Νέα

Αγορά αυτοκινήτου-αξιόπιστοι έμποροι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα manaconda13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 312
  • Εμφανίσεις 18K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

αγορα μεταχειρισμενου απο μαντρα


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    7
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
10.000
Κριτικές
30
Like
20.546
Πόντοι
8.846
Εμένα μου αρέσει περισσότερο η Giulietta που το γράφει με μικρά γράμματα , η άλλη με τα κεφαλαία (μάλλον facelift η νέο μοντέλο ; ) δεν χτυπάει καλά στο μάτι :P

Βασικά η τζούλια είναι άλλο μοντέλο απο αυτά που λέω πιο πάνω ; :confused: Μου φαίνεται υπάρχει και τζούλια και τζουλιέτα ...
Για τζουλιες και τζουλιέτες (και μπέμπες πισωκούνες) ΜΟΝΟ ένας ξέρει...
 

Tommylee

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2016
Μηνύματα
125
Κριτικές
1
Like
189
Πόντοι
1
Πολύ καλή αγορά. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν έχει χτυπήσει ένα φτερό ή μια πόρτα, αρκεί να είναι σωστά επισκευασμένο. Αυτό που με νοιάζει είναι να μην πάρω αυτοκίνητο με 90000 χλμ κ έχει 200000
Τυχαινει στην peugeot citroen και nissàn να εχω γνωστους που με καθοδηγουν.Και εμενα δυο βαψιματα δεν με ενδιαφερουν σιγουρα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Για τζουλιες και τζουλιέτες (και μπέμπες πισωκούνες) ΜΟΝΟ ένας ξέρει...
Η τζουλια ειναι 4πορτο σενταν η τζουλιετα 5πορτο χατσμπακ
 

Tommylee

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2016
Μηνύματα
125
Κριτικές
1
Like
189
Πόντοι
1

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
11.795
Κριτικές
2
Like
73.050
Πόντοι
12.056
Πολύ καλή αγορά. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει αν έχει χτυπήσει ένα φτερό ή μια πόρτα, αρκεί να είναι σωστά επισκευασμένο. Αυτό που με νοιάζει είναι να μην πάρω αυτοκίνητο με 90000 χλμ κ έχει 200000
Από την Γερμανία πάντως δεν βρίσκεις αυτοκίνητο με λιγότερα από 20.000 χλμ τον χρόνο... συνήθως τα τρακαρισμένα στην Γερμανία δεν τα επισκευάζουν αν κάποιος στο λέει ότι είναι μεν τρακαρισμένο αλλά το έφτιαξε το έχει κάνει στην Πολωνία που είναι τζάμπα με αμφίβολα όμως ανταλλακτικά...η πιο ασφαλής χώρα να φέρεις είναι το Βέλγιο και η Ολλανδία
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.267
Κριτικές
7
Like
38.093
Πόντοι
10.411
Για τζουλιες και τζουλιέτες (και μπέμπες πισωκούνες) ΜΟΝΟ ένας ξέρει...
HbAPfvR.gif
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.267
Κριτικές
7
Like
38.093
Πόντοι
10.411

woopsie

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2020
Μηνύματα
573
Κριτικές
12
Like
2.449
Πόντοι
1.196
Diesel μεταχειρισμένο αξίζει? Αυτό που λένε ότι αν δεν κάνεις 25κ χιλιόμετρα τον χρόνο δεν συμφέρει οικονομικά το ντίζελ ισχύει?
Βλέπω πολλά ντίζελ 60-120κ χιλιόμετρα 5+ χρόνων αλλά τα αποφεύγω γιατί φοβάμαι ότι θα μου σκάσουν όλες οι βλάβες, αλλαγή μπεκ μεκ πως σκατά τα λένε..
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.923
Κριτικές
39
Like
5.041
Πόντοι
2.696
Diesel μεταχειρισμένο αξίζει? Αυτό που λένε ότι αν δεν κάνεις 25κ χιλιόμετρα τον χρόνο δεν συμφέρει οικονομικά το ντίζελ ισχύει?
Βλέπω πολλά ντίζελ 60-120κ χιλιόμετρα 5+ χρόνων αλλά τα αποφεύγω γιατί φοβάμαι ότι θα μου σκάσουν όλες οι βλάβες, αλλαγή μπεκ μεκ πως σκατά τα λένε..
Βλακείες λένε.Το φίλτρο DPF χρειάζεται απλώς να κάνεις χιλιόμετρα σε Εθνική Οδό,αυτό είναι που χρειάζεται αλλαγή κάποια στιγμή και είναι ακριβό.Με 60χιλιάδες χιλιόμετρα μια χαρά είναι,θα το έχεις πολλά χρόνια.Βρες και βενζινάδικο με "καθαρό" πετρέλαιο και δε θα έχεις πρόβλημα.Μόνο κοίτα τι Euro είναι διότι πουλάνε κάποιοι παλιά Euro σε τιμές καινούριου!
 
OP
OP
manaconda13

manaconda13

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Νοε 2010
Μηνύματα
1.679
Κριτικές
24
Like
2.397
Πόντοι
2.420
Diesel μεταχειρισμένο αξίζει? Αυτό που λένε ότι αν δεν κάνεις 25κ χιλιόμετρα τον χρόνο δεν συμφέρει οικονομικά το ντίζελ ισχύει?
Βλέπω πολλά ντίζελ 60-120κ χιλιόμετρα 5+ χρόνων αλλά τα αποφεύγω γιατί φοβάμαι ότι θα μου σκάσουν όλες οι βλάβες, αλλαγή μπεκ μεκ πως σκατά τα λένε..
Στα diesel τα προβλήματα ξεκινάνε μετά τις 350000 χλμ. Στο λέει κάποιος που έχει 22 χρόνια επαγγελματικό diesel. Για μένα είναι μονόδρομος.
 

Mpratan

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.825
Κριτικές
21
Like
10.912
Πόντοι
3.346
Βλακείες λένε.Το φίλτρο DPF χρειάζεται απλώς να κάνεις χιλιόμετρα σε Εθνική Οδό,αυτό είναι που χρειάζεται αλλαγή κάποια στιγμή και είναι ακριβό.Με 60χιλιάδες χιλιόμετρα μια χαρά είναι,θα το έχεις πολλά χρόνια.Βρες και βενζινάδικο με "καθαρό" πετρέλαιο και δε θα έχεις πρόβλημα.Μόνο κοίτα τι Euro είναι διότι πουλάνε κάποιοι παλιά Euro σε τιμές καινούριου!
Βασικά χρειάζεται που και που να το ξεμπουκώνεις για να καίγονται τα μικροσωματίδια του πετρελαίου. Με τον όρο "ξεμπούκωμα" εννοείται να πηγαίνεις με 100χλμ για κάποια απόσταση και να έχεις 4η, να διατηρείς δηλαδή το στροφόμετρο λίγο "υψηλό" πχ 3 - 3,5 χλμ/ώρα
 

al pacino

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2008
Μηνύματα
5.248
Κριτικές
293
Like
9.838
Πόντοι
13.755
Στα εισαγωγής πρέπει να υπάρχει ΚΤΕΟ σε ισχύ από τη Γερμανία αλλιώς δεν μπορεί να εκτελωνιστει εδώ το αυτοκίνητο...
Άρα αν το αμάξι πέρασε πχ πριν 6 μήνες ΚΤΕΟ στη Γερμανία και είχε ας πούμε 100000κμ είναι πολύ λογικό να έχει σήμερα 115000κμ άρα δεν μπορούν να κρυφτούν τα χιλιόμετρα.

Επίσης στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση να γυρίσουν τα χιλιόμετρα διότι δεν φαίνονται μόνο στο κοντέρ που είναι το προφανές ας πούμε...

Στην αντιπροσωπεία εδώ ελέγχουμε την ακολουθία των χιλιομέτρων κυρίως αν και εφόσον τα σέρβις στη Γερμανία έχουν γίνει σε επίσημο συνεργείο -αντιπροσωπεια.
Δεν είναι απόλυτο ότι όλοι πάνε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Την κλινική κατάσταση και τυχόν χτυπήματα-βαψιματα τα ελέγχουμε σε ένα συνεργείο που εμπιστευόμαστε και όχι στον έμπορο που πολύ πιθανόν να έχει το ίδιο αυτοκίνητο προς πώληση... διότι η αντιπροσωπεία εδώ ναι μεν βλέπει ιστορικό και χιλιόμετρα αλλά θέλει να σου πουλήσει και το δικό της αμάξι..

Δε τίθεται θέμα σύγκρισης ενός ελληνικού και ενός γερμανικού μεταχειρισμένου...
Ως προς το diesel που ρωτάει κάποιος ναι θεωρητικά το παίρνεις αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αλλά και πάλι το κόστος συντήρησης του είναι αρκετά φθηνότερο οπότε συμφέρει... τιμή καυσίμου, κατανάλωση, απόδοση, τέλη κυκλοφορίας, σέρβις
 

woopsie

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Σεπ 2020
Μηνύματα
573
Κριτικές
12
Like
2.449
Πόντοι
1.196
Βλακείες λένε.Το φίλτρο DPF χρειάζεται απλώς να κάνεις χιλιόμετρα σε Εθνική Οδό,αυτό είναι που χρειάζεται αλλαγή κάποια στιγμή και είναι ακριβό.Με 60χιλιάδες χιλιόμετρα μια χαρά είναι,θα το έχεις πολλά χρόνια.Βρες και βενζινάδικο με "καθαρό" πετρέλαιο και δε θα έχεις πρόβλημα.Μόνο κοίτα τι Euro είναι διότι πουλάνε κάποιοι παλιά Euro σε τιμές καινούριου!
Στα diesel τα προβλήματα ξεκινάνε μετά τις 350000 χλμ. Στο λέει κάποιος που έχει 22 χρόνια επαγγελματικό diesel. Για μένα είναι μονόδρομος.
Στα εισαγωγής πρέπει να υπάρχει ΚΤΕΟ σε ισχύ από τη Γερμανία αλλιώς δεν μπορεί να εκτελωνιστει εδώ το αυτοκίνητο...
Άρα αν το αμάξι πέρασε πχ πριν 6 μήνες ΚΤΕΟ στη Γερμανία και είχε ας πούμε 100000κμ είναι πολύ λογικό να έχει σήμερα 115000κμ άρα δεν μπορούν να κρυφτούν τα χιλιόμετρα.

Επίσης στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν είναι τόσο απλή υπόθεση να γυρίσουν τα χιλιόμετρα διότι δεν φαίνονται μόνο στο κοντέρ που είναι το προφανές ας πούμε...

Στην αντιπροσωπεία εδώ ελέγχουμε την ακολουθία των χιλιομέτρων κυρίως αν και εφόσον τα σέρβις στη Γερμανία έχουν γίνει σε επίσημο συνεργείο -αντιπροσωπεια.
Δεν είναι απόλυτο ότι όλοι πάνε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Την κλινική κατάσταση και τυχόν χτυπήματα-βαψιματα τα ελέγχουμε σε ένα συνεργείο που εμπιστευόμαστε και όχι στον έμπορο που πολύ πιθανόν να έχει το ίδιο αυτοκίνητο προς πώληση... διότι η αντιπροσωπεία εδώ ναι μεν βλέπει ιστορικό και χιλιόμετρα αλλά θέλει να σου πουλήσει και το δικό της αμάξι..

Δε τίθεται θέμα σύγκρισης ενός ελληνικού και ενός γερμανικού μεταχειρισμένου...
Ως προς το diesel που ρωτάει κάποιος ναι θεωρητικά το παίρνεις αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αλλά και πάλι το κόστος συντήρησης του είναι αρκετά φθηνότερο οπότε συμφέρει... τιμή καυσίμου, κατανάλωση, απόδοση, τέλη κυκλοφορίας, σέρβις
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες :hi:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
1.451
Like
1.469
Πόντοι
216
Οι αντιπροσωπείες που πουλάνε τα μεταχειρισμένα που προέρχονται απο ανταλλαγή, γυρίζουν χιλιόμετρα;
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.923
Κριτικές
39
Like
5.041
Πόντοι
2.696
Η εύρεση αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας,είναι πλέον πολύ δύσκολη υπόθεση.Κοίταζε ο αδερφός μου για μια μοτοσυκλέτα,ήθελε ένα Vstrom,βλέπει ένα του 2018 με κάπου 70.000χλμ και τιμή στις 8200€!Μου το λέει και πάμε να τη δούμε.Ήθελε με το "καλημέρα" λάστιχα,κάπου 500€.Ήθελε αλυσίδα και γρανάζια,άλλα 300€+ πήγαινε δηλαδή με το καλημέρα 9000€.Καινούρια έχει περίπου 10.000!!!!Του λέω άσε τις μαλακίες,πάρε 2000€ από εμένα να βάλεις και κανά αξεσουάρ που θέλεις και πάρε καινούρια.Και αυτό έκανε...
Ένας φίλος που ήθελε να αλλάξει το παλιό αμάξι που είχε με 300.000χλμ επειδή ότι έβρισκε της τελευταίας 5ετίας ήταν πάνω από 15000€,ήθελε μικρό αλλά όχι πολύ μικρό.Κατέληξε σε καινούριο Peugeot 208 μια έκδοση Like,με 75 μόνο άλογα,αλλά καινούριο.Και ας έχει στα πίσω παράθυρα μανιβέλες και όχι ηλεκτρικά.Ας μην έχει οθόνη κλπ.Πήρε ένα τελείως καινούριο αμάξι..
Οι ιδιοκτήτες βασίζονται στο γεγονός ότι καθυστερούν οι παραδόσεις,ένας μου έλεγε ότι έχει παραγγείλει το corola cross με 11 μήνες παράδοση,και κοπανάνε τις τιμές.Όποιος έχει αμάξι και δε χρειάζεται επειγόντος ένα,ας πάρει το πιο φθηνό καινούριο.Αρκετά με τους επιτήδειους,είτε είναι μαντράδες είτε ιδιώτες,που νομίζουν ότι έχουν την κότα με τα χρυσά αυγά...Μερικοί νομίζουν ότι επειδη αγόρασαν ένα αμάξι π.χ 20.000€ πριν 6 χρόνια,θα χάσουν σε μια 6ετια μόνο 2000€...Όχι,δεν πάει έτσι,όσο καλό και αν είναι το αμάξι δεν μπορεί ένα 6ετιας να κάνει 18000€ όταν το αντίστοιχο καινούριο,σε επίπεδο εξοπλισμού,μάρκα κλπ,κάνει 25000€.
Δε συζητάμε για αμάξια προ κρίσης...Όχι ότι τελείωσε η κρίση στην πραγματικότητα,αλλά αμάξια του 2009-2010 δηλαδή 13 ετών οχήματα τα βλέπω σε τιμές 8-9000€,όταν οι περισσότεροι μόλις τελείωσε η εγγύηση πήγαιναν στον μαστροΜήτσο και έβαζαν το πιο φθηνό λάδι και το πιο φθηνιάρικο τακάκι.Φρενάς μου έλεγε ότι πήγαιναν και του ζητούσαν μεταχειρισμένα τακάκια σε αμάξια 3-4 ετών για να βγάλουν 1-2 μήνες...Από εκεί και πέρα καταλαβαίνει κάποιος τι θα πάρει...
Τα δε εισαγόμενα αν δείτε τι φέρνουν οι έμποροι θα φρικάρετε,πάνε σε συνεργεία,τα επισκευάζουν με ότι πιο φθηνό βρουν,μεταχειρισμένα ανταλλακτικά συνήθως ή καινούρια φθηνά after market,τους ρίχνουν ένα γυάλισμα και τα πουλάνε για ευκαιρίες...
Όχι ότι δεν υπάρχουν καλά αμάξια,αλλά ή θα είναι πολύ ακριβά ή δε θα πωλούνται ακόμα.Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι για να περνάμε την ώρα μας....
 

pilofori

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Ιουλ 2006
Μηνύματα
9.373
Κριτικές
19
Like
9.742
Πόντοι
9.095
Στα diesel τα προβλήματα ξεκινάνε μετά τις 350000 χλμ. Στο λέει κάποιος που έχει 22 χρόνια επαγγελματικό diesel. Για μένα είναι μονόδρομος.
γιατι δε μας λες τι αμαξι σε ενδιαφερει? θα γλυτωσεις πολλες αχρηστες συμβουλες. αν θες seat πχ εχω αδερφο το καλυτερο μηχανικο της χωρας κ εναν απο τους καλυτερους στην ευρωπη (αποδεδειγμενα υστερα απο διαγωνισμο της seat)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom