Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 151 63,7%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,7%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 44 18,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

Lucent51

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Σεπ 2008
Μηνύματα
14.679
Κριτικές
36
Like
151
Πόντοι
2.046
σημερα ο αλεξης πηγε στο συνεδριο του εκονομιστ ως αρχηγος της αξιωματικης αντιπολιτευσης....
να χει τυπωσει και καρτα αναλογη?

Καλο αυτο. Που ξερεις μπορει να μαθει και μερικα πραγματα για οικονομικα!!  :grin: :grin:
 

NIK DANDOLO(1)

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.882
Κριτικές
4
Like
29
Πόντοι
16
Φίλτατοι, ουδέποτε έχω ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, τους θεωρώ μία σύναξη επικίνδυνων γραφικών τύπων, οι οποίοι δεν έχουν αρχή και τέλος στα όσα λένε και κυρίως στα όσα κάνουν (ή θέλουν να κάνουν). Προς το σκοπό αυτό παρουσιάζω τις θέσεις (!!!) του ΣΥΡΙΖΑ για τη ναυτιλία, όπως τις εκφράζει το κ. Δρίτσας στο (δημοσίευση στις 07/06/2012).

Ναι σε πολιτικό υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Να μη χαθεί η τεχνογνωσία.


Η σημαντική τεχνογνωσία και δυναμική που διαθέτει η ναυτιλία αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό προς αξιοποίηση όπλο για την ενίσχυση της οικονομίας, ιδιαίτερα στη σημερινή δύσκολη κατάσταση που βιώνουν οι πολίτες.

Η ναυτιλία αποτέλεσε τις προηγούμενες δεκαετίες κλάδο αιχμής για την ελληνική οικονομία στην οποία βασίστηκε η επιβίωση και ευημερία πολλών Ελλήνων και Ελληνίδων.

Σήμερα διανύουμε διεθνώς μία μεταβατική περίοδο η οποία επιβάλλει να επανεξετάσουμε την θέση της Ελλάδας στο διεθνή καταμερισμό εργασίας σε σχέση πάντοτε με τις πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και τον τρόπο με τον οποίο αυτές εξυπηρετούνται τώρα και στο μέλλον.

Ωστόσο χρόνο με το χρόνο η προσφορά της ελληνόκτητης ναυτιλίας στην εθνική οικονομία βαίνει συνεχώς μειούμενη.

Η σημαντική μείωση του αριθμού των ελλήνων ναυτικών τις τελευταίες δεκαετίες, πέραν των αρνητικών συνεπειών που έχει στα εισοδήματα και στο ΝΑΤ, οδηγεί αναπόφευκτα και στην απώλεια πολύτιμης τεχνογνωσίας, φορείς της οποίας ήταν οι ναυτικοί είτε όταν ταξίδευαν είτε ως στελέχη ναυτιλιακών επιχειρήσεων.

Δεν είναι μόνο ότι αποδυναμώνεται ο Πειραιάς ως ναυτιλιακό κέντρο αλλά και συνολικά η ελληνική κοινωνία χάνει τη ναυτική της ταυτότητα, ιστορικό και δυναμικό στοιχείο του πολιτισμού της.

Κεντρικής σημασίας παράμετρος στην εξέλιξη αυτή είναι και η αναντίστοιχη συμμετοχή της ναυτιλίας στα δημόσια βάρη. Τα φορολογικά έσοδα του ελληνικού κράτους από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα συγκριτικά είναι ελάχιστα, ενώ οι εισροές συναλλάγματος συνοδεύονται από εκροές που μειώνουν την αξία τους.

Παράλληλα η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της νησιωτικής Ελλάδας βρίσκεται σε οριακό σημείο ενώ η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία έχει οδηγηθεί στο μαρασμό και στην εγκατάλειψη. Τέλος η έλλειψη συνολικού και μελετημένου σχεδίου λιμενικής πολιτικής ευθύνεται για την αδυναμία αξιοποίησης του συγκριτικού γεωγραφικού πλεονεκτήματος που διαθέτει η χώρα. 

Είναι λοιπόν σαφές ότι η κρίση που βιώνει το μοντέλο ανάπτυξης και λειτουργίας της ελληνικής οικονομίας αγγίζει και τη ναυτιλία, παρά το γεγονός ότι σε μεγάλο βαθμό η ναυτιλιακή δραστηριότητα συναρτάται κυρίως με τις συνθήκες που επικρατούν στην παγκόσμια οικονομία.

Οι προσπάθειες που (δεν) κατέβαλλε το ελληνικό κράτος προκειμένου να αυξήσει τις ναυτιλιακές εισροές για την εθνική οικονομία κινήθηκαν σε λάθος κατεύθυνση και δεν πέτυχαν τους διακηρυγμένους στόχους που έθεσαν κατά καιρούς οι κυβερνήσεις.

Τα μέτρα για την ενίσχυση του ελληνικού νηολογίου όχι μόνο δεν οδήγησαν στην ουσιαστική αύξηση του αλλά είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ανεργίας των ελλήνων ναυτικών. Το συμπέρασμα από όλα αυτά είναι ότι  χρειάζεται ένας συνολικός επανασχεδιασμός της ναυτιλιακής μας πολιτικής.

Φορέας αυτού του επανασχεδιασμού και βέβαια πρέπει να είναι ένα αυτόνομο Υπουργείο Ναυτιλίας που θα λειτουργήσει όμως ως πολιτικό, επιτελικό και παραγωγικό υπουργείο με στόχο τη μεγιστοποίηση των ωφελειών από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα, δηλαδή, ένα Υπουργείο όχι σαν και αυτό που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια αλλά και όχι σαν το παλιό ΥΕΝ.

Παράλληλα είναι αναγκαίο, ενόψει της επικείμενης συνταγματικής αναθεώρησης να ανοίξει μία ουσιαστική συζήτηση αναφορικά με τις συνταγματικές ρυθμίσεις που απαλλάσσουν ουσιαστικά τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις από τη φορολογία, ενώ στο μεσοδιάστημα θα πρέπει εξαντληθούν όλες οι δυνατότητες για την αποκατάσταση της φορολογικής δικαιοσύνης και την πάταξη της φοροδιαφυγής και της εισφοροδιαφυγής στο χώρο της ναυτιλίας.

Θα πρέπει επίσης να αναληφθούν συγκεκριμένες δράσεις για την ενίσχυση της απασχόλησης των ελλήνων ναυτικών κατοχυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τη σημαντική τεχνογνωσία που εξασφαλίζει η ναυτική εργασία στη ναυτιλία.

Αντίστοιχες πρωτοβουλίες θα πρέπει να υπάρξουν για την ενίσχυση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στη βάση μίας ολοκληρωμένης αναπτυξιακής πολιτικής.

Παρά το γεγονός ότι η ναυτιλία είναι μία εξωγενής δραστηριότητα, η εσωτερική κατάσταση της χώρας δεν την αφήνει ανεπηρέαστη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ακτοπλοΐα η οποία πλήττεται από τη μείωση της επιβατικής κίνησης εξαιτίας της πολιτικής λιτότητας που εφαρμόζεται, την ίδια ώρα που η ολιγοπωλιακή κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αγορά των καυσίμων αυξάνει το κόστος λειτουργίας των πλοίων.

Χωρίς να απαλλάσσονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες από τις ευθύνες τους και χωρίς κανείς να παραγνωρίζει το σκανδαλώδες καθεστώς των επιδοτήσεων στις άγονες γραμμές η κατάσταση αυτή δημιουργεί αρνητικά δεδομένα για το χώρο της ακτοπλοΐας.

Όμως η διέξοδος δεν μπορεί να είναι η παραπέρα συρρίκνωση των μισθολογικών και εργασιακών κατακτήσεων των ναυτικών. Οι λύσεις πρέπει να αναζητηθούν σε άλλες κατευθύνσεις.

Για παράδειγμα είναι ανάγκη να συνδεθεί η ακτοπλοϊκή δραστηριότητα με τη ναυπηγοεπισκευή.

Εδώ αναδεικνύεται και η ανάγκη για δημόσιο έλεγχο των τραπεζών ώστε να μπορέσουν να στηριχθούν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ έχει προτείνει συγκεκριμένα μέτρα και δράσεις για την αποτροπή των πολιτικών λιτότητας, τον έλεγχο των τιμών των καυσίμων και για τη λειτουργία του τραπεζικού συστήματος που μπορούν να επηρεάσουν θετικά τις εξελίξεις και στην ακτοπλοΐα.

Κυρίως δε, έχει προτείνει τη συγκρότηση ενός δημόσιου φορέα με συμμετοχή και της αυτοδιοίκησης και των νησιωτικών κοινωνιών για το σχεδιασμό, τον έλεγχο και την ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών μεταφορών.   

Ο περιορισμένος χώρος αυτού του άρθρου δεν επιτρέπει εκτεταμένες αναφορές σε μια σειρά από άλλα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη ναυτιλία όπως είναι η ναυτική εκπαίδευση, το ΝΑΤ, ο Οίκος Ναύτου, το ΓΕΝΕ για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ έχει επίσης διατυπώσει συγκεκριμένες θέσεις.

Σε κάθε περίπτωση όμως για να υπάρξουν πολιτικές που θα πετυχαίνουν τη μεγιστοποίηση του οφέλους για την ελληνική κοινωνία από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα, αυτές θα πρέπει να στηρίζονται σε μια δυναμική διαδικασία γενικευμένης διαβούλευσης.

Θοδωρής Δρίτσας - Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α' Πειραιά & Νησιών

Η όλη ουσία των λεγομένων του είναι ''από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα''!!!!
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να γίνει η εξής διευκρίνιση: ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ!!!! Επομένως, η όλη κουβέντα για αυτόν, περιορίζεται στα πλαίσια της πλάκας και του καλαμπουριού. Άλλοι κυβερνάνε, και άλλοι ευθύνονται για τις τύχες του τόπου, αυτό να μην το ξεχνάμε ΠΟΤΕ. Εάν ποτέ κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, καλά να είμαστε θα τα πούμε και για αυτούς.

Λυπηθειτε μας ρε μαλακα τσιριζα μια επισκευη η ναυπηγηση σε ρωσσια η κινα στοιχιζει το 1/3 της αντιστοιχης στην ΕΛΛΑΔΑ
ενα πληρωμα με τριτοκοσμικους μαυρουκους εχει το μισο μισθολογιο κλπ κλπ
μην μας σκοτιζεις τα αρχιδια λοιπον με τις μαλακιες του τσιριζα ο ανταγωνισμος λεει αυτα και φυσικα μειωση του δημοσιου ελειμματος.
ΙΤΑΛΙΑ - 150.000 Δ.Υ μεσα σε 1-2 χρονια.
 

NIK DANDOLO(1)

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.882
Κριτικές
4
Like
29
Πόντοι
16
www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=27479]Η εισηγηση του Α. Τσιπρα στην πρωτη συνεδριαση του ΣΥΡΙΖΑ μετα την εκλογικη νικη[/url]

Ορίζοντάς μας είναι ο σοσιαλισμός με δημοκρατία και ελευθερία. Μια απο ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ σε νεα εκδοση.
Τι παραμυθι ταιζουν τον Ελληνα ρε για τοσο μαλακες τους θεωρουν ολους???
αντε μαχη με τον μπενυ που θα στησει το καινουργιο σοσιαλισμο και αυτος.
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
φίλτατε,
ουδεποτε έχω ψηφίσει τα δύο κόμματα του πρώην δικομματισμού (που ήδη γεγόνασι εις σάρκαν μία), διότι τους θεωρώ μία σύναξη επικίνδυνων γραφικών τύπων, οι οποίοι δεν έχουν αρχή και τέλος στα όσα λένε και κυρίως στα όσα κάνουν (ή θέλουν να κάνουν)....

όμως, κυβερνάνε αδιαλλείπτως, εναλλάξ και ομού, τα τελευταία 40 περίπου χρόνια...

μπορείς να κρίνεις με το ίδιο μέτρο τις τοποθετήσεις τους στο ίδιο σάιτ?
Φίλτατε, θα τις βρω τις θέσεις των δύο μεγάλων κομμάτων (πάλαι ποτέ μεγάλων.....) και θα τις αναφέρω...... Του ΠΑΣΟΚ νομίζω το χάλι στο συγκεκριμένο τομέα φάνηκε από την προηγούμενη διακυβέρνησή του, οπότε δεν έχω να σχολιάσω πολλά....Όσον αφορά τη ΝΔ, οφείλω να ομολογήσω πως είχε μία πιο συγκροτημένη πρόταση..... Και σου διευκρινίζω πως δεν ψήφισα ΝΔ, ούτε την θεωρώ ως την ενδεδειγμένη λύση υπό τις παρούσες συνθήκες....
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Φίλτατε, θα τις βρω τις θέσεις των δύο μεγάλων κομμάτων (πάλαι ποτέ μεγάλων.....) και θα τις αναφέρω...... Του ΠΑΣΟΚ νομίζω το χάλι στο συγκεκριμένο τομέα φάνηκε από την προηγούμενη διακυβέρνησή του, οπότε δεν έχω να σχολιάσω πολλά....Όσον αφορά τη ΝΔ, οφείλω να ομολογήσω πως είχε μία πιο συγκροτημένη πρόταση..... Και σου διευκρινίζω πως δεν ψήφισα ΝΔ, ούτε την θεωρώ ως την ενδεδειγμένη λύση υπό τις παρούσες συνθήκες....
φιλτατε, μην ψαξεις πολυ.

