Νέα

Υγραεριοκίνηση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopriest
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 150
  • Εμφανίσεις 13K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Θα μετατρεπατε το αυτοκινητο σας σε υγραεριοκινητο και γιατι?

  • Ναι

    Ψήφοι: 18 56,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 6 18,8%
  • Δεν ξερω/Δεν απαντω

    Ψήφοι: 2 6,3%
  • Το διαθετω ηδη

    Ψήφοι: 6 18,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    32
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215
Παντως πουθενα δεν εχει ακουστει ατυχημα με αυτοκινητο που κινουνταν με υγραεριο γιατι ειναι το ιδιο ασφαλες με την βενζινη. Υπαρχουν ασφαλειες που αφηνουν το υγραεριο να διαφυγει απόσο ξερω.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
εγώ το αέριο το προορίζω για μία
Corvette Stingray 1977, 5700 cc V8 κινητήρα που θα φέρω απο έξω το καλοκαίρι πρώτα ο θεός μετά εγώ και έπειτα οι υπόλοιποι
και θέλω να έχω σαν κύριο καύσιμο το αέριο γιατί θα πνιγώ από την βενζίνη.
επίσης λόγω της καλήτερης καύσης του αερίου θα κρατηθεί εν ζωή ο κινητήρας για περισσότερο χρόνο, και σίγουρα πιο καθαρός απ' ότι με την νερωμένη βενζίνη.
αυτο ακριβως εγραψα παραπανω οτι το γκαζι ειναι για μεγαλους χαμηλοστροφους κινητηρες.δεν μπορω να φανταστω ενα Fiat Panda με γκαζι :2funny: για τον V8 κινητηρα το γκαζι ειναι το στοιχειο του!μπορει να μην δεις και μεγαλη διαφορα στην επυταχινση.χωρις γκαζι δουλευεις για να του βαζεις βενζινη αν σκεφτεις οτι καει γυρω στα 23-25 λιτρα στα 100 χλμ. αν εχεις βαρυ ποδι!και οικονομικα 15-16.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
το ξέρετε ότι στα σπίτια μας οι λεβητες που έχουμε -εκτός των κορεάτικων- είναι κατασκευασμένοι για αέριο..??? τους εισάγουμε από την ιταλία και τους χρησιμοποιούμε με πετρέλαιο βάζοντάς τους καυστήρες πετρελαίου... και το δεχόμαστε έτσι απλά επειδή έχει γίνει "παράδοση"!!!!! οπότε όσο επικίνδυνο είναι το αέριο για το αυτοκίνητο άλλο τόσο είναι και το καλοριφέρ που έχουμε στο σπίτι μας. αν υπήρχε θέμα έκρηξης οι ταλιμπάν και οι μουτζαχεντιν θα κυκλοφορούσαν με τέτοια.
για το λεβιτα δεν υπαρχει τοσος κυνδινος γιατι δεν θα στον τρακαρει κανεις!οσο για της κουζινες γκαζιου.με εγκατασταση κεντρικων σωληνων γκαζιου οπως του νερου ειμαι κατα.οταν ειναι καινουργιο το σπιτι ειναι ολα ενταξει μετα τα 20-25 χρονια υπαρχει κυνδινος.στης ειδησης διχνει καθε 2-3 μηνες στη Ρωσσια και ενα σπιτι τιναζεται απο το γκαζι.το τελαυταιο συμβαν εγινε προσφατα στην Κριμαια.
 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
956
Like
2
Πόντοι
6
νομιζω στην Ελλαδα ,εχει πολλα χρονια να γινει ατυχημα με υγραεριοκινητο ,πολυ παλια θυμαμαι ενα ταξι.
για να θες να μειωσες το κοστος κινησης σημαινει οτι εχεις πολλα κυβικα ,αρα μια μικρη πτωση αποδοσης δεν πειραζει.
το κοστος ομως για καλη  δουλεια ειναι λιγο πανω απο 2000 ,οποτε αν το βαλεις κατω με χαρτι και μολυβι ,συμφερει μονο αν κανεις πολλα χιλιομετρα και αυτα στην πολη.
σε αλλες χωρες  στις πιο πολλες ευρωπαικες,επιδοτουν το 50 %.
ετσι συμφερει  
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
εδώ με πιάνεις αδιάβαστο... αυτό το αυτοκίνητο δεν το έχω ακούσει ποτέ και δεν ήξερα ότι υπάρχει καν τέτοια μάρκα......
και δε νομίζω ότι συμφέρει να πάρεις το συγκεκριμένο με 175 τελίκή μπορείς να πάρεις ένα 1.600 cc αυτοκίνητο μάρκας γνωστής που μπορεί να πιάσει τα 180 άνετα και να φτάσει στα 200 με το ζόρι και θα καίει και λιγότερο.
όπως για παράδειγμα ένα primera που έχω καίει 8-9 λίτρα στα 100 χλμ ενώ το έχω πάει μέχρι 190. μοντέλο του '99 και βέπεις ότι έχει και καλή απόδοση, ενώ βγάζει γύρω στα 116 άλογα.
στην Ελλαδα δεν τα φερνανε λογω εφοριας.φερνανε παλια το Μοσκβιτς 403 που ηταν μπεστ σελερ τη δεκαετια του '60 μαζι με το Σκοντα (δυστηχως δεν εχω φωτο)και μετα το 408 και τα 2 ειχαν κινητηρα 1350cc 45-50HP.και μετα τη δεκαετια του '70 το γνωστο LADA
 

Συνημμένα

  • Moskvits 408.jpg
    Moskvits 408.jpg
    187,1 KB · Εμφανίσεις: 25

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
επισης λενε χωρις να ειναι αποδεδηγμενο οτι ο κινητηρας κανει με το γκαζι λιγοτερα χιλιομετρα μεχρι το πρωτο ρεκτιφιε.εδω στη Ρωσσια αντι για γκαζι μπορεις να κανεις το αμαξι να καει βενζινη 76 οκτανιων.που ειναι πολυ πιο φτηνη (25-30%).ολα αυτα ειναι βαβαια για παλια αμαξια με καρμπυρατερ.γιατι δεν νομιζω οτι ο ΝεοΡωσσος που εχει Hummer ή Μερσεντες S 500-600 να παει να βαλει γκαζι!για εναν οχι ιδιεταιρα πλουσιο παντος ειναι μια λυση.αν σκεφτεις οτι η μπουκαλα τεχνολογιας τη δεκαετια του '70 που φτιαχνεται στη Λευκορωσσια (τα αρνητικα της οτι μπορει να μυριζει το σαλονι γκαζι το ρελαντ τρεμοπαιζει και πολλες φορες δεν κραταει ρελαντι)κοστιζει 250 Ευρω καινουργια με ολο το μηχανισμο μαζι και η τοποθετιση της 100-150 περιπου (στο Νοβγκοροντ)και 250-300 Αγια Πετρουπολη.και μπορεις και να βρεις και μεταχηρισμενη μπουκαλα και μηχανισμο απο αγγελια με το πολυ 100 ευρω!οποτε συμφερει!
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.110
Like
28
Πόντοι
166
για το λεβιτα δεν υπαρχει τοσος κυνδινος γιατι δεν θα στον τρακαρει κανεις!οσο για της κουζινες γκαζιου.με εγκατασταση κεντρικων σωληνων γκαζιου οπως του νερου ειμαι κατα.οταν ειναι καινουργιο το σπιτι ειναι ολα ενταξει μετα τα 20-25 χρονια υπαρχει κυνδινος.στης ειδησης διχνει καθε 2-3 μηνες στη Ρωσσια και ενα σπιτι τιναζεται απο το γκαζι.το τελαυταιο συμβαν εγινε προσφατα στην Κριμαια.
νομίζεις! σου έχει πει κανείς ότι ο λέβητας πληρεί τις προδιαγραφές για χρήση πετρελαίου?
τους χρησιμοποιούν μόνο και μόνο επειδή είναι φτηνοί και για να πάρεις κανονικό θες τα 1,5 φορά τα λεφτά που έδωσες για να πάρεις έναν αντίστοιχο πετρελαίου. ή μήπως νομίζεις ότι όταν έχει μια δεξαμενή με 1 τόνο πετρέλαιο προσβάσιμη από τον κάθε τυχαίο ,στο μεγαλύτερο ποσοστό των εγκαταστάσεων είναι ασφαλές?
μην κολάει το μυαλό σου στο τρακάρισμα μόνο γιατί το αέριο κάνει την καύση σε μικρότερη θερμοκρασία απ' ότι το πετρέλαιο,οπότε ο λέβητας αερίου καταπονείται περισσότερο.
΄σοο για την ρωσία .... δεν ξέρω τι εγκαταστάσεις αερίου υπάρχουν εκεί και τι διαχείρηση τους κάνουν.

αυτο ακριβως εγραψα παραπανω οτι το γκαζι ειναι για μεγαλους χαμηλοστροφους κινητηρες.δεν μπορω να φανταστω ενα Fiat Panda με γκαζι :2funny: για τον V8 κινητηρα το γκαζι ειναι το στοιχειο του!μπορει να μην δεις και μεγαλη διαφορα στην επυταχινση.χωρις γκαζι δουλευεις για να του βαζεις βενζινη αν σκεφτεις οτι καει γυρω στα 23-25 λιτρα στα 100 χλμ. αν εχεις βαρυ ποδι!και οικονομικα 15-16.
για τα νούμερα που γράφεις δεν είμαι ενήμερος θα ψάξω εκτενέστερα και θα σου απαντήσω οσονούπω



νομιζω στην Ελλαδα ,εχει πολλα χρονια να γινει ατυχημα με υγραεριοκινητο ,πολυ παλια θυμαμαι ενα ταξι.
για να θες να μειωσες το κοστος κινησης σημαινει οτι εχεις πολλα κυβικα ,αρα μια μικρη πτωση αποδοσης δεν πειραζει.
το κοστος ομως για καλη  δουλεια ειναι λιγο πανω απο 2000 ,οποτε αν το βαλεις κατω με χαρτι και μολυβι ,συμφερει μονο αν κανεις πολλα χιλιομετρα και αυτα στην πολη.
σε αλλες χωρες  στις πιο πολλες ευρωπαικες,επιδοτουν το 50 %.
ετσι συμφερει  
το ατύχημα πιθανόν να έγινε την δεκαετία του 80 που υπήρξε μια προσπάθεια των ταξιτζίδων για μετατροπή σε αέριο αλλά το κόστος για μετατροπή του πετρελαίου σε αέριο είναι άλλη διαδικασία που ΔΕΝ συμφέρει και η εγκατάσταση είναι διαφορετικό.
όσο για  το κόστος΅αυτό είναι υψηλ΄΄ο για κινητήρες injection με εγκέφαλους με ρυθμιστές ψεκασμού αερίου καυσίμου, εκκεντροφόρους και τιης παναγιάς τα μάτια επάνω.
για ένα απλό καρμπυρατεράτο κινητήρα είναι πιο φθηνα γιατί παρακάμπτεις πολύ δουλειά επειδή τα πάντα γίνονται αναλογικά-η ψηφιοποίηση πληρώνεται ακριβα :cheesy:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.110
Like
28
Πόντοι
166
http://[URL unfurl="true"]www.mcw.gov.cy/mcw/ems/ems.nsf/title_gr.gif[/img[/URL]]
[b]Υγραεροκίνηση[/b]
[i]Προσχέδιο Νομοσχεδίου: Ο περί Υγραεριοκίνησης Νόμος[/i]
· Πρόκειται για νέα νομοθεσία (επί του παρόντος βρίσκεται σε μορφή ετοιμασίας νομοσχεδίου).

· Αρμόδια Αρχή θα είναι ο Διευθυντής Τμήματος ΗΜΥ.

· Διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια –
- προδιαγραφές οχημάτων και εξοπλισμού,
- προδιαγραφές υγραερίου κίνησης,
- τεχνικά χαρακτηριστικά υποδομής διανομής υγραερίου κίνησης και
προδιαγραφές πρατηρίων,
- εξειδικευμένο προσωπικό και προδιαγραφές χώρου και εξοπλισμού
συνεργείων εγκατάστασης/επιδιόρθωσης/συντήρησης μηχανών και
σχετικού εξοπλισμού,
- χρήση και στάθμευση υγραεροκίνητων οχημάτων.
[URL unfurl="true"]http://www.mcw.gov.cy/mcw/ems/ems.nsf/dmlresponsibilities_gr/dmlresponsibilities_gr?OpenDocument[/URL]
 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
956
Like
2
Πόντοι
6
νομίζεις! σου έχει πει κανείς ότι ο λέβητας πληρεί τις προδιαγραφές για χρήση πετρελαίου?
τους χρησιμοποιούν μόνο και μόνο επειδή είναι φτηνοί και για να πάρεις κανονικό θες τα 1,5 φορά τα λεφτά που έδωσες για να πάρεις έναν αντίστοιχο πετρελαίου. ή μήπως νομίζεις ότι όταν έχει μια δεξαμενή με 1 τόνο πετρέλαιο προσβάσιμη από τον κάθε τυχαίο ,στο μεγαλύτερο ποσοστό των εγκαταστάσεων είναι ασφαλές?
μην κολάει το μυαλό σου στο τρακάρισμα μόνο γιατί το αέριο κάνει την καύση σε μικρότερη θερμοκρασία απ' ότι το πετρέλαιο,οπότε ο λέβητας αερίου καταπονείται περισσότερο.
΄σοο για την ρωσία .... δεν ξέρω τι εγκαταστάσεις αερίου υπάρχουν εκεί και τι διαχείρηση τους κάνουν.
για τα νούμερα που γράφεις δεν είμαι ενήμερος θα ψάξω εκτενέστερα και θα σου απαντήσω οσονούπω


το ατύχημα πιθανόν να έγινε την δεκαετία του 80 που υπήρξε μια προσπάθεια των ταξιτζίδων για μετατροπή σε αέριο αλλά το κόστος για μετατροπή του πετρελαίου σε αέριο είναι άλλη διαδικασία που ΔΕΝ συμφέρει και η εγκατάσταση είναι διαφορετικό.
όσο για  το κόστος΅αυτό είναι υψηλ΄΄ο για κινητήρες injection με εγκέφαλους με ρυθμιστές ψεκασμού αερίου καυσίμου, εκκεντροφόρους και τιης παναγιάς τα μάτια επάνω.
για ένα απλό καρμπυρατεράτο κινητήρα είναι πιο φθηνα γιατί παρακάμπτεις πολύ δουλειά επειδή τα πάντα γίνονται αναλογικά-η ψηφιοποίηση πληρώνεται ακριβα :cheesy:
ποσα αυτοκινητα με καρμπυρατερ κυκλοφορουν ακομα?
το 5 % ?
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
το ατύχημα πιθανόν να έγινε την δεκαετία του 80 που υπήρξε μια προσπάθεια των ταξιτζίδων για μετατροπή σε αέριο αλλά το κόστος για μετατροπή του πετρελαίου σε αέριο είναι άλλη διαδικασία που ΔΕΝ συμφέρει και η εγκατάσταση είναι διαφορετικό.
όσο για  το κόστος΅αυτό είναι υψηλ΄΄ο για κινητήρες injection με εγκέφαλους με ρυθμιστές ψεκασμού αερίου καυσίμου, εκκεντροφόρους και τιης παναγιάς τα μάτια επάνω.
για ένα απλό καρμπυρατεράτο κινητήρα είναι πιο φθηνα γιατί παρακάμπτεις πολύ δουλειά επειδή τα πάντα γίνονται αναλογικά-η ψηφιοποίηση πληρώνεται ακριβα :cheesy:
να κανεις το πετρελαιο μετατροπη σε γκαζι ειναι λιγο δυσκολο αν οχι αδυνατον.οποσδηποτε ενας κινητηρας καιει τα παντα το θεμα ειναι πως θα πηγαινει και ποση διαρκεια ζωης θα εχει.στη Βραζηλια οι πιο πολλοι κινητηρες καινε οινοπνευμα.δεν ξερω αν ειχες ακουσει για τα ΓΚΑΖΟΖΕΝ που ειχαν στην κατοχη που δεν υπηρχε βενζινη.λεωφορεια που ειχανε πισω μια σιδερενια μπουκαλα σα θερμοσυφονα και καιγανε ξυλα και με το CO που παραγονταν απο την καυση κινονταν το οχημα.βαβαια δεν πηγαινε καθολου και στις ανηφορες δεν τραβαγε καθολου.εδω μονο ανθρωποι οχι πλουσιοι με παλια αυτοκηνιτα με καρμπιρατερ τα εχουν με γκαζι.δεν εχω ακουσει κανεναν να βαλει συστημα γκαζιου σε καινουργιο αυτοκηνιτο.ο ψεκασμος θελει ειδεικο μηχανισμο που ειναι και πολυ ακριβοτερος.
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215
Τα πλεονεκτηματα του υγραεριου σε σχεση με την βενζινη ειναι, καλυτερη καυση, δεν αφηνει καταλοιπα οπως η βενζινη, μεγαλυτρη διαρκεια των μπουζι και του λαδιου, εχει την μιση τιμη, μπορει να μπει στη θεση της ρεζερβας, σε περιπτωση ατυχηματος το υγραεριο διαφευγει μεσω των ασφαλιστικων βαλβιδων και διπλη αυτονομια (λογω βενζινης και υγραεριου). ΤΑ μειονεκτηματα ειναι: Μικρο δικτυο ανεφοδιασμου.
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215
Τωρα που εχει ακριβινει η βενζινη τι γνωμη εχετε σχετικα με την υγραεριοκινηση?
 

Kokovikos

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2008
Μηνύματα
173
Like
0
Πόντοι
1
Τωρα που εχει ακριβινει η βενζινη τι γνωμη εχετε σχετικα με την υγραεριοκινηση?

τώρα που φθήνηνε μας θέτεις το ερώτημα?προ τριμήνου-τετραμήνου που η΄ταν στα ύψη δεν μας ρωτησες! :P
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215

Yiannis12345

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2009
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0
Οχι γιατί όταν (σύντομα ελπίζω) πάρουμε άλλο, θα μετατρέψω το τσικουτί σε ηλεκτροκίνητο.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
17
Πόντοι
66
Υγραεριοκίνηση? οχι δεν θα εβαζα! για τους εξης λογους!
1ον το αυτοκινητο το γονατιζεις! στα 80-90 εχεις βαλει 5η!
2ον το θεωρω καταντια να εχεις μερσεντες και να το κανεις υγραεριο! (απ εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα)
3ον αν θελησω χαμηλη καταναλωση σε ταξιδια θα παρω diesel!!!
4ον αν θελησω χαμηλη καταναλωση μες στην πολη θα παρω ενα matiz 850cc!!!
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215
Για πειτε την αποψη σας τωρα που η βενζινη εχει ακριβυνει?
 

condo

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2009
Μηνύματα
2.326
Κριτικές
15
Like
114
Πόντοι
2.945
υπέρ του υγραεριου. νομίζω οτι ειναι και φιλικότερο προς τ περιβάλλον, χώρις να είμαι σιγουρος
 
OP
OP
pornopriest

pornopriest

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
754
Κριτικές
22
Like
177
Πόντοι
3.215
Ειναι πιο φιλικο προς το περιββαλον οπως το φυσικο αεριο. Δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ τους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom