Πρώτον λες εσύ μαλακίες.
Δεύτερος ο πιλότος θα φταίει αν το ηλεκτρονικό σύστημα δεν λειτουργήσει και δεν αντιδρσσει απλά στο ελάχιστο
Εδώ όμως δεν είχαμε καθόλου ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματου πιλότου. ΚΑΘΟΛΟΥ
Εχεις δει αεροπλάνο το 2023 δίχως αυτόματο πιλότο ;;εκτος αν θες να γυρίσουμε στο 1950
Δεν καταλαβαίνω τι πάρε να μας αποδείξετε μερικοι ;;
Λοιπόν δεν έχω διαβάσει λεπτομερώς τα posts που αφορούν αυτό το θέμα, απλά μια γρήγορη ματιά όπως σκρολάρω. Θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνου, ο καθένας θα αναλύσει το θέμα από την δική του πλευρά και θέλοντας να φτάσει στο συμπέρασμα που ήδη έχει προαποφασίσει στο μυαλό του.
Ονομάζεται προκατάληψη επιβεβαίωσης, το μυαλό κάποιου έχει αποφασίσει για τον ένοχο και προσπαθεί να βρει μόνο ταιριαστά πράγματα να γράψει για να δείξει ότι επιβεβαιώνεται αυτό. Τα υπόλοιπο γεγονότα του είναι αδιάφορα.
Σε αυτό το post προσπαθείς να εξομοιώσεις το αυτόματο σύστημα των σιδηροδρόμων με τον αυτόματο πιλότο αεροπλάνου. Καμμιά σχέση δεν υπάρχει, χωρίς να σχολιάσω το γεγονός ότι σε περιπτώσεις που στραβώσει κάτι, μόνο ο άνθρωπος πιλότος υπάρχει και οι αποφάσεις του για να σωθεί το αεροσκάφος, οι αυτοματισμοί πάνε περίπατο.
Το αυτόματο σύστημα των σιδηροδρόμων μπορείς να το εξομοιώσεις μόνο με το σύστημα ILS.
Μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν υπήρχε ούτε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Άργησε να μπει…κακώς κάκιστα άργησε.
Αλλά αν ένας πιλότος σε μέρα χωρίς ορατότητα είχε κακή επικοινωνία με τον Πύργου Ελέγχου, είχε ασαφής πληροφορίες ή κακώς παραβίασε τα όρια ασφάλειας στο ύψος ή οτιδήποτε άλλο για να δει τον διάδρομο, και το αεροπλάνο συντριβόταν καμμιά κυβέρνηση δεν θα είχε την ευθύνη, επειδή 1,2 ή 3 τύποι ήταν βλάκες.