Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 151 63,7%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,7%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 44 18,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
2
Πόντοι
166
Επέτρεψέ μου να σου πως πως από τα γραφόμενά του δεν δείχνει να έχει και μεγάλη σχέση..... Και το γεγονός πως μένει Πειραιά, δεν τον κάνει από μόνο του σχετικό με τα της ναυτιλίας....
θα ημουν αστειος τουλαχιστον αν ισχυριζομουν οτι ξερει μονο και μονο επειδη μενει πειραια.Απλα σου λεω οτι ξερει γιατι χρονια τωρα ενδιαφερετε για τα προβληματα του λιμανιου,και μεσα απο το λιμανι ε? οχι με μονη επαφη με την θαλλασα  και το λιμανι  να ειναι μια ξαπλωστρα στην ψαρου οπως πολλοι υπουργοι ναυτιλιας που γινανε υπουργοι γιατι πηρανε ενα φουσκοτο
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
θα ημουν αστειος τουλαχιστον αν ισχυριζομουν οτι ξερει μονο και μονο επειδη μενει πειραια.Απλα σου λεω οτι ξερει γιατι χρονια τωρα ενδιαφερετε για τα προβληματα του λιμανιου,και μεσα απο το λιμανι ε? οχι με μονη επαφη με την θαλλασα  και το λιμανι  να ειναι μια ξαπλωστρα στην ψαρου οπως πολλοι υπουργοι ναυτιλιας που γινανε υπουργοι γιατι πηρανε ενα φουσκοτο
επειδή δε συμφωνώ με τις συγκεκριμένες απόψεις, δε σημαίνει πως κρίνω ως πετυχημένους κάποιους άλλους.....
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.511
Like
2.739
Πόντοι
1.306
Ο Δριτσας φιλτατοι ειναι φαρμακοποιος,Πειραιωτης,με τεραστιο κοινωνικο εργο στο πειραια (εδω ειναι πασιγνωστος),και με πολυ εμπειρια και γνωσεις για το λιμανι και τα προβληματα του.
Οσοι ασχετοι να μην μιλανε πλς.Εδω εχουν αναλαβει υπουργοι ναυτιλιας αλλοι και αλλοι που δεν ξερουν ουτε μπανιο...

εχουν μεγαλη πειρα



«Δεν μπορείς να πιέζεις ασφυκτικά ένα πρόσωπο που εκπροσωπεί τη διεθνή ναυτιλία λέγοντάς του ‘‘θα σε φορολογήσω’’. Η απάντηση που θα πάρεις θα είναι ‘‘κάν΄το αλλά αφού πρώτα με ελέγξεις ». Αυτές τις δηλώσεις του εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη επικαλείται μεταξύ άλλων το αμερικανικό πρακτορείο Bloomberg σε δημοσίευμά του το οποίο αναφέρει ότι πιθανή φορολόγηση των ελλήνων πλοιοκτητών από μια κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα είχε ως αποτέλεσμα τη μαζική φυγή τους από τη χώρα με επακόλουθο την εκτόξευση της ανεργίας.

Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος για τη φορολογική ασυλία που απολαμβάνουν οι έλληνες επιχειρηματίες του συγκεκριμένου κλάδου οι οποίοι απασχολούν περίπου 60.000 εργαζόμενους. Όμως σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου μαζί με τους απασχολούμενους σε συναφείς με τη ναυτιλία κλάδους οι εργαζόμενοι αγγίζουν τις 200.000. Αυτές οι θέσεις εργασίας κινδυνεύουν σύμφωνα με το Bloomberg καθώς οι επιχειρηματίες της ναυτιλίας δεν είναι διατεθειμένοι να παραχωρήσουν τα προνόμιά τους σε περίπτωση που η επόμενη κυβέρνηση επιβάλει φόρους στον κλάδο.
.
.

