Η προσωπική σου εκτίμηση βασίζεται σε μία - να φανταστώ διαδυκτιακή - επικοινωνία ?
Εδώ υπάρχουν άτομα που ξέρεις μήνες - μην πω χρόνια - και θεωρείς Κυρίους με Κ κεφαλαίο και μετά σου σκάει και δεν ξέρεις που να κρυφτείς.... Πόσο μάλλον κάποιον που ξέρεις μέσα από το Internet.
Η "εκτίμηση" μιας εργαζόμενης προς κάποιον είναι ανάλογη των χρημάτων και της δυσκολίας να τα πάρει. Τι εννοώ. Προφανώς και υπάρχουν και άλλα άτομα που πληρώνουν και πληρώνουν αδρά αλλά επειδή ακριβώς τα σκάνε χοντρά έχουν και μεγάλες απαιτήσεις... Σε γκαζόνουν δηλαδή.
Υπάρχουν και τα άτομα που πληρώνουν αδρά και ειναι λάσκα.
Ξέρω άτομο που πληρώνει αδρά μια κοπελίτσα και δεν της έχει πιάσει καν το χεράκι. Μπορώ να σου πω ότι τον έχει σε φοβερή εκτίμηση. Δηλαδή πίνει μέχρι και σαμπάνια στο όνομα του...
Ο καθένας με τα χρήματα που διαθέτει, επιλέγει ό,τι επιθυμεί και συμπεριφέρεται αναλόγως.
Το τελικό "συμπέρασμα" όμως προκύπτει και από άλλους παράγοντες. Ναι, αν π.χ. ένα γκαρσόνι (με σταθερό προς όλους
επίπεδο υπηρεσιών) έχει έναν πελάτη άξεστο που το τρέχει και του κάνει μεγάλο λογαριασμό, όταν πληρώσει,
θα του φέρει τα ρέστα ευγενικά με χαμόγελο, αλλά μέσα του θα σιχτιρίζει και θα ευχόταν να μην τον
ξαναδεί. Γι' αυτόν θα πεί, είναι μεν "καλός" αλλά δυσάρεστος πελάτης. Αναγκαίο κακό για τη ζωή της "επιχείρησης".
Αν κάποιος πελάτης είναι ευγενής, ξέρει τι θέλει, δεν γκαζώνει άσκοπα για να βγάλει κομπλεξαμάρα, ή να
θεωρεί ότι εφόσον πληρώνει για μια υπηρεσία δικαιούται να έχει τον άλλο για σκυλάκι του, έστω και αν υπάρχουν παραπάνω απαιτήσεις (εφόσον είναι άνθρωπος που ξέρει πως να ζητά, να φέρεται και να σέβεται, γενικώς) θεωρώ ότι θα είναι χαρά να τον εξυπηρετεί ο καθένας και να τον προτιμά σαν πελάτη-άνθρωπο, και όχι να τον βλέπει σαν το "αναγκαίο κακό".
Εντάξει, στην τελευταία περίπτωση που αναφέρεις, ο χαρακτηρισμός που θα ταιριάζε είναι, ίσως: "καλός μαλάκας"
αλλά και πάλι, ο καθένας με τα χρήματά του κάνει ό,τι γουστάρει και εξυπηρετεί όποιες ανάγκες επιθυμεί.
Οπότε ποιοί είμαστε εμείς να τον κρίνουμε.