Νέα

Turbo ή ατμόσφαιρα;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα SPEED
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Turbo ή Ατμοσφαιρα? Τι θα επιλεγαμε?

  • Τurbo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Ατμοσφαιρικο

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 1 100,0%
  • Τι ειναι αυτα? Νεες στασεις στο σεξ?

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μονο ποδηλατο/πατινι/πεζος/ Ειμαι Οικολογος.

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Απλα η διαφορα του τουρμπο με τον κομπρεσσορα ειναι οτι το πρωτο παιρνει κινηση απο τα καυσαερια ενω το δευτερο παιρνει κινηση απο την τροχαλια του στροφαλου!Και αναλογα με την τροχαλια παιζει και η πιεση!
ο κομπρέσσορας είναι τεχνολογία από τον πόλεμο.... Μαλακία εφεύρεση καθώς καταναλώνει περίπου 20% από το ήδη πολύ χαμηλό παραγώμενο έργο του κύκλου καρνό. Αλλά βέβαια για μαλακισμένα φορολογικά συστήματα όπως της Ελλάδας δίδονται μαλακισμένες λύσεις.
Ο στροβιλοσυμπιεστής, ήτοι τούρμπο είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση καθώς χρησιμοποιεί χαμένη ενέργεια (καυσαέρια) για υπερυμπίεση του αέρα εισαγωγής..........
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
μιας και δεν εχω τις τρελες γνωσεις απο αυτοκινητα αλλα απο βολτες με τουρμπο και ατμοσφαιρα δοξα το θεο....!
ψηφιζω ατμοσφαιρα!!
το τουρμπο κατα την δικη μου αποψη θελει και μια ειδικη μεταχειριση και συντηρηση ειδεικα αν ειναι εξτρα και οχι εργοστασιακο!!
εχει τυχει να με βολταρουνε με πηραγμενο cupra αλλο κινητηρα αλη τουρμπινα πανω!! μοντιφικαρισμενα ολλα! τρελα γκαζια....! οκ!!!δεν μπορω να πω!!
εχει τυχει ομως το πασχα να βολταρουμε με mercedes με κομπρεσορα ενοειται!! δεν θυμαμαι ποσα κυβικα ξερω οτι ειτανε σπορ και παρα πολλα αλογα....!
αλη αισθηση τα γκαζια το πατημα στο δρομο τα φρενα του τα κρατηματα γενικα το περπατημα στο δρομο....!
αλλο να τα χει εργοστασιακα και αλλο να προσπαθεις να τα κανεις!
για αλλους αυτη ειναι η μαγεια....
εμενα δεν μ αρεσει...!γουσταρω να τα χει απο την μανουλα του!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
μιας και δεν εχω τις τρελες γνωσεις απο αυτοκινητα αλλα απο βολτες με τουρμπο και ατμοσφαιρα δοξα το θεο....!
ψηφιζω ατμοσφαιρα!!
το τουρμπο κατα την δικη μου αποψη θελει και μια ειδικη μεταχειριση και συντηρηση ειδεικα αν ειναι εξτρα και οχι εργοστασιακο!!
εχει τυχει να με βολταρουνε με πηραγμενο cupra αλλο κινητηρα αλη τουρμπινα πανω!! μοντιφικαρισμενα ολλα! τρελα γκαζια....! οκ!!!δεν μπορω να πω!!
εχει τυχει ομως το πασχα να βολταρουμε με mercedes με κομπρεσορα ενοειται!! δεν θυμαμαι ποσα κυβικα ξερω οτι ειτανε σπορ και παρα πολλα αλογα....!
αλη αισθηση τα γκαζια το πατημα στο δρομο τα φρενα του τα κρατηματα γενικα το περπατημα στο δρομο....!
αλλο να τα χει εργοστασιακα και αλλο να προσπαθεις να τα κανεις!
για αλλους αυτη ειναι η μαγεια....
εμενα δεν μ αρεσει...!γουσταρω να τα χει απο την μανουλα του!
φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........
δυό τρεις λέξεις....
Καρέρα 4S biturbo....
SL65 AMG V12 Biturbo....
Maserati Ghibli 2.0lt Cup Biturbo........

Δεν περιγράφω άλλο........

 

Επισκέπτης
φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........
δυό τρεις λέξεις....
Καρέρα 4S biturbo....
SL65 AMG V12 Biturbo....
Maserati Ghibli 2.0lt Cup Biturbo........

Δεν περιγράφω άλλο........
Βαλε κ την ιεροσυλη συγκριση....

Μερσεντε με το κουβαδακι που ουτε να το αναφερω θελω...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Βαλε κ την ιεροσυλη συγκριση....

Μερσεντε με το κουβαδακι που ουτε να το αναφερω θελω...
το ξερα ότι θα εμφανιστείς.........
πρέπει να βάλω και ένα κουβαδάκι για τους κοινούς θνητούς θεέ.........
 

Επισκέπτης
το ξερα ότι θα εμφανιστείς.........
πρέπει να βάλω και ένα κουβαδάκι για τους κοινούς θνητούς θεέ.........
Πανταχου παρον ειμαι...
Διαβαζω κ προσπαθω να μαθαινω φιλε,χωρις να μιλαω....αλλωστε το νισσανακι μου δεν εχει κανενα απ'τα 2 συστηματα...;)
παντως της 911 gt3 το ζηλευω πολυ...παρα πολυυυυυυυυ......:P :P
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ο στροβιλοσυμπιεστής, ήτοι τούρμπο είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση καθώς χρησιμοποιεί χαμένη ενέργεια (καυσαέρια) για υπερυμπίεση του αέρα εισαγωγής..........


  Ο οποιος στροβιλοσυμπιεστης ειναι παλαιοτερη εφευρεση απο τον μηχανικο συμπιεστη..
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........
δυό τρεις λέξεις....
Καρέρα 4S biturbo....
SL65 AMG V12 Biturbo....
Maserati Ghibli 2.0lt Cup Biturbo........

Δεν περιγράφω άλλο........
για αυτοκινητα ειπαμε οχι για αεροπλανα... :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης

Αλλα πες μου.....δεν εχει γινει σκετη καυλα στην παρουσα της μορφη ? (997) ????
Δεν ειναι ανταλλαξιμη με 10 ρωσιδες ???
Τι καμπυλες ειναι αυτες ????????????????????????????????????????????????
Στην αρχη με απογοητευσε η πορσε...γιατι το αλλο ηταν θρυλικο ντιζαιν...αλλα κ αυτο οταν το ειδα απο κοντα....εκσπερματωσα αυτοματα...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Οι τουρμπο κινητηρες ειναι η χαρα του τεμπελη μηχανικου...

  Αν ειχαμε την δυνατοτητα να μελετησουμε ροικα την κυλινδροκεφαλη
  ενος HONDA S-2000,τοτε θα καταλαβαιναμε ...

  Ο μηχανικος που εξελισσει μια κεφαλη που προοριζεται για τοποθετηση σε τουρμπο κινητηρα,παραβλεπει και τις ατελειες στην χυτευση,και την ροικη αποδοση,και το μηκος των αυλων εισαγωγης και το ενα και το αλλο και το παραλλο.....
  Κοτσαρει ενα φυσερο,ρυθμιζει ψεκασμο και αναφλεξη και αφηνει την βεβιασμενη εισοδο αερα να κανει την δουλεια...

  Ενταξει,δεν ειναι ετσι χονδροειδεστατα που το περιγραφω αλλα καπως ετσι...Πολυ κοντα

 
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  Ο οποιος στροβιλοσυμπιεστης ειναι παλαιοτερη εφευρεση απο τον μηχανικο συμπιεστη..

όχι με τη μορφή που έχει σήμερα...... στην αρχή υπήρχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αντοχής... τώρα με την εξέλιξη της τεχνολογίας έγινε είδος ευρείας χρήσης
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
όχι με τη μορφή που έχει σήμερα...... στην αρχή υπήρχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αντοχής... τώρα με την εξέλιξη της τεχνολογίας έγινε είδος ευρείας χρήσης

  Παραδοξως οι στροβιλοσυμπιεστες πρωτοποθετηθηκαν σε διχρονους κινητηρες πετρελαιου,προοριζομενους για ναυτικη χρηση....αν θυμαμαι καλα
  Καπου στις αρχες του 1900...
  Μετα "πατησαν" το ποδι τους στην στερια...
  Οι κινητηρες αεροσκαφων του Β' π.π. ειχαν ολοι στροβιλοσυμπιεστες
  Ορισμενες σχεδιασεις(δεν θυμαμαι ακριβως,νομιζω τα Fw 190...) ειχαν και απο τα δυο ειδη συμπιεστων
  Εναν τυπου Ρουτς με λοβους για τις χαμηλες στροφες,που μολις τα καυσαερια αποκτουσαν ικανοποιητικη ταχυτητα ωστε να περιστρεψουν καλα τον στροβιλο,απεμπλεκονταν με εναν φυγοκεντρικο μηχανισμο....

  Το συστημα ετσι λειτουργουσε,αλλα δεν θυμαμαι ακριβως σε πιο αφος....
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
σε ποσους εχει μεινει η τουρμπινα στο χερι μες στην εγνατια!!!!
ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα!!!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
σε ποσους εχει μεινει η τουρμπινα στο χερι μες στην εγνατια!!!!
ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα!!!

5 τουρμπίνες στο χέρι μέσα σε 9 χρόνια και με 3 διαφορετικά αμάξια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom