Άρθρο 3
Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.
το αν θα υπάρχουν ή όχι εικόνες και σύμβολα στα σχολεία που παραπέμπουν στην επικρατούσα θρησκεία του κράτους το αποφασίζει το ίδιο το κράτος (Υπουργείο Παιδείας) και όχι όποιος γουστάρει.
αν μεθαύριο όπως λες κάποιος μουσουλμάνος (καθηγητής, μαθητής κτλ) αποφασίσει να αναρτήσει στο σχολείο του εικόνα του μωάμεθ, φυσικά και θα πάρει τ'αρχίδια του, γιατί δεν έχει τέτοια δικαιοδοσία (στο σπίτι του που είναι ιδιωτικός χώρος μπορεί να κρεμάσει και εικόνα του μωάμεθ παρέα με τον Βούδα, στο σχολείο που είναι δημόσιος χώρος δεν έχει κανένα τέτοιο δικαίωμα)
τέλος, ασφαλώς και σε κάθε περίπτωση που κάποιος πολίτης θεωρεί ότι θίγεται συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά του θα πρέπει να επιλαμβάνονται τα δικαστήρια (αυτός είναι ο ρόλος τους)
Μεγάλε, δεν καταλαβαίνεις.
1) ΔΙΑΦΩΝΩ (σαν άτομο και πολίτης) με το άρθρο 3. Το άρθρο ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Λέει ότι "είναι επικρατούσα". Τι πα να πει αυτό? "Επικρατεί" επί ποίου πράγματος? Επί της δικιάς μου θρησκευτικής συνείδησης και πίστης? Ψέμματα. Δεν επικρατεί, γιατί εγώ δεν πιστεύω σε τίποτα από αυτά. Επικρατεί επί "των άλλων θρησκειών"? Μάλιστα. Αυτό όμως είναι στατιστικό δεδομένο, δεν είναι κανόνας. Δηλαδή στο σύνταγμα πρέπει να γράφουμε τα στατιστικά της χώρας? Τότε να γράφει το σύνταγμα ότι 50,5% είναι γυναίκες και 49,5% είναι άνδρες στη χώρα, ή ότι η χώρα έχει 132.000 km2 έκταση. Στατιστικά είναι κι αυτά.
2) Άρα το άρθρο που επικαλείσαι μπορεί να το γράφει στο σύνταγμα, αλλά εμένα δε μου λέει τίποτα, εδώ κάνουμε μια ελεύθερη συζήτηση και στο αναφέρω. Και προσωπικά, ΔΕΝ μου "επικρατεί" καμια θρησκεία.
3) Το δικαστήριο που θα ασχοληθεί με το ότι ο γάτος του Α πολίτη έχεσε στην αυλή του Β πολίτη (σύμφωνα με τα λεγόμενά σου) καλώς θα ασχοληθεί, γιατί αφού ο Β πολίτης θεώρησε ότι θίγεται επειδή ο γάτος έχεσε, να προσφύγει, και το δικαστήριο πρέπει να ασχοληθεί.
4) Σύμφωνα με το δικό μου λεγόμενο, δικαστήριο που ασχολείται με τα σκατά του γάτου γελοιοποιείται, και ΔΕΝ πρέπει να ασχολείται.
5) Αν κάποιος μουσουλμάνος καθηγητής σε σχολείο που υπάρχουν ΜΟΝΟ μουσουλμάνοι μαθητές αναρτήσει εικόνα του μωάμεθ και ΚΑΝΕΙΣ δε διαμαρτυρηθεί γι' αυτό, καλώς την κρέμασε. Δε βλέπω γιατί θα πρέπει να του το απαγορέψουμε.
6) Το ίδιο ισχύει και με την εικόνα του Ιησού.
7) Το ίδιο και με την εικόνα του πράσινου τριφυλλιού. Άν δεν υπάρχει βάζελος στην τάξη, ΓΙΑΤΙ να υποχρεώσεις τον παναθηναϊκο μαθητή να τη βγάλει?
Οι διάφοροι κανόνες πρέπει να είναι ΓΕΝΙΚΟΙ όταν πράγματι μπορούν να έχουν γενική εφαρμογή. Στην περίπτωση του σταυρού στα σχολεία, ναι, να υπάρχει αν κανείς δε θίγεται απ' αυτό. Αν όμως κάποιος θίγεται, κακώς υπάρχει.
Αυτή είναι η ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, ΔΕΝ είναι σύμφωνη με την απόφαση του διακαστηρίου, αλλά στ' αρχίδια μου. Έτσι πιστεύω ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ τα πράματα, δε λέω ότι ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.