Νέα

Turbo ή ατμόσφαιρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Turbo ή Ατμοσφαιρα? Τι θα επιλεγαμε?

  • Τurbo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ατμοσφαιρικο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Τι ειναι αυτα? Νεες στασεις στο σεξ?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μονο ποδηλατο/πατινι/πεζος/ Ειμαι Οικολογος.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Οτι ειναι φτιαγμενο απο μαμα...ειναι παντα καλο... ;) ;) ;)

Ολα τα αλλα ειναι για να γινονται μαγκες καποιοι....

Απλα πραγματα... :dancing: :dancing: :dancing:

Δεν είναι ο μόνος τομέας όπου κάποιοι βγάζουν λεφτά από την "ελπίδα" άλλων.

Bingo το comment για ένα site με θέμα τα bourdela κλπ...

xa xa xa xa xa
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.518
Κριτικές
5
Like
70.298
Πόντοι
12.056
Δεν είναι ο μόνος τομέας όπου κάποιοι βγάζουν λεφτά από την "ελπίδα" άλλων.

Bingo το comment για ένα site με θέμα τα bourdela κλπ...

xa xa xa xa xa


Ειχε πολλους αποδεκτες..χεχεχεχεχεχ  :grin: :grin: ;) ;)
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Στο θέμα μας, εγώ προτιμώ ατμόσφαιρα. Δύναμη από την καρδιά του κινητήρα, μπάσο χαμηλά και ουρλιαχτά ψηλά (όχι σφυρίγματα...).

Δεν μπορώ να παίζω άλλο με γκαζόφρενα για να διατηρώ φορτίο και να γυρίζει το turbo. Δύναμη με το χαΐδεμα και μόνο του πετάλ του γκαζιού.

Α...και δεν μπορώ να εξαρτώμαι από εξωτερικές θερμοκρασίες, ή να το κρυώνω, να το ζεσταίνω κλπ. Απόψεις.
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Στο θέμα μας, εγώ προτιμώ ατμόσφαιρα. Δύναμη από την καρδιά του κινητήρα, μπάσο χαμηλά και ουρλιαχτά ψηλά (όχι σφυρίγματα...).

Δεν μπορώ να παίζω άλλο με γκαζόφρενα για να διατηρώ φορτίο και να γυρίζει το turbo. Δύναμη με το χαΐδεμα και μόνο του πετάλ του γκαζιού.

Α...και δεν μπορώ να εξαρτώμαι από εξωτερικές θερμοκρασίες, ή να το κρυώνω, να το ζεσταίνω κλπ. Απόψεις.
Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.

Αυτα ειναι καθαρα θεμα οδηγου.Ειτε το ενα ειτε το αλλο ειναι θεμα χεριων το που θα παει το αυτοκινητο.

Υπαρχει ευκολη λυση που δεν μπαινει καν στην κατηγορια "πειραγμα".Η αγορα ενος καλου after market συναγερμου με turbo timer λυνει τα προβληματα της αναμονης με το πατημα ενος και μονο κουμπιου!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.
Αυτα ειναι καθαρα θεμα οδηγου.Ειτε το ενα ειτε το αλλο ειναι θεμα χεριων το που θα παει το αυτοκινητο.
Υπαρχει ευκολη λυση που δεν μπαινει καν στην κατηγορια "πειραγμα".Η αγορα ενος καλου after market συναγερμου με turbo timer λυνει τα προβληματα της αναμονης με το πατημα ενος και μονο κουμπιου!

Αφού με ξέρεις, είμαι τεμπέλης. Δεν μπορώ τα πολύπλοκα! Arcade τύπος στην καθημερινότητα. Δεν μπορώ κουμπάκια και παρακουμπάκια....xexe
Κυβικά για την ώρα (και συνθήκες πόλης, όχι πίστας) έχουμε. Ειδικά στην άλλη πατρίδα, άφθονα (τουλάχιστον για τα χέρια μου).
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Αφού με ξέρεις, είμαι τεμπέλης. Δεν μπορώ τα πολύπλοκα! Arcade τύπος στην καθημερινότητα. Δεν μπορώ κουμπάκια και παρακουμπάκια....xexe
Κυβικά για την ώρα (και συνθήκες πόλης, όχι πίστας) έχουμε. Ειδικά στην άλλη πατρίδα, άφθονα (τουλάχιστον για τα χέρια μου).
...εγω που εχω μονο μια πατριδα  :'(  ,γιατι να μην εχω οσα κυβικα θελω ρε γαμωτο???  :tickedoff: :tickedoff:  :'( :'(
 