 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
2
Πόντοι
166
επειδή δε συμφωνώ με τις συγκεκριμένες απόψεις, δε σημαίνει πως κρίνω ως πετυχημένους κάποιους άλλους.....
οκ και αυτο καταλαβα φιλε,την γνωμη σου ειπα και νομιζω σου ειπα οτι εχεις καθε δικαιωμα να διαφωνεις.
Κατα καποιο τροπο απλα ηθελα να "υπερασπιστω" τον δριτσα και καταλαβα οτι και με τον τροπο σου το εκανες και εσυ αποκαλωντας τον στην πρωτη σου απαντηση κυριο Δριτσα,καταλαβα οτι μπορει να διαφωνεις αλλα δεν εισαι προκλητικος
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
οκ και αυτο καταλαβα φιλε,την γνωμη σου ειπα και νομιζω σου ειπα οτι εχεις καθε δικαιωμα να διαφωνεις.
Κατα καποιο τροπο απλα ηθελα να "υπερασπιστω" τον δριτσα και καταλαβα οτι και με τον τροπο σου το εκανες και εσυ αποκαλωντας τον στην πρωτη σου απαντηση κυριο Δριτσα,καταλαβα οτι μπορει να διαφωνεις αλλα δεν εισαι προκλητικος
Φίλτατε, ανταλλαγή απόψεων κάνω. Δεν έχω προσωπικά με κανέναν, ούτε να προκαλέσω κάποιον θέλω. Ούτε με τον κύριο Δρίτσα ιδίως έχω κάτι. Την άποψή του λέει ο άνθρωπος, εγώ τη βρίσκω απλά ανεδαφική.
 

soisix

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2009
Μηνύματα
2.399
Like
0
Πόντοι
16
Με το ανάλογο μπαξίσι στους ΚΝΑΤατζήδες..
ολοι κανουν τη δουλεια τους φιλαρακι,οι εργολαβοι,οι αρχιμηχανικοι,οι εφοπλιστες,οι εκπροσωποι...μονο που το καραβακι πρεπει να βγει γρηγορα και για να γινει αυτο καποιοι προπελαδες,ελασματουργοι,τσιμπιδες βαρανε διπλο-τριπλο ή και παραπανω βαρδιες και στο τελος φιλανε και το χερι του εργολαβου-συνδικαλιστη που τους δινει και μεροκαματο...ολοι ευχαριστημενοι...
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
2
Πόντοι
166
Φίλτατε, ανταλλαγή απόψεων κάνω. Δεν έχω προσωπικά με κανέναν, ούτε να προκαλέσω κάποιον θέλω. Ούτε με τον κύριο Δρίτσα ιδίως έχω κάτι. Την άποψή του λέει ο άνθρωπος, εγώ τη βρίσκω απλά ανεδαφική.
μπερκετι,μακαρι να διαφωνουσαμε ολοι ετσι
 

Επισκέπτης
ολοι κανουν τη δουλεια τους φιλαρακι,οι εργολαβοι,οι αρχιμηχανικοι,οι εφοπλιστες,οι εκπροσωποι...μονο που το καραβακι πρεπει να βγει γρηγορα και για να γινει αυτο καποιοι προπελαδες,ελασματουργοι,τσιμπιδες βαρανε διπλο-τριπλο ή και παραπανω βαρδιες και στο τελος φιλανε και το χερι του εργολαβου-συνδικαλιστη που τους δινει και μεροκαματο...ολοι ευχαριστημενοι...
Τα ξέρω φίλε.
Άντε να γεμίσεις το κεφάλι του μπαστουνόβλαχου με το τι αλισβερίσια παίζονται με τις ρήτρες παράδοσης ανάμεσα στους ΠΑΜΕτζήδες τους εργολάβους και τους εφοπλιστές..
Το ποιοι γαμιούνται από αυτά τ'αλισβερίσια το γνωρίζουμε.
Όπως επίσης και το ποιοι φεύγουν με γεμάτους χαρτοφύλακες..
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Ναυπηγήσεις δεν γίνονται στην Ελλάδα, μόνο κάτι μικρά σκαφάκια φτιάχνονται, άντε και κανένα φέρρυ μποτ..... Από επισκευές είναι εντελώς πεσμένα τα πράγματα......

Το τελευταιο μεγαλο παπορι που χτιστηκε εδω το 2006:

URL]]
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Φίλτατοι, ουδέποτε έχω ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, τους θεωρώ μία σύναξη επικίνδυνων γραφικών τύπων, οι οποίοι δεν έχουν αρχή και τέλος στα όσα λένε και κυρίως στα όσα κάνουν (ή θέλουν να κάνουν). Προς το σκοπό αυτό παρουσιάζω τις θέσεις (!!!) του ΣΥΡΙΖΑ για τη ναυτιλία, όπως τις εκφράζει το κ. Δρίτσας στο (δημοσίευση στις 07/06/2012).

Ναι σε πολιτικό υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Να μη χαθεί η τεχνογνωσία.


Η σημαντική τεχνογνωσία και δυναμική που διαθέτει η ναυτιλία αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό προς αξιοποίηση όπλο για την ενίσχυση της οικονομίας, ιδιαίτερα στη σημερινή δύσκολη κατάσταση που βιώνουν οι πολίτες.

Η ναυτιλία αποτέλεσε τις προηγούμενες δεκαετίες κλάδο αιχμής για την ελληνική οικονομία στην οποία βασίστηκε η επιβίωση και ευημερία πολλών Ελλήνων και Ελληνίδων.

Σήμερα διανύουμε διεθνώς μία μεταβατική περίοδο η οποία επιβάλλει να επανεξετάσουμε την θέση της Ελλάδας στο διεθνή καταμερισμό εργασίας σε σχέση πάντοτε με τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και τον τρόπο με τον οποίο αυτές εξυπηρετούνται τώρα και στο μέλλον.

Ωστόσο χρόνο με το χρόνο η προσφορά της ελληνόκτητης ναυτιλίας στην εθνική οικονομία βαίνει συνεχώς μειούμενη.

Η σημαντική μείωση του αριθμού των ελλήνων ναυτικών τις τελευταίες δεκαετίες, πέραν των αρνητικών συνεπειών που έχει στα εισοδήματα και στο ΝΑΤ, οδηγεί αναπόφευκτα και στην απώλεια πολύτιμης τεχνογνωσίας, φορείς της οποίας ήταν οι ναυτικοί είτε όταν ταξίδευαν είτε ως στελέχη ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Δεν είναι μόνο ότι αποδυναμώνεται ο Πειραιάς ως ναυτιλιακό κέντρο αλλά και συνολικά η ελληνική κοινωνία χάνει τη ναυτική της ταυτότητα, ιστορικό και δυναμικό στοιχείο του πολιτισμού της.

Κεντρικής σημασίας παράμετρος στην εξέλιξη αυτή είναι και η αναντίστοιχη συμμετοχή της ναυτιλίας στα δημόσια βάρη. Τα φορολογικά έσοδα του ελληνικού κράτους από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα συγκριτικά είναι ελάχιστα, ενώ οι εισροές συναλλάγματος συνοδεύονται από εκροές που μειώνουν την αξία τους.

Παράλληλα η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της νησιωτικής Ελλάδας βρίσκεται σε οριακό σημείο ενώ η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία έχει οδηγηθεί στο μαρασμό και στην εγκατάλειψη. Τέλος η έλλειψη συνολικού και μελετημένου σχεδίου λιμενικής πολιτικής ευθύνεται για την αδυναμία αξιοποίησης του συγκριτικού γεωγραφικού πλεονεκτήματος που διαθέτει η χώρα. 

Είναι λοιπόν σαφές ότι η κρίση που βιώνει το μοντέλο ανάπτυξης και λειτουργίας της ελληνικής οικονομίας αγγίζει και τη ναυτιλία, παρά το γεγονός ότι σε μεγάλο βαθμό η ναυτιλιακή δραστηριότητα συναρτάται κυρίως με τις συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια οικονομία.

Οι προσπάθειες που (δεν) κατέβαλλε το ελληνικό κράτος προκειμένου να αυξήσει τις ναυτιλιακές εισροές για την εθνική οικονομία κινήθηκαν σε λάθος κατεύθυνση και δεν πέτυχαν τους διακηρυγμένους στόχους που έθεσαν κατά καιρούς οι κυβερνήσεις.

Τα μέτρα για την ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου όχι μόνο δεν οδήγησαν στην ουσιαστική αύξηση του αλλά είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ανεργίας των ελλήνων ναυτικών. Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι ότι  χρειάζεται ένας συνολικός επανασχεδιασμός της ναυτιλιακής μας πολιτικής.

Φορέας αυτού του επανασχεδιασμού και βέβαια πρέπει να είναι ένα αυτόνομο Υπουργείο Ναυτιλίας που θα λειτουργήσει όμως ως πολιτικό, επιτελικό και παραγωγικό υπουργείο με στόχο τη μεγιστοποίηση των ωφελειών από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα, δηλαδή, ένα Υπουργείο όχι σαν και αυτό που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια αλλά και όχι σαν το παλιό ΥΕΝ.

Παράλληλα είναι αναγκαίο, ενόψει της επικείμενης συνταγματικής αναθεώρησης να ανοίξει μία ουσιαστική συζήτηση αναφορικά με τις συνταγματικές ρυθμίσεις που απαλλάσσουν ουσιαστικά τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις από τη φορολογία, ενώ στο μεσοδιάστημα θα πρέπει εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες για την αποκατάσταση της φορολογικής δικαιοσύνης και την πάταξη της φοροδιαφυγής και της εισφοροδιαφυγής στο χώρο της ναυτιλίας.

Θα πρέπει επίσης να αναληφθούν συγκεκριμένες δράσεις για την ενίσχυση της απασχόλησης των ελλήνων ναυτικών κατοχυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σημαντική τεχνογνωσία που εξασφαλίζει η ναυτική εργασία στη ναυτιλία.

Αντίστοιχες πρωτοβουλίες θα πρέπει να υπάρξουν για την ενίσχυση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στη βάση μίας ολοκληρωμένης αναπτυξιακής πολιτικής.

Παρά το γεγονός ότι η ναυτιλία είναι μία εξωγενής δραστηριότητα, η εσωτερική κατάσταση της χώρας δεν την αφήνει ανεπηρέαστη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ακτοπλοΐα η οποία πλήττεται από τη μείωση της επιβατικής κίνησης εξαιτίας της πολιτικής λιτότητας που εφαρμόζεται, την ίδια ώρα που η ολιγοπωλιακή κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αγορά των καυσίμων αυξάνει το κόστος λειτουργίας των πλοίων.

Χωρίς να απαλλάσσονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες από τις ευθύνες τους και χωρίς κανείς να παραγνωρίζει το σκανδαλώδες καθεστώς των επιδοτήσεων στις άγονες γραμμές η κατάσταση αυτή δημιουργεί αρνητικά δεδομένα για το χώρο της ακτοπλοΐας.

Όμως η διέξοδος δεν μπορεί να είναι η παραπέρα συρρίκνωση των μισθολογικών και εργασιακών κατακτήσεων των ναυτικών. Οι λύσεις πρέπει να αναζητηθούν σε άλλες κατευθύνσεις.

Για παράδειγμα είναι ανάγκη να συνδεθεί η ακτοπλοϊκή δραστηριότητα με τη ναυπηγοεπισκευή.

Εδώ αναδεικνύεται και η ανάγκη για δημόσιο έλεγχο των τραπεζών ώστε να μπορέσουν να στηριχθούν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ έχει προτείνει συγκεκριμένα μέτρα και δράσεις για την αποτροπή των πολιτικών λιτότητας, τον έλεγχο των τιμών των καυσίμων και για τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος που μπορούν να επηρεάσουν θετικά τις εξελίξεις και στην ακτοπλοΐα.

Κυρίως δε, έχει προτείνει τη συγκρότηση ενός δημόσιου φορέα με συμμετοχή και της αυτοδιοίκησης και των νησιωτικών κοινωνιών για το σχεδιασμό, τον έλεγχο και την ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών μεταφορών.   

Ο περιορισμένος χώρος αυτού του άρθρου δεν επιτρέπει εκτεταμένες αναφορές σε μια σειρά από άλλα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη ναυτιλία όπως είναι η ναυτική εκπαίδευση, το ΝΑΤ, ο Οίκος Ναύτου, το ΓΕΝΕ για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ έχει επίσης διατυπώσει συγκεκριμένες θέσεις.

Σε κάθε περίπτωση όμως για να υπάρξουν πολιτικές που θα πετυχαίνουν τη μεγιστοποίηση του οφέλους για την ελληνική κοινωνία από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα, αυτές θα πρέπει να στηρίζονται σε μια δυναμική διαδικασία γενικευμένης διαβούλευσης.

Θοδωρής Δρίτσας - Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Πειραιά & Νησιών

Η όλη ουσία των λεγομένων του είναι ''από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα''!!!!
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να γίνει η εξής διευκρίνιση: ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ!!!! Επομένως, η όλη κουβέντα για αυτόν, περιορίζεται στα πλαίσια της πλάκας και του καλαμπουριού. Άλλοι κυβερνάνε, και άλλοι ευθύνονται για τις τύχες του τόπου, αυτό να μην το ξεχνάμε ΠΟΤΕ. Εάν ποτέ κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, καλά να είμαστε θα τα πούμε και για αυτούς.

Χμ, τουλάχιστον λεει ναι σε πολιτικο υπουργειο Εμπορικής Ναυτιλιας.
Που ειναι ο democrat να του εξηγησει γιατι δεν χρειαζεται.

Τέλος η έλλειψη συνολικού και μελετημένου σχεδίου λιμενικής πολιτικής ευθύνεται για την αδυναμία αξιοποίησης του συγκριτικού γεωγραφικού πλεονεκτήματος που διαθέτει η χώρα. 
Δεν πηρε γραμμη ο Δριτσας απο την ομιλια Τσιπρα στο Αγρινιο οτι ο Αστακος θα γινει νεο Ροττερνταμ;
Κατα τα αλλα ναι, ναι.
Χρειαζομαστε και αλλα λιμανια.

Κυρίως δε, έχει προτείνει τη συγκρότηση ενός δημόσιου φορέα με συμμετοχή και της αυτοδιοίκησης και των νησιωτικών κοινωνιών για το σχεδιασμό, τον έλεγχο και την ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών μεταφορών.
Ναι, ναι.
Αντε παλι ξανα μανα λαικες εταιρειες βασης.

Τα φορολογικά έσοδα του ελληνικού κράτους από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα συγκριτικά είναι ελάχιστα, ενώ οι εισροές συναλλάγματος συνοδεύονται από εκροές που μειώνουν την αξία τους.
Και τι θα κανεις ρε μεγαλε;
Θα τους ξεγελας να φερνουν μεσα το συναλλαγμα και μετα δεν θα αφηνεις να το βγαλουν ξανα εξω;
Και παπορια πως θα αγοραζουν;
Με σαλούφες;

Για παράδειγμα είναι ανάγκη να συνδεθεί η ακτοπλοϊκή δραστηριότητα με τη ναυπηγοεπισκευή.
Τι λε ρε μεγαλε;
Και πως θα γινει αυτό;
Δηλαδη σημερα για τις ετησιες πανε στην Ουκρανια;
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Τα ξέρω φίλε.
Άντε να γεμίσεις το κεφάλι του μπαστουνόβλαχου με το τι αλισβερίσια παίζονται με τις ρήτρες παράδοσης ανάμεσα στους ΠΑΜΕτζήδες τους εργολάβους και τους εφοπλιστές..
Το ποιοι γαμιούνται από αυτά τ'αλισβερίσια το γνωρίζουμε.
Όπως επίσης και το ποιοι φεύγουν με γεμάτους χαρτοφύλακες..

οταν ο οσε απειλησε με τη ρητρα για την 3χρονη καθυστερηση της κατασκευης των βαγονιων οι τοτε φριτσηδες του σκαραμαγκα πηραν τηλ. το υπουργακι και του ειπαν οτι δε θελουν μαγκιες γιατι φευγουνε.
και το υπουργακι ειπε στον οσε να κανει μοκοκο
 

Bastounovlaxos

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2007
Μηνύματα
2.879
Like
21
Πόντοι
16
προφανως δεν εχεις ιδεα...οποτε το βουλωνεις

εσυ απο που την έχεις την ιδέα?
συνορεύει με τα εξάρχεια το πέραμα?
η εχεις πελάτες στο συνδικάτο και στα λένε?  :grin:

καλά για την άλλη τη σαβουρα απο την Κορινθία...θα τα διάβασε στο ιντιμιντια...  :jerking:
 

soisix

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2009
Μηνύματα
2.399
Like
0
Πόντοι
16
οταν ο οσε απειλησε με τη ρητρα για την 3χρονη καθυστερηση της κατασκευης των βαγονιων οι τοτε φριτσηδες του σκαραμαγκα πηραν τηλ. το υπουργακι και του ειπαν οτι δε θελουν μαγκιες γιατι φευγουνε.
και το υπουργακι ειπε στον οσε να κανει μοκοκο
οι φριτσηδες μπηκαν στο σκαραμαγκα μονο για τις δουλειες του ΠΝ...στο σχεδιασμο τους ηταν το κλεισιμο-πτωχευση του βιομηχανικου τομεα-τροχαιο υλικο(βαγονια),οπως και το εκαναν το 09 ενω ειχαν κανει αποσχιση του τομεα σε θυγατρικη-μαιμου απ'το 08,η οποια αποσχιση ειχε σχεδιαστει πριν σκασει η ιστορια με τα βαγονια...
ο οσε αφου τωρα πια δεν υπαρχει εταιρεια τροχαιου υλικου και οι γερμανοι δεν φαινονται ;),διεκδικει τις ρητρες...
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
306
Πόντοι
386
οι φριτσηδες μπηκαν στο σκαραμαγκα μονο για τις δουλειες του ΠΝ...στο σχεδιασμο τους ηταν το κλεισιμο-πτωχευση του βιομηχανικου τομεα-τροχαιο υλικο(βαγονια),οπως και το εκαναν το 09 ενω ειχαν κανει αποσχιση του τομεα σε θυγατρικη-μαιμου απ'το 08,η οποια αποσχιση ειχε σχεδιαστει πριν σκασει η ιστορια με τα βαγονια...
ο οσε αφου τωρα πια δεν υπαρχει εταιρεια τροχαιου υλικου και οι γερμανοι δεν φαινονται ;),διεκδικει τις ρητρες...

Ποια ηταν η θυγατρικη εταιρεια τροχαιου υλικου του ΟΣΕ?
 

soisix

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιουν 2009
Μηνύματα
2.399
Like
0
Πόντοι
16
εσυ απο που την έχεις την ιδέα?
συνορεύει με τα εξάρχεια το πέραμα?
η εχεις πελάτες στο συνδικάτο και στα λένε?  :grin:

καλά για την άλλη τη σαβουρα απο την Κορινθία...θα τα διάβασε στο ιντιμιντια...  :jerking:
εχεις δικιο,δεν εχω ιδεα...προβατα σαλαγαω  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom