τα αιτια απαξιωσης του σιδηροδρομου θεωρω δεν ειναι μονο αυτα που εχουν αναφερθει μεχρι τωρα
οι συμβασεις του Ελ. κρατους με τις διεθνεις τραπεζες για τους αυτοκινητοδρομους ειναι τετοιες που αν δεν υπαρχει ικανη κυκλοφορια (διοδια) για να εξυπηρετηθουν τα δανεια, το δημοσιο πληρωνει τη διαφορα
αν λοιπον λιγοστεψουν τα ΚΤΕΛ, οι νταλικες και τα ιδιωτικα ΙΧ, περαν απο το πολιτικο κοστος στις 2 πρωτες συντεχνιες υπαρχει και ασηκωτο οικονομικο βαρος για το δημοσιο
μεχρι να ελθουν οι ιταλοι, ηταν ολοι ευχαριστημενοι, το κρατικο ταμειο, οι ΟΣΕτζηδες με τους παχυλους μισθους, οι ρομα με τα καλωδια, οι κτελατζηδες, οι νταλικερηδες....
η "ταξη" διασαλευτηκε αφοτου πουλησαν στους ιταλους κι αυτοι με τη σειρα τους θελησαν να κερδισουν αναβαθμιζοντας τα τρενα, οχι ομως τις υποδομες