Mpratan
Μέγας
- Εγγρ.
- 29 Δεκ 2019
- Μηνύματα
- 5.949
- Κριτικές
- 21
- Like
- 11.314
- Πόντοι
- 4.546
Γιατί αποφεύγεις να πεις ποιο έχεις? Ανέφερε τουλάχιστον τη μάρκα.Και εγώ γερμανικό έχω τυπε αλλά αυτό που έγραψες απλά ήταν πατάτα.
Γιατί αποφεύγεις να πεις ποιο έχεις? Ανέφερε τουλάχιστον τη μάρκα.Και εγώ γερμανικό έχω τυπε αλλά αυτό που έγραψες απλά ήταν πατάτα.
Εδώ να προσθέσω ότι η μπαταρία με τον καιρό και τις επαναλαμβανόμενες φορτίσεις θα πέφτει η απόδοσή της, με αποτέλεσμα να βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, όπως θα επηρεάζεται και η διάρκεια ζωής της, ακριβώς όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα.- Στη παγωνιά του χειμώνα το ηλεκτρικό χάνει ενέργεια λόγο των συστατικών της μπαταρίας που το καθιστά άχρηστο.
Για τους λάτρεις των ηλεκτρικών οχημάτων
- Είναι πανάκριβες οι επισκευές και οι μπαταρίες (20 χιλιάδες για ηλεκτρικό και 15 χιλιάδες τα υβριδικά) συν τα πανάκριβα εργατικά απο ειδικό των ηλεκτρικών οχημάτων. (H Hertz στις ΗΠΑ θα πουλήσει το στόλο της 20 χιλιάδων ηλεκτρικών γιατι είναι δυσβαστακτα τα κόστη.)
- 5 λεπτά θέλεις για να γεμίσεις καύσιμα στις ΜΕΚ και το λιγότερο 2 ώρες στα ηλεκτρικά και να ζητά μέχρι 350kw ο υπερφορτιστής και ούτε τα μισά χιλιόμετρα δεν καλύπτεις.
- Αν αγοράσεις ηλεκτρικό όχημα αναγκαστηκά είναι υποχρεωτικό να αναβαθμίσεις το ηλεκτρικό δικτυο της οικίας για να ανταποκριθεί στη κατανάλωση και τα volt που απαιτεί το όχημα αλλιώς θα κάνει καλοκαιρινό το σπίτι.
- Στη παγωνιά του χειμώνα το ηλεκτρικό χάνει ενέργεια λόγο των συστατικών της μπαταρίας που το καθιστά άχρηστο.
- Είναι συνδεμένο με έναν κεντρικό server και άμα θέλουν στο χακάρουν και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
- Αν φτάσει η κιλοβατόρα στα ύψη θα βγεί πιο ακριβά και από τα καύσιμα (στις ΗΠΑ αντιστοιχεί με 17.40 δολάρια ανα γαλόνι).
Καλή τύχη όποιος θέλει ηλεκτρικό όχημα για να σώσει τον πλανήτη Γη από ένα αβλαβές συστατικό της φύσης διοξείδιο του άνθρακα.
Εντάξει, βάλτε στις πόλεις (πλειοψηφια πληθυσμού) να φορτίστε αυτοκίνητα.
30 μπαλαντεζες από κάθε πρόσοψη πολυκατοικίας.
Για γέλια...
(Και ποιος θα έχει παρκάρει κάτω απο τη βεράντα του. Μαλακίες...)
4Τ έχω όλα τα τεύχη απο το 1975 μέχρι το 2006. Μετά χωρίς ΚΚ, απλά δεν υπάρχουν.Τυπάρα ... αυτά τα διαβάζαμε στα 80-90s στους 4Τ ....
Τα αλφα σουβ .... δεν είναι ακριβώς σπάϊντερ ή βελότσε 2000 τζι τι ...
Και οι κορεάτες, έχουν κάνει χατσμπακ που σε κάνουν να γουστάρεις. i20 & i30 N ... κόβουν κώλους.
Εντάξει , ωραία θα ήταν να βρίσκαμε μία 2000 gt του 1973 ....
Δεν κατάλαβα τυπε ότι χρωστάω στον κάθε πουθενά σαν εσένα και να δώσω αναφορά.Γιατί αποφεύγεις να πεις ποιο έχεις? Ανέφερε τουλάχιστον τη μάρκα.
μαλλον θα εννοει μια κολωνα της δεη....ρε τον μπουστη τον τζιμάκοTesla...βενζινάδικο...
Προχειρότητες δηλαδή.Εν το μεταξύ είχα διαβάσει κριτική σου με τη Βερόνικα την είχα πάρει και εγώ 2 φορές αλλά ρε γαμωτο έφυγε από τα στούντιο πλέον και ήθελα να τη πάρω και άλλες.Ειχε πολύ ωραίο κορμί και γενικά και στη φάτσα δε με χαλαγε.Μετατροπή από ιδιώτη είναι.Πηρε ένα σασί τεσλα και πέταξε μοτερ Chevrolet πανω
Πιστευε οτι θελεις εσυ, εγω την αποψη μου ειπα απο πληροφοριες που διαβαζα και διαβαζω κατα καιρους στο Διαδικτυο και ας ειναι μη αξιοπιστες για σενα.1ον. Δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για τις μπαταρίες διότι δεν έχουν φτάσει ακόμη σε επίπεδο να θέλουν αλλαγή. Ναι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλα 6ψήφια χλμ και δεν έχουν ανάγκη αλλαγής. Όταν η μπαταρία χάσει ένα 10% σημαίνει ότι από τα 400χλμ θα έχεις 360χλμ. Σιγά τη διαφορά. Όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα είναι από τρακαρίσματα και κακή χρήση. Ακόμη και η ίδια η Tesla δεν έχει σαφή απάντηση γιατί δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει κάτι.
2ον. Η Hertz δεν αλλάζει στόλο λόγω κόστους αλλά διαχείρισης. Τα ηλεκτρικά λόγω κατασκευής έχουν ενισχυμένο πάτωμα και "παίρνουν" πιο εύκολα σασί σε μεγάλο τρακάρισμα. Αυτό για να γίνει θέλει καλίμπρα και δεν έχουν όλοι. Εσύ σαν ιδιώτης μπορείς να περιμένεις μερικές μέρες. Η Hertz όχι γιατί χάνει χρήματα. Και πριν γράψεις κάποια χαζομάρα θα σου πω ότι τα ακριβά οχήματα και τα σπορ έχουν μπάρες στους θόλους για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και εκεί ισχύει το ίδιο. Σε τρακάρισμα θέλει καλίμπρα.
3ον. Να πας πάλι σχολείο να μάθεις φυσική. Οι μπαταρίες σε ένα ηλεκτρικό έχουν μια ΧΨΩ χωρητικότητα. Πχ κάποια Hyundai έχουν 64ρα, τα Tesla M3 80ρα, η MB EQS 110 και το Ford F150 130ρα. Όταν τα κουμπώσεις στον 350ρη δε θες 2 ώρες που γράφεις. Αν δουλεύει σωστά όπως οι Supercharger της Tesla θες το πηλίκο. Δηλαδή το Model 3 θεωρητικά θέλει 15' για πλήρη φόρτιση. Άντε πες 20' για με τις απώλειες. Δηλαδή η ισχύς του φορτιστή διά τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Απλή φυσική Νηπιαγωγείου.
4ον. Οποιοδήποτε σύγχρονο σπίτι μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση αυτοκινήτου.
Κατανάλωση ρεύματος: Πόσο καίνε πραγματικά οι ηλεκτρικές συσκευές;
Πόσο ρεύμα καταναλώνουν πραγματικά οι ηλεκτρικές συσκευές που έχουμε στο σπίτι; Πόσα Watt καίνε οι συσκευές στο σπίτι μας; Μάθετε εδώ!volton.gr
Εδώ μια λίστα της Volton. Τα 7ΚW που θέλουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι λιγότερο από 2 κλιματιστικά. Μη μου πεις ότι τη μέρα δεν ανάβει ΚΑΝΕΝΑΣ 2 συσκευές ταυτόχρονα. Ειδικά το καλοκαίρι τα κλιματιστικά δε σβήνουν ποτέ. Και τη μέρα στο σπίτι σου έχεις και άλλες ανάγκες. Πχ τηλεόραση, πλυντήριο, κουζίνα και δεν ξέρω τι άλλο. Το βράδυ τι απ' όλα αυτά δουλεύει; Άντε μισή - μία ώρα να βάλεις κανένα ρούχο. Από τις 12 μέχρι τις 6 το πρωί δεν είναι τίποτα αναμένο. Οπότε γιατί να μη φορτίσει;
5ον. Πότε γίναμε Σιβηρία και δεν το ξέρω; Στην Ελλάδα ζούμε. Έχουμε το καλύτερο κλίμα στον πλανήτη. Και εκτός αυτού υπάρχει ο Bjorn που μένει Νορβηγία και κάνει τεστ ότι ηλεκτρικό κυκλοφορεί. Έχει κάποιες διαφωνίες με το σκεπτικό σου. Στα τεστ 1000χλμ που κάνει στον Αρκτικό Κύκλο ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.
6ον. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνεχώς συνδεδεμένα. Οπότε θα μας χακάρουν όλους.
7ον. Αν αυξηθεί η KWh θα έχεις άλλα προβλήματα να ανησυχείς. Θα ακριβύνει όλη η ζωή σου και το αμάξι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί. Ήδη εδώ στην Ελλαδα το ζούμε και χωρίς ηλεκτρικά. Η ακρίβεια δεν έχει προσωπο.
Έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο 4 χρόνια. Το πρώτο το άλλαξα στα 3 (126.000κμ).Πιστευε οτι θελεις εσυ, εγω την αποψη μου ειπα απο πληροφοριες που διαβαζα και διαβαζω κατα καιρους στο Διαδικτυο και ας ειναι μη αξιοπιστες για σενα.
δεν είναι το ίδιο με ένα κινητό. Ο τρόπος διαχείρισης της μπαταρίας δεν έχει καμία σχέση. Το κινητό έχει ένα κελί τα αυτοκίνητα 2000, αυτό μοιράζει τη φθορά και δεν γίνεται αντιληπτή. Source έχω ηλεκτρικό.Εδώ να προσθέσω ότι η μπαταρία με τον καιρό και τις επαναλαμβανόμενες φορτίσεις θα πέφτει η απόδοσή της, με αποτέλεσμα να βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα, όπως θα επηρεάζεται και η διάρκεια ζωής της, ακριβώς όπως συμβαίνει με τα κινητά τηλέφωνα.
2) έχω κάνει αρκετά ταξίδια. Ποτέ δεν χρειάστηκε να φορτίσω πουθενά πάνω απο οση ώρα μου παίρνει να ρίξω ένα κατούρημα
4) δεν είχα πρόβλημα με χειμώνα.
δεν χρειάζονται ποτέ service
Δεν έχω άποψη για το ΚΙΑ αλλά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ένα είναι αυτοκίνητο και το άλλο τρόπος ζωής, την Alfa εννοώ φυσικά. Απλά πρέπει να αναλογιστεί κανείς τι έχει μεγαλύτερη σημασία στη ζωή του και τι αντέχει η τσέπη του.Φιλτατοι ολα καλα (λεμε τωρα) με τα ηλεκτρικα αλλα για το Kia Sportage (2WD, Hybrid diesel, εκδοση Titanium) εχει κανεις καμια αποψη? Για Kia ειναι πολυ ομορφο πλεον. Το γλυκοκοιταω για leasing (αν και η καρδια λεει alfa romeo tonale).
Υπό νορμάλ χρήση το έχεις πουλήσει πριν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας.Εξαρταται ποσο μεγαλα ταξιδια κανεις οπως μου ειπε ενας ιδιοκτητης ηλεκτρικου δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις
Σε βαρυ χειμωνα οπως στη βορεια ευρωπη θα εχεις προβλημα στην ελλαδα ειναι ελαφρυς χειμωνας
Ναι μεν δεν χρειαζεσαι service αλλα τα πληρωνεις μαζικα οταν σου πουνε στην αντιπροσωπεια για αλλαγη μπαταριας θελεις 20 χιλιαδες συν τα εργατικα.
Σκοπός είναι τα συνδυάσεις (όσο γίνεται) β2 και β3. Το β1 είναι δύσκολο να συνδυαστεί, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.Για να αποφασίσει κάποιος τι όχημα θα πάρει, ή να προτείνει σε άλλον, πρέπει να ξεκαθαριστούν 2 πράγματα.
Α. Budget
B. Αν μιλάμε για β1.επαγγελματικό εργαλείο ή β2.μέσο μετακίνησης/μεταφοράς ή
β3.hobby/τρέλα/αγάπη/prestige....
Μην το ψάχνεις. Η "καλή" Tonale δεν είναι diesel και ξεφεύγει πάνω απο 43000. Στην ουσία είναι ένα αλλαγμένο/μεταμφιεσμένο Jeep και λίγο πιο άμεσο στον οδηγό (το έχει φίλος VELOCE 1.5 160CV MHEV)Φιλτατοι ολα καλα (λεμε τωρα) με τα ηλεκτρικα αλλα για το Kia Sportage (2WD, Hybrid diesel, εκδοση Titanium) εχει κανεις καμια αποψη? Για Kia ειναι πολυ ομορφο πλεον. Το γλυκοκοιταω για leasing (αν και η καρδια λεει alfa romeo tonale).
ερχεται και φευγει αρκετα συχνα.Ισως επιστρεψειΠροχειρότητες δηλαδή.Εν το μεταξύ είχα διαβάσει κριτική σου με τη Βερόνικα την είχα πάρει και εγώ 2 φορές αλλά ρε γαμωτο έφυγε από τα στούντιο πλέον και ήθελα να τη πάρω και άλλες.Ειχε πολύ ωραίο κορμί και γενικά και στη φάτσα δε με χαλαγε.
Και μια δυο φορες την εβδομαδα να βαζει κάποιος το σεναριο πολη - πολυκατοικια ειναι απλά για γελια...1ον. Δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για τις μπαταρίες διότι δεν έχουν φτάσει ακόμη σε επίπεδο να θέλουν αλλαγή. Ναι όσο και αν σου φαίνεται περίεργο. Υπάρχουν αυτοκίνητα με μεγάλα 6ψήφια χλμ και δεν έχουν ανάγκη αλλαγής. Όταν η μπαταρία χάσει ένα 10% σημαίνει ότι από τα 400χλμ θα έχεις 360χλμ. Σιγά τη διαφορά. Όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα είναι από τρακαρίσματα και κακή χρήση. Ακόμη και η ίδια η Tesla δεν έχει σαφή απάντηση γιατί δεν έχει χρειαστεί να αλλάξει κάτι.
2ον. Η Hertz δεν αλλάζει στόλο λόγω κόστους αλλά διαχείρισης. Τα ηλεκτρικά λόγω κατασκευής έχουν ενισχυμένο πάτωμα και "παίρνουν" πιο εύκολα σασί σε μεγάλο τρακάρισμα. Αυτό για να γίνει θέλει καλίμπρα και δεν έχουν όλοι. Εσύ σαν ιδιώτης μπορείς να περιμένεις μερικές μέρες. Η Hertz όχι γιατί χάνει χρήματα. Και πριν γράψεις κάποια χαζομάρα θα σου πω ότι τα ακριβά οχήματα και τα σπορ έχουν μπάρες στους θόλους για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Και εκεί ισχύει το ίδιο. Σε τρακάρισμα θέλει καλίμπρα.
3ον. Να πας πάλι σχολείο να μάθεις φυσική. Οι μπαταρίες σε ένα ηλεκτρικό έχουν μια ΧΨΩ χωρητικότητα. Πχ κάποια Hyundai έχουν 64ρα, τα Tesla M3 80ρα, η MB EQS 110 και το Ford F150 130ρα. Όταν τα κουμπώσεις στον 350ρη δε θες 2 ώρες που γράφεις. Αν δουλεύει σωστά όπως οι Supercharger της Tesla θες το πηλίκο. Δηλαδή το Model 3 θεωρητικά θέλει 15' για πλήρη φόρτιση. Άντε πες 20' για με τις απώλειες. Δηλαδή η ισχύς του φορτιστή διά τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Απλή φυσική Νηπιαγωγείου.
4ον. Οποιοδήποτε σύγχρονο σπίτι μπορεί να υποστηρίξει φόρτιση αυτοκινήτου.
Κατανάλωση ρεύματος: Πόσο καίνε πραγματικά οι ηλεκτρικές συσκευές;
Πόσο ρεύμα καταναλώνουν πραγματικά οι ηλεκτρικές συσκευές που έχουμε στο σπίτι; Πόσα Watt καίνε οι συσκευές στο σπίτι μας; Μάθετε εδώ!volton.gr
Εδώ μια λίστα της Volton. Τα 7ΚW που θέλουν σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς είναι λιγότερο από 2 κλιματιστικά. Μη μου πεις ότι τη μέρα δεν ανάβει ΚΑΝΕΝΑΣ 2 συσκευές ταυτόχρονα. Ειδικά το καλοκαίρι τα κλιματιστικά δε σβήνουν ποτέ. Και τη μέρα στο σπίτι σου έχεις και άλλες ανάγκες. Πχ τηλεόραση, πλυντήριο, κουζίνα και δεν ξέρω τι άλλο. Το βράδυ τι απ' όλα αυτά δουλεύει; Άντε μισή - μία ώρα να βάλεις κανένα ρούχο. Από τις 12 μέχρι τις 6 το πρωί δεν είναι τίποτα αναμένο. Οπότε γιατί να μη φορτίσει;
5ον. Πότε γίναμε Σιβηρία και δεν το ξέρω; Στην Ελλάδα ζούμε. Έχουμε το καλύτερο κλίμα στον πλανήτη. Και εκτός αυτού υπάρχει ο Bjorn που μένει Νορβηγία και κάνει τεστ ότι ηλεκτρικό κυκλοφορεί. Έχει κάποιες διαφωνίες με το σκεπτικό σου. Στα τεστ 1000χλμ που κάνει στον Αρκτικό Κύκλο ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.
6ον. Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι συνεχώς συνδεδεμένα. Οπότε θα μας χακάρουν όλους.
7ον. Αν αυξηθεί η KWh θα έχεις άλλα προβλήματα να ανησυχείς. Θα ακριβύνει όλη η ζωή σου και το αμάξι θα είναι το τελευταίο που θα σε απασχολεί. Ήδη εδώ στην Ελλαδα το ζούμε και χωρίς ηλεκτρικά. Η ακρίβεια δεν έχει πρόσωπο.
Βάζεις βενζίνη κάθε μέρα; Τι είσαι; Ταξιτζής; Πόσοι το κάνουν αυτό; Ελάχιστοι. Οι περισσότεροι από εμάς βάζουν ελάχιστες φορές την εβδομάδα. Μπορεί και μια. Γιατί να αλλάξει με το ηλεκτρικό; Άσε που τα ηλεκτρικά έχουν ανάκτηση με το που σηκώσεις το γκάζι. Αμέσως ο κινητήρας δουλεύει σαν φρένο και φορτίζει της μπαταρίες. Οπότε σε μια μεγάλη πόλη με τα φανάρια και τις συχνές διασταυρώσεις παίζει να κάψεις και λιγότερο από το μισό σε σχέση με την διαδρομή σου.