γιαφτο οπιοσ ινε ξιπνιος προτιμα τα αβγανικα προιοντα,μετα τιν αμεικανικι ισβολι η παραγογι αφξιθικε!!!!!!!!!!Θρησκεία: το όπιο τωνλαώνχαζων!!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Θρησκεία: το όπιο των λαών
- Μέλος που άνοιξε το νήμα giorgospapa
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 324
- Εμφανίσεις 18K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
aris63
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 1.585
- Κριτικές
- 7
- Like
- 0
- Πόντοι
- 616
"Όλα όσα έγραψε, παρασυρμένος από την τρέλα του, ο Πορφύριος κατά της ευσεβούς θρησκείας των Χριστιανών, σε οποιουδήποτε τα χέρια κι αν βρίσκονται, να δοθούν στην πυρά. Δεν επιθυμούμε να φθάνουν στα αυτιά των ανθρώπων συγγράμματα που προκαλούν την οργή του Θεού και εγκληματούν σε βάρος των ψυχών".
Το παραπάνω αυτοκρατορικό διάταγμα εκδόθηκε το 448 μ.Χ.
Η εφαρμογή του ξεπέρασε το γράμμα αν όχι και το πνεύμα του: ρίχτηκαν στην πυρά όχι μόνο όλα τα αντίγραφα του περιβόητου δεκαπεντάτομου έργου «Κατά Χριστιανών», μα και όλα τα έργα των ίδιων των χριστιανών απολογητών που παρέθεταν (!) αποσπάσματά του ώστε να το αντικρούσουν.
Χάθηκαν όλα πλην ενός: το 1867, βρέθηκε στην Αθήνα το -γνωστό από το Μεσαίωνα ακόμα και κατόπιν εξαφανισμένο- έργο «Αποκριτικός προς Έλληνας» του χριστιανού κατηχητή -ίσως και επισκόπου Μαγνησίας- Μακαρίου Μάγνητος.
Σε αυτό το τυχαίο εύρημα και παρ'ότι το σύνολο σχεδόν του έργου αυτού του μεγάλου φιλοσόφου χάθηκε λόγω της μισαλλοδοξίας και του άσβεστου μίσους του χριστιανισμού απέναντι σε οτιδήποτε διαφορετικό υπήρχε τότε, μπορεί κανείς να διαβάσει πόσο μεγάλη είναι η δύναμη της ελληνικής φιλοσοφίας και πόσο εύκολα αντιμετωπίζει τον άκρατο μυστικισμό και την φαντασιοπληξία της ιουδαϊκής αίρεσης, του χριστιανισμού.
Ο Πορφύριος, είχε επικεντρωθεί σε έναν Θεό ασώματο, αμετάβλητο και αόρατο - σε μια έννοια Θεού που δεν χρειάζεται θυσίες ούτε προσευχές.
Ο Πορφύριος είναι πλήρως απογοητευμένος από την αποτυχία της Ρώμης να αναχαιτίσει τη διάδοση μιας επικίνδυνης δεισιδαιμονίας.
Η θρησκεία του χριστιανισμού δεν έχει λογική βάση για τον Πορφύριο και οι νεοφώτιστοι χριστιανοί καλούνται να δεχτούν την νέα θρησκεία με τυφλή πίστη γενόμενοι έτσι ηθικά ανάπηροι.
Τέλος, επικεντρώνει την πολεμική του στις κραυγαλέες ασυμφωνίες των ευαγγελιστών μεταξύ τους: ο Μάρκος παραθέτει ένα απόσπασμα από τον Μαλαχία και το αποδίδει στον Ησαΐα (Μάρκος 1.2). Ο Ματθαίος αποδίδει στον Ησαΐα ένα στίχο που ανήκει στον 77ο Ψαλμό κ.λπ.
Από το έργο του Πορφύριου «κατά Χριστιανών» , που βρέθηκε τυχαία όπως είπαμε, και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Θύραθεν», παραθέτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα, σχετικό με την ανάσταση των σωμάτων:
Περί Αναστάσεως των σωμάτων.
"Ας μιλήσουμε πάλι για την ανάσταση των νεκρών. Για ποιο λόγο να κάνει τέτοιο πράγμα ο Θεός; Γιατί να ακυρώσει με τόση ευκολία τους νόμους του που ορίζουν την αλληλοδιαδοχή των όντων και τη διατήρηση και μη εξαφάνιση των ειδών, και να θέσει εξ αρχής και να διατυπώσει άλλους νόμους;
[ ...;] Συνεπώς θα ήταν παράλογο να επακολουθήσει η ανάσταση γενεών ολόκληρων που έχουν πεθάνει. Και μαζί με κάποιον που πέθανε πριν τρία χρόνια να αναστήσει και τον Πρίαμο και το Νέστορα που πέθαναν πριν χίλια χρόνια, και τους άλλους που έχουν πεθάνει ακόμα πιο πριν, από καταβολής του ανθρώπινου γένους.
Κι αν καλοεξετάσει κανείς και το παρακάτω θα βρει ολοσδιώλου ανόητη την ιδέα της αναστάσεως: πολλοί άνθρωποι, βέβαια, έχασαν την ζωή τους στην θάλασσα και τα κορμιά τους φαγώθηκαν από τα ψάρια, κι άλλοι τόσοι έχουν καταβροχθιστεί από τα θηρία και όρνεα.
Πως είναι δυνατόν να επανέλθουν τα σώματά τους;
Ας το ελέγξουμε αυτό λεπτομερώς: κάποιος ναυαγεί, στη συνέχεια τον τρώνε τα μπαρμπούνια, κι οι ψαράδες που έπιασαν και έφαγαν τα μπαρμπούνια κατόπιν σκοτώθηκαν και στη συνέχεια φαγώθηκαν από τα σκυλιά, και τα σκυλιά σαν ψόφησαν φαγώθηκαν εξ ολοκλήρου από κόρακες και γύπες.
Πως λοιπόν θα ξανασυντεθεί το σώμα του ναυαγού που αφανίστηκε περνώντας μέσα από τόσα ζώα;
Και πάλι, ένα νεκρό σώμα που κάηκε στη φωτιά κι ένα άλλο που κατέληξε να φαγωθεί από τα σκουλήκια, πως είναι δυνατόν να ανασυσταθούν και να επανέλθουν στην αρχική τους μορφή;
Μα θα μου πεις, ο θεός είναι δυνατό να το κάνει αυτό, πράγμα που δεν είναι αλήθεια.
Δεν τα μπορεί όλα ο Θεός.
Δεν μπορεί να κάνει ώστε να μην έχει γεννηθεί ο ποιητής Όμηρος και να μην έχει γίνει η άλωση της Τροίας. Δεν θα μπορούσε, το δύο πολλαπλασιαζόμενο να το κάνει πέντε ενώ είναι τέσσερα, ακόμα και να το ήθελε
Το παραπάνω αυτοκρατορικό διάταγμα εκδόθηκε το 448 μ.Χ.
Η εφαρμογή του ξεπέρασε το γράμμα αν όχι και το πνεύμα του: ρίχτηκαν στην πυρά όχι μόνο όλα τα αντίγραφα του περιβόητου δεκαπεντάτομου έργου «Κατά Χριστιανών», μα και όλα τα έργα των ίδιων των χριστιανών απολογητών που παρέθεταν (!) αποσπάσματά του ώστε να το αντικρούσουν.
Χάθηκαν όλα πλην ενός: το 1867, βρέθηκε στην Αθήνα το -γνωστό από το Μεσαίωνα ακόμα και κατόπιν εξαφανισμένο- έργο «Αποκριτικός προς Έλληνας» του χριστιανού κατηχητή -ίσως και επισκόπου Μαγνησίας- Μακαρίου Μάγνητος.
Σε αυτό το τυχαίο εύρημα και παρ'ότι το σύνολο σχεδόν του έργου αυτού του μεγάλου φιλοσόφου χάθηκε λόγω της μισαλλοδοξίας και του άσβεστου μίσους του χριστιανισμού απέναντι σε οτιδήποτε διαφορετικό υπήρχε τότε, μπορεί κανείς να διαβάσει πόσο μεγάλη είναι η δύναμη της ελληνικής φιλοσοφίας και πόσο εύκολα αντιμετωπίζει τον άκρατο μυστικισμό και την φαντασιοπληξία της ιουδαϊκής αίρεσης, του χριστιανισμού.
Ο Πορφύριος, είχε επικεντρωθεί σε έναν Θεό ασώματο, αμετάβλητο και αόρατο - σε μια έννοια Θεού που δεν χρειάζεται θυσίες ούτε προσευχές.
Ο Πορφύριος είναι πλήρως απογοητευμένος από την αποτυχία της Ρώμης να αναχαιτίσει τη διάδοση μιας επικίνδυνης δεισιδαιμονίας.
