flyman29
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 1.211
- Like
- 3.473
- Πόντοι
- 456
Αν το αυτοκίνητο έχει πρώτη κυκλοφορία Ελλάδα στο ΚΤΕΟ θα φαίνονται όλα τα χιλιόμετρα από όλα τα ΚΤΕΟ που έχει περάσει.
Κάπου διάβασα πως με τα εισαγωγής κάνουν άλλη πουστιά.
Έχεις ένα ντίζελ από Ιταλία ας πουμε με 300000 χλμ. Πριν το περάσουν πρώτη φορά ΚΤΕΟ στην Ελλάδα του γυρνάνε τα χλμ πχ στα 90000. Την επόμενη φορά που θα περάσει ΚΤΕΟ θα έχει πχ 120000 κοκ και η μαλακία διαιωνίζεται. Ο ένας θα πουλάει στον άλλο ένα αμάξι με γυρισμένα χλμ από την αρχή.
Από περιέργεια μπαίνω καμιά φορά στο mobile.de να δω κανένα μεταχειρισμένο στη Γερμανία αλλά δεν μου φαίνονται και τόσο φτηνά. Πάντως σίγουρα τα μεταχειρισμένα στη Γερμανία δείχνουν σε καλύτερη κατάσταση από ότι στην Ελλάδα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει στην τελική να εισάγεις ένα μόνος σου.
Κάπου διάβασα πως με τα εισαγωγής κάνουν άλλη πουστιά.
Έχεις ένα ντίζελ από Ιταλία ας πουμε με 300000 χλμ. Πριν το περάσουν πρώτη φορά ΚΤΕΟ στην Ελλάδα του γυρνάνε τα χλμ πχ στα 90000. Την επόμενη φορά που θα περάσει ΚΤΕΟ θα έχει πχ 120000 κοκ και η μαλακία διαιωνίζεται. Ο ένας θα πουλάει στον άλλο ένα αμάξι με γυρισμένα χλμ από την αρχή.
Από περιέργεια μπαίνω καμιά φορά στο mobile.de να δω κανένα μεταχειρισμένο στη Γερμανία αλλά δεν μου φαίνονται και τόσο φτηνά. Πάντως σίγουρα τα μεταχειρισμένα στη Γερμανία δείχνουν σε καλύτερη κατάσταση από ότι στην Ελλάδα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει στην τελική να εισάγεις ένα μόνος σου.