Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 150 63,8%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,9%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 43 18,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    235

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Λιγότερα κέρδη για πολλούς τώρα, αλλά περισσότερα κέρδη για λίγους αύριο.
Αυτοί που θα επενδύσουν αύριο σε πάγια και εργασία στην εξαθλιωμένη χώρα θα έχουν να κερδίσουν πολλά.
Και η οπτική τους δεν περιορίζεται στα εθνικά σύνορα.

από που θα κερδίσουν?? από τους εξαθλιωμένους εργάτες των χωρών στις οποίες θα επενδύσουν ?? από τους ανέργους των χωρών από τις οποίες αποεπένδυσαν ?? ή μήπως από το ενα εκατομμύριο πολύ πλούσιους οι οποίοι έτι και αλλιώς έχουν φτάσει τις καταναλώσεις τους στα όρια τους ???
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Λιγότερα κέρδη για πολλούς τώρα, αλλά περισσότερα κέρδη για λίγους αύριο.
Αυτοί που θα επενδύσουν αύριο σε πάγια και εργασία στην εξαθλιωμένη χώρα θα έχουν να κερδίσουν πολλά.
Και η οπτική τους δεν περιορίζεται στα εθνικά σύνορα.

αυτες ειναι - με το συμπάθειο - μαλακιες.
δεν υπαρχει ακριβη και φτηνη εργασια. Υπαρχει προιον με η χωρις προστιθεμενη αξια.
Ο γερμανος εργατης της BMW παιρνει 5.000€ μισθό.
Αν το προιον σου ειναι πλαστικη σακκουλα για σ/μ και τσαμπα να δουλευουν οι εργατες στην Ελλαδα ΔΕΝ θα εισαι ανταγωνιστικος.
Μην αναμασατε καραμελες απο βιβλια/θεωριες νεκρες.
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Λιγότερα κέρδη για πολλούς τώρα, αλλά περισσότερα κέρδη για λίγους αύριο.
Αυτοί που θα επενδύσουν αύριο σε πάγια και εργασία στην εξαθλιωμένη χώρα θα έχουν να κερδίσουν πολλά.
Και η οπτική τους δεν περιορίζεται στα εθνικά σύνορα.
γυρνα στην κοινωνιολογια γ' λυκειου το 1988, σιγουρα κατι μπερδευεις, εχεις δεις εσυ καποια καπιτλιστικη χωρα, και δεν εννοω την ελλαδα γιατι δεν ειναι, με μικρους μισθους και ανυπαρκτη καταναλωτικη δυναμη;;
 

Επισκέπτης
αυτες ειναι - με το συμπάθειο - μαλακιες.
δεν υπαρχει ακριβη και φτηνη εργασια. Υπαρχει προιον με η χωρις προστιθεμενη αξια.
Ο γερμανος εργατης της BMW παιρνει 5.000€ μισθό.
Αν το προιον σου ειναι πλαστικη σακκουλα για σ/μ και τσαμπα να δουλευουν οι εργατες στην Ελλαδα ΔΕΝ θα εισαι ανταγωνιστικος.
Μην αναμασατε καραμελες απο βιβλια/θεωριες νεκρες.

Ο κινέζος εργάτης των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών πόσα παίρνει;
 

ElftexTP

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2008
Μηνύματα
3.663
Κριτικές
22
Like
25
Πόντοι
616
Ο κινέζος εργάτης των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών πόσα παίρνει;

δεν γνωριζω και δεν με νοιαζει. Αν δεν του αρεσει ο μισθος να δουλεψει στις Κινεζικες. Το επιχειρημα ειναι ενα. Αν το προιον σου δεν βγαζει κερδος,οντας καινοτομο ή μονοπολιακο, δεν το σωζει το labor cost. Γιατι? Γιατι παντα θα υπαρχει καπου φθηνωτερο. ΠΑΝΤΑ.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.933
Κριτικές
90
Like
37.457
Πόντοι
25.467
Αγιε, η πραγματικη οικονομικη πραγματικοτητα, the real thing, λιγα εχει να παρει απο τις θεωριες περι καπιταλισμου. τα πραγματα είναι απλα.

Αν δεν περνεις πισω το φπα που σου χρωστανε (εξαγωγικες επιχειρησεις)ενω εχεις πληρωσει φορο εισοδηματος για κερδη που ποτε δεν εισεπραξες.
Αν για να παραγεις χρειαζεσαι κεφαλαιο κινησης που δεν μπορεις να εχεις προσβαση
Αν χρειαζεται να χρηματοδοτησεις τις πωλησεις σου 3 και 4 και 5 και 6 μηνες (ακόμα και σε μεγαλες επιχειρησεις)
Αν ανεξαρτητα αποτελεσματων/προσπαθειες οι οφειλες στο κρατος/εισφορες/μισθοδοσιες ειναι ανελαστηκες
Αν το κρατος αντι για αρωγός ειναι αντιπαλος
Αν στα κερδη παιρνει το 60% και στις ζημιες δεν συνμψηφιζει
Αν οταν εισαι μεσα στα σκατα ερχονται 10 αλητες απο το ΠΑΜΕ και σε πετανε εξω απο το εργοστασιο

ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΣ. ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ. Και δεν μιλαμε για Κοκκαληδες και αλλους κρατοδιαιτους που δεν βαλαν μια. Μιλαμε για νοικοκυρηδες επιχειρηματιες που βρεθηκαν στον ασσο....

ΑΙ ΣΥΧΤΙΡ λοιπον στο καθε τσουτσεκι που παιζει χωρις κινδυνο με τις ψυχες και τις δουλειες των ανθρωπων....

Το ότι το κράτος πρέπει να είναι συνεπές προς όλους τους πολίτες του και το ότι πρέπει να θεσπίσει κάποια αντισταθμιστικά οφέλη για αυτούς που του φέρνουν έσοδα είναι κάτι που δεν χωρά αμφισβήτηση.

Αυτό που συζητάμε είναι ότι το παρόν  κράτος συμπεριφέρεται βασιζόμενο στην κομματική λογική: όποιος δεν μας λέει ναι σε όλα είναι εναντίον μας, δεν έχει καμιά συνέχεια και καμιά συνέπεια στους νόμους που το ίδιο νομοθετεί και τα παίρνει από τον σύνομο -όχι για να τα δανείσει- αλλά για να τα χαρίσει στον παράνομο.
 

Επισκέπτης
δεν γνωριζω και δεν με νοιαζει. Αν δεν του αρεσει ο μισθος να δουλεψει στις Κινεζικες. Το επιχειρημα ειναι ενα. Αν το προιον σου δεν βγαζει κερδος,οντας καινοτομο ή μονοπολιακο, δεν το σωζει το labor cost. Γιατι? Γιατι παντα θα υπαρχει καπου φθηνωτερο. ΠΑΝΤΑ.

Ακριβώς γι' αυτό πάντα θα συμπιέζονται οι μισθοί στον αναπτυγμένο κόσμο. Και το πίπεδο διαβίωσης.
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
και με ποιόν τρόπο ωφελείται ο καπιταλισμός από τα χαμηλα (σε επίπεδο πείνας) μεροκάματα ???

εφόσον
χαμηλό μεροκάματο==>απωλεια αγοραστικής δύναμης==>μείωση κατανάλωσης==>μικρότερος κύκλος εργασιών==>λιγώτερα κέρδη

κατι δεν κολλάει στην λογική αυτή...

Δέν έχει καπιταλισμό πιά εδώ, προγραμματισμένη συρίκνωση οικονομίας καί ρευστοποίηση περιουσίας όπως & μελλοντικών πόρων πρός εξασφάλιση τρίτων έχει. Άν γίνει αυτή ή παραδοχή, εξηγείται.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.933
Κριτικές
90
Like
37.457
Πόντοι
25.467
ο κινεζος εργατης στοιχιζει φθηνοτερα απο εναν γερμανο εργατη;;;;;;

Αυτό που θέλει να πει, είναι ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αλυσίδες παραγωγής σε χώρες με φθηνό εργατικό δυναμικό.

