Νέα

Turbo ή ατμόσφαιρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Turbo ή Ατμοσφαιρα? Τι θα επιλεγαμε?

  • Τurbo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ατμοσφαιρικο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Τι ειναι αυτα? Νεες στασεις στο σεξ?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μονο ποδηλατο/πατινι/πεζος/ Ειμαι Οικολογος.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
εργοσταιακες τουρμπινες ? η τις ειχες βαλει εξτρα!!??

Εργοστασιακές, γερμανικές και αγγλικές, μάλιστα τις τρεις φορές όχι σε "τροπικό" περιβάλλον όπως το ελληνικό.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
657
Πόντοι
146
Gabadoo,

Αυτό που περιγράφεις το κάνει ο μπουλέκος … όχι η VAG στον 2λιτρο TFSI, όχι η BMW στο 3λιτρο τούρμπο της, και φυσικά όχι η Nissan στο μοτέρ του R35 GT-R ή η Mitsubishi στα 2λιτρα EVO.

Ο F20C της Honda αποτελεί υπόδειγμα μηχανικής τελειότητας - 10 σχεδόν χρόνια μετά την παρουσίαση του παραμένει ένα από τα κορυφαία ατμοσφαιρικά σύνολα, κατασκευασμένο με περιθώρια ανοχών που οι περισσότεροι κατασκευαστές ούτε καν μπορούν να διανοηθούν (και αυτό παρά την αυξημένη κατανάλωση και τις αυξημένες εκπομπές ρύπων για τα σημερινά μέτρα).

Παρόλαυτα τα κορυφαία υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ παρέχουν ευκολίες - λόγω της  αυξημένης ροπής - που τα αγωνιστικών προδιαγραφών ατμοσφαιρικά μοτέρ – με την εξαιρετικά περιορισμένη ωφέλιμη περιοχή στροφών – δεν προσφέρουν σε καθημερινή χρήση.

 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
turbo πισωκίνηση.....
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:


vvvvvvvvvvvtttttsssssssssssss..................
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γκάμπα --> δεν ειναι έτσι. Ή μάλλον δεν ειναι ακριβώς έτσι.

Ο σωστός τούρμπο κινητήρας θέλει πολύ μελέτη όσον αφορά θέματα που δε σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα αυτή καθεαυτή.

Παράδειγμα - θερμοκρασία. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο όσον αφορά στις ιδιοτητες του ρευστού (του μίγματος δηλαδή αλλα και των αερίων εξαγωγής). Επίσης, επηρρεάζει παρα πολύ τη αξιοπιστία του συνόλου.

Thanoss - του τούρμπο δεν ειναι κάτι εξτρα όπως λες που το φοράει κάποιος στο αμάξι του. Δεν ειναι τασάκι, δεν ειναι ζαντικό. Ειναι κάτι άλλο

Εδω θα ήθελα να πω οτι σιχαίνομαι ο,τιδήποτε σχετίζεται με γυφτιές τύπου "μετατροπή" ή "βελτίωση". Γιατί κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Κάθα μαλάκας μπορεί να βγαλει περισσότερα άλογα απο ένα κινητήρα. Το θέμα ειναι στα πόσα χιλιόμετρα ειναι για τα σκουπίδια το μοτερ.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Γκάμπα --> δεν ειναι έτσι. Ή μάλλον δεν ειναι ακριβώς έτσι.

Ο σωστός τούρμπο κινητήρας θέλει πολύ μελέτη όσον αφορά θέματα που δε σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα αυτή καθεαυτή.

Παράδειγμα - θερμοκρασία. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο όσον αφορά στις ιδιοτητες του ρευστού (του μίγματος δηλαδή αλλα και των αερίων εξαγωγής). Επίσης, επηρρεάζει παρα πολύ τη αξιοπιστία του συνόλου.

Thanoss - του τούρμπο δεν ειναι κάτι εξτρα όπως λες που το φοράει κάποιος στο αμάξι του. Δεν ειναι τασάκι, δεν ειναι ζαντικό. Ειναι κάτι άλλο

Εδω θα ήθελα να πω οτι σιχαίνομαι ο,τιδήποτε σχετίζεται με γυφτιές τύπου "μετατροπή" ή "βελτίωση". Γιατί κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Κάθα μαλάκας μπορεί να βγαλει περισσότερα άλογα απο ένα κινητήρα. Το θέμα ειναι στα πόσα χιλιόμετρα ειναι για τα σκουπίδια το μοτερ.
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντες
γιατι δεν γινεται?
και σε datsun γινεται να βαλω αμα θελω
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Gabadoo,

Αυτό που περιγράφεις το κάνει ο μπουλέκος … όχι η VAG στον 2λιτρο TFSI, όχι η BMW στο 3λιτρο τούρμπο της, και φυσικά όχι η Nissan στο μοτέρ του R35 GT-R ή η Mitsubishi στα 2λιτρα EVO.

Ο F20C της Honda αποτελεί υπόδειγμα μηχανικής τελειότητας - 10 σχεδόν χρόνια μετά την παρουσίαση του παραμένει ένα από τα κορυφαία ατμοσφαιρικά σύνολα, κατασκευασμένο με περιθώρια ανοχών που οι περισσότεροι κατασκευαστές ούτε καν μπορούν να διανοηθούν (και αυτό παρά την αυξημένη κατανάλωση και τις αυξημένες εκπομπές ρύπων για τα σημερινά μέτρα).

Παρόλαυτα τα κορυφαία υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ παρέχουν ευκολίες - λόγω της  αυξημένης ροπής - που τα αγωνιστικών προδιαγραφών ατμοσφαιρικά μοτέρ – με την εξαιρετικά περιορισμένη ωφέλιμη περιοχή στροφών – δεν προσφέρουν σε καθημερινή χρήση.

 Δεν μπορω να ξερω τις εμπειριες σου φιλε μου...
 Ποια VAG και ποια BMW μου συζητας;
 Ειναι αυτοι εμπειροι κατασκευαστες υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων;
 Να ξερουμε τι λεμε....

 Ρωτα να δεις τις κατασκευαστικες ατελειες και την ροικη αποδοση
 (σε παγκο Air flow meter...) που εχει η κυλινδροκεφαλη ενος απο τους
 διασημοτερους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες παραγωγης,ο γνωστος
 διλιτρος της Coswοrth και θα καταλαβεις...Ρωτα στο Αλφα σερβις των
 Κυρκαιων ,των γνωστων ,που τον ξερουν καλα τον κινητηρα...

 Επισης ρωτα (προσεξε,σου μιλω συγκεκριμενα...) για τον C 20 XE ,επισης
 διλιτρο ατμοσφαιρικο της OPEL(τον ειχαν τα KADETT GSI 16V,και
 μετεπειτα τα ASTRA της αστυνομιας ντε...
 Ρωτα για τον Μ40 ,τον 1.8 δεκαεξαβαλβιδο της BMW ....
 Εξαιρετικα προσεγμενα διαμαντια....

 Εκει θα επαληθευσεις τα λεγομενα μου

 Επιτηδες δεν αναφερομαι μονο σε Χοντα,γιατι και αλλοι κατασκευαστες
 εχουν κανει εξαιρετικη δουλεια αλλα δεν αναγνωριστηκε οσο πρεπει...

 Στο Βρεταννικο Πρωταθλημα Τουρισμου,ο συγκεκριμενος κινητηρας της
 Οπελ,σε σασι Βεκτρα,ειναι ο πρωτος που περασε το ψυχολογικο φραγμα των
 300 ιππων,και αυτο πριν χρονια...

 Τουρμπο= η χαρα του τεμπελη μηχανικου λεμε...
 Και η χαρα του λαπ τοπακια επισης,ο οποιος με το μασινι και τους
 εξελιγμενους ψεκασμους κοιταει να βελτιωσει συνολικα....

 Αναφερομαι ΠΑΝΤΑ σε αυτοκινητα που μπορω να προσεγγισω
 Υπαρχουν και υπεραυτοκινητα υπετροφοδοτουμενα που ειναι αλλο...πραμα
 Αυτα ομως δεν ειναι για τα βαλαντια μας....
 
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντες
γιατι δεν γινεται?
και σε datsun γινεται να βαλω αμα θελω

Μάλλον δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω

Δεν ειναι έξτρα. Δεν ειναι κάτι που το βάζεις και αυτό ήταν, τελειωσες. Δεν ειναι εξάρτημα, δεν ειναι απλό και έχει επιπτώσεις που κανενας απλός μαστορας ή συνεργείο δεν εχει τα μηχανήματα αλλα και τις γνώσεις για να κάνει όπως πρέπει.

Οπου θες το βάζεις. Και σε μηχανακι εχω δει. Και τι σημαίνει αυτό;
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Μάλλον δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω

Δεν ειναι έξτρα. Δεν ειναι κάτι που το βάζεις και αυτό ήταν, τελειωσες. Δεν ειναι εξάρτημα, δεν ειναι απλό και έχει επιπτώσεις που κανενας απλός μαστορας ή συνεργείο δεν εχει τα μηχανήματα αλλα και τις γνώσεις για να κάνει όπως πρέπει.

Οπου θες το βάζεις. Και σε μηχανακι εχω δει. Και τι σημαίνει αυτό;
α καταλαβα....
ναι οκ το ξερω αυτο!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Turbo
Με σχετικά χαμηλό κόστος ( 6000euro για μετατροπή περίπου από 160ps σε 350ps) κερδίζεις στην επιτάχυνση από στάση, στις ρεπρίζ με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κιβώτιο, στη ροπή και στην τελική ταχύτητα.. Βέβαια με την τοποθέτηση του μαγικού σαλίγκαρου θες και ένα βενζινάδικο να σε ακολουθεί μιας και η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα. Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι τα εντόσθια του κινητήρα. Μετά από σύντομο χρονικό διάστημα (περίπου 3 χρόνια) η απόδοσή του μειώνεται σημαντικά λόγω της αυξημένης φθοράς των μετάλλων. Επίσης σημαντικό σημείο είναι και η ψύξη του αέρα στην οποία λίγοι δίνουν την δέουσα σημασία (με την ψύξη του εισερχόμενου στον κινητήρα αέρα αυξάνουμε την πυκνότητα του οξυγόνου στον δεδομένο όγκο, άρα έχουμε καλύτερη καύση), με αποτέλεσμα κατά καιρούς να εμφανίζονται προβλήματα όπως προανάφλεξη που μπορούν να στείλουν τον κινητήρα αδιάβαστο..Μετά πρέπει να προσεχτεί και το management (ECU) επειδή αναγκαστικά έχει πέσει η σχέση συμπίεσης και να ρυθμιστεί ο λόγος λ (αναλογία αέρα/βενζίνης). Τέλος ας μην ξεχνάμε και την εμφάνιση του turbo lag στις χαμηλές στροφές, διότι η υπερσυμπιεστής καυσαερίων (turbo) έχει φτερωτές μέσα, οι οποίες λόγω αδράνειας θέλουν κάποια sec για να αρχίσουν να στροφάρουν.Υπάρχουν και άλλα...
Ατμόσφαιρα
Τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα για να καταφέρουν να φτάσουν σε επιδόσεις τα τουρμπάτα πρέπει να είναι μεγάλου κυβισμού, ή να έχουν προηγμένο κινητήρα (π.χ. ο v-tec της Honda που στο Civic Type-R αποδίδει 200 ατμοσφαιρικότα μουλάρια με μόνο 2.0 λίτρα κυβισμό..). Βέβαια εδώ δεν υπάρχει το πρόβλημα του lag μιας και ο κινητήρας "ακούει" σε κάθε βούλιαγμα του δεξιού ποδιού. Ακόμα δεν εντοπίζονται προβλήματα αστοχίας των μετάλλων μιας και όλα είναι "μαμά", ή υπερβολικά μεγάλη κατανάλωση (εκτός και μιλάμε για 2.5 λίτρα και πάνω..). Το μοναδικό μειονέκτημα που εντοπίζω εγώ, είναι ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες υστερούν στις ρεπρίζ και οι ιδιαίτερα με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο, οπότε αναγκαζόμαστε να κατεβάσουμε και το turbάτο έχει γίνει καπνός..
 

Συνημμένα

  • 1.JPG
    1.JPG
    33,2 KB · Εμφανίσεις: 44

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Γκάμπα --> δεν ειναι έτσι. Ή μάλλον δεν ειναι ακριβώς έτσι.

Ο σωστός τούρμπο κινητήρας θέλει πολύ μελέτη όσον αφορά θέματα που δε σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα αυτή καθεαυτή.

Παράδειγμα - θερμοκρασία. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο όσον αφορά στις ιδιοτητες του ρευστού (του μίγματος δηλαδή αλλα και των αερίων εξαγωγής). Επίσης, επηρρεάζει παρα πολύ τη αξιοπιστία του συνόλου.

  Συμφωνω...οτι μιλαω σχετικα "χοντρα"
  Το προσημειωσα κιολας,πριν λιγο σε καποιο σημειο της κουβεντας
 
 Αλλα για πες μου,σε ποιον ΜΕΚ η θερμοκρασια δεν παιζει κρισιμοτατο ρολο;
 Για φαντασου σε ενα κινητηρα σαν του S-2000 εκει που τρελλοστροφαρει 9ιαρες
 να μην μπορουσαν οι Τζαπς να ελεγχουν την θερμοκρασια;

 Εδω οι ανθρωποι στην σχεδιαση του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ κινητηρα,κατα την χυτευση του μπλοκ
 χρησιμοποιησαν πλεγμα ινων ανθρακα....Κατι σαν το οπλισμενο σκυροδεμα ενα πραμα..
 Και αυτο για λογους στρεπτικης ακαμψιας του συνολου,εκει στις ΠΟΛΥ ψηλες rpm...
 Ποση τεχνολογια κρυβει ενα τετοιο μοτερ,που σημειωτεον απολαμβανω και εγω ,ο απλος
 ανθρωπος....και που δεν ειναι αυστηρα για αγωνες...

 Για βρες μου εναν τουρμπο τοσο χαι τεκ κατασκευασμενο;
 Σου λεω ,ολοι με τα λαπιτοπια ειναι στα χερια...
 
 
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Ο κινητήρας του Honda S2000 αποδίδει 120 ίππους στο λίτρο,(φαντασου τι πινει απο βενζινα) τους περισσότερους που έχει βγάλει ποτέ ατμοσφαιρικός κινητήρας ευρείας παραγωγής. Η πλήρης ισχύς του κινητήρα, 240 ίπποι, απελευθερώνεται στις 8.300 σ.α.λ. μέσω του εξελιγμένου συστήματος VTEC ενώ η μέγιστη ροπή, 21kg/m, στις 7.500 σ.α.λ.
 

marc_dorcel

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
97
Like
4
Πόντοι
0
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντες
γιατι δεν γινεται?
και σε datsun γινεται να βαλω αμα θελω


Έχω εγώ ένα παλιό Datsun!!Να στο δώσω να του βάλεις τουρμπίνα??
Όταν τελειώσουν οι μετατροπές θα γράψουμε στις πόρτες ''Datsun Turbo Power''...
Γουστάρω... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Turbo
Με σχετικά χαμηλό κόστος ( 6000euro για μετατροπή περίπου από 160ps σε 350ps) κερδίζεις στην επιτάχυνση από στάση, στις ρεπρίζ με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κιβώτιο, στη ροπή και στην τελική ταχύτητα..

Αυτά ειναι γυφτιές τρελλές - θάνο δεν το λέω για σένα αλλα για το συγγραφέα

Και μόνο που δίνει φθορά κινητήρα σε ΧΡΟΝΙΑ και όχι σε ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ όποιος το έγραψε ειναι ή ερασιτεχνης ή διαφημιστής

Παιδια το θέμα κινητήρας δεν ειναι για τον καθένα. Θέλει παρα πολύ εξειδικευμένη ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ γνώση. Δεν εννοώ σεμινάρια ΙΕΚ Δέλτα. Εννοώ διδακτορικό σε ρευστομηχανική, χρήση προγραμμάτων CFD, προγραμματισμό και ώρες ατελείωτες μελέτης και ελέγχου όλων των σεναρίων.

Αμα ήταν έτσι να βγάζαμε απο 160 άλογα 350 τότε όλο το R&D της Ferrari δε θα χρειαζόταν και θα αρκούσε ο μαστρο-κίτσος που ειναι μάγκας και λεβέντης

 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Έχω εγώ ένα παλιό Datsun!!Να στο δώσω να του βάλεις τουρμπίνα??
Όταν τελειώσουν οι μετατροπές θα γράψουμε στις πόρτες ''Datsun Turbo Power''...
Γουστάρω... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
χαχαχαχα
αμα θες γραφουμε και datsun club!!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
Αυτά ειναι γυφτιές τρελλές

Και μόνο που δίνει φθορά κινητήρα σε ΧΡΟΝΙΑ και όχι σε ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ όποιος το έγραψε ειναι ή ερασιτεχνης ή διαφημιστής

Παιδια το θέμα κινητήρας δεν ειναι για τον καθένα. Θέλει παρα πολύ εξειδικευμένη ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ γνώση. Δεν εννοώ σεμινάρια ΙΕΚ Δέλτα. Εννοώ διδακτορικό σε ρευστομηχανική, χρήση προγραμμάτων CFD, προγραμματισμό και ώρες ατελείωτες μελέτης και ελέγχου όλων των σεναρίων.

Αμα ήταν έτσι να βγάζαμε απο 160 άλογα 350 τότε όλο το R&D της Ferrari δε θα χρειαζόταν και θα αρκούσε ο μαστρο-κίτσος που ειναι μάγκας και λεβέντης
κοιτα για καποιους με αυτα που διαθετουν ειναι μαγεια να πειραζουν τα αυτοκινητα τους!

και για μενα γυφτια ειναι να το πειραξεις! αν δωσεις 30.000 και για να το πειραξεις δωσεις αλλα 15 εξτρα πανε παρε ενα ετοιμο απο την μαμα του...!
αλοι δεν εχονε γκαφρα και το πειραζουνε με 4-5.000!
 

marc_dorcel

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
97
Like
4
Πόντοι
0
Το κακό ξέρεις ποιό είναι??
Με το πρώτο ''φούσκωμα'' της τουρμπίνας θα διαλύσει!!
Κάνεις και φαναρτζοδουλειές???  :P :P :P
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom