Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.518
- Κριτικές
- 5
- Like
- 70.298
- Πόντοι
- 12.056
για πες....μιλησε μας για χαγιαμπουσα με τουρμπο....
Απ αυτο μας τελειωσε προ 6μηνου :'( :'(
για πες....μιλησε μας για χαγιαμπουσα με τουρμπο....
Οτι ειναι φτιαγμενο απο μαμα...ειναι παντα καλο... ;) ;) ;)
Ολα τα αλλα ειναι για να γινονται μαγκες καποιοι....
Απλα πραγματα...
Δεν είναι ο μόνος τομέας όπου κάποιοι βγάζουν λεφτά από την "ελπίδα" άλλων.
Bingo το comment για ένα site με θέμα τα bourdela κλπ...
xa xa xa xa xa
Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.Στο θέμα μας, εγώ προτιμώ ατμόσφαιρα. Δύναμη από την καρδιά του κινητήρα, μπάσο χαμηλά και ουρλιαχτά ψηλά (όχι σφυρίγματα...).
Δεν μπορώ να παίζω άλλο με γκαζόφρενα για να διατηρώ φορτίο και να γυρίζει το turbo. Δύναμη με το χαΐδεμα και μόνο του πετάλ του γκαζιού.
Α...και δεν μπορώ να εξαρτώμαι από εξωτερικές θερμοκρασίες, ή να το κρυώνω, να το ζεσταίνω κλπ. Απόψεις.
Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.
Αυτα ειναι καθαρα θεμα οδηγου.Ειτε το ενα ειτε το αλλο ειναι θεμα χεριων το που θα παει το αυτοκινητο.
Υπαρχει ευκολη λυση που δεν μπαινει καν στην κατηγορια "πειραγμα".Η αγορα ενος καλου after market συναγερμου με turbo timer λυνει τα προβληματα της αναμονης με το πατημα ενος και μονο κουμπιου!
...εγω που εχω μονο μια πατριδα :'( ,γιατι να μην εχω οσα κυβικα θελω ρε γαμωτο??? :'( :'(Αφού με ξέρεις, είμαι τεμπέλης. Δεν μπορώ τα πολύπλοκα! Arcade τύπος στην καθημερινότητα. Δεν μπορώ κουμπάκια και παρακουμπάκια....xexe
Κυβικά για την ώρα (και συνθήκες πόλης, όχι πίστας) έχουμε. Ειδικά στην άλλη πατρίδα, άφθονα (τουλάχιστον για τα χέρια μου).
...εγω που εχω μονο μια πατριδα :'( ,γιατι να μην εχω οσα κυβικα θελω ρε γαμωτο??? :'( :'(
Εγω εχω συναγερμο με turbo timer,αν και δεν εχει τουρμπινα το αμαξι μου.Το χρησιμοποιω περισσοτερο,για να κρυωσει ο εσωτερικος χωρος του αμαξιου,το καλοκαιρι και για να ζεσταινεται,το χειμωνα,πριν μπω στο αμαξι.Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.
Αυτα ειναι καθαρα θεμα οδηγου.Ειτε το ενα ειτε το αλλο ειναι θεμα χεριων το που θα παει το αυτοκινητο.
Υπαρχει ευκολη λυση που δεν μπαινει καν στην κατηγορια "πειραγμα".Η αγορα ενος καλου after market συναγερμου με turbo timer λυνει τα προβληματα της αναμονης με το πατημα ενος και μονο κουμπιου!
Ο κυριουλης το δουλευει συνεχως στα κοκκινα αλλα μην ξεχναμε οτι το παει μεσα σε πιστα με αριστη ποιοτητα ασφαλτου!Gabadoo,
Καλώς ή κακώς δεν έζησα την εποχή της ακμής των M40 & C20XE. Στα δικά μου χρόνια ατμοσφαιρικά μοτέρ πρότυπα ήταν οι γρήγορες παραλλαγές των B16 & Β18 της Honda με ειδική ισχύ μεγαλύτερη των 100 ίππων/λίτρο προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90 (πχ Β16Β, 180hp από 1.6lt …) και τερατώδη αξιοπιστία.
Άσχετα όμως από το ιστορικό μέρος του πράγματος το ερώτημα δεν είναι νομίζω το αν το Χ ατμοσφαιρικό αγωνιστικών προδιαγραφών μοτέρ είναι δυσκολότερο να εξελιχθεί από το Ψ υψηλών επιδόσεων και αξιοπιστίας υπερτροφοδοτούμενο (που συνήθως – αλλά όχι πάντα - είναι), αλλά για το ποια είναι η προτιμητέα τεχνολογία για ένα μέσο ή καλό οδηγό χωρίς αγωνιστική προϋπηρεσία.
Με άλλα λόγια η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει το S2000 όπως ο κυριούλης(πρόσεξε τα κατεβάσματα του και το ποια περιοχή στροφών χρησιμοποιεί στο 99% του χρόνου), τότε ένα υποθετικό S2000 εφοδιασμένο με τον 2λιτρο TFSI του VAG στα 230-240 άλογα θα έγραφε πολύ καλύτερους χρόνους σε δρόμο και πίστα στα χέρια ενός απλά καλού οδηγού απ ότι το ίδιο όχημα με τον εργοστασιακό F20C (θεωρώντας ότι η κατανομή βάρους παραμένει η ίδια και ότι το σύστημα μετάδοσης του S2000 μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη ροπή).
καλα ρε παιδια ο τυπας που οδηγαει S 2000 απ οτι παρατηρησα οταν κανει κατεβασιες με το τακουνι του παπουτσιου μαρσαρει για να μην πεσουνε οι στροφες του αυτοκινητου και παταει και φρενο ταυτοχρονα οσο εχει τον συμπλεκτη πατημενο οσο αλλαζει ταχυτητα...!μη τρελαθουμε.....αυτα δεν τα κανει ο καθενας....! και σε πιστες χερω πολυ!
Κι όμως έχει υπάρξει και τέτοιο Θρέντ....εκεί να δείςΆντε να κάνουμε και tuning στο bourdela.com.