Μην λησμονείτε άλλωστε ότι τα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν παράγονται στην ιαπωνία.
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Ψωμακι τρωω και τωρα. Και τα περιβολια μου εχω και τα ζωα. Αλλα η ζωη δεν ειναι μονο φαι, σκατα και υπνος.

Δέν ξέρω άν τό σκέφτηκες αλλά αυτή σου ή φράση σέ συνδέει ντουγρού μέ Πλάτωνα, Ζήνωνα, Αριστοτέλη. Παρεπιπτόντως ή πρώτη αταξική περιγραφή κοινωνίας μεταξύ άλλων μορφών είναι στήν Πολιτεία. Από εκεί μέσω Χέγκελ πάει στόν 19ο αιώνα στήν Γερμανία, από ιδεαλισμός γίνεται υλικός διαλεκτισμός, καί μπούμ! The rest is history. :grin:
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Αυτό που θέλει να πει, είναι ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αλυσίδες παραγωγής σε χώρες με φθηνό εργατικό δυναμικό.

Μην λησμονείτε άλλωστε ότι τα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν παράγονται στην ιαπωνία.
αυτο που δεν ξερει ομωε ειναι οτι ενας γερμανος εργατης στοιχιζει λιγοτερο απο εναν αιγυπτιο η κινεζο εργατη σε σχεση με αυτο που παραγει, λογω υψηλης τεχνολογιας ο γερμανος παραγει πολυ περισσοτερα απο εναν απο τους προαναφερομενους με αποτελεσμα να ειναι πιο ''φθηνος'' για τον εργοδοτη του, δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι οι γερμανοι οσες επιχειρησεις εχουν κλεισει ειναι σε ξενες χωρες και οχι στην δικη τους, και δεν το κανουν μονο για ειναι πατριωτες..
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.933
Κριτικές
90
Like
37.457
Πόντοι
25.467
αυτο που δεν ξερει ομωε ειναι οτι ενας γερμανος εργατης στοιχιζει λιγοτερο απο εναν αιγυπτιο η κινεζο εργατη σε σχεση με αυτο που παραγει, λογω υψηλης τεχνολογιας ο γερμανος παραγει πολυ περισσοτερα απο εναν απο τους προαναφερομενους με αποτελεσμα να ειναι πιο ''φθηνος'' για τον εργοδοτη του, δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι οι γερμανοι οσες επιχειρησεις εχουν κλεισει ειναι σε ξενες χωρες και οχι στην δικη τους, και δεν το κανουν μονο για ειναι πατριωτες..

Αυτός ο παράγων, στις σύγχρονες βιομηχανίες αιχμής, τείνει να εξαλειφθεί. Στις σύγχρονες αλυσίδες παραγωγής, όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες, σίνας, μαλαισιανός και γερμανός εργάτης, χειρίζονται την ίδια ακριβώς ρομποτική ηλεκτροπόντα π.χ. Αυτό που μπορεί να διαφέρει είναι η τεχνική κατάρτηση τους (που ακόμα και αυτός ο παράγων τείνει να εξαλειφθεί). 

Οι λόγοι που οι γερμανοί επαναπατρίζουν επιχειρήσεις και κεφάλαια έχουν να κάνουν περισσότερο με την "σταθερότητα" του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Και από την στιγμή που οι γερμανοί οικονομικοί επιτελείς -εκτός των άλλων προνομίων-  καταφέρνουν (και μάλιστα πολύ καλά) να κρατούν χαμηλά την τιμή του Ευρώ τροφοδοτώντας την οικονομική κρίση, τους συμφέρει να βρίσκονται σε πάτριο έδαφος.
 

Επισκέπτης
Καθόλου υπερβολική.

Για τον καπιταλισμό έγραψα. Όχι για αυτό που ισχύει τώρα, δηλαδή τον "προστατευόμενο" καπιταλισμό (ή όπως τον γνωρίζουμε με το πιό κομψό όνομά του "νεοφιλελευθερισμό")  :) 

Αν η "άλλη" πρόταση απέναντι στον Καπιταλισμό ,
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑ, Β.ΚΟΡΕΑ , ΜΟΖΑΜΒΙΚΗ , ΒΙΕΤΝΑΜ , ΛΑΟΣ , ΚΑΜΠΟΤΖΗ , ΑΙΘΙΟΠΙΑ κτλ κτλ

ΤΟΤΕ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ.

Επίσης και αν η άλλη πρόταση είναι αυτοδιαχειριζομενες κοινωνίες τύπου
Χριστιάνας στη Δανία ή κάτι άλλα παρόμοια χωριά στη Σπάνια ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αυτός ο παράγων, στις σύγχρονες βιομηχανίες αιχμής, τείνει να εξαλειφθεί. Στις σύγχρονες αλυσίδες παραγωγής, όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες, σίνας, μαλαισιανός και γερμανός εργάτης, χειρίζονται την ίδια ακριβώς ρομποτική ηλεκτροπόντα π.χ.

Αυτό που μπορεί να διαφέρει είναι η τεχνική κατάρτηση τους (που ακόμα και αυτός ο παράγων τείνει να εξαλειφθεί).  Οι λόγοι που οι γερμανοί επαναπατρίζουν επιχειρήσεις και κεφάλαια έχουν να κάνουν περισσότερο με την "σταθερότητα" του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Και από την στιγμή που οι γερμανοί οικονομικοί επιτελείς εκτός των άλλων προνομίων,  καταφέρνουν (και μάλιστα πολύ καλά) να κρατούν χαμηλά την τιμή του Ευρώ τροφοδοτώντας την οικονομική κρίση, τους συμφέρει να βρίσκονται σε πάτριο έδαφος.

χαμηλα η τιμή του Ευρώ  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

με 1Ε=1.30 USD ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

:uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
ΣΤο μεταξυ οσοι βριζουν τον καπιταλισμο τι ειναι? κατα του συστηματος? τοτε γιατι παιρνουν δανεια?
 

Επισκέπτης
Στον υπαρκτό καπιταλισμό η ανθρώπινη εργασία είναι ένα εμπόρευμα, σε τροχιά συνεχούς απαξίωσης.

Η ανεργία χρησιμεύει στ' αφεντικά για να συμπιέζει τα μεροκάματα και να υποτάσσει τους εργαζόμενους.

Λύσεις εντός του συστήματος δεν υπάρχουν.

ΟΠΟΤΕ ΛΥΣΙΣ=ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ ...


ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΘΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ .....

ούτε αναρχοάπλυτος ....
 

Obi-Wan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2007
Μηνύματα
9.437
Κριτικές
3
Like
3.400
Πόντοι
786
Αυτό που θέλει να πει, είναι ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αλυσίδες παραγωγής σε χώρες με φθηνό εργατικό δυναμικό.

Μην λησμονείτε άλλωστε ότι τα περισσότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν παράγονται στην ιαπωνία.

Μήν παραβλέπεις ότι κυρίως πωλούνται φθηνά στίς φθηνές αγορές τών φθηνά αμοιβόμενων τεχνητών στά φθηνά εκτάρια τών ντόπιων εργοστασίων. Μαζικά πωλούνται όμως γιατί είναι πληθυσμιακά τεράστιες αγορές. Οικονομίες κλίμακας & κατανάλωση κλίμακας. Χέρι σέ γάντι. Πίσω στά πάτρια εκεί πού γυρνάει αρκετό κέρδος καί διαχέεται, φτιάχνονται τά Πορσικά.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.933
Κριτικές
90
Like
37.457
Πόντοι
25.467
χαμηλα η τιμή του Ευρώ  :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked: :new_shocked:

με 1Ε=1.30 USD ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

:uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:


Ναι. Είναι γεγονός πως οι γερμανοί παλεύουν για να το πάνε πιό χαμηλά, αλλά δεν τους έχει "κάτσει" ακόμα.

Να σας κάνω όμως μια ερώτηση;

Με ποιόν τρόπο μπορεί να υποτιμηθεί ένα νόμισμα αν δεν μπορείς να "κόψεις";
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Ναι δικτατοριες του προλεταριατου και παπαριες  :uglystupid: :uglystupid:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom