Με ποιά λογική να ελπίζω ότι οι μεταφορές όταν απελευθερωθούν θα είναι στυλ Vodafone-Wind (ανταγωνιστικά) και όχι Hellenic Seaways-Blue Star (καρτέλ)?
Σιγουρα θα ειναι το δευτερο...
Η δυναμικη της αγορας μεταφορων ειναι κατα πολυ μικροτερη των
τηλεπικοινωνιων,ειδικα στην Ελλαδα
Το διαμετακομιστικο εμποριο δεν ειναι στο επιπεδο της Ιταλιας ή της
Γερμανιας οπου σε μια διαδρομη 500 χιλιομετρων βλεπεις νταλικες που δεν
εχεις δει σε ολη σου την ζωη στην Ελλαδα
Αναδιανομη θα γινει
Απο 30.000 μικρους θα γινουν 5-10 μεγαλες εταιρειες,που (μαλλον...)θα
παρουν,τουλαχιστον στην αρχη,υπαλληλους τους πρωην ιδιοκτητες...
Στις τηλεπικοινωνιες ενα μονοπωλιο (ενα τεραστιο και με τεραστια κερδη
σε σχεση με αυτα των μεταφορων..)εσπασε και δημιουργηθηκαν πολλες
εταιρειες,μαζι με αυτες αναδιαμορφωθηκε και η αρχικη ο ΟΤΕ...
Βεβαια σε ολες τις μορφες αναδιαμορφωσης και σπασιματος των
οποιονδηποτε μονοπωλιων,διδονται ευκαιρειες για τρελλες κονομες
σε διαφορους πονηριδηδες-βλεπε Λαναρας,Αλτεκ και αλλους...
Εκει ειναι το φαι....στην αναμπουμπουλα της αναδιαμορφωσης της
αγορας...
Οπως και με τις εταιρειες εισπραξης διοδιων....συμπεριλαμβανομενης της
Αττικης Οδου....