στο ιδιο σαιτ υπαρχουν.

διπλα στο αρθρο του Δριτσα που σχολιασες...

υπαρχουν απαντησεις ΝΔΠΑΣΟΚ...
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
φιλτατε, μην ψαξεις πολυ.

στο ιδιο σαιτ υπαρχουν.

διπλα στο αρθρο του Δριτσα που σχολιασες...

υπαρχουν απαντησεις ΝΔΠΑΣΟΚ...
Φίλτατε βάλτα εσύ τα προγράμματά τους εάν διαφωνείς με όσα λένε..... Εγώ δεν είμαι υποστηρικτής κάποιους, απλά σχολιάζω το άτοπο των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ.....
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Φίλτατε βάλτα εσύ τα προγράμματά τους εάν διαφωνείς με όσα λένε..... Εγώ δεν είμαι υποστηρικτής κάποιους, απλά σχολιάζω το άτοπο των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ.....

φιλτατε χαρακτηρισες γενικολογο ενα αρθρο σε ενα σαιτ.

σε ρωτω:   πως κρινεις τις απαντησεις των αλλων?

ιδου και η "κριτικη" σου
Φίλτατοι, ουδέποτε έχω ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ, τους θεωρώ μία σύναξη επικίνδυνων γραφικών τύπων, οι οποίοι δεν έχουν αρχή και τέλος στα όσα λένε και κυρίως στα όσα κάνουν (ή θέλουν να κάνουν). Προς το σκοπό αυτό παρουσιάζω τις θέσεις (!!!) του ΣΥΡΙΖΑ για τη ναυτιλία, όπως τις εκφράζει το κ. Δρίτσας στο (δημοσίευση στις 07/06/2012).


Η όλη ουσία των λεγομένων του είναι ''από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα''!!!!
Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να γίνει η εξής διευκρίνιση: ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ!!!! Επομένως, η όλη κουβέντα για αυτόν, περιορίζεται στα πλαίσια της πλάκας και του καλαμπουριού. Άλλοι κυβερνάνε, και άλλοι ευθύνονται για τις τύχες του τόπου, αυτό να μην το ξεχνάμε ΠΟΤΕ. Εάν ποτέ κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ, καλά να είμαστε θα τα πούμε και για αυτούς.
 

varge

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2012
Μηνύματα
599
Like
12
Πόντοι
6
Δεν ειναι γενικολογο, ειναι εκτως πραγματικοτητας. Η Ελλαδα μπορει να σου φτιαξει ενα ωραιοτατο panamax containership. Με τα ιδια λεφτα η daewoo στη Κορεα θα σου φτιαξει LNG carrier. Ιδια επενδυση, τριπλα ναυλα. Η Ελλαδα μονο για επισκευες μπορει, για newshipbuilding πρεπει να σαι απο αλλο παραμυθι αν νομιζεις οτι μπορει η Ελλαδα να παραξει πλοιο (εκτως ΠΝ παντα) σε κοστος ανταγωνιστικο
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
φιλτατε χαρακτηρισες γενικολογο ενα αρθρο σε ενα σαιτ.

σε ρωτω:   πως κρινεις τις απαντησεις των αλλων?

ιδου και η "κριτικη" σου
Το ΠΑΣΟΚ στην πράξη έδειξε πως ήταν για τα μπάζα. Η ΝΔ έχει πιο συγκροτημένη άποψη, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί της. Και στο λέω γνωρίζοντας το χώρο της ναυτιλίας. Εάν εσύ θεωρείς κάτι διαφορετικό, δικαίωμά σου και μπορείς να μας το αναλύσεις.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Το ΠΑΣΟΚ στην πράξη έδειξε πως ήταν για τα μπάζα. Η ΝΔ έχει πιο συγκροτημένη άποψη, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί της. Και στο λέω γνωρίζοντας το χώρο της ναυτιλίας. Εάν εσύ θεωρείς κάτι διαφορετικό, δικαίωμά σου και μπορείς να μας το αναλύσεις.

δεν γνωρίζω το χώρο της ναυτιλίας. ένας απλός ΠΠ είμαι.
γνωρίζω όμως γραφή και ανάγνωση και θεώρησα υπερβολική την κριτική σου για το ΣΥΡΙΖΑ.
ιδίως όταν, ΙΜΗΟ, το ίδιο γενικόλογες ήταν και οι άλλες τοποθετήσεις.
άρα αδικαιολόγητη η ειδική κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.

γενικότερα, αντιπαθώ τις άνευ αντικειμένου κριτικές...

 

varge

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2012
Μηνύματα
599
Like
12
Πόντοι
6
δεν γνωρίζω το χώρο της ναυτιλίας. ένας απλός ΠΠ είμαι.
γνωρίζω όμως γραφή και ανάγνωση και θεώρησα υπερβολική την κριτική σου για το ΣΥΡΙΖΑ.
ιδίως όταν, ΙΜΗΟ, το ίδιο γενικόλογες ήταν και οι άλλες τοποθετήσεις.
άρα αδικαιολόγητη η ειδική κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.

γενικότερα, αντιπαθώ τις άνευ αντικειμένου κριτικές...

δεν ειναι υπερβολικη η κριτικη του.  Ειναι σα να σου λεω εγω οτι για να βγει η Ελλαδα απο την κριση θα ενεργοποιησω την Ελληνικη βιομηχανια και θ'αρχισουμε να παραγουμε δορυφορους, διαστημοπλοια και μαχητικα αεροπλανα 6η γενιας. Ε ... οτι κριτικη και να μου κανεις λογικη θα ναι.
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.586
Κριτικές
12
Like
3.704
Πόντοι
4.895
δεν γνωρίζω το χώρο της ναυτιλίας. ένας απλός ΠΠ είμαι.
γνωρίζω όμως γραφή και ανάγνωση και θεώρησα υπερβολική την κριτική σου για το ΣΥΡΙΖΑ.
ιδίως όταν, ΙΜΗΟ, το ίδιο γενικόλογες ήταν και οι άλλες τοποθετήσεις.
άρα αδικαιολόγητη η ειδική κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.

γενικότερα, αντιπαθώ τις άνευ αντικειμένου κριτικές...
Εάν μπω στο αντικείμενο φίλτατε και σου αναλύσω τις ασυναρτησίες της τοποθέτησης την οποία ανάρτησα, μάλλον θα βαρεθείς να με διαβάζεις.... Και σου ξαναλέω: το ότι κάνω μία κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ, δε σημαίνει ότι είμαι οπαδός των άλλων......Και για το ΠΑΣΟΚ με δύο λέξεις σου είπα την άποψή μου, η οποία συνοψίζεται στο εξής: ΔΡΑΜΑ!!!!! Και αναφέρομαι βάσει πραγματικών περιστατικών, και όχι βάσει προγράμματος, γιατί το ΠΑΣΟΚ κυβέρνησε.....
Μην ξεχνάς πάντως πως ο ίδιος τονίζω παραπάνω πως η κριτική πρέπει να ασκείται σε όσους κυβερνούν...... Και όχι τόσο στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος δεν έχει κυβερνήσεις...... Αλλά αφού το thread έχει για θέμα το ΣΥΡΙΖΑ, αυτόν σχολιάζω...
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
δεν γνωρίζω το χώρο της ναυτιλίας. ένας απλός ΠΠ είμαι.
γνωρίζω όμως γραφή και ανάγνωση και θεώρησα υπερβολική την κριτική σου για το ΣΥΡΙΖΑ.
ιδίως όταν, ΙΜΗΟ, το ίδιο γενικόλογες ήταν και οι άλλες τοποθετήσεις.
άρα αδικαιολόγητη η ειδική κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ.

γενικότερα, αντιπαθώ τις άνευ αντικειμένου κριτικές...
:2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1: :2on1:
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Δεν ειναι γενικολογο, ειναι εκτως πραγματικοτητας. Η Ελλαδα μπορει να σου φτιαξει ενα ωραιοτατο panamax containership. Με τα ιδια λεφτα η daewoo στη Κορεα θα σου φτιαξει LNG carrier. Ιδια επενδυση, τριπλα ναυλα. Η Ελλαδα μονο για επισκευες μπορει, για newshipbuilding πρεπει να σαι απο αλλο παραμυθι αν νομιζεις οτι μπορει η Ελλαδα να παραξει πλοιο (εκτως ΠΝ παντα) σε κοστος ανταγωνιστικο

μίλησε για newshipbuilding ο Δρίτσας? για ναυπηγοεπισκευή μιλαει...

ποιος είναι σε άλλο παραμύθι?
www.theseanation.gr/news/theseis-komaton/anagaios-synolikos.htm]άρθρο Δρίτσα[/url]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom