Tsolias.Psolias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 15.106
- Like
- 28
- Πόντοι
- 166
http://[URL unfurl="true"]www.alexandroupolibiz.gr/autogas2.JPG[/img[/URL]]
και άλλα
και άλλα
ετσι ειναι.αλλα της επυδωσεις της ριχνει παρα πολυ.θυμαμαι οταν ηθελα να κανω προσπερασμα το γυριζα στη βενζινη και το αμαξι πεταγε.αυξανεται λιγο η καταναλωση.Π.Χ.για ενα αμαξι που καιει 9 λιτρα βενζινη στα 100χλμ. θα καιει περιπου 11 γκαζι.αλλα το γκαζι ειναι πολυ φτηνοτερο.εμενα το VOLGA GAZ 2401 που ειχα ειχε γκαζι(ετσι το ειχα αγωρασει).οταν πηγαινα με βενζινη η τελικη του ηταν 150-155 περιπου στο κοντερ(ηθελε πολυ δρομο για να τα βγαλει ο κινητηρας του VOLGA ZMZ 402 ειναι χαμηλοστροφος(ο κατασκευαστης δινει τελικη 140 οταν καις βενζινη 76 οκτνιων και 147 οταν καις βενζινη 92 οκτανιων η δε υποδυναμη του ειναι 90 και 100 αλογα).με το γκαζι πηγαινε κατι λιγοτερο απο 140....Και εγώ έχω γείτονα που το χει βάλει..Λοιπόν σου τρώει το μισό πορτμπαγκάζ η μπουκάλα..ρίχνει λίγο τις επιδόσεις στις υψηλές στροφές και για να κάνεις απόσβεση του κόστους μετατροπής πρέπει να κάνεις πολλά χλμ το χρόνο μάλλον πάνω από 25 χιλιάδες..και έχεις και το πρόβλημα να βρεις πρατήριο στην επαρχία..Δεν ξέρω αν αξίζει το κόπο..Βέβαια κάνεις καλό στο περιβάλλον οπότε αν το δεις οικολογικά..
ετσι ειναι.αλλα της επυδωσεις της ριχνει παρα πολυ.θυμαμαι οταν ηθελα να κανω προσπερασμα το γυριζα στη βενζινη και το αμαξι πεταγε.αυξανεται λιγο η καταναλωση.Π.Χ.για ενα αμαξι που καιει 9 λιτρα βενζινη στα 100χλμ. θα καιει περιπου 11 γκαζι.αλλα το γκαζι ειναι πολυ φτηνοτερο.εμενα το VOLGA GAZ 2401 που ειχα ειχε γκαζι(ετσι το ειχα αγωρασει).οταν πηγαινα με βενζινη η τελικη του ηταν 150-155 περιπου στο κοντερ(ηθελε πολυ δρομο για να τα βγαλει ο κινητηρας του VOLGA ZMZ 402 ειναι χαμηλοστροφος(ο κατασκευαστης δινει τελικη 140 οταν καις βενζινη 76 οκτνιων και 147 οταν καις βενζινη 92 οκτανιων η δε υποδυναμη του ειναι 90 και 100 αλογα).με το γκαζι πηγαινε κατι λιγοτερο απο 140....
αυτο ειναι το τελευταιο μοντελο μπουκαλας που μπαινει στη θεση της ρεζερβας.νομιζω ειναι Ιταλικο οπως και τα περισσοτερα.έκανα τροποποίηση της φωτό για να μην υπάρξει υπόνοια διαφήμισης
στο VOLGA gaz 2401 με κονητηρα ZMZ 402.2445cc αποδιδει 90 αλογα με βενζινη 76 οκτανιων ή 100 με βενζινη 92.η καταναλωση του ειναι συμφωνα με τον κατασκευαστη 13 λιτρα στα 100χλμ.(στην πραξη 15-16 τοσο μου εκαιγε αν και εχω βαρυ ποδι!)μετα του εβαλα καρμπυρατερ Veber απο Lada VAZ 2106.και μου εκεγαι γυρω στα 12,5-14 λιτρα....ούτως η άλλως η κατανάλωση σε τέτοια αυτοκίνητα δεν είναι και πολύ μεγάλη.
άλλο να έχεις μία μπέμπα που είναι 2.5++++ λίτρα ή μία merce με πολλά κυβικά-άλογα και άλλο να έχεις το 1,6 ,14 οικογενειακό αυτοκίνητο που στο κάτω κάτω της γραφής αν κάνεις τη μετατροπή θα γλιτώσεις τόση βενζίνη που θα χρειαστείς 10+ χρόνια να κάνεις απόσβεση.
μιλώντας τώρα για αυτά που αναφέρεις πιο πάνω έχω να πω τα εξής.
από δοκιμή γνωστού μου έχω ακούσει ότι στις υψηλές στροφές όντως δεν έχει τις ίδιες επιδόσεις με την βενζίνη αλλά δεν είναι σαν να κατεβαίνεις από άλογο και να ανεβαίνεις σε γάιδαρο.
όταν μιλάμε για τελική πλέον σε καινούρια αμάξια μιλάμε για νούμερα πολύ κοντά στα 200 και στα περισσότερα πάνω απο 200 την οποία σκέφτεσαι και να πιάσεις γιατί δεν έχουμε δρόμους.
...τα αρνητικα του γκαζιου εκτος οτι πεφτει παρα πολυ η Ιπποδυναμη του αυτοκηνιτου.ειναι το οτι σε ενα γερο τρακαρισμα μπορει να εκραγει!το οτι σου τρωει παρα πολυ χωρο απο το πορτ-μπαγκαζ.και οτι το πρω'ι' με το γκαζι δεν παιρνει μπρος με κατω απο -5.πρεπει τη νυχτα πριν αφησεις τ'αμαξι να το βαλεις να δουλεψει 2-3 λεπτα με τη βενζινη.συμφερει αν εχεις μεγαλο αμαξι με μεγαλο πορτ-μπαγκαζ και κανεις πολλα χλμ.αφου η αποσβεση ερχεται μετα της 50.000χλμ.
φαντάσου ότι το χειρότερο 2.5 cc αμάξι της γενιάς μας αποδίδει τουλάχιστον 150 άλογα και αυτό αν είναι ατμοσφαιρίκό και απείραχτο, ενώ η μέση απόδοση σε άλογα είναι γύρω στα 200+ ενώ κάποια άλλα φτάνουν στο θεό, οπότε δεν υπάρχει ζήτημα τεράστιας μείωσης της υποδύναμηςστο VOLGA gaz 2401 με κονητηρα ZMZ 402.2445cc αποδιδει 90 αλογα με βενζινη 76 οκτανιων ή 100 με βενζινη 92.η καταναλωση του ειναι συμφωνα με τον κατασκευαστη 13 λιτρα στα 100χλμ.(στην πραξη 15-16 τοσο μου εκαιγε αν και εχω βαρυ ποδι!)μετα του εβαλα καρμπυρατερ Veber απο Lada VAZ 2106.και μου εκεγαι γυρω στα 12,5-14 λιτρα....
ειναι πιο οικονομικο αν κανεις πολλα χλμ.αν κανεις οπως ομεσος Ελληνας 20.000 το χρονο και αλλαζεις αυτοκηνιτο καθε 4-5 χρονια δεν σε πολυσυμφερει.οσο για την εκρηξη δεν συμβαινει παντα.αυτα που μπαινουν στη θεση της ρεζεβας ειναι πιο ασφαλη απο τη μπουκαλα.με τη μπουκαλα εχουν εκραγη πολλα αυτοκηνιτα.μιλαμε αν σου ερθεις κανεις και στη ριξη απο σισω με πολλα Χλμ. και για το Webasto(ενα βενζινοκινητο μοτερακι σαν καλοριφερ που σου τοποθετουνε κατω απο το καπο και κραταει το αυτοκηνιτο ζεστο ζεστενοντας το υγρο του ψυγειου και ριχνοντας ζεστο αερα στο σαλονι.οταν πας το πρω'ι' παιρνει αμεσως μπροστα και το σαλονι εχει μια θερμοκρασια 15-20 βαθμους)λενε οτι ειναι ασφαλη αλλα παρα πολλα αυτοκηνιτα εχουν καει.οσο να 'ναι εχει τους κυνδινους του το γκαζι γιατι ειναι υπο πιεση.Συνηθως μπαινει στην θεση της ρεζερβας και αυτο εχει να κανει αναλογα με το αμαξι.Το αυτοκινητο μπορει να εχει και βενζινη και γκαζι αφου εχει 2 διαφορετικα ντεποζιτα.Και με ενα διακοπτη μπορει ο οδηγος να επιλεγει το καυσιμο που θελει.Η εγκατασταση μπορει να γινει σε καποιο βενζιναδικο της Σελ και κοστιζει περιπου 800 ευρω.Καποιος φιλος ποιο πανω εγραψε οτι σε περιπτωση τρακαρισματος οτι μπορει να προκληθει εκρηξη αυτο δεν ισχυει σε καμια περιπτωση ακομα και οι ιδιες εταιριες που κανουν εγκατασταση οπως η Σελ εγγυουνται οτι δεν υπαρχει ο παραμικρος κινδυνος για εκρηξη.Στην Ιταλια και ιδιατερα στην Ρωμη το 60 των αυτοκινητων κινειται με γκαζι ειναι πολυ καλυτερο καυσιμο απο την βενιζη
με το καινουργιο μοτερ ZMZ 406 2300cc 16v βγαζει 147 αλογα.καταναλωνει συμφωνα με τον κατασκευαστη 11.5-12 λιτρα στα 100 χλμ και εχει τελικη ταχυτητα 175 χλμ.τα μοτερ που βγαζουν πολλα αλογα και ειναι πολυστροφα σεν δουλευουν πολυ καλα με το γκαζι.το γκαζι ειναι για ηρεμη οδηγηση θα ελεγα.το μοτερ ZMZ402 ανεβαζει μονο 4400 στροφες και δεν του αρεσει να δουλευςι στις ψηλες στροφες για αυτο και του ταιριαζει το γκαζι.στην οδηγηση το γκαζι μου θυμιζει λιγακι Dieselφαντάσου ότι το χειρότερο 2.5 cc αμάξι της γενιάς μας αποδίδει τουλάχιστον 150 άλογα και αυτό αν είναι ατμοσφαιρίκό και απείραχτο, ενώ η μέση απόδοση σε άλογα είναι γύρω στα 200+ ενώ κάποια άλλα φτάνουν στο θεό, οπότε δεν υπάρχει ζήτημα τεράστιας μείωσης της υποδύναμης
ναι και με τη βενζινη εχεις κυνδινου αναφλεξης αλλα η βενζινη σεν ειναι υπο πιεση.πιο ασφαλη ειναι το Diesel.το θεμα ειναι οτι ο ανθρωπος που εχει λεφτα να παρει μια πολυτελη Μερσεντες S500-600 η ενα τεραστιο Τζιπ δεν νομιζω οτι τον ενδιαφερει ποση βενζινη του καει!το γκαζι εχει και ενα ακομα μειονεκτημα για την Ελλαδα οτι δεν τραβαει στης ανηφορες.μεγαλους δρομου αν πηγαινεις με μια σταθερη ταχυτητα ειναι παντος οτι πρεπει.πηγαινει πολυ καλα εμενα παντος μου αρεσε εκανα περιπου 240.000χλμ σε 4,5 χρονια και εκτος πολης παντα εβαζα το γκαζι.Τους ιδιους κινδυνους ομως εχεις και με την βενζινη.Αναφλεξη κτλ...4-5 χρονια αλλαγη αυτοκινητου ο μεσος ελληνας?Δεν νομιζω αδελφε...Λιγοι εχουν την πολυτελεια να το κανουν αυτο
εδώ με πιάνεις αδιάβαστο... αυτό το αυτοκίνητο δεν το έχω ακούσει ποτέ και δεν ήξερα ότι υπάρχει καν τέτοια μάρκα......με το καινουργιο μοτερ ZMZ 406 2300cc 16v βγαζει 147 αλογα.καταναλωνει συμφωνα με τον κατασκευαστη 11.5-12 λιτρα στα 100 χλμ και εχει τελικη ταχυτητα 175 χλμ.τα μοτερ που βγαζουν πολλα αλογα και ειναι πολυστροφα σεν δουλευουν πολυ καλα με το γκαζι.το γκαζι ειναι για ηρεμη οδηγηση θα ελεγα.το μοτερ ZMZ402 ανεβαζει μονο 4400 στροφες και δεν του αρεσει να δουλευςι στις ψηλες στροφες για αυτο και του ταιριαζει το γκαζι.στην οδηγηση το γκαζι μου θυμιζει λιγακι Diesel
με τα 30-40μ κιλα αεριο πεθαινεις μονο εσυ!τα βυτια οντως ειναι δημοσιος κυνδινος.δεν ξερω αν θυμασαι τι ειχε γινει στη Μοσχα το χειμωνα του 1994 ή του 1995(αν θυμαμαι καλα)που εξεραγηκε βυτιοφορο διπλα σε τρολε'ι' γεματο με κοσμο.ηταν πανω απο 50 νεκροι και 100αδες τραυματιες με εγκαυματα.μετα απο αυτο στη Ρωσσια απαγορευτηκε με νομο τα βυτιοφωρα να κινουνται στις πολεις πριν της 22 το βραδυ και μετα της 6 το πρω'ι'.δεν λεω οτι το γκαζι ειναι τρομερα επικυνδινο αλλα οπωσδηποτε μεγαλωνει τον κυνδινο (τουλαχιστον θεωριτηκα)σε ενα δυνατο τρακαρισμα.αυτο θα μπορουσαμε να το δουμε και στην πραξη αν οι κατασκευαστες καναν ενα Κρας Τεστ σε ενα αυτοκηνιτο με γκαζι.αν ήταν έτσι με 30-40 κιλά αέριο που μεταφέρεις να είσαι δημόσιος κίνδυνος τότε τόσα βυτία με καύσιμα τι πρεπει να τα κάνουν?