Επισκέπτης
αν κοιτάς μια μπάλα που έχεις στα χέρια σου δεν μπορείς να πεις ποιό σημείο είναι στην δεξιά πλευρά της και ποιό στην αριστερή
βατραχωμετρια
αν κοιτάς μια μπάλα που έχεις στα χέρια σου δεν μπορείς να πεις ποιό σημείο είναι στην δεξιά πλευρά της και ποιό στην αριστερή
βατραχωμετρια
γιατί ρε φίλε αν ορίσεις δύο σημεία στην μπάλα που κρατάς δεν μπορείς να τα ενώσεις με μια γραμμή από την μπροστά πλευρά αλλά και από την πίσω και τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορείς να τα ενώσεις από πάρα πολλές πλευρές και πάντα όπως θα τα κοιτάς το ένα σημείο θα βρίσκεται δεξιά και το άλλο αριστερά της μπάλας
ρε φιλε εσυ μιλας για πλευρες σε σφαιρικο σχημα
καμπυλες καλυτεραρε φιλε εσυ μιλας για πλευρες σε σφαιρικο σχημα
Ρε θα τρελλαθούμε τελείως;
Εδώ μιλάμε για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ βάτραχο.
Και εξηγούμαι: Οι βάτραχοι έχουν από ένα μάτι στις δύο πλευρές του κεφαλιού τα οποία δεν συγκλίνουν. Το καθένα από αυτά έχει μεν οπτικό πεδία 180 μοιρών αλλά δεν υπάρχει η εικόνα του τρισδιάστατου κόσμου.
Οι βάτραχοι δηλαδή έχουν μία ανεξάρτητα εικόνα από το ένα μάτι και από το άλλο οι οποίες δεν συνδυάζονται στον εγκέφαλο του.
Ο δικός μας βάτραχος την βαφτίζει την μία εικόνα δεξιά και την άλλη αριστερή....
Για περισσότερα εδώ:
A frog hunts on land by vision. He escapes enemies mainly by
seeing them. His eyes do not move, as do ours, to follow prey, attend
suspicious events, or search for things of interest. If his body changes
its position with respect to gravity or the whole visual world is
rotated about him, then he shows compensatory eye movements.
These movements enter his hunting and evading habits only, e.g., as
he sits on a rocking lily pad. Thus his eyes are actively stabilized. He
has no fovea, or region of greatest acuity in vision, upon which he
must center a part of the image. He has only a single visual system,
retina to colliculus, not a double one such as ours where the retina
sends fibers not only to colliculus but to the lateral geniculate body
which relays to cerebral cortex. Thus, we chose to work on the frog
because of the uniformity of his retina, the normal lack of eye and
head movements except for those which stabilize the retinal image, and the relative simplicity of the connection of his eye
to his brain.
The frog does not seem to see or, at any rate, is not concerned with
the detail of stationary parts of the world around him. He will starve
to death surrounded by food if it is not moving. His choice of food is
determined only by size and movement. He will leap to capture any
object the size of an insect or worm, providing it moves like one. He
can be fooled easily not only by a bit of dangled meat but by any
moving small object. His sex life is conducted by sound and touch.
His choice of paths in escaping enemies does not seem to be
governed by anything more devious than leaping to where it is
darker. Since he is equally at home in water and on land, why should
it matter where he lights after jumping or what particular direction he
takes? He does remember a moving thing providing it stays within
his field of vision and he is not distracted.
ΤΕΛΟΣ.
Πρόκειται για πραγματικό βάτραχο.
ουσιαστικά αυτό που έκανα είναι να μιλήσω για γεωμετρία δίχως να ξέρω γεωμετρία όπως εδώ γράφουμε για θεολογία δίχως να ξέρουμε θεολογία ;)
Η ευκλειδειος γεωμετρια ισχυει μονο σε χωρο με 3 διαστασεις. Αυτες που βλεπουμε δηλαδη. Αν υπαρχουν 4+ διαστασεις, περνανε περισσοτερες απο μια ευθειες σε δυο σημεια (ενδεχομενως και καμμια ).
Δεν υπαρχει αποδειξη υπαρξης περισσοτερων διαστασεων απο αυτες που αντιλαμβανονται τα ανθρωπινα αισθητηρια οργανα, ειναι ακομα προς ερευνα. Το μονο σιγουρο ειναι οτι η γεωμετρια του ευκλειδη δεν εχει εφαρμογη σε αστρονομικη κλιμακα.
ιωαννη, απο φιλοσοφια τι εχεις διαβασει και σε εχει επηρεασει πιο πολυ πιστευεις?Όπως είδατε και πάλι ακολουθήθηκε το εξής μοτίβο: Από τη μια απλές σκέψεις. Γιατί να είμαστε υποχρεωμένοι να μας δίνουν ευχές όσοι πιστεύουμε κι εμείς να ακούμε τις ομολογίες πίστης του καλοκάγαθα; Στη συνέχεια ζήτησα αποδείξεις για την ύπαρξη του Παράδεισου, του διάβολου και γιατί είναι αληθινοί κι όχι μύθοι. Έθεσα ελάχιστες από τις αντιεπιστημονικές ανακρίβειες της Γέννεσης. Ανέφερα μερικά από τα θαυμαστά επιτεύγματα της Επιστήμης. Διευκρινίστηκε ποιές ήταν οι Θαμάρ και η Σάρα, τις οποίες επικαλούνται οι Χριστιανοί στο μυστήριο του γάμου. Από την άλλη μια αιώνια απλή στρατηγική: ποτέ καμία απάντηση επί της ουσίας. Καμία αναφορά στη Γέννεση. Ελαφριά κώφωση για τις υπέροχες κυρίες Θαμάρ και η Σάρα. Εξίσωση των άθεων με Σατανιστές και Θεοσοφιστές, χωρίς και πάλι κάποια απόδειξη. Αντί όλων αυτών το στρίψιμο της κουβέντας στο αν ισχύει η γεωμετρία του Ευκλείδη. Κατά τα άλλα, ο Χριστός είναι η αλήθεια και οι πιστοί του την ψάχνουν. Η άμυνά τους είναι απλή, αντιπερισπασμός.
Κλασικές πρακτικές ενός αντίθρησκου (καμιά σχέση με τους καθ'όλα σεβαστούς φίλους μας τους άθεους)Όπως είδατε και πάλι ακολουθήθηκε το εξής μοτίβο: Από τη μια απλές σκέψεις. Γιατί να είμαστε υποχρεωμένοι να μας δίνουν ευχές όσοι πιστεύουμε κι εμείς να ακούμε τις ομολογίες πίστης του καλοκάγαθα; Στη συνέχεια ζήτησα αποδείξεις για την ύπαρξη του Παράδεισου, του διάβολου και γιατί είναι αληθινοί κι όχι μύθοι. Έθεσα ελάχιστες από τις αντιεπιστημονικές ανακρίβειες της Γέννεσης. Ανέφερα μερικά από τα θαυμαστά επιτεύγματα της Επιστήμης. Διευκρινίστηκε ποιές ήταν οι Θαμάρ και η Σάρα, τις οποίες επικαλούνται οι Χριστιανοί στο μυστήριο του γάμου. Από την άλλη μια αιώνια απλή στρατηγική: ποτέ καμία απάντηση επί της ουσίας. Καμία αναφορά στη Γέννεση. Ελαφριά κώφωση για τις υπέροχες κυρίες Θαμάρ και η Σάρα. Εξίσωση των άθεων με Σατανιστές και Θεοσοφιστές, χωρίς και πάλι κάποια απόδειξη. Αντί όλων αυτών το στρίψιμο της κουβέντας στο αν ισχύει η γεωμετρία του Ευκλείδη. Κατά τα άλλα, ο Χριστός είναι η αλήθεια και οι πιστοί του την ψάχνουν. Η άμυνά τους είναι απλή, αντιπερισπασμός.
για ευθεια ειχες πει πριν.γιατί ρε φίλε αν ορίσεις δύο σημεία στην μπάλα που κρατάς δεν μπορείς να τα ενώσεις με μια γραμμή από την μπροστά πλευρά αλλά και από την πίσω και τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορείς να τα ενώσεις από πάρα πολλές πλευρές και πάντα όπως θα τα κοιτάς το ένα σημείο θα βρίσκεται δεξιά και το άλλο αριστερά της μπάλας
για ευθεια ειχες πει πριν.
μπορεις να ξεχωρισεις στο μυαλο σου τουλαχιστον τις εννοιες γραμμη απο ευθεια γραμμη?
πανω σε μια μπαλα υπαρχουν μονο καμπυλες γραμμες ΚΑΜμΙΑ ΕΥΘΕΙΑ.
τα αξιωματα δεν τα βγαζει αυθαιρετα ο καθενας μονος του ειναι παρατηρησεις που ισχυουν και για αυτο γινονται αποδεκτες απο ολους οπως το 1+1=2ναι για ευθεία είπα αλλά έβγαλα και δεύτερο αξίωμα ότι δεν υπάρχουν πραγματικές ευθείες στον κόσμο μας ;)
Πολύ σωστά.Κι εγώ άθεος είμαι ρε τύπε αλλά είσαι υπερβολικός. Ευχή είναι, με καλή πρόθεση το λένε, τις περισσότερες φορές (στα άτομα τις 3ης ηλικίας) δεν το σκέφτονται καν, βγαίνει από μόνο του. Δηλαδή όταν εσύ εύχεσαι σε νιόπαντρους "βίον ανθόσπαρτον" ή σε εορτάζοντα "Να είναι πάντα καλά", δεν ξέρεις ότι λες κάτι που είναι αδύνατο; Ευχή είναι, δεν βρίζουν, ούτε σου λένε να πιστέψεις για να ισχύσει.
οχι πως δεν θεωρεισαι τρελος αν πιστευεις σε αντιφασεις και θαυματα σαν της βιβλου απλως εκει εχεις εκατομμυρια αλλους τρελους να σου συμπαρασταθουν και ετσι κερδιζετε την νομιμη παραμονη σας εξω απο το τρελαδικοτα αξιωματα δεν τα βγαζει αυθαιρετα ο καθενας μονος του ειναι παρατηρησεις που ισχυουν και για αυτο γινονται αποδεκτες απο ολους οπως το 1+1=2
αν εσυ λες 1+1=3
ή "ευθεια μπορει να ειναι καμπυλη" δεν βγαζεις αξιωμα απλα θεωρεισαι τρελος
τα αξιωματα δεν τα βγαζει αυθαιρετα ο καθενας μονος του ειναι παρατηρησεις που ισχυουν και για αυτο γινονται αποδεκτες απο ολλους οπως το 1+1=2
αν εσυ λες 1+1=3
ή ευθεια μπορει να ειναι καμπυλη δεν βγαζεις αξιωμα απλα θεωρεισαι τρελος
οχι πως δεν θεωρεισαι τρελος αν πιστευεις σε αντιφασεις και θαυματα σαν της βιβλου απλως εκει εχεις εκατομμυρια αλλους τρελους να σου συμπαρασταθουν και ετσι κερδιζετε την νομιμη παραμονη σας εξω απο το τρελαδικο
πως ακριβως παρομοιασες εμενα και τους ιεροεξεταστες μονο εσυ μπορειςκάπως έτσι κορόιδευαν και τον γαλιλαίο κάποτε βλέπεις πόσο στενόμυαλος είσαι ίδιος με τους ιεροεξεταστές ;)