νομίζεις! σου έχει πει κανείς ότι ο λέβητας πληρεί τις προδιαγραφές για χρήση πετρελαίου?
τους χρησιμοποιούν μόνο και μόνο επειδή είναι φτηνοί και για να πάρεις κανονικό θες τα 1,5 φορά τα λεφτά που έδωσες για να πάρεις έναν αντίστοιχο πετρελαίου. ή μήπως νομίζεις ότι όταν έχει μια δεξαμενή με 1 τόνο πετρέλαιο προσβάσιμη από τον κάθε τυχαίο ,στο μεγαλύτερο ποσοστό των εγκαταστάσεων είναι ασφαλές?
μην κολάει το μυαλό σου στο τρακάρισμα μόνο γιατί το αέριο κάνει την καύση σε μικρότερη θερμοκρασία απ' ότι το πετρέλαιο,οπότε ο λέβητας αερίου καταπονείται περισσότερο.
΄σοο για την ρωσία .... δεν ξέρω τι εγκαταστάσεις αερίου υπάρχουν εκεί και τι διαχείρηση τους κάνουν.
για τα νούμερα που γράφεις δεν είμαι ενήμερος θα ψάξω εκτενέστερα και θα σου απαντήσω οσονούπω
το ατύχημα πιθανόν να έγινε την δεκαετία του 80 που υπήρξε μια προσπάθεια των ταξιτζίδων για μετατροπή σε αέριο αλλά το κόστος για μετατροπή του πετρελαίου σε αέριο είναι άλλη διαδικασία που ΔΕΝ συμφέρει και η εγκατάσταση είναι διαφορετικό.
όσο για το κόστος΅αυτό είναι υψηλ΄΄ο για κινητήρες injection με εγκέφαλους με ρυθμιστές ψεκασμού αερίου καυσίμου, εκκεντροφόρους και τιης παναγιάς τα μάτια επάνω.
για ένα απλό καρμπυρατεράτο κινητήρα είναι πιο φθηνα γιατί παρακάμπτεις πολύ δουλειά επειδή τα πάντα γίνονται αναλογικά-η ψηφιοποίηση πληρώνεται ακριβα