Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 61K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.567
Πόντοι
456
Δεν πας μια βόλτα στο ΟΥ ΕΣ Α με τις τεράστιες ευθείες και όριο στα 60 μαω να μου πεις τι γίνεται εκεί; Που δεν υπάρχει ούτε στάρλετ ούτε ζάσταβα. Εκεί αν έχεις κάτω από 4000 κυβικά είσαι χειρότερα και από γύφτος. Αλλά εκεί σε περιμένει ο σερίφης στη γωνία πας μπαμ και κάτω. Το αυτοκίνητο δεν παθαίνει τίποτα. Σιδεριά είναι. Συντήρηση θέλει και τέλος. Όσα κυβικά και να είναι.


Ρίξε μια ματιά. Διασχίζει την Αμερική από άκρο σε άκρο. Τεράστιες ευθείες και όλοι σε σειρά. Δε θα δεις κανένα να πάει σκούπα. Ναι μεν υπάρχουν προσπεράσεις αλλά σε λογικά πλαίσια. Κανένας δεν εξαφανίζεται από το πλάνο.
Μαλάκες φλώροι!!!!!:grin:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Για αυτό και στο εξωτερικά υπάρχουν ολόκληρες ζώνες 30 κοντά σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όχι απλά πινακίδα με όριο 30 μπροστά στο σχολείο, αλλά ολόκληρη ζώνη γύρω από σχολεία. Και φυσικά εκεί ο κόσμος τηρεί το 30 και δεν πάει ούτε με 35 ούτε με 36.
Αν δεν κάνω λάθος στον τελευταίο ΚΟΚ άλλαξε στα 30χλμ από 50.
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.359
Like
482
Πόντοι
36
Αυτό με την "παρακώλυση" της κυκλοφορίας που ειπώθηκε ακόμα μου κάνει εντύπωση που το διάβασα. Η πρώτη μου σκέψη ήταν στην περίπτωση όταν πάω σε δρόμο με όριο τα 50 χλμ και εγώ οδηγάω λίγο περισσότερο πχ στα 55-60 για να μη νιώθω ότι εκνευρίζω τους πίσω οδηγούς λόγω "χαμηλής" ταχύτητας αλλά παρόλαυτα οι πίσω κολάνε και σχεδόν σπρώχνουν το αμάξι μου και ψάχνουν σημείο να προσπεράσουν με 80 90 100 χλμ τότε ναι, "παρακωλύω" την κυκλοφορία
εγω παταω φρένο και μεχρι 30 και αμα μου ζαλιζουνε ταρχιδια σταματαω και του λεω παμε ΓΑΔΑ αμα εχεις προβλημα και τα βρισκουμε εκει. Ολοι λενε μαλακιες και βριζουνε .... τραβαω pic + video και στελνω ...... οι περισσοτεροι εξαφανιζονται νευριασμένοι .... ενας τον πηγα στη Δεληγιάννης στην Υ/Δ Τροχαίας και έμεινε εκει αυτόφωρο + εισαγγελέας σε αυτόφωρο λόγω εξυβρίσεως λογω + εργω σε όργανο .......
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Καλά έλεγε ο @Νίπλης, ακόμη και το " από αυτά που του απαντάτε μπορώ να συμπεράνω", μούφα ήταν, μια χαρά διαβάζεις όσους έχεις και καλά στη λίστα αγνόησης.
Kαι τι κάνεις τωρα, τον φωναζεις να σε υποστηριξει? Σοβαρα?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Πάντως το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές ειναι πολυ μεγάλο. Φανταστείτε να κινήστε με 50χλμ σε εναν δρόμο και να σας πεταχτεί ενα παιδάκι μπροστά σας που παει να περάσει το δρόμο χωρις να κοιτάξει, ακόμα και αν πατήσετε φρένο ακαριαία δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρετε έγκαιρα με αυτη την ταχύτητα.
Αν πηγαινεις με 50 θελεις 25 μετρα να ακινητοποιησεις το οχημα, συν τον χρονο αντιδρασης
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Αν δεν κάνω λάθος στον τελευταίο ΚΟΚ άλλαξε στα 30χλμ από 50.
Αν και το έχουν εξαγγείλει πολλές φορές με μόνο αποτέλεσμα τη σύγχυση, το όριο παραμένει 50χλμ εκτός αν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση.
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.681
Like
36.285
Πόντοι
9.931

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Αν και το έχουν εξαγγείλει πολλές φορές με μόνο αποτέλεσμα τη σύγχυση, το όριο παραμένει 50χλμ εκτός αν ορίζεται διαφορετικά με ειδική σήμανση.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι διαβάζουν απλά για να πάρουν το δίπλωμα, και μετά οδηγούν σύμφωνα με αυτά που ακούνε από φίλους - γνωστούς και φήμες του καφενείου.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Και μπαινεις σε αγνοηση απο τωρα γιατι εισαι κουραστικος και το παιζεις ξερόλας.


alex71 έγραψε:
Ρε συναισθηματικά και πνευματικα ανηλικε,

Ξερεις τι μου λες ρε απροσαρμοστε?
Οτι επειδη η ζωνη ασφαλειας μπορει μια στις χιλιες σε ενα τροχαιο να σε πνιξει, να καταργησουμε τη ζωνη ασφαλειας κι ας σωνει τις 999 στις 1000.
Και θα ερθεις να μου πεις "τι θα πω σε αυτον που τον σκοτωσε η ζωνη ασφαλειας"?
Ειλικρινα σε λυπαμαι



Πριν ενα χρονο, μια κοπελα σκοτωθηκε στην Βεικου επειδη σταματησε στο πορτοκαλί και την καρφωσε ο απο πισω.

Απευθυνω πραγματικη ερωτηση. Επρεπε να σταματησει ή οχι?
Επρεπε πριν σταματησει να κοιταξει τον καθρεφτη της αν ειναι καποιος γκαζωμενος πισω της?

Μην ξαναμπουμε, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, στην διαδικασια ποιος φταιει, λεμε τι πρεπει να κανουμε για να προστατευομαστε


:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::kneel::kneel::kneel:
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι διαβάζουν απλά για να πάρουν το δίπλωμα, και μετά οδηγούν σύμφωνα με αυτά που ακούνε από φίλους - γνωστούς και φήμες του καφενείου.
Με τόσα που εξαγγέλουν πάντως σε όλους τους τομείς τι να πρωτοπρολάβεις να διαβάσεις αν ισχύει ή όχι. Εδώ αν δεν είχε γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη θα νομίζαμε ότι έχουμε προηγμένη τηλεδιοίκηση στον ΟΣΕ. Πόσα άλλα υπάρχουν που ακόμα δεν έχουν σκάσει και τα γνωρίζουν μόνο όσοι είναι σε συγκεκριμένους χώρους;
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Με τόσα που εξαγγέλουν πάντως σε όλους τους τομείς τι να πρωτοπρολάβεις να διαβάσεις αν ισχύει ή όχι. Εδώ αν δεν είχε γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη θα νομίζαμε ότι έχουμε προηγμένη τηλεδιοίκηση στον ΟΣΕ. Πόσα άλλα υπάρχουν που ακόμα δεν έχουν σκάσει και τα γνωρίζουν μόνο όσοι είναι σε συγκεκριμένους χώρους;

Το πρόβλημα αγαπητέ ξέρεις ποιο είναι ; Ότι ο κόσμος δεν έχει ανοιχτό μυαλό και δεν έχει μάθει να σκέφτεται αυτόνομα:

Ακούς ότι κάτι άλλαξε στον ΚΟΚ. Σε 3 λεπτά το έχεις googlάρει και έχει βρει αν ισχύει η όχι. Περνάνε άπειρες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και για την ασφάλεια τους δεν αφιερώνουν 3 λεπτά.

Όμως αυτό γίνεται και σε άλλους τομείς διότι το σύστημα παιδείας μας δεν βοηθάει τον κόσμο να αναπτύξει κριτική σκέψη.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.720
Κριτικές
15
Like
21.187
Πόντοι
6.946
Με τόσα που εξαγγέλουν πάντως σε όλους τους τομείς τι να πρωτοπρολάβεις να διαβάσεις αν ισχύει ή όχι. Εδώ αν δεν είχε γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη θα νομίζαμε ότι έχουμε προηγμένη τηλεδιοίκηση στον ΟΣΕ. Πόσα άλλα υπάρχουν που ακόμα δεν έχουν σκάσει και τα γνωρίζουν μόνο όσοι είναι σε συγκεκριμένους χώρους;
Όπως ακριβώς τα λες, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ!
Δυστυχώς, έτσι γίνεται σε πολλές δουλειές, πραγματικά ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ έτοιμα να γίνουν ή και που ΓΙΝΟΝΤΑΙ και που αποσιωπούνται.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.119
Κριτικές
5
Like
8.406
Πόντοι
2.356
Η κυκλοφοριακή αγωγή δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα εφόσον γίνεται από δασκάλους οι οποίοι οδηγούν όπως ο μέσος Έλληνας.

Όταν ήρθα στην Ελλάδα αφού πήρα το δίπλωμα στο εξωτερικό, έκανα μερικά μαθήματα με έλληνα δάσκαλο οδήγησης. Θυμάμαι ότι με επέπληξε όταν σε πορτοκαλί πάτησα φρένο αντί για γκάζι : " θα σε καρφώσει κάποιος από πίσω εάν πατάς φρένο στο πορτοκαλί".

Ακριβώς τα αντίθετα με όσα μου έλεγε ο δάςκαλος στη εξωτερικό δηλαδή: "αμυντική οδήγηση και οχι επιθετική, στο πορτοκαλί πατάς φρένο και όχι γκάζι, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν την κυκλοφορία που έχεις πίσω σου".

Σε ερώτηση που είχα κάνει δε σε αστυνομικό της τροχαίας σχετικά με τα όρια ταχύτητας που προβλέπει ο ΚΟΚ στην Ελλάδα, ούτε ο ίδιος ήξερε να μου τα εξηγήσει : "ότι λέει η σήμανση".
Πάμε λίγο τύποι μου να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα περί "ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ" γιατί έχετε μπερδέψει τη βούρτσα με την πούτσα.
Την αγωγή περί κυκλοφορίας εις τα οδούς και τα πεζοδρόμια δεν την παρέχουν οι "δάσκαλοι οδήγησης" . Αυτοί εξάλλου είναι δάσκαλοι κατ' ευφημισμόν. Πιο σωστά θα έπρεπε να λέγονται "εκπαιδευτές οδήγησης".
Την αγωγή την παρέχει το σχολείο και οι εργαζόμενοι εκεί: δάσκαλοι και καθηγητές.
Και εδώ φυσικά ξεκινάει μια τεράστια συζήτηση που δε θα μας έφταναν δεκαπέντε νήματα και τρία φόρουμ για να την εξαντλήσουμε. Θέλω όμως να σταθώ σε δύο σημεία, σε ο,τι αφορά την αγωγή:
1ον στην Ελλάδα η επικρατούσα αγωγή δεν είναι δυστυχώς αυτή του σχολείου, αλλά της οικογένειας. Επομένως ακυρώνεται η όποια καλή δουλειά των ευσυνείδητων εκπαιδευτικών (που τα τελευταίο χρόνια είναι οι περισσότεροι).
2ον οποιαδήποτε βαθιά αλλαγή οφειλόμενη στο εκπαιδευτικό σύστημα, παίρνει πάνω από 100 χρόνια για να περάσει στα πλατιά κοινωνικά στρώματα, όπως έλεγε και ο έξοχος Ηλίας Πετρόπουλος.
Με απλά λόγια, μην περιμένετε θεαματικές αλλαγές και μείωση του αριθμού των νεκρών από τροχαία μέσα στον 21ο αιώνα...
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.119
Κριτικές
5
Like
8.406
Πόντοι
2.356
Με τόσα που εξαγγέλουν πάντως σε όλους τους τομείς τι να πρωτοπρολάβεις να διαβάσεις αν ισχύει ή όχι. Εδώ αν δεν είχε γίνει το δυστύχημα στα Τέμπη θα νομίζαμε ότι έχουμε προηγμένη τηλεδιοίκηση στον ΟΣΕ. Πόσα άλλα υπάρχουν που ακόμα δεν έχουν σκάσει και τα γνωρίζουν μόνο όσοι είναι σε συγκεκριμένους χώρους;
Και γιατί να τα γνωρίζουμε δηλαδή; Ας μένουμε στα βασικά. Η εξειδίκευση είναι για τους επαγγελματίες κάθε κλάδου.
Εγώ έχω να μπω σε τρένο από το 1981. Μου αρκεί να ξέρω ότι διαχρονικά στην Ελλάδα το τρένο είναι μπουρδέλο, ούτως ώστε να το αποφεύγω.
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Και γιατί να τα γνωρίζουμε δηλαδή; Ας μένουμε στα βασικά. Η εξειδίκευση είναι για τους επαγγελματίες κάθε κλάδου.
Εγώ έχω να μπω σε τρένο από το 1981. Μου αρκεί να ξέρω ότι διαχρονικά στην Ελλάδα το τρένο είναι μπουρδέλο, ούτως ώστε να το αποφεύγω.
Το θέμα δεν είναι ότι δεν πρέπει ή πρέπει να γνωρίζουμε. Το θέμα με τις εξαγγελίες και τις ανακοινώσεις είναι ότι δεν ισχύουν. Αν απλά ανακοίνωναν ένα τεχνικό θέμα όπως μία αλλαγή σε νόμο ή μία νέα τεχνική στα δημόσια νοσοκομεία τότε και πάλι θα έπρεπε να απευθυνθείς σε δικηγόρο ή γιατρό αντίστοιχα αν ποτέ χρειαζόταν. Όμως το περιεχόμενο της εξαγγελίας θα ήταν αληθές. Το πρόβλημα που έθιξα είναι ότι μας λένε ψέματα κατάμουτρα απλά για να δημιουργήσουν εντυπώσεις και να νομίζουμε εμείς τα κορόϊδα ότι πολιτικό σύστημα εργάζεται για να καλυτερέψει τις ζωές μας.
Και αυτό που κάνει χειρότερα τα πράγματα είναι ότι πολλά από αυτά που μας λένε ότι ισχύουν τα έχουμε χρυσοπληρώσει όπως καλή ώρα τα συστήματα ασφαλείας που υποτίθεται ότι υπήρχαν στον ΟΣΕ.
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.681
Like
36.285
Πόντοι
9.931

Για κακή τους τύχη, όμως, οι αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής περιπολούν και στο οδικό δίκτυο αλλά και στα… κοινωνικά δίκτυα. Μετά από επιστάμενες έρευνες οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν τα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητά τους και εντόπισαν τους δύο οδηγούς, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κατ’ εξακολούθηση παράβαση του άρθρου 290Α Ποινικού Κώδικα (Επικίνδυνη Οδήγηση).
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.804
Κριτικές
7
Like
39.561
Πόντοι
10.411

Για κακή τους τύχη, όμως, οι αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής περιπολούν και στο οδικό δίκτυο αλλά και στα… κοινωνικά δίκτυα. Μετά από επιστάμενες έρευνες οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν τα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητά τους και εντόπισαν τους δύο οδηγούς, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για κατ’ εξακολούθηση παράβαση του άρθρου 290Α Ποινικού Κώδικα (Επικίνδυνη Οδήγηση).
:jerking::jerking2:
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.567
Πόντοι
456
Πάμε λίγο τύποι μου να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα περί "ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ" γιατί έχετε μπερδέψει τη βούρτσα με την πούτσα.
Την αγωγή περί κυκλοφορίας εις τα οδούς και τα πεζοδρόμια δεν την παρέχουν οι "δάσκαλοι οδήγησης" . Αυτοί εξάλλου είναι δάσκαλοι κατ' ευφημισμόν. Πιο σωστά θα έπρεπε να λέγονται "εκπαιδευτές οδήγησης".
Την αγωγή την παρέχει το σχολείο και οι εργαζόμενοι εκεί: δάσκαλοι και καθηγητές.
Και εδώ φυσικά ξεκινάει μια τεράστια συζήτηση που δε θα μας έφταναν δεκαπέντε νήματα και τρία φόρουμ για να την εξαντλήσουμε. Θέλω όμως να σταθώ σε δύο σημεία, σε ο,τι αφορά την αγωγή:
1ον στην Ελλάδα η επικρατούσα αγωγή δεν είναι δυστυχώς αυτή του σχολείου, αλλά της οικογένειας. Επομένως ακυρώνεται η όποια καλή δουλειά των ευσυνείδητων εκπαιδευτικών (που τα τελευταίο χρόνια είναι οι περισσότεροι).
2ον οποιαδήποτε βαθιά αλλαγή οφειλόμενη στο εκπαιδευτικό σύστημα, παίρνει πάνω από 100 χρόνια για να περάσει στα πλατιά κοινωνικά στρώματα, όπως έλεγε και ο έξοχος Ηλίας Πετρόπουλος.
Με απλά λόγια, μην περιμένετε θεαματικές αλλαγές και μείωση του αριθμού των νεκρών από τροχαία μέσα στον 21ο αιώνα...
Για την ακρίβεια χρειάζονται 3 γενιές.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom