amc_anthony13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 6.107
- Κριτικές
- 9
- Like
- 3
- Πόντοι
- 2.057
εγω ψηφίζω turbo
υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά με ειδική ισχύ μεγαλύτερη των 100ίππων/λίτρο.
ο κομπρέσσορας είναι τεχνολογία από τον πόλεμο.... Μαλακία εφεύρεση καθώς καταναλώνει περίπου 20% από το ήδη πολύ χαμηλό παραγώμενο έργο του κύκλου καρνό. Αλλά βέβαια για μαλακισμένα φορολογικά συστήματα όπως της Ελλάδας δίδονται μαλακισμένες λύσεις.Απλα η διαφορα του τουρμπο με τον κομπρεσσορα ειναι οτι το πρωτο παιρνει κινηση απο τα καυσαερια ενω το δευτερο παιρνει κινηση απο την τροχαλια του στροφαλου!Και αναλογα με την τροχαλια παιζει και η πιεση!
φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........μιας και δεν εχω τις τρελες γνωσεις απο αυτοκινητα αλλα απο βολτες με τουρμπο και ατμοσφαιρα δοξα το θεο....!
ψηφιζω ατμοσφαιρα!!
το τουρμπο κατα την δικη μου αποψη θελει και μια ειδικη μεταχειριση και συντηρηση ειδεικα αν ειναι εξτρα και οχι εργοστασιακο!!
εχει τυχει να με βολταρουνε με πηραγμενο cupra αλλο κινητηρα αλη τουρμπινα πανω!! μοντιφικαρισμενα ολλα! τρελα γκαζια....! οκ!!!δεν μπορω να πω!!
εχει τυχει ομως το πασχα να βολταρουμε με mercedes με κομπρεσορα ενοειται!! δεν θυμαμαι ποσα κυβικα ξερω οτι ειτανε σπορ και παρα πολλα αλογα....!
αλη αισθηση τα γκαζια το πατημα στο δρομο τα φρενα του τα κρατηματα γενικα το περπατημα στο δρομο....!
αλλο να τα χει εργοστασιακα και αλλο να προσπαθεις να τα κανεις!
για αλλους αυτη ειναι η μαγεια....
εμενα δεν μ αρεσει...!γουσταρω να τα χει απο την μανουλα του!
Βαλε κ την ιεροσυλη συγκριση....φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........
δυό τρεις λέξεις....
Καρέρα 4S biturbo....
SL65 AMG V12 Biturbo....
Maserati Ghibli 2.0lt Cup Biturbo........
Δεν περιγράφω άλλο........
το ξερα ότι θα εμφανιστείς.........Βαλε κ την ιεροσυλη συγκριση....
Μερσεντε με το κουβαδακι που ουτε να το αναφερω θελω...
Πανταχου παρον ειμαι...το ξερα ότι θα εμφανιστείς.........
πρέπει να βάλω και ένα κουβαδάκι για τους κοινούς θνητούς θεέ.........
παντως της 911 gt3 το ζηλευω πολυ...παρα πολυυυυυυυυ......
λέμε και καμμιά μαλακία να περνά η ώρα.......wankel ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Ο στροβιλοσυμπιεστής, ήτοι τούρμπο είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση καθώς χρησιμοποιεί χαμένη ενέργεια (καυσαέρια) για υπερυμπίεση του αέρα εισαγωγής..........
για αυτοκινητα ειπαμε οχι για αεροπλανα...φαίνεται ότι ξέρεις λίγα από αυτοκίνητα.........
δυό τρεις λέξεις....
Καρέρα 4S biturbo....
SL65 AMG V12 Biturbo....
Maserati Ghibli 2.0lt Cup Biturbo........
Δεν περιγράφω άλλο........
Ο οποιος στροβιλοσυμπιεστης ειναι παλαιοτερη εφευρεση απο τον μηχανικο συμπιεστη..
όχι με τη μορφή που έχει σήμερα...... στην αρχή υπήρχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και αντοχής... τώρα με την εξέλιξη της τεχνολογίας έγινε είδος ευρείας χρήσης
σε ποσους εχει μεινει η τουρμπινα στο χερι μες στην εγνατια!!!!
ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα!!!