα ηλεκτρικά είναι μαλακίες.
Όμως τα ηλεκτρικά γαμανε σε όλα τα συμβατικά.
Οδηγική συμπεριφορά, άνεση, απόλαυση, επιτάχυνση.
Είπαμε είναι φοβερή λύση για μέσα προςμεγαλα εισόδηματσ που έχουν μονοκατοικία γκαραζ κλπ.
Αυτός που μένει με νοίκι σε πολυκατοικία που ακούει ποτέ χέζει κάθε διαμέρισμα και όροφος δεν έχει θέμα να σκεφτεί ηλεκτρικό. Αυτός σκέφτεται μια χαρά είμαι με το θερμικό και τι μαλακια είναι το ηλεκτρικό......
πιο παλιά από τα εσωτερικής καύσης σχεδόν