Επισκέπτης
δεν εχω οδηγησει ποτε πορσε,ουε φερραρι και λοτους η λαμποργκινι.αν ειχα να επιλεξω αναμεσα σε αυτα και σε ενα αυτοκινητο που βοηθαει σε μια νορμαλ ατμοσφαιρα,θα προτιμουσα το δευτερο.η ατμοσφαιρα φαινεται ποσο αλλαξε δραματικα προς το χειροτερο.ειδικα στη θεσσαλονικη ,βγαινεις εξω ακομη και βραδυ και αντιλαμβανεσαι οτι κατι δε παει καλα με την ατμοσφαιρα...υγρασια και ζεστη μαζι δυσκολευουν καθε ατομο και ειδικα ατομα με αναπνευστικα προβληματα .προτιμω μαλλον,καλυτερα οχι αυτοκινητο παρα σε 50 χρονια να μη μπορουμε να επιβιωνουμε.οσοι κανουν παιδια απο εδω και περα ,περα απο την υπερβολη,θα αντιμετωπισουν την οργη της φυσης ,ΠΟΥ ΔΕ ΤΗ προκαλεσε κανενας αλλος εκτος απο εμας τους ανθρωπους....ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΡΕΕΕΕΕ,ΠΟΙΕς ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΠΟΡΣΕ ΛΕΤΕ,ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ η 993 ειτε η carrera ,h cayman kai h GT2 KAI GT3...πολλοι θα πουν οτι τα γραφω υπερβολικα,αλλα αυτα πιστευω....
 

Επισκέπτης
και αυτο αφορα οχι μονο εμας τους ελληνες αλλα και ολους τους αλλους λαους...εννοειται.....
 

Ακόρεστος

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2007
Μηνύματα
3.904
Κριτικές
100
Like
1.263
Πόντοι
7.195
Για να εχεις τοση δυναμη οση θες πρεπει να ειναι πολλαααα τα κυβικα ωστε να υπαρχουν και τα καταλληλα αποθεματα ροπης.Η τουρμπινα ισως να ειναι η ευκολη λυση αλλα ειναι ο μονος τροπος για τοσα αλογα σε λιγοτερα κυβικα.

Αυτα ειναι καθαρα θεμα οδηγου.Ειτε το ενα ειτε το αλλο ειναι θεμα χεριων το που θα παει το αυτοκινητο.

Υπαρχει ευκολη λυση που δεν μπαινει καν στην κατηγορια "πειραγμα".Η αγορα ενος καλου after market συναγερμου με turbo timer λυνει τα προβληματα της αναμονης με το πατημα ενος και μονο κουμπιου!
Εγω εχω συναγερμο με turbo timer,αν και δεν εχει τουρμπινα το αμαξι μου.Το χρησιμοποιω περισσοτερο,για να κρυωσει ο εσωτερικος χωρος του αμαξιου,το καλοκαιρι και για να ζεσταινεται,το χειμωνα,πριν μπω στο αμαξι.
Μου το ελεγαν κιολας και αποδεικνυεται οτι θελει ιδιαιτερη προσοχη και δεν ειναι αρκετα αξιοπιστη λυση....Ευτυχως εχω συνηθισει και παντα αφηνω το αμαξι στην νεκρά,πριν να βγω απο αυτο,οποτε εγω δεν εχω κινδυνο.Το αστειο ειναι ομως οτι τωρα αντι να κανει εκκινηση κινητηρα στην νεκρά(οπως πρεπει),κανει στην πρωτη.οποτε φαντασου οταν χαλασει να εισαι εξω απο το αμαξι και να εκκινησει με πρωτη και χωρις χειροφρενο.Θα γινει χαμος.
 

SUBARAKIAS

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
79
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Η λύση είναι μία ...

ΤΟΥΡΜΠΟ + ΝΙΤΡΟ !!!!! Ο απόλυτος συνδυασμός .... απλά άνευ αντιπάλου

και αν βάλεις και 10% αγωνιστική μεθανόλη στο κάυσιμο απλά άντε γεια  :rockon: :rockon: :rockon:
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Turbo ή ατμόσφαιρα ?
Κώλος ή μουνί ?

Ή σου αρέσει το γκάζι ή όχι.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Gabadoo,

Καλώς ή κακώς δεν έζησα την εποχή της ακμής των M40 & C20XE. Στα δικά μου χρόνια ατμοσφαιρικά μοτέρ πρότυπα ήταν οι γρήγορες παραλλαγές των B16 & Β18 της Honda με ειδική ισχύ μεγαλύτερη των 100 ίππων/λίτρο προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90 (πχ Β16Β, 180hp από 1.6lt …) και τερατώδη αξιοπιστία.

Άσχετα όμως από το ιστορικό μέρος του πράγματος το ερώτημα δεν είναι νομίζω το αν το Χ ατμοσφαιρικό αγωνιστικών προδιαγραφών μοτέρ είναι δυσκολότερο να εξελιχθεί από το Ψ υψηλών επιδόσεων και αξιοπιστίας υπερτροφοδοτούμενο (που συνήθως – αλλά όχι πάντα - είναι), αλλά για το ποια είναι η προτιμητέα τεχνολογία για ένα μέσο ή καλό οδηγό χωρίς αγωνιστική προϋπηρεσία.

Με άλλα λόγια η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει το S2000 όπως ο κυριούλης
(πρόσεξε τα κατεβάσματα του και το ποια περιοχή στροφών χρησιμοποιεί στο 99% του χρόνου), τότε ένα υποθετικό S2000 εφοδιασμένο με τον 2λιτρο TFSI του VAG στα 230-240 άλογα θα έγραφε πολύ καλύτερους χρόνους σε δρόμο και πίστα στα χέρια ενός απλά καλού οδηγού απ ότι το ίδιο όχημα με τον εργοστασιακό F20C (θεωρώντας ότι η κατανομή βάρους παραμένει η ίδια και ότι το σύστημα μετάδοσης του S2000, με κατάλληλα διαφοροποιημένη τελική σχέση μετάδοσης ώστε να αντισταθμίσει τον χαμηλότερα τοποθετημένο κόφτη, μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη ροπή).

 

matrix21

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.087
Κριτικές
27
Like
2.129
Πόντοι
6.635
Gabadoo,

Καλώς ή κακώς δεν έζησα την εποχή της ακμής των M40 & C20XE. Στα δικά μου χρόνια ατμοσφαιρικά μοτέρ πρότυπα ήταν οι γρήγορες παραλλαγές των B16 & Β18 της Honda με ειδική ισχύ μεγαλύτερη των 100 ίππων/λίτρο προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90 (πχ Β16Β, 180hp από 1.6lt …) και τερατώδη αξιοπιστία.

Άσχετα όμως από το ιστορικό μέρος του πράγματος το ερώτημα δεν είναι νομίζω το αν το Χ ατμοσφαιρικό αγωνιστικών προδιαγραφών μοτέρ είναι δυσκολότερο να εξελιχθεί από το Ψ υψηλών επιδόσεων και αξιοπιστίας υπερτροφοδοτούμενο (που συνήθως – αλλά όχι πάντα - είναι), αλλά για το ποια είναι η προτιμητέα τεχνολογία για ένα μέσο ή καλό οδηγό χωρίς αγωνιστική προϋπηρεσία.

