thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
εργοσταιακες τουρμπινες ? η τις ειχες βαλει εξτρα!!??5 τουρμπίνες στο χέρι μέσα σε 9 χρόνια και με 3 διαφορετικά αμάξια.
εργοσταιακες τουρμπινες ? η τις ειχες βαλει εξτρα!!??5 τουρμπίνες στο χέρι μέσα σε 9 χρόνια και με 3 διαφορετικά αμάξια.
εργοσταιακες τουρμπινες ? η τις ειχες βαλει εξτρα!!??
Αφου σε χαλάει, τι το θές το τουρμπάτο??5 τουρμπίνες στο χέρι μέσα σε 9 χρόνια και με 3 διαφορετικά αμάξια.
Αφου σε χαλάει, τι το θές το τουρμπάτο??
no offence
Αν επιτρέπεται, τι ξεδόντιασες??Δεν έχω πια....enough is enough.
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντεςΓκάμπα --> δεν ειναι έτσι. Ή μάλλον δεν ειναι ακριβώς έτσι.
Ο σωστός τούρμπο κινητήρας θέλει πολύ μελέτη όσον αφορά θέματα που δε σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα αυτή καθεαυτή.
Παράδειγμα - θερμοκρασία. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο όσον αφορά στις ιδιοτητες του ρευστού (του μίγματος δηλαδή αλλα και των αερίων εξαγωγής). Επίσης, επηρρεάζει παρα πολύ τη αξιοπιστία του συνόλου.
Thanoss - του τούρμπο δεν ειναι κάτι εξτρα όπως λες που το φοράει κάποιος στο αμάξι του. Δεν ειναι τασάκι, δεν ειναι ζαντικό. Ειναι κάτι άλλο
Εδω θα ήθελα να πω οτι σιχαίνομαι ο,τιδήποτε σχετίζεται με γυφτιές τύπου "μετατροπή" ή "βελτίωση". Γιατί κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Κάθα μαλάκας μπορεί να βγαλει περισσότερα άλογα απο ένα κινητήρα. Το θέμα ειναι στα πόσα χιλιόμετρα ειναι για τα σκουπίδια το μοτερ.
Gabadoo,
Αυτό που περιγράφεις το κάνει ο μπουλέκος … όχι η VAG στον 2λιτρο TFSI, όχι η BMW στο 3λιτρο τούρμπο της, και φυσικά όχι η Nissan στο μοτέρ του R35 GT-R ή η Mitsubishi στα 2λιτρα EVO.
Ο F20C της Honda αποτελεί υπόδειγμα μηχανικής τελειότητας - 10 σχεδόν χρόνια μετά την παρουσίαση του παραμένει ένα από τα κορυφαία ατμοσφαιρικά σύνολα, κατασκευασμένο με περιθώρια ανοχών που οι περισσότεροι κατασκευαστές ούτε καν μπορούν να διανοηθούν (και αυτό παρά την αυξημένη κατανάλωση και τις αυξημένες εκπομπές ρύπων για τα σημερινά μέτρα).
Παρόλαυτα τα κορυφαία υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ παρέχουν ευκολίες - λόγω της αυξημένης ροπής - που τα αγωνιστικών προδιαγραφών ατμοσφαιρικά μοτέρ – με την εξαιρετικά περιορισμένη ωφέλιμη περιοχή στροφών – δεν προσφέρουν σε καθημερινή χρήση.
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντες
γιατι δεν γινεται?
και σε datsun γινεται να βαλω αμα θελω
α καταλαβα....Μάλλον δεν κατάλαβες τι ήθελα να πω
Δεν ειναι έξτρα. Δεν ειναι κάτι που το βάζεις και αυτό ήταν, τελειωσες. Δεν ειναι εξάρτημα, δεν ειναι απλό και έχει επιπτώσεις που κανενας απλός μαστορας ή συνεργείο δεν εχει τα μηχανήματα αλλα και τις γνώσεις για να κάνει όπως πρέπει.
Οπου θες το βάζεις. Και σε μηχανακι εχω δει. Και τι σημαίνει αυτό;
Γκάμπα --> δεν ειναι έτσι. Ή μάλλον δεν ειναι ακριβώς έτσι.
Ο σωστός τούρμπο κινητήρας θέλει πολύ μελέτη όσον αφορά θέματα που δε σχετίζονται άμεσα με τη λειτουργία του κινητήρα αυτή καθεαυτή.
Παράδειγμα - θερμοκρασία. Η θερμοκρασία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο τόσο όσον αφορά στις ιδιοτητες του ρευστού (του μίγματος δηλαδή αλλα και των αερίων εξαγωγής). Επίσης, επηρρεάζει παρα πολύ τη αξιοπιστία του συνόλου.
οταν ενουσα αν φοραει εξτρα τουρμπο ενουσα αν το εβαλε καποιος εξτρα.....το ξερω οτι δεν ειναι ζαντες
γιατι δεν γινεται?
και σε datsun γινεται να βαλω αμα θελω
Turbo
Με σχετικά χαμηλό κόστος ( 6000euro για μετατροπή περίπου από 160ps σε 350ps) κερδίζεις στην επιτάχυνση από στάση, στις ρεπρίζ με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κιβώτιο, στη ροπή και στην τελική ταχύτητα..
χαχαχαχαΈχω εγώ ένα παλιό Datsun!!Να στο δώσω να του βάλεις τουρμπίνα??
Όταν τελειώσουν οι μετατροπές θα γράψουμε στις πόρτες ''Datsun Turbo Power''...
Γουστάρω...
κοιτα για καποιους με αυτα που διαθετουν ειναι μαγεια να πειραζουν τα αυτοκινητα τους!Αυτά ειναι γυφτιές τρελλές
Και μόνο που δίνει φθορά κινητήρα σε ΧΡΟΝΙΑ και όχι σε ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ όποιος το έγραψε ειναι ή ερασιτεχνης ή διαφημιστής
Παιδια το θέμα κινητήρας δεν ειναι για τον καθένα. Θέλει παρα πολύ εξειδικευμένη ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ γνώση. Δεν εννοώ σεμινάρια ΙΕΚ Δέλτα. Εννοώ διδακτορικό σε ρευστομηχανική, χρήση προγραμμάτων CFD, προγραμματισμό και ώρες ατελείωτες μελέτης και ελέγχου όλων των σεναρίων.
Αμα ήταν έτσι να βγάζαμε απο 160 άλογα 350 τότε όλο το R&D της Ferrari δε θα χρειαζόταν και θα αρκούσε ο μαστρο-κίτσος που ειναι μάγκας και λεβέντης