Η θρησκεία του χριστιανισμού δεν έχει λογική βάση για τον Πορφύριο και οι νεοφώτιστοι χριστιανοί καλούνται να δεχτούν την νέα θρησκεία με τυφλή πίστη γενόμενοι έτσι ηθικά ανάπηροι.
Τέλος, επικεντρώνει την πολεμική του στις κραυγαλέες ασυμφωνίες των ευαγγελιστών μεταξύ τους: ο Μάρκος παραθέτει ένα απόσπασμα από τον Μαλαχία και το αποδίδει στον Ησαΐα (Μάρκος 1.2). Ο Ματθαίος αποδίδει στον Ησαΐα ένα στίχο που ανήκει στον 77ο Ψαλμό κ.λπ.
Από το έργο του Πορφύριου «κατά Χριστιανών» , που βρέθηκε τυχαία όπως είπαμε, και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Θύραθεν», παραθέτω ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα, σχετικό με την ανάσταση των σωμάτων:
Περί Αναστάσεως των σωμάτων.
"Ας μιλήσουμε πάλι για την ανάσταση των νεκρών. Για ποιο λόγο να κάνει τέτοιο πράγμα ο Θεός; Γιατί να ακυρώσει με τόση ευκολία τους νόμους του που ορίζουν την αλληλοδιαδοχή των όντων και τη διατήρηση και μη εξαφάνιση των ειδών, και να θέσει εξ αρχής και να διατυπώσει άλλους νόμους;
[ ...;] Συνεπώς θα ήταν παράλογο να επακολουθήσει η ανάσταση γενεών ολόκληρων που έχουν πεθάνει. Και μαζί με κάποιον που πέθανε πριν τρία χρόνια να αναστήσει και τον Πρίαμο και το Νέστορα που πέθαναν πριν χίλια χρόνια, και τους άλλους που έχουν πεθάνει ακόμα πιο πριν, από καταβολής του ανθρώπινου γένους.
Κι αν καλοεξετάσει κανείς και το παρακάτω θα βρει ολοσδιώλου ανόητη την ιδέα της αναστάσεως: πολλοί άνθρωποι, βέβαια, έχασαν την ζωή τους στην θάλασσα και τα κορμιά τους φαγώθηκαν από τα ψάρια, κι άλλοι τόσοι έχουν καταβροχθιστεί από τα θηρία και όρνεα.
Πως είναι δυνατόν να επανέλθουν τα σώματά τους;
Ας το ελέγξουμε αυτό λεπτομερώς: κάποιος ναυαγεί, στη συνέχεια τον τρώνε τα μπαρμπούνια, κι οι ψαράδες που έπιασαν και έφαγαν τα μπαρμπούνια κατόπιν σκοτώθηκαν και στη συνέχεια φαγώθηκαν από τα σκυλιά, και τα σκυλιά σαν ψόφησαν φαγώθηκαν εξ ολοκλήρου από κόρακες και γύπες.
Πως λοιπόν θα ξανασυντεθεί το σώμα του ναυαγού που αφανίστηκε περνώντας μέσα από τόσα ζώα;
Και πάλι, ένα νεκρό σώμα που κάηκε στη φωτιά κι ένα άλλο που κατέληξε να φαγωθεί από τα σκουλήκια, πως είναι δυνατόν να ανασυσταθούν και να επανέλθουν στην αρχική τους μορφή;
Μα θα μου πεις, ο θεός είναι δυνατό να το κάνει αυτό, πράγμα που δεν είναι αλήθεια.
Δεν τα μπορεί όλα ο Θεός.
Δεν μπορεί να κάνει ώστε να μην έχει γεννηθεί ο ποιητής Όμηρος και να μην έχει γίνει η άλωση της Τροίας. Δεν θα μπορούσε, το δύο πολλαπλασιαζόμενο να το κάνει πέντε ενώ είναι τέσσερα, ακόμα και να το ήθελε
Επισκέπτης
«Κάθε λαός», έλεγε ο Ρόζενμπεργκ, «για να δώσει τον καλύτερο εαυτό του και για να εκπληρώσει την ιστορική του αποστολή, οφείλει να ζει σύμφωνα με τις δικές του παραδόσεις και τους δικούς του κανόνες. Οι φιλοσοφίες που δεν δέχονται αυτή την ιδιαίτερη μοίρα κάθε λαού, ή κάθε εθνικής κοινότητος, δεν μπορούν παρά να οδηγήσουν την ανθρωπότητα στο χάος».Ο εθνικισμός αυτού του είδους οδήγησε φυσικά τον Ρόζενμπεργκ στην καταδίκη του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού. Αλλά οι ιδεολογίες δεν είναι παρά η σύγχρονη μορφή παλαιοτέρων δοξασιών. Δεν θα είχαν υπάρξει χωρίς τον εβραιοχριστιανισμό. «Πρέπει λοιπόν», λέει ο Ρόζενμπεργκ, «να καταπολεμηθεί το κακό στην ρίζα του, να κτυπηθούν, δηλαδή, ο ιουδαϊσμός και οι χριστιανικές Εκκλησίες αν θέλωμε να ξεμπερδέψωμε μια και καλή με τα σύγχρονα παράγωγα τους».
Πολλοί λέγαν μαλακίες.Ο Feuerbach 1 από τους μεγαλύτερους εμπνευστές του Karl Marx στο βιβλίο του The essence of Christianity έλεγε ότι ο Θεός ήταν μυθοπλασία και τον επινόησαν οι άνθρωποι για να ξεφύγουν από τα προβλήματα και τις ευθύνες τους και δεν αντιλαμβάνονταν τη θεση τους..(Αν με ρωτήσετε που τα διάβασα δίνω στις 5/6 1 κωλομάθημα Management in Society και πρέπει να μάθω 1 κα΄ρο πράγματα για Marx,Weber και Durkheim...Holly shit!
Sexpeare in Luv
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιαν 2008
- Μηνύματα
- 837
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
H Εκκλησία εκμοντερνίζεται με νέους, σύγχρονους Αγίους...
Προσεχώς κι ο πολιούχος Αθηνών ¨Αη Σιχτίρ!!!
Προσεχώς κι ο πολιούχος Αθηνών ¨Αη Σιχτίρ!!!
H Εκκλησία εκμοντερνίζεται με νέους, σύγχρονους Αγίους...
Προσεχώς κι ο πολιούχος Αθηνών ¨Αη Σιχτίρ!!!
Αμα οι διαφωνιες μας περι θρησκειας παρεμεναν σε ενα θεωρητικο επιπεδο θα ηταν οκ.Το κακο ειναι οτι σε ολη τη πορεια του ανθρωπου παντα καποιοι εκμεταλευονταν τους φοβους μας για να μας χειραγωγουν να μας εκμεταλευονται κ να κανουν ενα σωρο καφριλες στο ονομα του οτι να ναι....Την αληθεια θα τη μαθουμε ετσι κ αλλιως,ας κανουμε λιγο υπομονη μεχρι να πεσουμε τ ανασκελα φορ εβερ και θα μας λυθουν ολες οι αποριες...Μεχρι τοτε ειναι απλα ηλιθιο να πλακωνομαστε και να σκοτωνομαστε για τον καθε παπαρα και για το ποιανου ο θεος ειναι καλυτερος
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.722
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.807
- Πόντοι
- 22.785
Όπιο των λαών ή φράση αυτή δέχεται δύο ερμηνείες.
Η μία μπορεί να χαρακτηρισθή “σκληρή” και η άλλη “ήπια”.
Σύμφωνα λοιπόν με την “σκληρή” ερμηνεία η θρησκεία λειτουργεί στο λαό σάν ναρκωτικό που τον αποκοιμίζει τον οδηγεί στην αποχαύνωση με σκοπό την ευκολότερη δυνατή χειραγώγηση και δούλωσή του στα άνομα συμφέροντα της άρχουσας κάθε φορά τάξης.
Σύμφωνα με τή δεύτερη “ήπια” ερμηνεία η θρησκεία δρά σάν ένα παυσίπονο των ποικίλων πόνων που κατατυραννούν τον λαό.
Δέν θεραπεύει τις κοινωνικές ασθένειες τις αιτίες των αδικιών και των καταπιέσεων αλλά απλώς μετριάζει τον πόνο από τις συνέπειές τους με την μεταφυσική πίστη και με την μετάθεση των ελπίδων και των ενδιαφερόντων όλων των ταλαιπωρημένων πιστών στο άδηλο μέλλον στην μετά τον τάφο ζωή........................... > > > > >
Η μία μπορεί να χαρακτηρισθή “σκληρή” και η άλλη “ήπια”.
Σύμφωνα λοιπόν με την “σκληρή” ερμηνεία η θρησκεία λειτουργεί στο λαό σάν ναρκωτικό που τον αποκοιμίζει τον οδηγεί στην αποχαύνωση με σκοπό την ευκολότερη δυνατή χειραγώγηση και δούλωσή του στα άνομα συμφέροντα της άρχουσας κάθε φορά τάξης.
Σύμφωνα με τή δεύτερη “ήπια” ερμηνεία η θρησκεία δρά σάν ένα παυσίπονο των ποικίλων πόνων που κατατυραννούν τον λαό.
Δέν θεραπεύει τις κοινωνικές ασθένειες τις αιτίες των αδικιών και των καταπιέσεων αλλά απλώς μετριάζει τον πόνο από τις συνέπειές τους με την μεταφυσική πίστη και με την μετάθεση των ελπίδων και των ενδιαφερόντων όλων των ταλαιπωρημένων πιστών στο άδηλο μέλλον στην μετά τον τάφο ζωή........................... > > > > >
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.722
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.807
- Πόντοι
- 22.785
Διαφαίνεται λοιπόν η περίπτωση του να κάνει κάποιος καλές πράξεις μόνο και μόνο γιατί έτσι η θρησκεία του έχει υποσχεθεί ότι είναι ο μόνος δρόμος προς τον παράδεισο.
Άρα κάνεις καλές πράξεις οδηγούμενος από σατανική ιδιοτέλεια.
Κάνεις το καλό με κακό κίνητρο.
Άρα συμπεραίνουμε μέσες-άκρες ότι για να πας στον παράδεισο πρέπει να κάνεις καλές πράξεις γιατί τις νιώθεις και όχι γιατί με αυτή την στάση θα κερδίσεις κάτι.
Ωραία.................................
Άρα αν είσαι καλός άνθρωπος και κάνεις καλές πράξεις και αυτό πηγάζει από μέσα σου τότε πας παράδεισο.
Άρα αν είσαι από την φύση σου κακός άνθρωπος έχεις 2 επιλογές
1) Ή πας αντίθετα στην φύση σου και κάνεις καλές πράξεις ώστε να "κερδίσεις" τον παράδεισο κάτι που τελικά δεν θα γίνει γιατί είσαι ιδιοτελής
2) Ή συνεχίζεις να είσαι κακός και χάνεις έτσι κι αλλιώς τον παράδεισο................
Είναι δηλαδή Lose-Lose situation αν είσαι κακός εκ φύσεως.............
Άρα κάνεις καλές πράξεις οδηγούμενος από σατανική ιδιοτέλεια.
Κάνεις το καλό με κακό κίνητρο.
Άρα συμπεραίνουμε μέσες-άκρες ότι για να πας στον παράδεισο πρέπει να κάνεις καλές πράξεις γιατί τις νιώθεις και όχι γιατί με αυτή την στάση θα κερδίσεις κάτι.
Ωραία.................................
Άρα αν είσαι καλός άνθρωπος και κάνεις καλές πράξεις και αυτό πηγάζει από μέσα σου τότε πας παράδεισο.
Άρα αν είσαι από την φύση σου κακός άνθρωπος έχεις 2 επιλογές
1) Ή πας αντίθετα στην φύση σου και κάνεις καλές πράξεις ώστε να "κερδίσεις" τον παράδεισο κάτι που τελικά δεν θα γίνει γιατί είσαι ιδιοτελής
2) Ή συνεχίζεις να είσαι κακός και χάνεις έτσι κι αλλιώς τον παράδεισο................
Είναι δηλαδή Lose-Lose situation αν είσαι κακός εκ φύσεως.............
Το τέλος του κόσμου έφτασε:
Σας μένουν λίγες ώρες να αλλάξετε συμπεριφορά για να μεταφερθείτε στη Βασιλεία των Ουρανών.
Σας μένουν λίγες ώρες να αλλάξετε συμπεριφορά για να μεταφερθείτε στη Βασιλεία των Ουρανών.
Tsolias.Psolias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 15.107
- Like
- 28
- Πόντοι
- 166
εδώ δείτε τα ζώα
Υ.Γ.
Υ.Γ.
μήτσο που είσαι ρε;Ο νηστικός ... καρβέλια ...!
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 2K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 130
- Εμφανίσεις
- 33K
- Απαντήσεις
- 115
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 87
- Εμφανίσεις
- 5K