σαν μαγαζι ειμαι μεσα στο marketplace και μονο καθως μπηκα δοκιμαστικα πριν δωσω τα 250 entry fee και 100 σαν καβατζα για το "δες το στο καταστημα".
Η προμηθεια του σκρουτζ στο δικο μου υλικο ειναι 10% μεσος ορος. Τεραστιο ειδικα για καποιες κατηγοριες προιοντων.
Και εδω φυσικα φταινε τα κατστηματα. γιατι οι προμηθευτες προσπαθουνε να δωσουν μια προτεινομενη τιμη, αυτοι αρχιζουν και σφαζονται μεταξυ τους με αποτελεσμα ουτε εγω να πουλαω που ακολουθω τον "αγραφο νομο της προτεινομενης" αλλα και αυτοι να πουλανε κατι ας πουμε 105ευρω οταν τους κοστιζει 100. αυτο δεν ειναι φυσιολογικο κερδος για κανενα καταστημα εκτος αν θεωρηθει οτι πουλανε 20-30 τεμαχια την ημερα.. που δεν συμβαινει. (φυσικα ειμαι της αποψης οτι δεν ειναι σωστο να καθοριζεις σε ενα μαγαζι ποσο να πουλαει, αλλα οταν το ξεφτυλιζει ο αλλος, θελει κ ο προμηθευτης να κρατησει το επιπεδο του προιοντος του.)
γιατι προσωπικα χανω την ζωη μου μπροστα σε εναν υπολογιστη, αλλα κερδιζει τις παραγγελιες ο αλλος που πραγματικα δεν καταλαβαινω γιατι παιδευεται για πραγματικα ελαχιστα ευρω. για να γινει γνωστος??? καπως ετσι εχουν αρχισει να βαρανε κανονια στον δικο μου χωρο... γιατι ο αλλος αγοραζε 1ευρω και πουλουσε 1,10. μην το παιρνεται σαν ποσοστο κερδους αλλα σαν πραγματικα χρηματα...
Απο εκει και περα, επειδη εκανα επαφη με το shopflix, το μεγαλο προβλημα ,προς το παρων, που νομιζω οτι ακομα κραταει μακρια τα μαγαζια ειναι οτι τους ενδιαφερει η αμεση διαθεσιμοτητα. (+ το ετησιο παγιο που μονο ευχαριστο δεν ειναι)
μπορει για τον ιδιωτη να ειναι καλο, κ εγω σαν ιδιωτης το κοιταω δεν λεω, αλλα για το μαγαζι οταν για παραδειγμα εχεις 10 καναπεδες, δεν μπορεις να τους εχεις ετοιμοπαραδοτους! δεν γινεται σε καμμια περιπτωση. (δεν ειναι το αντικειμενο μου. στο δικο μου ειναι εξισου απιθανο να εχεις τους θεωρητικους καταλογους των προμηθευτων, ολους διαθεσιμους για αποστολη.)
και φυσικα μεσα σε ολα αυτα, υπαρχουν και οι αυξησεις σε βενζινες και η γενικοτερη δυσκολια που εχει κανει καποιους προμηθευτες να καθυστερουν εστω και μια δυο μερες τις παραδοσεις, που αυτο σε βγαζεις εκτος διαθεσιμοτας. δεν μπορει για παραδειγμα προμηθευτης στην χαλκιδα να ερχεται παντου σε ολη την αθηνα την επομενη μερα. κατι που γινοταν μεχρι ΑΤΥΗ την κριση..
ξερω οτι αυτα που λεω ειναι απο την σκοπια του μαγαζατορα και οτι δεν ενδιαφερουν τον τελικο καταλωτη. απλως απανταω περισσοτερο στο γιατι φευγουν μαγαζια απο τημ πλατφορμα.
προσωπικα εχω μαγαζι δεκαδων ετων και οταν με παιρνουν πελατες τηλεφνο ή ερχονται απο εδω τους δινω τις περισσοτερες φορες και χαμηλοτερες τιμες απο το σκρουτζ. γιατι δεν εχω την προμηθεια. προσωπικα προτιμω να εχω εναν ευχαριστημενο πελατη και να παρει αυτος καλυτερη τιμη, παρα να την δινω στο skroutz.
συγχωρεστε με για το μεγαλο μηνυμα.
Στον κλάδο μου υπάρχει μία μάρκα που την είχαμε λίγα καταστήματα στο Σκρουτζ με περίπου 40 κωδικούς. Επειδή είναι αμερικάνικη εταιρία και έχει την αντιπροσωπεία στην Γαλλία όλοι έχουμε τις ίδιες τιμές αγοράς των προϊόντων, ένας είναι ο προμηθευτής.
Είχαμε όλοι την ίδια προτεινόμενη τιμή και ολά καλά επί 2 χρόνια. Τσουπ εμφανίζεται ο ηλίθιος του κλάδου, γνωστός κρετίνος που σπάει τις τιμές για να είναι ο φθηνότερος στο Σκρουτζ.....Βάζει χαμηλότερη τιμή (ενώ βλέπει ότι όλοι κρατάμε την ίδια) και ακολουθει ο ένας με την ίδια τιμή, όχι χαμηλότερη. Χαμηλώνει ο ηλίθιος ξανά. Ξαναβάζει ίση τιμή ο άλλος. Να μην τα πολυλογώ όλοι η σειρά των προίόντων έχασαν μέσα σε 60 ημέρες το 20% της αξίας τους γιατί εμφανίστηκε ένας βλάκας (και βρήκε τον άλλον και έδεσαν). Αυτό συνεχίζεται ακόμα και τώρα, περιμένω να δώ στα τέλη Σεπετμβρίου σε τι τιμές θα έχουν φτάσει τα προϊόντα.
Δεδομένου ότι είναι premium προϊόντα και έχουν χαμηλό ποσοστό κέρδους, πλέον δεν αξίζει η πώληση σε αυτές τις τιμές. Φυσικά τα έβγαλα από το Σκρουτζ όλα γιατί μετά φαίνεσαι και ο κλέφτης.
Σε άλλη σειρά προϊόντων με 100+ κωδικούς όπου την πουλάνε πολλοί ηλίθιοι και κονταροχτυπιούνται με τα μικρά τους πέη για την χαμηλότερη τιμή, τα μισά πλέον προιόντα πωλούνται στο κόστος και πολλά με χασούρα. Συνεχίζουν όμως και χαμηλώνουν τις τιμές λες και θα κερδίσουν κάτι.
Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι αυτό έχω να πω.
Φυσικά σε αναφορές που έχω κάνει στο Σκρουτζ για scrollers που χρησιμοποιούν πολλά καταστήματα και αθέμιτο ανταγωνισμό κτλ κτλ με έχει γράψει το Σκρουτζ στα παπάρια του και μου στέλνει κονσέρβες απαντήσεις ότι το κοιτάνε. Έχουν περάσει 10 μήνες και ακόμα το κοιτάνε.
εκ πρώτης όψεως το skroutz και το κάθε skroutz φαίνεται γαμάτο, λύση μεγάλη για τον καταναλωτή κλπ κλπ...
και για να μη λέω μαλακίες το έχω κι εγώ χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.
κι έχει ρίξει τις τιμές σε πάρα πολλά προιόντα.
όμως είναι ακριβώς έτσι? όλα καλά με το skroutz?
και τι θα γίνει σε βάθος χρόνου?
προσωπική άποψη, το skroutz έχει φέρει και θα εντείνει ακόμα περισσότερο αυτό που εγώ ονομάζω "κινεζοποίηση" των προιόντων, υπηρεσιών και καταστημάτων.
μπαίνουν προιόντα και μαγαζιά σε Α - Β σύγκριση (όχι απαραιτήτως κακό) αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ κακό όταν αυτή η σύγκριση δεν γίνει με ¨τρέξιμο" του καταναλωτή, με προσωπική του επαφή με τον έμπορο και το μαγαζί του ώστε να δει από κοντά "τι θα πάρει", να ακούσει μειονεκτήματα/πλεονεκτήματα ώστε να καταλάβει γιατί το τάδε μαντζούνι έχει 10 ευρώ περισσότερο από το δείνα, ώστε τελικά να πάρει αποφάσεις με τεχνικοοικονομικά και όχι μόνο οικονομικά κριτήρια.
επίσης να δει ο καταναλωτής και να μιλήσει με τον έμπορο που συχνότατα θα κληθεί να "υποστηρίξει" την αγορά του σε βάθος χρόνου, και να κρίνει ποιος θα το κάνει καλύτερα, ο χ φτηνότερος ή ο ψ λίγο πιο ακριβός αλλά ίσως πιο επαγγελματίας.
(να αναφέρω προσωπικό παράδειγμα που μέσω skroutz παρασύρθηκα Ο ΜΑΛΑΚΑΣ και πήρα τις λίγο φτηνότερες (κινέζικες) λάμπες led αντί για ένα εκ των δυο γνωστών ονομάτων στο φωτισμό που πάντα προτιμούσα - βλέπεις είδα δίπλα δίπλα τιμές και όπως προείπα παρασύρθηκα - με αποτέλεσμα να έχουν καεί ήδη οι μισές σε ένα χρόνο αν έχεις το θεό σου).
γενικότερα ο καθημερινός ανταγωνισμός που φέρνει το σκρουτζ κι ο κάθε πικραμένος που για άπειρους λόγους σκοτώνει τα προιόντα του επηρεάζοντας ΟΛΗ την αγορά (παλιά δεν μπορούσε να γίνει αυτό), ωθεί συνεχώς τους έμπορους προς "κινέζικα" προιόντα (με την κακή έννοαι του όρου) σε βάρος της ποιότητας. το οποίο φυσικά σπρώχνει ομοίως και τη βιομηχανία.
θα το πληρώσει ο καταναλωτής αυτό στο μέλλον, καθώς θα κυκλοφορεί αποκλειστικά σχεδόν σαβούρα ΚΑΙ σε προιόντα ΚΑΙ σε υπηρεσίες