Με άλλα λόγια η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να οδηγήσει το S2000 όπως ο κυριούλης
(πρόσεξε τα κατεβάσματα του και το ποια περιοχή στροφών χρησιμοποιεί στο 99% του χρόνου), τότε ένα υποθετικό S2000 εφοδιασμένο με τον 2λιτρο TFSI του VAG στα 230-240 άλογα θα έγραφε πολύ καλύτερους χρόνους σε δρόμο και πίστα στα χέρια ενός απλά καλού οδηγού απ ότι το ίδιο όχημα με τον εργοστασιακό F20C (θεωρώντας ότι η κατανομή βάρους παραμένει η ίδια και ότι το σύστημα μετάδοσης του S2000 μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη ροπή).
Ο κυριουλης το δουλευει συνεχως στα κοκκινα αλλα μην ξεχναμε οτι το παει μεσα σε πιστα με αριστη ποιοτητα ασφαλτου!
Επειδη το γνωριζω καλα το S πιστευω οτι στην ελληνικη ασφαλτο δεν μπορεις να το πας ετσι (και μιλαω για στροφες, οχι για ευθειες)! Μετα τις 7.000RPM το αμαξι τρελαινεται! Σε κομματια με καλη ασφαλτο αν γνωριζεις τοποθετησεις και οδηγηση με πισω κινηση μπορεις να κανεις πολυ καλους χρονους και να κυνηγησεις πολυ πιο στριφτερα (θεωρητικα) αυτοκινητα.
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
αρχειδια γρηγορο ειναι το s2000.αργει να γεμισει ακομα και την 3η.το μονο που αξιζει ειναι για να κανει φασαρια και το μαγκα σε κανα μαμα rallye και αυτο μονο στην ευθεια:grin: :grin: :grin:
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
καλα ρε παιδια ο τυπας που οδηγαει S 2000 απ οτι παρατηρησα οταν κανει κατεβασιες με το τακουνι του παπουτσιου μαρσαρει για να μην πεσουνε οι στροφες του αυτοκινητου και παταει και φρενο ταυτοχρονα οσο εχει τον συμπλεκτη πατημενο οσο  αλλαζει ταχυτητα...!μη τρελαθουμε.....αυτα δεν τα κανει ο καθενας....! και σε πιστες χερω πολυ!
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
καλα ρε παιδια ο τυπας που οδηγαει S 2000 απ οτι παρατηρησα οταν κανει κατεβασιες με το τακουνι του παπουτσιου μαρσαρει για να μην πεσουνε οι στροφες του αυτοκινητου και παταει και φρενο ταυτοχρονα οσο εχει τον συμπλεκτη πατημενο οσο  αλλαζει ταχυτητα...!μη τρελαθουμε.....αυτα δεν τα κανει ο καθενας....! και σε πιστες χερω πολυ!

Ναι έχεις δίκιο, εφαρμόζει την τεχνική "μύτη-τακούνι" ( ) σε κάθε κατέβασμα ώστε να εξασφαλίζει την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου ήδη από την είσοδο των στροφών, διατηρώντας παράλληλα το μοτέρ στην ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του (~7000 έως ~9000 στροφές). Αν προσέξεις τα κατεβάσματα του διαρκούν κάτω από 0.5 sec και τα ανεβάσματα του ακόμα λιγότερο.

Το κακό είναι ότι με ανάλογο τρόπο πρέπει να οδηγείται το S2000 σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης - και εκτός πίστας - ώστε να είναι ανταγωνιστικά γρήγορο αφού το μοτέρ του είναι φτιαγμένο να λειτουργεί κυρίως στην υψηλή περιοχή στροφών.

Αυτές οι οδηγικές απαιτήσεις και ιδιαιτερότητες του S2000 είναι που το κάνουν να έχει φήμη αυτοκινήτου που προορίζεται για "χεράδες" και όχι για το μέσο οδηγό (ασχέτως του ποιοί τελικά το αγοράζουν) – και να θεωρείται η πεμπτουσία του καλοζυγισμένου πισωκίνητου αυτοκίνητου-πρότυπου για όσους δεν έχουν αρκετά χρήματα για να αγοράσουν μια Porsche Cayman S ή μια Lotus Elise.

Επίσης αυτός είναι ο λόγος που τα τούρμπο μοτέρ όπως το 2λιτρο της VAG με την εξαιρετικά πλούσια και γραμμική καμπύλη ροπής σε συνδυασμό με τα τύπου DSG ημιαγωνιστικά αυτόματα κιβώτια μπορούν να κάνουν τον οποιοδήποτε άσχετο να κινείται σε σχεδόν αγωνιστικούς ρυθμούς κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (και όχι μόνον σε πίστα) χωρίς καν να ιδρώνει και με μηδενική εξάσκηση.
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Καλά, το γουστάρω πολύ το thread. Ειδικά τώρα που έχουν αρχίσει τα copy paste, οι αναλύσεις και τα βαρύγδουπα επίθετα όπως ημιαγωνιστική οδήγηση, χεράς κλπ.
Άντε να κάνουμε και tuning στο bourdela.com.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom