Πάρα πολύ σωστά έγραψες φίλε μου. Την καλημέρα σε όλη την παρέα!Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.
Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.
Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 253K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
rsotos7
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 2.401
- Κριτικές
- 24
- Like
- 6.986
- Πόντοι
- 3.446
Εχετε παρακολουθήσει αγώνα με ηλεκτρικά; Σκέτο ξενέρωμα είναι. Μόνο τα λάστιχα ακούς που κι αυτά είναι οικολογικά.
ΕΛΕΟΣ πια!!!!!
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Σιγά το δύσκολο παίρνεις νερό που εχει υδρογόνο και οξυγόνο και έχεις καύσιμα.Καλά εντάξει τις δυστοπικες φαντασιώσεις δεν έχει νοημα καν να τις συζηταμε. Ειναι απλα μια αβάσιμη προσωπική σου πεποίθηση.
Οι κινητήρες υδρογόνου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Σε αυτούς που δουλεύουν με κυψέλες καυσίμου που είναι πρακτικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλά η αποθήκη ενέργειας είναι υδρογόνο αντί για μπαταρία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που καίνε υδρογόνο.
Το πρόβλημα είναι ότι υδρογόνο στη φύση δεν υπάρχει ελεύθερο. Για να το φτιάξεις πρέπει να ξοδέψεις ενέργεια. Κοστίζει ενεργειακά παραπάνω να παράγεις υδρογόνο από όσο παίρνεις. Είναι ένα έξτρα βήμα αχρείαστο.
Και μετά έχεις όλα τα προβλήματα αποθήκευσης υδρογόνου. Το υδρογόνο δεν μπαίνει έτσι απλά σε ντεπόζιτο, επειδή είναι πολύ μικρό μόριο διαρρέει από τα τοιχώματα. Όποτε πρέπει να έχεις άλλες μορφές αποθήκευσης που είναι ακριβές και δύσκολες κατασκευαστικα. Αν νομίζεις ότι το να χαλάσει η μπαταρία του τεσλα είναι ακριβό που να δεις αν χαλάσει ένα ντεπόζιτο Στερεάς αποθήκευσης.
Το υδρογόνο είναι άβολο για καθημερινή χρήση λόγο των νόμων της φύσης όχι λόγο ελειψης τεχνολογίας.
Εγώ στο σπίτι στο ψυγείο έχω ένα σωρό υδρογόνο και οξυγόνο. Μπύρες δεν έχω, αλλά αύριο θα πάω σουπερμάρκετ.
tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.462
- Like
- 19.348
- Πόντοι
- 3.656
Τελευταία μου αναφορά. Δεν αναφερόμουν σε 90s μοντέλα, αλλά σε tfsi από 2009 και μετά.την απάντηση στην έδωσαν και άλλοι προηγουμένως.
Ο κατασκευαστής προτείνει 95αρα. Η 100ρα δεν κάνει τίποτε.
Επίσης, άσε να ξέρω καλύτερα ως ιδιοκτήτης του αμαξιού.
Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά η όχι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο απλο γιατί το νερό για να σπάσει σε υδρογόνο και οξυγόνο χρειάζεται περισσότερη ενέργεια απο οση θα παράγει αν κάψεις το υδρογόνο που θα πάρεις.Σιγά το δύσκολο παίρνεις νερό που εχει υδρογόνο και οξυγόνο και έχεις καύσιμα.
Εγώ στο σπίτι στο ψυγείο έχω ένα σωρό υδρογόνο και οξυγόνο. Μπύρες δεν έχω, αλλά αύριο θα πάω σουπερμάρκετ.
xenitemenos
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 7.853
- Κριτικές
- 15
- Like
- 11.865
- Πόντοι
- 3.846
Νομός αγοράς και ζήτησης.Πώς γίνεται ένα παλιό αμάξι όσο παλιώνει αντί να γίνεται πιο φθηνό να ακριβαίνει κι από πάνω;
Αν ένα όχημα έχει ζήτηση λόγω αξιοπιστίας ή άλλων παραγόντων ανεβαίνει.
Πολύ απλό.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Σιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά η όχι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο απλο γιατί το νερό για να σπάσει σε υδρογόνο και οξυγόνο χρειάζεται περισσότερη ενέργεια απο οση θα παράγει αν κάψεις το υδρογόνο που θα πάρεις.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.
xenitemenos
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 7.853
- Κριτικές
- 15
- Like
- 11.865
- Πόντοι
- 3.846
Τα ρετρο και τα ιστορικά αμάξια αμάξια βγαίνουν έξω 1 φορά τον μήνα, οπότε οι ζημιές είναι σπάνιες.Έχεις δίκιο σε αυτό. Αλλά με το φτωχό μου το μυαλό σκέφτομαι και θα παρουσιάζει βλάβες κάθε τρεις και λίγο και ανταλλακτικά δεν θα βρεις ποτέ αν γίνει ποτέ κάτι. Ένας φίλος είχε πάρει ένα ρετρο μερσεντικό, κάποιος του έσπασε το καθρέφτη τελείως και πλήρωσε το μισό αμάξι για τον καθρέφτη μόνο.
Δεν είναι για καθημερινά αμάξια.
Γιατί δεν κρέμας ένα μαγνήτη μπροστά στο αμάξι σου; Θα σε τραβάει μόνιμα, ορίστε ατελείωτη ενέργεια και αεικίνητο μαζίΣιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Βάζεις ένα γουφερ στο πισω μέρος και αντί να πατάς γκάζι δυναμώνεις την ένταση.Γιατί δεν κρέμας ένα μαγνήτη μπροστά στο αμάξι σου; Θα σε τραβάει μόνιμα, ορίστε ατελείωτη ενέργεια και αεικίνητο μαζί
Σιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.
υπάρχουν φράγματα διπλού ταμιευτήρα. το βράδυ που το ρεύμα είναι φτηνό γεμίζουν τον ταμιευτήρα της υψηλότερης στάθμης. still το ρεύμα που καταναλώνεται είναι περισσότερο από αυτό που παράγεται. Απλά συμφέρει γιατί το ρεύμα που καταναλώνεται είναι φτηνότερο από αυτό που παράγεται.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Συμφέρει γιατί δίνει το ρεύμα την στιγμή που το θέλουμε σε ώρες αιχμής. Αποθηκεύουμε σε ώρες που δουλεύουν φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες και το ρεύμα πλεονάζει και πάει χαμένο.υπάρχουν φράγματα διπλού ταμιευτήρα. το βράδυ που το ρεύμα είναι φτηνό γεμίζουν τον ταμιευτήρα της υψηλότερης στάθμης. still το ρεύμα που καταναλώνεται είναι περισσότερο από αυτό που παράγεται. Απλά συμφέρει γιατί το ρεύμα που καταναλώνεται είναι φτηνότερο από αυτό που παράγεται.
συμφωνώ σχετικά με τις ώρες αιχμής... ρεύμα δεν γίνεται να πάει χαμένο και αν δεν με απατά η γνώση μου, τα pv/αιολικά έχουν προτεραιότητα στην είσοδο στο δίκτυο.Συμφέρει γιατί δίνει το ρεύμα την στιγμή που το θέλουμε σε ώρες αιχμής. Αποθηκεύουμε σε ώρες που δουλεύουν φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες και το ρεύμα πλεονάζει και πάει χαμένο.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.749
- Like
- 7.743
- Πόντοι
- 2.306
Απόλυτη προτεραιότητα έχουν τα υδροηλεκτρικά σε περιπτωσεις βροχών για να διατηρούν σταθερες τις στάθμες για να μη σπάσουν τα φράγματα.συμφωνώ σχετικά με τις ώρες αιχμής... ρεύμα δεν γίνεται να πάει χαμένο και αν δεν με απατά η γνώση μου, τα pv/αιολικά έχουν προτεραιότητα στην είσοδο στο δίκτυο.
Οι γενικές απώλειες μεταφοράς ενέργειας είναι 30% .
Enkidu
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Απρ 2019
- Μηνύματα
- 999
- Like
- 892
- Πόντοι
- 86
Ποια είναι τα 15 ασφαλέστερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περίπτωση πρόσκρουσης; | Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Στα τέλη του 2023 ο Οργανισμός EuroNCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των δοκιμών του σε αμιγώς EV. Αυτά είναι τα 15 που αναδείχθηκαν ως τα πιο ασφαλή
www.protagon.gr
tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.462
- Like
- 19.348
- Πόντοι
- 3.656
Παλιά , τα είχαν για σαβούρα. Σήμερα τα θεωρούν συλλεκτικά.Πώς γίνεται ένα παλιό αμάξι όσο παλιώνει αντί να γίνεται πιο φθηνό να ακριβαίνει κι από πάνω;
Έχει ανοίξει και πολύ η ψαλίδα. Το φθηνότερο γκολφ το 2008 είχε 14.5 .
Σήμερα έχει 22.
tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.462
- Like
- 19.348
- Πόντοι
- 3.656
Ποιό ειναι κουβάς ;Δεν πάνε καλά. Για τους κουβάδες τόσα φράγκα.