Νέα

Turbo ή ατμόσφαιρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Turbo ή Ατμοσφαιρα? Τι θα επιλεγαμε?

  • Τurbo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ατμοσφαιρικο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Τι ειναι αυτα? Νεες στασεις στο σεξ?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μονο ποδηλατο/πατινι/πεζος/ Ειμαι Οικολογος.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

Επισκέπτης
για ντατσουν....μονο το παρακατω ανηκει στην κατηγορια μας....

sean4.jpg


κοιτα για καποιους με αυτα που διαθετουν ειναι μαγεια να πειραζουν τα αυτοκινητα τους!

και για μενα γυφτια ειναι να το πειραξεις! αν δωσεις 30.000 και για να το πειραξεις δωσεις αλλα 15 εξτρα πανε παρε ενα ετοιμο απο την μαμα του...!
αλοι δεν εχονε γκαφρα και το πειραζουνε με 4-5.000!
οποιος δεν εχει λεφτα....δεν ψαχνεται να παει σε μερη που πανε αυτοι που εχουν....
οποτε να μην κλαινε οταν τα χρεπια τους ειναι αχρηστα μετα απο λιγο...ή οταν σκοτωνονται...γιατι κι εμενα στα παπαρια μου αν το μαλακισμενο εχει 1000 αλογα κατω απ'το καπο....αλλα τα φρενα του σταματανε τα 100....καγκουρες...μαλακες...νεοελληνες....
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Θάνο, αυτό θα πω μόνο και τέλος

Οποιος εμπιστεύεται τον οποιοδήποτε μάστορα να αλλάξει την ισορροπία του κινητήρα του (μαζί με εισαγωγές αέρα και εξαγωγή) είναι θύμα.

Επειδή όταν ακούω για μετατροπές και βελτιώσεις μου γυρίζουν τ'αντερα, χαιρετώ το θρεντ προν αρχίσω να χάνω τον έλεγχο

Μην ειστε θύματα και ευκολόπιστοι. Αυτό μόνο
 

Επισκέπτης
ενφοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

μη φευγεις ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε φιλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

κατσε κ δωσε μας τα φωτα σου....
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
αξιζει μια μετατροπη?
γενικα αξιζει να βαλεις χερι στον κινητηρα?

Βελτίωση...

ίσως το ζητούμενο για πολλούς ίσως και το ζητούμενο απο κανέναν..είναι ένα θέμα το οποίο συζητείται ακόμα και απο άσχετους και αιμοσταγείς δημοσιογράφους που θεωρούν εαυτούς πιο έξυπνους απο ένα παγκόσμιο κατεστημένο αναγνωρισμένο στα κράτη του κόσμου...
Το θέμα είναι ότι οι πιο πολλοί απο εμάς θα θέλαμε να δούμε το stilo μας καπως διαφορετικό απο τα χιλάδες που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους....

οι τρόποι πολλοί, οι μηχανικοί ακόμα πιο πολλοί, αλλα ο ιδιοκτήτης ένας..

έμφαση δίνεται εδώ σε βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου για όλες τις τσέπες και διαθέσεις....ονόματα και συνεργεία δεν πρόκειται να δώθούν για ευνόητους λόγους...

1. Ατμοσφαιρική Βελτίωση

1ο στάδιο...

α. απελευθέρωση εισαγωγής
->αντικατάσταση του φίλτρου αέρα (χαρτινο) στο φιλτροκούτι με ένα πιο ελεύθερο (γαζα)..

ΚΝ air filters τιμη περίπου 80Ε-δεν αντικαθίσταται στο μέλλον αλλα καθαρίζεται με ειδικο κιτ της ΚΝ

-> κατάργηση του εργοστασιακού φιλτροκουτιού με μία φιλτροχοάνη

ΚΝ air filter 70Ε, BMC 65Ε, Raid HP90Ε , Simota 60Ε..

-> κατάργηση του εργοστασιακού φιλτροκουτιού με ένα βαρελάκι

το βαρελάκι δεν είναι τίποτα άλλο απο μία χωανη μεσα σε ένα "βαρελάκι" απο ανθρακόνημα το οποίο την προστατεύει απο θερμοκρασίες και σκόνες απο τον χώρο του κινητήρα..

BMC 220E,

απο τα 3 θεωρείτai αποδοτικότερη λύση το βαρελάκι...
με την τοποθέτηση του ελέυθερου φίλτρου στο φιλτροκούτι ο ήχος δεν αλλάζει, ομως με την χωάνη η το βαρελάκι η χροιά του κινητήρα γίνεται πολυ πιο μπάσα

β. αντικατάσταση του τελικού καζανακιου απο ένα ελευθέρας ροής

-> Sebring 400E, Supersprint 520E

αυτά είναι καζανάκια τα οποία ταιριάζουν απολύτως στα stilo μας χωρίς μετατροπές στον προφυλακτήρα και τοποθετούντι ακριβώς στο σημείο που ήταν και το εργοστασιακό......

-> custom made 100-250Ε

γ. πρόγραμμα/αναπρογραμματισμός ecu

η ecu που έχει τοποθετηθεί στο stilo μας είναι προδιαγραφών EURO3 και δεν επιδέχεται ευκολα επαναπρογραμματισμό....

παρόλα αυτα κάποια μέλη προχώρισαν σε τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου χωρίς όμως θεαματικά αποτελέσματα...για αυτο τον λόγο δεν μπορώ να προτείνω κάποια λύση....

συνολικό κέρδος ιπποδύναμης μαζι με πρόγραμμα 10% της αρχικής

2ο στάδιο..

α. τοποθέτηση εκκεντροφώρων με άλλα χαρακτηριστικά (θύθισμα και διάρκεια βαλβίδων) απο τους εργοστασιακούς.

->colombo & bariani 800-1000Ε

-> reprofilling στους εργοστασιακούς απο μπουμπη (800Ε)

β. αντικατάσταση ΟΛΟΥ του συστήματος εξαγωγής (χταπόδι, καταλύτης, καζανάκια)

custom made περίπου 1000Ε

γ. αλλαγη σχέσης συμπίεσης είτε με πλάνισμα της κυλινδροκεφαλής (150Ε) είτε με χρήση μιας πιο λεπτής φλατζας (180Ε)..(το 2ο προτιμάται)

δ. ροική εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή(300-400Ε)

κατα την διεργασία αυτή αφαιρείται υλικό απο τους αυλούς εισαγώγης πάντα όμως σε flowbench για να είμαστε σίγουροι οτι αφαιρείτε η ίδια ποσότητα υλικού απο κάθε αυλό...

ε. τοποθέτηση παράλληλου εγκεφάλου διαχείρησης καυσίμου, avance...

custom made (400-500Ε)

κερδος ιπποδύναμης 20-25% της αρχικής

με το 2ο σταδιο τα οφέλη στον κινητήρα είναι αντιληπτά όμως αλλάζει η λειτουργεία του αφού το κερδος σε ιπποδύναμη βγαίνει ψηλα σε στροφές και πολυ συχνα απαιτείται μετατοπισμος του κόφτη

μια καλύ λύση για όσους δεν θελουν να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι να απελευθερώσουν την εισαγωγη με ένα ελεύθερο φίλτρο η χωάνη και να αλλάξουν ολο το συστημα εξαγωγής.....τα κέρδη είναι σημαντικά με αυτή την κίνηση αφού άυτα τα δυο είναι φιμωμένα απο τον κατασκευαστη....
 

Επισκέπτης
ρε φιλαρακι thanoss ασε μας με τις μαλακιες που διαβαζεις στο στιλο-κλαμπ....

ΗΜΑΡΤΟΝ......ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!!!!!!!
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
φιλε μου ερωτηση εκανα...!
αλωστε εγω την δηλωση μου την εκανα....!

 

Επισκέπτης
φιλε μου ερωτηση εκανα...!
αλωστε εγω την δηλωση μου την εκανα....!
ολο το κατεβατο....απο εναν μαλακα καγκουρα που αν ανοιξεις το καπο κ του ζητησεις να σου δειξει ενα ενα τα στοιχεια του κινητηρα...δεν ξερει να σου απαντησει....τι μας το εβαλες ????
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Ρε θάνο, σοβαρα, ποιος γράφει αυτά όλα τα πράγματα;

Και ακόμα χειρότερα, ποιος τα κάνει;

Το Stilo πάντα θα ειναι Stilo. Ας το αφήσουμε τουλάχιστον στην αξιοπρέπειά του

Ελεος. Οχι άλλη γυφτια στους δρόμους
 

neoklis79

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.837
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
16
Den θέλω να συνεχίσω το off topic αλλά υπάρχουν κάποιοι που γουστάρουν τις βελτιώσεις για την αγάπη που έχουν στο αυτοκίνητο. Φυσικά έχουν κ τις απαραίτητες γνώσεις καθότι βελτίωση δεν σημαίνει απαραίτητα μόνο η επέμβαση στο κινητήρα... Αυτά για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
 

Επισκέπτης
Ρε θάνο, σοβαρα, ποιος γράφει αυτά όλα τα πράγματα;

Και ακόμα χειρότερα, ποιος τα κάνει;

Το Stilo πάντα θα ειναι Stilo. Ας το αφήσουμε τουλάχιστον στην αξιοπρέπειά του

Ελεος. Οχι άλλη γυφτια στους δρόμους


παρε ν'αυτοκτονησεις....
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.518
Κριτικές
5
Like
70.298
Πόντοι
12.056
Eγω να μιλησω η οχι??  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Θάνο, αυτό θα πω μόνο και τέλος
Οποιος εμπιστεύεται τον οποιοδήποτε μάστορα να αλλάξει την ισορροπία του κινητήρα του (μαζί με εισαγωγές αέρα και εξαγωγή) είναι θύμα.
Επειδή όταν ακούω για μετατροπές και βελτιώσεις μου γυρίζουν τ'αντερα, χαιρετώ το θρεντ προν αρχίσω να χάνω τον έλεγχο
Μην ειστε θύματα και ευκολόπιστοι. Αυτό μόνο

Και ας πούμε ότι ΟΚ, το έκανες αεροπλάνο μηχανικά (λέμε τώρα....), πόσα ακόμα πρέπει να κάνεις collaterally για να πεις ότι έχεις ένα σοβαρό σύνολο? Πέδηση, ανάρτηση, μετάδοση, στήσιμο γενικά...

Μαλακίες, Η συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών είναι για γέλια. Εξαιρούνται μεγάλοι και σοβαροί οίκοι που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Των οποίων οι μετατροπές στοιχίζουν και άπειρα.

 

Επισκέπτης
Μαλακίες, Η συντριπτική πλειοψηφία των μετατροπών είναι για γέλια. Εξαιρούνται μεγάλοι και σοβαροί οίκοι που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Των οποίων οι μετατροπές στοιχίζουν και άπειρα.
Δωστε βαση καγκουρεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς......
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Φυσικά έχουν κ τις απαραίτητες γνώσεις καθότι βελτίωση δεν σημαίνει απαραίτητα μόνο η επέμβαση στο κινητήρα...

Αυτό το ΦΥΣΙΚΑ δε θα το έβαζα στην πρόταση.

Εγω τουλάχιστον, με τα όσα ξέρω.

Η λέξη "βελτίωση" δεν έχει θέση σε τέτοιου είδους πρακτικές.

Δε θέλω να πω τίποτα περισσότερο.

Αντε γεια παιδιά
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Επειδή όταν ακούω για μετατροπές και βελτιώσεις μου γυρίζουν τ'αντερα, χαιρετώ το θρεντ προν αρχίσω να χάνω τον έλεγχο

Πάμε να ανοίξουμε ένα thread με κλασσικά και ιστορικά "κάρα"? Πιστεύω ότι θα σε ηρεμήσει!
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.518
Κριτικές
5
Like
70.298
Πόντοι
12.056
Οτι ειναι φτιαγμενο απο μαμα...ειναι παντα καλο... ;) ;) ;)

Ολα τα αλλα ειναι για να γινονται μαγκες καποιοι....

Απλα πραγματα... :dancing: :dancing: :dancing:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Δεν ειναι άσχημη ιδέα

Τουλάχιστον εκει δεν εχει "βελτιώσεις".

Κάτι χρωστας εσυ

Βελτιώσεις δεν έχει, αλλά έχει "μαϊμουδάκια"!!!

Ταξινομώ ακόμη...(είμαι και λίγο της αναβολής βλέπεις....)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom