Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Akis_val

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2024
Μηνύματα
22
Like
21
Πόντοι
0
Φίλε μου ξέρω τα πάντα για καθε κινητήρα την μιση ζωή μου το hobby μου είναι τα αυτοκίνητα. Έχω γκαράζ μόνος μου κάνω διορθώσεις αλλά και μελετάω ψαχνομαι. Από καμπύλες απόδοσης από τούρμπο από θαλάμους καυσης από κράματα για μπιελες, ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονέκτηματα κάθε κινητήρα.
Μόνο κάποιος που ξέρει την λειτουργία μπορεί να έχει αποψη και γνώμη.
Τα ηλεκτρικά είναι διαστημική εξέλιξη έπεσε πολύ χρήμα στην εξέλιξη των μπαταριών και των κινητήρων δεν έχουν σχέση με τα ηλεκτρικά του 1900 με μπαταρίες μολύβδου και μοτέρ με ψυκτρες.
Tα ηλεκτρονικα που διαχειρίζονται την φόρτιση και την εκφόρτιση των μπαταριών έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο. Το 1900 ήθελαν καλώδια με διατομή 20 χιλιοστά πλέον χρειάζονται 2-3 χιλιοστά αυτό σήμαινει το 1/10 του χαλκού που χρειαζόταν τότε.

Και δεν είναι μόνο τα tesla είναι τα Ιd3 και τόσες άλλες μάρκες που ρίχνουν στα αυτιά στα φανάρια σε οτιδήποτε συμβατικό. Που και αυτό για εμένα δεν είναι δείγμα απόλυτης ανωτερότητας.
Για εμένα όμως αυτή η μαλακια βάλε πρώτη και ισορρόπησε δεξί πόδι με αριστερό να μη σβήσει ο κινητήρας στην ανηφόρα σαν να κάνεις μπαλέτο είναι η μεγαλύτερη παπαριά και το μεγαλύτερο μειονέκτημα σαν να έχεις ατμομηχανή να κινηθείς.

Το ότι ο Έλληνας έχει εισόδημα 20 χιλιάρικα και ο Γερμανός 50 είναι το θέμα. Και όχι το θερμικό ηλεκτρικό.
Αυτό κάνει τον Έλληνα να λέει καλό είναι και το ποδήλατο και το παπί και το τρικυλινδρο και το μεταχειρισμένο που έχουν παρατήσει οι Γερμανοί πριν 15 χρόνια και έφτασε Ελλάδα να κινηθεί και ο Γ κατηγορίας Ευρωπαίος.
Καλο είναι να αλλάζει ταχύτητες να απασχολεί το μυαλό του κάθε ένας και να μην είναι πλεονέκτης αλλά η κριτική να γίνεται χωρίς τις παρωπιδες της φτώχειας.
Τα ηλεκτρικά γαμανε σημείο προς σημείο παντού τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Πάρα πολύ σωστά έγραψες φίλε μου. Την καλημέρα σε όλη την παρέα!
 

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
546
Κριτικές
27
Like
1.540
Πόντοι
1.076
Εχετε παρακολουθήσει αγώνα με ηλεκτρικά; Σκέτο ξενέρωμα είναι. Μόνο τα λάστιχα ακούς που κι αυτά είναι οικολογικά.
ΕΛΕΟΣ πια!!!!!
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.401
Κριτικές
24
Like
6.986
Πόντοι
3.446

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Καλά εντάξει τις δυστοπικες φαντασιώσεις δεν έχει νοημα καν να τις συζηταμε. Ειναι απλα μια αβάσιμη προσωπική σου πεποίθηση.

Οι κινητήρες υδρογόνου χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Σε αυτούς που δουλεύουν με κυψέλες καυσίμου που είναι πρακτικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απλά η αποθήκη ενέργειας είναι υδρογόνο αντί για μπαταρία και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που καίνε υδρογόνο.

Το πρόβλημα είναι ότι υδρογόνο στη φύση δεν υπάρχει ελεύθερο. Για να το φτιάξεις πρέπει να ξοδέψεις ενέργεια. Κοστίζει ενεργειακά παραπάνω να παράγεις υδρογόνο από όσο παίρνεις. Είναι ένα έξτρα βήμα αχρείαστο.

Και μετά έχεις όλα τα προβλήματα αποθήκευσης υδρογόνου. Το υδρογόνο δεν μπαίνει έτσι απλά σε ντεπόζιτο, επειδή είναι πολύ μικρό μόριο διαρρέει από τα τοιχώματα. Όποτε πρέπει να έχεις άλλες μορφές αποθήκευσης που είναι ακριβές και δύσκολες κατασκευαστικα. Αν νομίζεις ότι το να χαλάσει η μπαταρία του τεσλα είναι ακριβό που να δεις αν χαλάσει ένα ντεπόζιτο Στερεάς αποθήκευσης.

Το υδρογόνο είναι άβολο για καθημερινή χρήση λόγο των νόμων της φύσης όχι λόγο ελειψης τεχνολογίας.
Σιγά το δύσκολο παίρνεις νερό που εχει υδρογόνο και οξυγόνο και έχεις καύσιμα.
Εγώ στο σπίτι στο ψυγείο έχω ένα σωρό υδρογόνο και οξυγόνο. Μπύρες δεν έχω, αλλά αύριο θα πάω σουπερμάρκετ.
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.462
Like
19.348
Πόντοι
3.656
την απάντηση στην έδωσαν και άλλοι προηγουμένως.
Ο κατασκευαστής προτείνει 95αρα. Η 100ρα δεν κάνει τίποτε.
Επίσης, άσε να ξέρω καλύτερα ως ιδιοκτήτης του αμαξιού.
Τελευταία μου αναφορά. Δεν αναφερόμουν σε 90s μοντέλα, αλλά σε tfsi από 2009 και μετά.
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
183
Like
128
Πόντοι
1
Σιγά το δύσκολο παίρνεις νερό που εχει υδρογόνο και οξυγόνο και έχεις καύσιμα.
Εγώ στο σπίτι στο ψυγείο έχω ένα σωρό υδρογόνο και οξυγόνο. Μπύρες δεν έχω, αλλά αύριο θα πάω σουπερμάρκετ.
Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά η όχι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο απλο γιατί το νερό για να σπάσει σε υδρογόνο και οξυγόνο χρειάζεται περισσότερη ενέργεια απο οση θα παράγει αν κάψεις το υδρογόνο που θα πάρεις.
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.865
Πόντοι
3.846
Πώς γίνεται ένα παλιό αμάξι όσο παλιώνει αντί να γίνεται πιο φθηνό να ακριβαίνει κι από πάνω;
Νομός αγοράς και ζήτησης.
Αν ένα όχημα έχει ζήτηση λόγω αξιοπιστίας ή άλλων παραγόντων ανεβαίνει.
Πολύ απλό.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Δεν ξέρω αν το λες σοβαρά η όχι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν είναι τόσο απλο γιατί το νερό για να σπάσει σε υδρογόνο και οξυγόνο χρειάζεται περισσότερη ενέργεια απο οση θα παράγει αν κάψεις το υδρογόνο που θα πάρεις.
Σιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.865
Πόντοι
3.846
Έχεις δίκιο σε αυτό. Αλλά με το φτωχό μου το μυαλό σκέφτομαι και θα παρουσιάζει βλάβες κάθε τρεις και λίγο και ανταλλακτικά δεν θα βρεις ποτέ αν γίνει ποτέ κάτι. Ένας φίλος είχε πάρει ένα ρετρο μερσεντικό, κάποιος του έσπασε το καθρέφτη τελείως και πλήρωσε το μισό αμάξι για τον καθρέφτη μόνο.
Τα ρετρο και τα ιστορικά αμάξια αμάξια βγαίνουν έξω 1 φορά τον μήνα, οπότε οι ζημιές είναι σπάνιες.
Δεν είναι για καθημερινά αμάξια.
 

Doran_G

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2017
Μηνύματα
156
Κριτικές
9
Like
582
Πόντοι
281
Καλησπερα φιλοι,οποιος θελει παραθετει γνωμη.BMW 316 ΄10 μοντελο.Οποιος ειχε ,εχει η το ξερει καλα το αμαξι ας πει την γνωμη του!
 

merandom

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιουν 2006
Μηνύματα
183
Like
128
Πόντοι
1
Σιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.
Γιατί δεν κρέμας ένα μαγνήτη μπροστά στο αμάξι σου; Θα σε τραβάει μόνιμα, ορίστε ατελείωτη ενέργεια και αεικίνητο μαζί
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
Γιατί δεν κρέμας ένα μαγνήτη μπροστά στο αμάξι σου; Θα σε τραβάει μόνιμα, ορίστε ατελείωτη ενέργεια και αεικίνητο μαζί
Βάζεις ένα γουφερ στο πισω μέρος και αντί να πατάς γκάζι δυναμώνεις την ένταση.
 

pulse987

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2019
Μηνύματα
61
Κριτικές
3
Like
295
Πόντοι
20
Σιγά οι άνθρωποι είναι χαζοί.
Σε ένα υδροηλεκτρικό βάζεις μια αντλία και με το ρεύμα που παράγεις ξαναγεμίζεις το φράγμα.
Ατελείωτο ρεύμα.
Ξέρεις γιατί δεν το κάνουν; Σου λέει άμα ειναι τελείως δωρεάν κανείς δεν θα το θέλει.

υπάρχουν φράγματα διπλού ταμιευτήρα. το βράδυ που το ρεύμα είναι φτηνό γεμίζουν τον ταμιευτήρα της υψηλότερης στάθμης. still το ρεύμα που καταναλώνεται είναι περισσότερο από αυτό που παράγεται. Απλά συμφέρει γιατί το ρεύμα που καταναλώνεται είναι φτηνότερο από αυτό που παράγεται.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
υπάρχουν φράγματα διπλού ταμιευτήρα. το βράδυ που το ρεύμα είναι φτηνό γεμίζουν τον ταμιευτήρα της υψηλότερης στάθμης. still το ρεύμα που καταναλώνεται είναι περισσότερο από αυτό που παράγεται. Απλά συμφέρει γιατί το ρεύμα που καταναλώνεται είναι φτηνότερο από αυτό που παράγεται.
Συμφέρει γιατί δίνει το ρεύμα την στιγμή που το θέλουμε σε ώρες αιχμής. Αποθηκεύουμε σε ώρες που δουλεύουν φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες και το ρεύμα πλεονάζει και πάει χαμένο.
 

pulse987

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2019
Μηνύματα
61
Κριτικές
3
Like
295
Πόντοι
20
Συμφέρει γιατί δίνει το ρεύμα την στιγμή που το θέλουμε σε ώρες αιχμής. Αποθηκεύουμε σε ώρες που δουλεύουν φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες και το ρεύμα πλεονάζει και πάει χαμένο.
συμφωνώ σχετικά με τις ώρες αιχμής... ρεύμα δεν γίνεται να πάει χαμένο και αν δεν με απατά η γνώση μου, τα pv/αιολικά έχουν προτεραιότητα στην είσοδο στο δίκτυο.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.743
Πόντοι
2.306
συμφωνώ σχετικά με τις ώρες αιχμής... ρεύμα δεν γίνεται να πάει χαμένο και αν δεν με απατά η γνώση μου, τα pv/αιολικά έχουν προτεραιότητα στην είσοδο στο δίκτυο.
Απόλυτη προτεραιότητα έχουν τα υδροηλεκτρικά σε περιπτωσεις βροχών για να διατηρούν σταθερες τις στάθμες για να μη σπάσουν τα φράγματα.
Οι γενικές απώλειες μεταφοράς ενέργειας είναι 30% .
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
999
Like
892
Πόντοι
86

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.462
Like
19.348
Πόντοι
3.656
Πώς γίνεται ένα παλιό αμάξι όσο παλιώνει αντί να γίνεται πιο φθηνό να ακριβαίνει κι από πάνω;
Παλιά , τα είχαν για σαβούρα. Σήμερα τα θεωρούν συλλεκτικά.
Έχει ανοίξει και πολύ η ψαλίδα. Το φθηνότερο γκολφ το 2008 είχε 14.5 .
Σήμερα έχει 22.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom