Και ο πωλητής κάνει,αν κερδίσεις έναν πλειστηριασμό και για κάποιο λόγο δεν πληρώσεις σε μια προθεσμία και κάνεις το κορόιδο (άλλαξες γνώμη,βρήκες κάτι άλλο κλπ) σου βάζει αρνητική (γιατί αυτός πρέπει να καταβάλει στο ebay το ποσοστό του)
Λαθος κανεις
Αυτο ισχυε μεχρι το 2009 νομιζω(δεν θυμαμαι ακριβως χρονολογια)
Αν εχεις κερδισει μια δημοπροσια η εχεις αγορασει καποιοα τνικειμενο και δεν πληρωσεις μεσα στο χρονικο διαστημα που εχει οριστει απο τον πωλητη, ο πωλητης θα ανοιξει unpaid item case.
Το ebay θα σου στειλει mail και θα σου πει να πληρωσεις εντος ταδε ημερων.
Αν δεν πληρωσεις μετα απο 4 μερες ο πωλητης μπορει να κλεισει την υποθεση, αυτος θα παρει πισω τα fees απο την πωληση που εκανε και εσυ θα χρεωθεις unpaid item case
Και παλι σε αυτην την περιπτωση ο πωλητης δεν μπορει να σου κανει αρνητικη αξιολογηση.
Αν το κανεις 1-2 φορες(αγορασεις και δεν πληρωσεις) δεν εγινε τιποτα
θα δεχτεις απλα προειδοποιηση οτι εχεις unpaid item strike, αν συνεχισεις το ebay θα σε μπλοκαρει και πολυ απλα δεν θα μπορεις να αγορασεις τιποτα για 6 μηνες
Απο την σελιδα του ebay.
Sellers can leave only positive ratings for buyers. That means buyers should feel free to leave honest Feedback without fear of retaliation. We also have safeguards in place to protect sellers against unfair negative or neutral Feedback.