Νέα

Θα σώσουν οι Κινέζοι το κράτος απ' την χρεωκοπία;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα democrat
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 43
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Έντεκα λόγοι για να φύγουν οι Κινέζοι από το Λιμάνι!


1.  Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δισ. ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από τη χώρα, όχι που έδιναν.

2.    Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, θα μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε, είμαστε αδιάφθοροι.

3.     Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα προσέφεραν πριν από τη διεθνή οικονομική κρίση. Κι ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο Πρόεδρός τους, Hu Jintao, είχε το θράσος να μη μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή.

4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα ούτε στρατηγικό τομέα ούτε εκατοστό Ελληνικής γης), παρά τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς, οι Έλληνες. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μία προβλήτα που θα δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει, ενώ η άλλη που θα δουλεύουμε εμείς θα κάθεται.

5. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

6. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80.000 ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιρειών).

7. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

8. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα, να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

9. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά, εννοούμε ζυγό δουλειάς.

10. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και, φυσικά, το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ, μακριά από μας!

11.Και γιατί, τέλος, κ. Κατσέλη, αν δε διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα, να δώσουν τα λεφτά τους κι έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ, δουλειά δηλαδή) και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από την Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

edit_antisthenis: το thread συγχωνεύτηκε.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Απο e-mail που μου εστειλαν.....
  Κανενα σχολιο;
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
  Απο e-mail που μου εστειλαν.....
  Κανενα σχολιο;

Νομίζω ότι δεν χρειάζονται σχόλια...
Αληθεια η κατσέλη κάνει ακόμα anal rimming στους λιμενργάτες ή προχώρησε η επένδυση καθόλου;
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.458
Κριτικές
14
Like
5.307
Πόντοι
3.715
Έντεκα λόγοι για να φύγουν οι Κινέζοι από το Λιμάνι!


1.  Γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δισ. ευρώ. Μέχρι τώρα οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από τη χώρα, όχι που έδιναν.

2.    Γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, θα μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς δώρα δεν παίρνουμε, είμαστε αδιάφθοροι.

3.     Γιατί αυτοί οι Κινέζοι μας τα προσέφεραν πριν από τη διεθνή οικονομική κρίση. Κι ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο Πρόεδρός τους, Hu Jintao, είχε το θράσος να μη μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή.

4. Γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά δικαιώματα ούτε στρατηγικό τομέα ούτε εκατοστό Ελληνικής γης), παρά τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη δουλεύουμε εμείς, οι Έλληνες. Γιατί έτσι θα φανεί ότι η μία προβλήτα που θα δουλεύουν οι Κινέζοι θα τρέχει, ενώ η άλλη που θα δουλεύουμε εμείς θα κάθεται.

5. Γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων εργαζομένων κάτω από την Κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

6. Γιατί πλήττονται 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν τη βγάζουν με 80.000 ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιρειών).

7. Γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της κινεζικής προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

8. Γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα, να πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

9. Γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά, εννοούμε ζυγό δουλειάς.

10. Γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και, φυσικά, το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ, μακριά από μας!

11.Και γιατί, τέλος, κ. Κατσέλη, αν δε διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα, να δώσουν τα λεφτά τους κι έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ, δουλειά δηλαδή) και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από την Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Ο δωδέκατος λόγος είναι:

12. Γιατί κυττάνε ύποπτα.
 

Taiwanos

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2009
Μηνύματα
196
Like
1
Πόντοι
1
Οποια μεγάλη επένδυση (και μικρή, βασικά, beggers cannot be choosers) έρχεται απο έξω, και ειδικά απο έναν τόσο μεγάλο "παίκτη" είναι ευπρόσδεκτη. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες. 加油!
 

tomcat00

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.976
Κριτικές
1
Like
27
Πόντοι
16
  Απο e-mail που μου εστειλαν.....
  Κανενα σχολιο;

αεργοι, κομματο/τεμπελο- σκυλα, 'νταβατζηδες' παντος τυπου και λοιπες 'ευαγεις' κοινωνικο/οικονομικο/πολιτικες ομαδες, εριζουν πανω απ το, μισοφαγομενο, κουφαρι της χωρας

Σε κα8ε τομεα, σε κα8ε επενδυση, σε κα8ε αποπειρα εξορ8ολογισμου/βελτιστοποιησης/προοδου, μια χουφτα 'συνη8εις υποπτοι' αντιδρουν για προφανη ιδιοτελη κινητρα

Δυστηχως, ο 11-λογος σου βρισκει εφαρμογη σε κα8ε εκφανση του ...περιουσιου λαου  ;)
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
«Η Ελλάδα είναι από τις καλύτερες χώρες για να εργαστούν και να ζήσουν οι Κινέζοι» λέει στα «ΝΕΑ» ο γενικός διευθυντής της Ηuawei,  κ. Άλαν Γούο. «Είμαι δύο χρόνια στην Αθήνα και συνολικά πέντε στην Ευρώπη. Έμεινα στην Κροατία και τη Ρουμανία. Σαφώς προτιμώ  την Ελλάδα για τις δυνατότητες που προσφέρει, ως σταυροδρόμι της Ανατολής με τη Δύση, της Ασίας με την Ευρώπη».
Η Χούαγουεϊ άρχισε στην Κίνα μοιράζοντας μετοχές στα στελέχη της. Σήμερα διαθέτει 87.502 εργαζομένους, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο είναι μέτοχοι. Πρόκειται μαζί με την Cosco- που πρόσφατα απέκτησε μία από τις τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά- για μία από τις 7 μεγαλύτερες κινεζικές εταιρείες που λειτουργούν, τα τελευταία χρόνια, στη χώρα μας. Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι τόσο η Χούαγουεϊ όσο και η επίσης κινεζική και ανταγωνιστική της ΖΤΕ απασχολούν και Έλληνες υπαλλήλους και έχουν σταθερό επενδυτικό ενδιαφέρον επέκτασης μέσω της χώρας μας στην Ευρώπη.
Οι άλλες τέσσερις είναι η κρατική αεροπορική εταιρεία Αir China, οι ναυτιλιακές εταιρείες China Shipping Αgency, China Μarine and Seaman Service και ο κινεζικός νηογνώμονας China Classification Society.
Σε Ιταλία, Ισπανία, η Γαλλία και Βρετανία έχει από ένα έως τρία κέντρα τεχνολογικών ερευνών η Χουάγουεϊ ενώ στην Ελλάδα ακόμη κανένα. Με ετήσιο τζίρο σε όλον τον κόσμο 3 δισ. δολάρια και πελάτες στην Ελλάδα, όπως ο ΟΤΕ, η Vodafone, η CosmΟΤΕ και η Wind, η κινεζική εταιρεία τηλεπικοινωνιών συμπληρώνει φέτος τέσσερα χρόνια εμπορικής παρουσίας στην Αθήνα.
«Βασιζόμαστε πλέον στους Έλληνες εργαζομένους. Για τις υπόλοιπες κινεζικές εταιρείες, οι άλλες χώρες της Ευρώπης είναι απλώς περιοχές της Κίνας. Ακολουθούν τους κανόνες και την κινεζική οργανωτική δομή. Όχι εμείς», υποστηρίζει ο γενικός διευθυντής της Χούαγουεϊ.
Διαφορετική από τη Χούαγουεϊ ήταν η θέση και η στρατηγική προσέγγισης της ελληνικής αγοράς από την ανταγωνιστική και απολύτως κρατική κινεζική εταιρεία ΖΤΕ.
«Η εταιρεία άρχισε τις εμπορικές της συναλλαγές με την Ελλάδα το 2003 και αποφάσισε να εγκαταστήσει υποκατάστημά της στην Αθήνα το 2005. Αρχικά οι παραγγελίες δεν φαίνονταν επαρκείς για να κλειστούν συμφωνίες- 100.000 κινητά για παράδειγμα ήταν για αυτούς μια πολύ μικρή παραγγελία για να της δώσουν σημασίακαι οι Κινέζοι ήταν διστακτικοί» επισημαίνει ο κ. Κώστας Παπαναστασίου, μέλος του Δ.Σ. του ελληνικού τμήματος της ΖΤΕ.
Το 2007 εισήλθε στην ελληνική αγορά και η μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, η Αir China. «Ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αλλά μάς χτύπησε η οικονομική κρίση» λέει σήμερα η διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα κ. Όου Ντονγκμέι. «Μέχρι τον περασμένο Μάιο εκτελούσαμε πτήσεις από Αθήνα για Πεκίνο μέσω Ντουμπάι. Δυστυχώς, εξαιτίας της κρίσης αναβλήθηκε το δρομολόγιο».

Καχυποψία στις εμπορικές συναλλαγές
ΤΟΣΟ ο πρόεδρος του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου κ. Κώστας Γιαννίδης όσο και ο εμπορικός ακόλουθος της Ελλάδας στο Πεκίνο κ. Κώστας Παπαδημητρίου μιλούν για την καχυποψία και την παραβατικότητα που διακρίνει την πλειονότητα των μικρών και καθημερινών εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας- Κίνας.
«Ζητήσαμε από τους προηγούμενους υπουργούς Ανάπτυξης και Οικονομικών να γίνει καταγραφή των κινεζικών επιχειρήσεων και να διενεργούνται συνεχείς έλεγχοι στα κινεζικά εμπορικά καταστήματα λιανικής, επειδή υπήρχαν χιλιάδες καταγγελίες για ελαττωματικά προϊόντα, πωλήσεις χωρίς απόδειξη, φοροδιαφυγή και πλαστοπροσωπίες» λέει ο κ. Γιαννίδης ενώ ο κ. Παπαδημητρίου σημειώνει ότι η τάξη και η τήρηση λογιστικών βιβλίων δεν αποτελούν μέρος της νοοτροπίας των Κινέζων. «Οι Κινέζοι συνηθίζουν να υπογράφουν πρώτα τη σύμβαση και μετά αρχίζουν τις διαπραγματεύσεις» λέει χαρακτηριστικά ο εμπορικός μας ακόλουθος. «Οι περισσότεροι Έλληνες που συναλλάσσονται με Κινέζους διαμαρτύρονται ή καταγγέλλουν στο προξενείο μας τις πρακτικές τους. Και είναι εκατοντάδες τα παράπονα και οι καταγγελίες κάθε χρόνο, ενώ μόνο από δύο κινεζικές επιχειρήσεις είχαμε παράπονα για τους Έλληνες επιχειρηματίες, τους οποίους έκριναν ως κακοπληρωτές, επειδή καθυστερούσαν τις πληρωμές. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα των Ελλήνων είναι ότι το εμπόρευμα φθάνει ελλιπές, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις κατά τις οποίες κοντέινερ ενώ πληρώθηκαν προκαταβολικά, έφθασαν άδεια!».

 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.458
Κριτικές
14
Like
5.307
Πόντοι
3.715

Εγώ τη Hauwei δεν τη γουστάρω καθόλου πάντως.
Έχουμε κι εγχώριο κατασκευαστή που από το 2004 που τον έβγαλαν έξω από τον ΟΤΕ έβγαλαν και τα μάτια τους έξω.
Και προ των σπεύσαντων να πετάξουν την όποια λάσπη, να ξέρετε ότι καλλίτερα να έχεις 2000 οικογένειες που τρέφονται από τον κόπο τους παρά 2000+ ανέργους.
(Για Hauwei & ZTE μιλάω -ίδιο μαγαζί είναι- πάντα)
 

!blis

Μέγας
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.761
Κριτικές
41
Like
3.044
Πόντοι
4.415

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.458
Κριτικές
14
Like
5.307
Πόντοι
3.715
το σημαντικό κριτήριο είναι ότι δεν έχουν ούτε παραγωγή ούτε συμπαραγωγή στην Ελλάδα, δεν χρησιμοποιούν το δυναμικό μας, απλά πελάτες μας έχουν, οπότε όταν υπάρχει εταιρία του χώρου που παράγει δεν παρέχει απλά τα ίδια, καλλίτερα και δίνει ψωμάκι σε εγχώριες οικογένειες σαφώς την προτιμάω από τον κινέζο.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.458
Κριτικές
14
Like
5.307
Πόντοι
3.715
το θέμα είναι το λιμάνι και λέω να αφήσω τους χαγουειζεταδες στα τελεκομ τους.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Εεεεε, καλά.

4. Το ΣΕΜΠΟ ΙΙ είναι έτοιμο και θα το δουλεύουν οι Κινέζοι, το ΙΙΙ θα το φτιάξουν στο μέλλον.

Το Ι κατασκευάζεται τώρα, θα μείνει στον ΟΛΠ αλλά δεν έχει τα μήκη για να αποτελεί σοβαρό ανταγωνιστή των ΙΙ και ΙΙΙ.

Συγκρίσεις κόστους κλπ δεν μπορούν  (εύκολα) να γίνουν.

10. Αποκλείεται.

Αλλά ακόμη και αν ήταν έτσι το ενοίκιο είναι σταθερό. Ο ΟΛΠ δεν έχει να κερδίσει τίποτε.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Εεεεε, καλά.

4. Το ΣΕΜΠΟ ΙΙ είναι έτοιμο και θα το δουλεύουν οι Κινέζοι, το ΙΙΙ θα το φτιάξουν στο μέλλον.

Το Ι κατασκευάζεται τώρα, θα μείνει στον ΟΛΠ αλλά δεν έχει τα μήκη για να αποτελεί σοβαρό ανταγωνιστή των ΙΙ και ΙΙΙ.

Συγκρίσεις κόστους κλπ δεν μπορούν  (εύκολα) να γίνουν.

10. Αποκλείεται.

Αλλά ακόμη και αν ήταν έτσι το ενοίκιο είναι σταθερό. Ο ΟΛΠ δεν έχει να κερδίσει τίποτε.


  Δηλαδη δεν ειναι συμφερουσα η υποθεση ,μακροπροθεσμα, για την
  Ελληνικη πλευρα;

  Ειναι οντως παραδοση σε ξενα χερια του λιμανιου;

  Δεν το εχω ψαξει,γι αυτο ρωταω...
 

mabillon

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2007
Μηνύματα
330
Like
8
Πόντοι
1
«Η Ελλάδα είναι από τις καλύτερες χώρες για να εργαστούν και να ζήσουν οι Κινέζοι» λέει στα «ΝΕΑ» ο γενικός διευθυντής της Ηuawei,  κ. Άλαν Γούο. «Είμαι δύο χρόνια στην Αθήνα και συνολικά πέντε στην Ευρώπη. Έμεινα στην Κροατία και τη Ρουμανία. Σαφώς προτιμώ  την Ελλάδα για τις δυνατότητες που προσφέρει, ως σταυροδρόμι της Ανατολής με τη Δύση, της Ασίας με την Ευρώπη».


η Huawei εκλεισε το τμήμα της στην Ελλάδα και το μετέφερε στην Πολωνια.

Η Χούαγουεϊ άρχισε στην Κίνα μοιράζοντας μετοχές στα στελέχη της. Σήμερα διαθέτει 87.502 εργαζομένους, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο είναι μέτοχοι. Πρόκειται μαζί με την Cosco- που πρόσφατα απέκτησε μία από τις τρεις προβλήτες του λιμανιού του Πειραιά- για μία από τις 7 μεγαλύτερες κινεζικές εταιρείες που λειτουργούν, τα τελευταία χρόνια, στη χώρα μας. Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι τόσο η Χούαγουεϊ όσο και η επίσης κινεζική και ανταγωνιστική της ΖΤΕ απασχολούν και Έλληνες υπαλλήλους και έχουν σταθερό επενδυτικό ενδιαφέρον επέκτασης μέσω της χώρας μας στην Ευρώπη.
Οι άλλες τέσσερις είναι η κρατική αεροπορική εταιρεία Αir China, οι ναυτιλιακές εταιρείες China Shipping Αgency, China Μarine and Seaman Service και ο κινεζικός νηογνώμονας China Classification Society.
Σε Ιταλία, Ισπανία, η Γαλλία και Βρετανία έχει από ένα έως τρία κέντρα τεχνολογικών ερευνών η Χουάγουεϊ ενώ στην Ελλάδα ακόμη κανένα. Με ετήσιο τζίρο σε όλον τον κόσμο 3 δισ. δολάρια και πελάτες στην Ελλάδα, όπως ο ΟΤΕ, η Vodafone, η CosmΟΤΕ και η Wind, η κινεζική εταιρεία τηλεπικοινωνιών συμπληρώνει φέτος τέσσερα χρόνια εμπορικής παρουσίας στην Αθήνα.
«Βασιζόμαστε πλέον στους Έλληνες εργαζομένους. Για τις υπόλοιπες κινεζικές εταιρείες, οι άλλες χώρες της Ευρώπης είναι απλώς περιοχές της Κίνας. Ακολουθούν τους κανόνες και την κινεζική οργανωτική δομή. Όχι εμείς», υποστηρίζει ο γενικός διευθυντής της Χούαγουεϊ.
Διαφορετική από τη Χούαγουεϊ ήταν η θέση και η στρατηγική προσέγγισης της ελληνικής αγοράς από την ανταγωνιστική και απολύτως κρατική κινεζική εταιρεία ΖΤΕ.
«Η εταιρεία άρχισε τις εμπορικές της συναλλαγές με την Ελλάδα το 2003 και αποφάσισε να εγκαταστήσει υποκατάστημά της στην Αθήνα το 2005. Αρχικά οι παραγγελίες δεν φαίνονταν επαρκείς για να κλειστούν συμφωνίες- 100.000 κινητά για παράδειγμα ήταν για αυτούς μια πολύ μικρή παραγγελία για να της δώσουν σημασίακαι οι Κινέζοι ήταν διστακτικοί» επισημαίνει ο κ. Κώστας Παπαναστασίου, μέλος του Δ.Σ. του ελληνικού τμήματος της ΖΤΕ.
Το 2007 εισήλθε στην ελληνική αγορά και η μεγαλύτερη κινεζική αεροπορική εταιρεία, η Αir China. «Ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αλλά μάς χτύπησε η οικονομική κρίση» λέει σήμερα η διευθύντρια της εταιρείας στην Ελλάδα κ. Όου Ντονγκμέι. «Μέχρι τον περασμένο Μάιο εκτελούσαμε πτήσεις από Αθήνα για Πεκίνο μέσω Ντουμπάι. Δυστυχώς, εξαιτίας της κρίσης αναβλήθηκε το δρομολόγιο».

Καχυποψία στις εμπορικές συναλλαγές
ΤΟΣΟ ο πρόεδρος του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου κ. Κώστας Γιαννίδης όσο και ο εμπορικός ακόλουθος της Ελλάδας στο Πεκίνο κ. Κώστας Παπαδημητρίου μιλούν για την καχυποψία και την παραβατικότητα που διακρίνει την πλειονότητα των μικρών και καθημερινών εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας- Κίνας.
«Ζητήσαμε από τους προηγούμενους υπουργούς Ανάπτυξης και Οικονομικών να γίνει καταγραφή των κινεζικών επιχειρήσεων και να διενεργούνται συνεχείς έλεγχοι στα κινεζικά εμπορικά καταστήματα λιανικής, επειδή υπήρχαν χιλιάδες καταγγελίες για ελαττωματικά προϊόντα, πωλήσεις χωρίς απόδειξη, φοροδιαφυγή και πλαστοπροσωπίες» λέει ο κ. Γιαννίδης ενώ ο κ. Παπαδημητρίου σημειώνει ότι η τάξη και η τήρηση λογιστικών βιβλίων δεν αποτελούν μέρος της νοοτροπίας των Κινέζων. «Οι Κινέζοι συνηθίζουν να υπογράφουν πρώτα τη σύμβαση και μετά αρχίζουν τις διαπραγματεύσεις» λέει χαρακτηριστικά ο εμπορικός μας ακόλουθος. «Οι περισσότεροι Έλληνες που συναλλάσσονται με Κινέζους διαμαρτύρονται ή καταγγέλλουν στο προξενείο μας τις πρακτικές τους. Και είναι εκατοντάδες τα παράπονα και οι καταγγελίες κάθε χρόνο, ενώ μόνο από δύο κινεζικές επιχειρήσεις είχαμε παράπονα για τους Έλληνες επιχειρηματίες, τους οποίους έκριναν ως κακοπληρωτές, επειδή καθυστερούσαν τις πληρωμές. Τα πιο συνηθισμένα παράπονα των Ελλήνων είναι ότι το εμπόρευμα φθάνει ελλιπές, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις κατά τις οποίες κοντέινερ ενώ πληρώθηκαν προκαταβολικά, έφθασαν άδεια!».


η Huawei εκλεισε το τμήμα της στην Ελλάδα και το μετέφερε στην Πολωνια.
Τα Νέα γράφουν ότι θέλουν μάλλον
Σημείωση1: οι μηχανικοι στην Πολωνια παιρνουν αντιστοιχους μισθούς με Ελλαδα.
Σημείωση2: Η Huawei νουμερο 2 σε παγκοσμιο επιπεδο σε τηλεπικοινωνιο εξοπλισμό
έχει γονατίσει όλες τις υπόλοιπες εταιρείες παραγωγής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού
βλέπε Motorola, Nortel ,Alcatel-Lucent, Nokia-Siemens και Ericsson ( το νο1 της αγοράς).
Σημείωση3:χαρακτηριστικό πλέον των συστηματων της Huawei που της δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (εκτος της τιμής) είναι και η αξιοπιστία των προιοντων
της

 

rozkrotalias

Τιμημένος
Εγγρ.
5 Απρ 2006
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
158
Like
1.009
Πόντοι
5.355
Εγώ λέω να δώσουμε το λιμάνι στους κινέζους για να έρθουν και κινεζούλες και να αναπτυχτεί και η κινέζικη πορνεία  :rockon: :rockon:
 

prowler7

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Αυγ 2009
Μηνύματα
3.625
Κριτικές
29
Like
177
Πόντοι
2.945
η Huawei εκλεισε τα γραφεια της στο μαρουσσι αλλα οχι και στην Βουλιαγμενης.... :sunglasses:
επισης χτυπαει με ΖΤΕ καλη μπιζνα...οσο για τα προιοντα τους επειδη τυχαινει να δουλευω μ αυτα ειναι για τον πουτσο ποιοτικα!!!δεν συγκρινονται ουτε με Siemens,Nokia Ericsson με την καμια ομως!!!
 

komis diablo

Μέγας
Εγγρ.
22 Ιουλ 2007
Μηνύματα
600
Κριτικές
7
Like
209
Πόντοι
3.983
Εγώ λέω να δώσουμε το λιμάνι στους κινέζους για να έρθουν και κινεζούλες και να αναπτυχτεί και η κινέζικη πορνεία


Πεστα χρυσοστομε να δουμε και κανενα κινεζακι της προκοπης
 

Επισκέπτης
τέλος, κ. Κατσέλη, αν δε διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα, να δώσουν τα λεφτά τους κι έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ, δουλειά δηλαδή) και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από την Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.

Μην στεναχωριέσαι.
Αν κινδυνέψουμε από τους ξένους επενδυτές υπάρχει η εφεδρεία του Χριστοδουλάκη. Καθηγητής Πανεπιστημίου , όχι @@.
Επί ημερών του , δεν είχε έρθει ούτε 1$ στη χώρα.
Εγγύηση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom