Νέα

Tα δικαιώματα των gay πρέπει επιτέλους κάποτε να ακουστούν

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gayseven7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
φιλε δεν ειμαι εγω αυτος που περιπλεκει τα πραγματα αλλα οι ιδιοι οι ομοφυλοφιλοι!
Απο κει που στην αρχη οι ομοφιλοφιλοι διεκδικουσαν συμφωνο συμβιωσης για να μπορεσουν να απολαυσουν καποια επιπλεον δικαιωματα των εγγαμων ζευγαριων, κατι που τελικα ειναι σωστο και μπορει και να διευθετηθει απλουστατα με μια νομοθετικη ρυθμιση, πηραν αμπαριζα και αρχισαν να ζητανε και να προσπαθουν να επιβαλλουν πραγματα τα οποια δε βασιζονται πουθενα  και τα οποια αποτελουν μονο δικο τους βιτσιο! Βλεπε "γαμος",ύιοθεσιες κλπ.
Τελικα αποδεικνυεται πως ο σκοπος τους δεν ειναι η νομοθετικη ρυθμιση των διεκδικησεων τους αλλα το να προκαλεσουν επιδεικτικα το κοινο αισθημα με τροπο εγωιστικο, φασιστικο και υπεροπτικο! Σας θυμιζω τις δηλωσεις των εκποσωπων των ομοφυλοφιλικων κοινοτητων μετα τον "γαμο" στην Τηλο! Γεματοι μνησικακια εβγαιναν και απειλουσαν πως τωρα θα δειτε τι σας περιμενει, θα σας παμε στα ευρωπαικα δικαστηρια, θελετε δε θελετε θα επιβαλλουμε την ιδιαιτεροτητα μας κλπ!  Αυτα μονο ως προκλησεις μπορουν να εκληφθουν και δειγματα συσσωρευμενου μισους και κακιας εναντι σε καθε ηθος και καθε θεσμο!
Αν αναλογιστει κανεις και την ιστορια των "εκπροσωπων" των ομοφυλοφιλικων κοινοτητων, ειναι προφανες πως χρησιμοποιουν τους ομοφυλοφιλους για να περασουν δικες τους μηδενιστικες και ανθελληνικες, αντικοινωνικες και ανηθικες πολιτικες αποψεις!

Τα περιπλέκεις, memosan, δίκιο είχα, και μόλις το επιβεβαίωσες.

"Μηδενιστικά", "ανθελληνικά", "αντικοινωνικά", "ήθη", "θεσμοί", και άλλα πράματα που μπερδεύεις στην κουβέντα δεν έχουν θέση.  Κυρίως γιατί είναι έννοιες που αλλιώς τις αντιλαμβάνεται ο ένας, και αλλιώς ο άλλος.

Δυστυχώς, τέτοιες περιπλοκές είναι που δίνουν βάση σε παράλογες αξιώσεις.
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Τα περιπλέκεις, memosan, δίκιο είχα, και μόλις το επιβεβαίωσες.

"Μηδενιστικά", "ανθελληνικά", "αντικοινωνικά", "ήθη", "θεσμοί", και άλλα πράματα που μπερδεύεις στην κουβέντα δεν έχουν θέση.  Κυρίως γιατί είναι έννοιες που αλλιώς τις αντιλαμβάνεται ο ένας, και αλλιώς ο άλλος.

Δυστυχώς, τέτοιες περιπλοκές είναι που δίνουν βάση σε παράλογες αξιώσεις.
φιλε μου μην μπερδευεσαι, δεν τα λεω περιπλοκα, τα λεω στην πραγματικη τους βαση η οποια ειναι περα απο την απλη απαιτηση για νομοθετικες ρυθμισεις!
το οτι καποιοι καλοθελητες στρευλωνουν την πραγματικοτητα για να εξυπηρετησουν ιδιοτελεις σκοπους η για να χρησιμοποιησουν τις στρευλωμενες αποψεις ως επιχειρηματα δεν με αφορα καθολου! ο κοσμος εχει μυαλο και μπορει να κρινει τι κρυβεται πισω απο τι λεξεις και τις περιεργες διεκδικησεις!
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
1) Πολλή υπογράμμιση βλέπω έπεσε, φαίνεται πως δε μπορείς αλλιώς να δώσεις έμφαση στις απόψεις σου.

2) Δεν ξέρεις τις αντοχές μου, για να μπορείς να τις βαθμολογείς.  Θέλω να πω ότι αν δε ξέρεις που είναι το τέρμα τους (έστω το 10), δε μπορείς να κρίνεις αν η εμφανιζόμενη άποψη βρίσκεται στο 2, στο 5, στο 8, ή και στο 10.

3) Για τα "δικαιώματα", σου τα είπα αμέσως πριν.  Το δικαίωμα που ζητάς δεν υπάρχει, και αφ' όσον το ζητάς μέσα από μια νομοθετική ρύθμιση είσαι υποχρεωμένος να σέβεσαι το "κοινό περί δικαίου αίσθημα" με βάση το οποίο θα κριθεί και το αίτημά σου για το αν θα γίνει δεκτό ή όχι.  Αυτό το αποτέλεσμα θα πάρεις, και με αυτό είσαι υποχρεωμένος να ζεις και να πορεύεσαι.

4) Κάνεις λάθος, η από πλευράς μου αναζήτηση των αιτίων της επιμονής σου δεν έχει στόχο την υπονόμευση της άποψής σου.  Δεν έχει κανένα "στόχο".  Είναι μια προσπάθεια κατανόησης του (παράδοξου) συμβαίνοντος.  Που αν κατανοηθεί, ίσως σε ωφελήσει τελικά.  Αλλά φαίνεται ότι το κόλλημά σου είναι τόσο μεγάλο, που αμέσως αμύνεσαι λέγοντας "η αναζήτηση των αιτίων της άποψης του άλλου) είναι η αρχή του τέλους του διαλόγου".
Μέχρι εκεί σε παίρνει για διάλογο, όχι για παραπέρα.
(η αρίθμηση των σημείων του σημειώματος του stavros51  έγινε από ΠΠ για πρακτικούς λόγους)

Με τα σημειώματά μου στο παρόν νήμα (με κόπο είναι αλήθεια, διότι βρέθηκα ανάμεσα σε πολλές άναρθρες και ανόητες κραυγές) διευκρίνισα επαρκώς και συγκεκριμένα νομίζω τα ζητήματα του διαλόγου.

Με άλλο μου σχετικό σημείωμα δήλωσα πως εννοώ εγώ το διάλογο και σε ποιο διάλογο μ' ενδιαφέρει να παίρνω μέρος.

Απαντώντας

1)Δε νομίζω ότι έχει νόημα ν' απαντήσω στην απρόκλητη ειρωνεία σου, διότι κατά τα λοιπά συν-διάλεγεσαι. Απλώς σημειώνω ότι δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Όντως, η υπογράμμιση είναι ο μόνος τρόπος για να δώσει κανείς έμφαση σε κάποια σημεία των γραφομένων του, όπως ο τόνος και η ένταση της φωνής δίνει έμφαση στα λεγόμενα. Αν εσύ έχεις άλλο τρόπο για να αποδίδεις την έμφαση, αν θέλεις πες τον μου, να καταστώ κι εγώ σοφότερος

2)Δεν μίλησα για τις αντοχές σου, τις οποίες όντως δεν γνωρίζω, αν και υποθέτω ως μοντ θα έχεις αρκετές. Είπα ότι “Προφανώς διάλογος μεταξύ αντίθετων αξιολογικών θέσεων (πχ συμπαθώ /δεν συμπαθώ τους ομοφυλόφιλους ) είναι πιο δύσκολος και απαιτεί μεγαλύτερες αντοχές και ανοχές από τις διαθέσιμες εδώ.” Χρησιμοποιώντας το τοπικό επίρρημα εδώ προφανώς δεν αναφέρομαι σε πρόσωπο (πχ εσένα όπως λάθος εξέλαβες) αλλά σε χώρο και εν προκειμένω στον χώρο όπου συνδιαλεγόμαστε δλδ στο φόρουμ.

3)Θεωρώ πολύ ενδιαφέρον  και παραγωγικό ότι μπήκαμε σε έναν διάλογο περί δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων τη στιγμή που αρκετοί ανόητοι δίπλα μας επιμένουν να τους στείλουν στα στρατόπεδα. Η κατοχύρωση όλων των δικαιωμάτων (ατομικών, κοινωνικών, πολιτικών) για τα όποια υποκείμενά τους , συντελείται με διπλό τρόπο α) με μια διαδικασία κοινωνικής συμφωνίας και διεκδίκησης β) με μια διαδικασία θεσμικής – νομικής κατοχύρωσης. Οι δυο αυτές διαδικασίες σχεδόν πάντα συντελούνται περίπου παράλληλα, και με αλληλεπίδραση. Άρα, σήμερα, στο προκείμενο θέμα των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων τι συμβαίνει; Αυτό που συνέβη σε κάθε ανάλογη περίπτωση (διεκδίκησης δικαιωμάτων εννοώ). Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι διατυπώνουν τα αιτήματά τους περί των δικαιωμάτων που θεωρούν ότι πρέπει να έχουν. Διεξάγεται στο δημόσιο χώρο διάλογος περί αυτών και προκύπτουν ή δεν προκύπτουν κάποιες καταλήξεις και θεσμικά. Οι ενδιαφερόμενοι (όπως εξάλλου κάθε πολίτης αυτής της χώρας) επανέρχονται ή όχι αναλόγως πως το κρίνουν. Γενικά η διαδικασία κατοχύρωσης και εύρους των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των πολιτών μιας κοινωνίας και των  μελών των υποσυνόλων της (κοινωνικών κατηγοριών, ομάδων, τάξεων, στρωμάτων) είναι μια ανοιχτή διαδικασία και βασικό διακύβευμα της πολιτικής. Εδώ λοιπόν τα αιτήματα των ομοφυλόφιλων, όπως τα συνόψισα, είναι στον αέρα εδώ και πολλά χρόνια. Ξανατέθηκαν ενόψει της νομοθέτησης του συμφώνου συμβίωσης (και γι' αυτό επιλέχθηκε εκείνη η περίοδος για να γίνουν οι γάμοι στην Τήλο) και η κυβέρνηση της ΝΔ, αγκαζέ με το λάος και το κκε, αρνήθηκε στους ομοφυλόφιλους τη θέσπιση και γι' αυτούς του συμφώνου συμβίωσης. Κατά συνέπεια, η διεκδίκηση εκ μέρους τους συνεχίζεται ......

4)Με το σημείο (4) της απάντησής σου  συνεχίζεις την (κατά τη γνώμη μου) προσπάθεια μείωσης της άποψής μου. Χαρακτηρίζεις την άποψή μου παράδοξη. Γιατί;
Όταν υπάρχει μια συζήτηση για ένα θέμα και υπάρχουν μια υπέρ και μια κατά  απόψεις και οι δυο είναι ισότιμες στα πλάισια του διαλόγου.
Η άποψη μου είναι “παράδοξη” επειδή το λες εσύ όποιος άλλος; 
Δε σου αναγνωρίζω τέτοιο δικαίωμα.
Άλλο το να πεις ότι η άποψη μου είναι μειοψηφική.
Αυτό όντως συμβαίνει. Αλλά ευτυχώς αυτά μπορεί ν' αλλάξουν. 
Μιλάς ταυτόχρονα για προσπάθεια κατανόησης.
Εκλαμβάνω ότι εννοείς πως εσύ προσπαθείς να κατανοήσεις το παράδοξο συμβάν να έχω εγώ την άποψή μου και να την διατυπώνω.
Αν έτσι είναι, αυτή η προσπάθειά σου εσένα θα ωφελήσει να καταλάβεις.
Εγώ τι όφελος θα έχω;
Εγώ γνωρίζω.
Τελος μιλάς για “μεγάλο κόλλημα” μου.  Τι εννοείς;
Όποιος έχει μια άποψη και την υποστηρίζει με επιχειρήματα και χωρίς ύβρεις (προσπερνώντας άπειρες ύβρεις, προσωπικές προσβολές και χουλιγκανισμούς) είναι κολλημένος;
Νομίζω ότι κάνεις λάθος.
Ή αλλιώς, απλώς  δεν συμφωνούμε.
Κολλημένος είναι αυτός που, μόλις δει έναν ομοφυλόφιλο να διατυπώνει κόσμια (όπως έκανε ο χρήστης εδώ) τις απόψεις του, αρχίζει τα μπινελίκια και τα ειρωνικά υπονοούμενα.
Κολλημένοι είναι όσοι το μόνο που λένε είναι “οι πούστηδες στα ξερονήσια” κλπ. 
Κατά τη γνώμη μου, όποιος, όπως εγώ, επιχειρηματολογεί δεν είναι “κολλημένος”.
Μπορεί ή άποψή του να είναι μη αρεστή, αλλά ως εκεί.
Σε σχέση με την  κατακλείδα του σημειώματός σου : (Αλλά φαίνεται ότι το κόλλημά σου είναι τόσο μεγάλο, που αμέσως αμύνεσαι λέγοντας "η αναζήτηση των αιτίων της άποψης του άλλου είναι η αρχή του τέλους του διαλόγου". Μέχρι εκεί σε παίρνει για διάλογο, όχι για παραπέρα.") απαντώ
1)Δεν είδα κανένα επιχείρημα για να εγκαταλείψω την άποψη ότι "η αναζήτηση των αιτίων της άποψης του άλλου είναι η αρχή του τέλους του διαλόγου", άρα εξακολουθώ να την έχω. Από την πορεία των διαλόγων, δε, ιδιαίτερα στο παρόν φόρουμ, νομίζω ότι ενισχύεται και εμπειρικά. Αν θέλεις περαιτέρω ανάλυση μπορώ να επανέλθω.
Επίσης μπορώ να επικαλεσθώ υπέρ της άποψής μου και τη φύση του ιντερνετικού διαλόγου. Τι σημασία έχει να ρωτήσεις αν είμαι ομοφυλόφιλος/κομμουνιστής/άθεος/ότι άλλο “κακό”, τη στιγμή που μπορώ να δώσω οποιαδήποτε απάντηση θέλω. Όπως τόσοι και τόσοι εδώ μέσα, που εμφανίζονται “γαμιάδες, όμορφοι, πλούσιοι και άνετοι”. Δυστυχώς ή ευτυχώς στα ιντερνετικά φόρα “είμαστε ότι γράφουμε”. Κι εγώ νομίζω ότι έχω παρουσιάσει επαρκώς τις απόψεις μου (δλδ το “είναι” μου). 
2)  Όπως βλέπεις με παίρνει και παραπέρα για διάλογο. Εσένα;

Έρρωσθε
ΠΠ
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Εγώ δε το βλέπω έτσι, memosan, πολύ το περιπλέκεις.

Κάποιος σηκώνεται και λέει:  "Θέλω αυτό το δικαίωμα".  Ας αφήσουμε το πουστιρλίκι (και τις επιπλοκές του), και ας πάρουμε κάτι πιο απλό:  Μου λέει ο γείτονας: "Άφησέ με να περνάω από το οικόπεδό σου, γιατί έτσι κόβω δρόμο".
Είναι στο χέρι μου να του πω "Ναι" ή "όχι".
Αν πω "Ναι", είμαι καλός άνθρωπος, συμπάσχω, κλπ.  Άν πω "Όχι", είμαι ανάποδος, στριμμάδι, και όλα τα σχετικά.
Παραμένει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ να πω "ναι" ή "όχι" πάντως.  Και τελικά, αν το "Ναι" ή το "Όχι" αναφέρεται στη θέσπιση ενός νόμου ή στη μεταβολή ενός νόμου, παραμένει δικαίωμα της κοινής γνώμης να πει "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ".
Η κοινή γνώμη (εδώ στο site) δείχνει ότι μάλλον λέει "ΟΧΙ" στη θέσπιση νόμου που θα επιτρέπει:
-Υιοθεσία (σίγουρο αυτό)
-Γάμο (οι περισσότεροι)
και παίζεται (προσωπικά συμφωνώ για τους λόγους που έχω εξηγήσει) το θέμα της συμβίωσης.

Δε χρειάζεται η κοινή γνώμη να ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ το γιατί παίρνει αυτή την θέση.  Την παίρνει, γιατί έτσι γουστάρει.

Και αυτός που ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ από το οικόπεδο για να κόψει δρόμο μπορεί βεβαίως να μουρμουρίζει "τον ανάποδο, το στριμμάδι" κλπ, αλλά ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ.

Ωραία θέτεις τα ζητήματα αγαπητέ  stavros51
1)Όντως, αν τίθεται θέμα διέλευσης του γείτονά σου, από το οικόπεδό σου, αν είναι να κόβει δρόμο απλώς, μπορείς να του πεις όχι. Αν όμως δεν υπάρχει δίοδος προς το δικό του οικόπεδο, είσαι υποχρεωμένος  να του δώσεις δίοδο εσύ. Γιατί κανένα δικαίωμα δεν είναι απόλυτο και όλα ορίζονται και όλα αλληλοπεριορίζονται με άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις. Αν παραδείγματος χάρη, έχεις ένα οικόπεδο παραθαλάσσιο, όχι πάνω στον αιγιαλό, αλλά μετά από αυτόν, έχεις υποχρέωση και ο γείτονας (που είναι πιο πάνω από σένα) έχει δικαίωμα να τον αφήνεις να περνά για να πάει στη θάλασσα.
2)Στην περίπτωση της θεσμοθέτησης των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, ποια δικαιώματα άλλων ανθρώπων θίγονται ώστε αυτοί να τους τα αρνούνται; Ποιανού το “χωράφι” απειλείται από το γάμο των ομοφυλόφιλων; Αφήνω απέξω το ζήτημα της υιοθεσίας γιατί είναι πιο περίπλοκο. Ποιο “χωράφι” λοιπόν (με τη μεταφορά εννοώ: δικαίωμα ανθρώπων ή συμφέρον  του κοινωνικού συνόλου) και “ποιανού” θα καταπατήσουν οι ομοφυλόφυλοι με το γάμο τους ;
3)Πιστεύω ότι κάθε δημόσια πράξη ή λόγος πρέπει να αιτιολογείται. Αναγκαία αρχή της κοινωνικής συμβίωσης. Δεν ζητώ από κανένα να αιτιολογήσει την συμπάθεια/αντιπάθειά του προς τους ομοφυλόφιλους, αλλά την άποψή του για το τι πρέπει να γίνει σχετικά με τα δικαιώματά τους. Ότι ανήκει στην ιδιωτική σφαίρα (και δεν επηρεάζει αλλότρια δικαιώματα) δεν χρειάζεται αιτιολόγηση. Για ότι όμως ανήκει στη δημόσια σφαίρα απαιτείται αιτιολόγηση! Αν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση μπορώ να επανέλθω!
Έρρωσθε
ΠΠ
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ο πορνοπαπος ονειρευεται μαλλον ενα πλανητη με πουστηδες μονο που θα επικρατει ανελεητο ξεκωλιασμα.
Ευτυχως κατι τετοιο θα μεινει μονο στις φαντασιωσεις του.Οποτε μπορει να βολευτει προς το παρον με κανενα ρομαντζο πουστηδων σε dvd μεχρι να ερθει ο μητσος του απο την δουλεια να πανε εξω...
για να την περιγράφεις τόσο γλαφυρά, μάλλον,
αυτή η φαντασίωση εσένα συνοδεύει στον ύπνο σου...: :2on1:
όνειρα γλυκά!!!  :dancing:
φιλιά στο μήτσο :kissass:
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Σκάσε ρε μαλάκα και μου έπεσε κάτω το λαπτοπ από τα γέλια!

:2funny:  :2funny:  :2funny:  :2funny:

Αν και ο μήτσος θα αργήσει να έρθει διότι κάθε βράδυ ο πι- πι του ζαλίζει τα πέλε (copyright Ανεπιθύμητος) για το πότε θα γίνει μάνα!

:2funny:  :2funny:  :2funny:
ό δε Ίσιος αν και έγκριτος νομικός μόνο μαλακιούλες με το χαζούτσικο ασπρουλάκο συνεισφέρει στο νήμα!!! :uglystupid:
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
ό δε Ίσιος αν και έγκριτος νομικός μόνο μαλακιούλες με το χαζούτσικο ασπρουλάκο συνεισφέρει στο νήμα!!! :uglystupid:

Σόρυ ρε πι- πι αλλά έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις γράψει καμια πενηνταρια ποστς ασυναρτησιών και λεκτικών ακροβασιών για να υπερασπιστείς το δικαίωμα των ομο να υιοθετούν;

Διότι ο μ.ο. των απόψεων σε αυτό το θρεντ είναι να αναγνωριστεί κάποιας μορφής συμβίωση μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου και να έχουν κληρονομικά και περιουσιακά δικαιώματα...
Και μάλιστα φάνηκε από τις πρώτες σελίδες...

Τώρα αν εσύ ή κάποιος γνωστός σου θέλετε σώνει και καλά να γίνεται γονείς, ε, περίμενε λίγο!

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Σόρυ ρε πι- πι αλλά έχεις συνειδητοποιήσει ότι έχεις γράψει καμια πενηνταρια ποστς ασυναρτησιών και λεκτικών ακροβασιών για να υπερασπιστείς το δικαίωμα των ομο να υιοθετούν;

Διότι ο μ.ο. των απόψεων σε αυτό το θρεντ είναι να αναγνωριστεί κάποιας μορφής συμβίωση μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου και να έχουν κληρονομικά και περιουσιακά δικαιώματα...
Και μάλιστα φάνηκε από τις πρώτες σελίδες...

Τώρα αν εσύ ή κάποιος γνωστός σου θέλετε σώνει και καλά να γίνεται γονείς, ε, περίμενε λίγο!
τίποτα δεν είναι αυτονόητο και παγιωμένο
συνέχισε τις μαλακιούλες (μπορείς και χωρίς τον ασπρουλάκο)
μάλλον σου πάει περισσότερο...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Είπες
Αφού την ετυμολογία την γνωρίζεις τότε γιατί ρωτάς; Ετερόφυλος είναι αυτός που ανήκει σε διαφορετικό φύλο ενώ ετεροφυλόφιλος αυτός που προσανατολίζεται ερωτικά στο αντίθετο φύλο!Είμαι σαφής γιατί γνωρίζω ότι θα πατήσετε πάνω στον όρο ετεροφυλος!Πουστιά στην πουστιά; Δεν πάει!
Υ.Γ. Πάρε και εσύ τον χρόνο σου, να έχεις!

Συμφωνώ! Παραθέτω λοιπόν μόνο το δεύτερο κομμάτι του παραπάνω post: Πως μπορείς να διασφαλίσεις ότι δεν θα εκθέσει (ο gay) το υιοθετημένο  παιδί του και θα του ορίσει κοινωνικό στερεότυπο την gay συμπεριφόρα;  Οι γονείς και η οικογένεια διαμορφώνουν χαρακτήρες και συμπεριφόρες και είναι αρωγοί της σεξουαλικής διαπαιδαγώγης του παιδιού. Η υγιής σεξουαλική διαπαιδαγώγηση του παιδιού είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του. 

Να σου πω κάτι;Ας υποθέσουμε ότι το σύμφωνο συμβίωσης είναι ένα δίκαιο αίτημα!Απλό και αθώο! Να σου πω τι πρόκειται να συμβεί! Αν τους το αναγνωρίσεις, θα κινηθούνε δικαστικά, έχοντας ήδη γραπτώς το σύμφωνο αυτό, για να αναγνωριστεί ο κάθε παράνομος γάμος με αυξημένες πιθανότητες νομιμοποίησης του! Από την στιγμή που θα τους αναγνωριστεί ο γάμος, δηλαδή επισήμως το δικαίωμα στην οικογένεια και την τεκνογονία, θα κινηθούνε δικαστικά για το θέμα της υιοθεσίας και όχι μόνο. Με μία λέξη θα στο πω: Έχεις ιδέα τη πάει να πει καταπιεσμένη gay συμπεριφόρά ετών που λόγω της υπάρχουσας κατάστασης εν έτη 2009 βρήκε πάτημα να ξεσαλώσει στηριζόμενη στα ίσα δικαιώματα;

είπα
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Αν ο νομοθέτης μιλήσει για ομοφυλόφιλα / ετεροφυλόφιλα άτομα ή ζευγάρια θα υπεισέλθει σε ατομικές συμπεριφορές που δεν δικαιούται ούτε και δύναται να ασχοληθεί (σεξουαλικός προσανατολισμός του ατόμου).
Άρα θα αναφερθεί στο αντικειμενικό στοιχείο του (εκ γενετής ή εξ αλλαγής) φύλου δηλαδή σε ομόφυλα / ετερόφυλα άτομα ή ζευγάρια.
Άρα ο ορθός όρος για την εισηγούμενη ρύθμιση είναι ομόφυλα άτομα


Πως από ετεροφυλόφιλα ζευγάρια, λοιπόν, προκύπτουν gay;


Αυτό που λες είναι μια υπόθεση εργασίας.
Γιατί άραγε κάθε επόμενο βήμα είναι απαραίτητη συνέπεια του προηγούμενου;

Έχουμε λόγο να διατηρούμε (ως ελλας) την καταπίεση σε κάποια μερίδα συμπολιτών;

είπες
1.) Ακριβώς, αυτή η διαφορά μας...ο νομοθέτης πρέπει να εισέλθει σε ατομικές συμπεριφορές που δύναται να ασχοληθεί διότι αποτελούν κοινωνικό στερεότυπο
2.) Το ότι απο ετεροφυλόφιλα άτομα προκύπτουν gay τι σήμαινει; Επειδή η κατάσταση γίνεται πουτάνα, να τα κάνουμε πιο πουτάνα; Να μπουρδελοποιήσουμε τα πάντα. Και αφου μιλάς για ηθική στην ουσία απελευθέρωση να πηγαίνει και ο πατέρας με την κόρη, η μάνα με το γιο παρτουζόνωνται και να παντρέυονται. Γιατί αυτό δεν το ορίζει ο νομοθέτης μιας και είναι τα ομοφυλα άτομα που μας λές; Ε;Γιατι;Τα δικαιώματα της οικογενειακής παρτούζας! Αρά ορθώς και εδώ μιλάμε για ομόφυλα ότομα! Παραριές δηλαδή!

3.) Πιο είναι υπόθεση εργασίας; Μαλακίες μας λες; Δεν ξέρω οτι μας τρέχετε στο ευρωπαικό δικασήριο για αυτά τα θέματα;Είτε σου αρέσει είτε όχι ξέρω πολύ καλά την αλύσίδα που θα χρησιμοποιήσετε αλλά δεν θα σας κάτσει!Αν θα αναγνωριστεί το σύμφωνο, θα κινηθείτε δικαστικά, έχοντας ήδη γραπτώς το σύμφωνο αυτό, για να αναγνωριστεί ο κάθε παράνομος γάμος με αυξημένες πιθανότητες νομιμοποίησης του! Από την στιγμή που θα τοαμαγνωριστεί ο γάμος, δηλαδή επισήμως το δικαίωμα στην οικογένεια και την τεκνογονία, θα κινηθείτε  δικαστικά για το θέμα της υιοθεσίας και όχι μόνο.
4.) Που καταπιεζεσαι εσύ; Ως προς τι καταπιέζεσαι; Για πες μου!

απαντώ σημείο προς σημείο
1)Το τι κάνει καθείς/καθεμια στο κρεβάτι του/της δεν (πρέπει) να αφορά το νομοθέτη, εφόσον δεν βλάπτονται δικαιώματα τρίτων.
2)Δεν ξέρω ποια κατάσταση είναι πουτάνα, μπουρδέλο ή παραριές.  Μπλέκεις σε μια παράγραφο αιμομιξίες και οικογενειακές παρτούζες... Ενδιαφέρον ως βίτσιο αλλά δε με συγκινεί. Σίγουρα απαντάς σε μένα, σε αυτό το νήμα; Μήπως έστειλες εδώ, κατά λάθος, ποστ που ήταν γι' άλλο νήμα; Εν πάση περιπτώσει δεν καταλαβαίνω, δεν απαντώ!
Α ναι, το μόνο που κατάλαβα ήταν ότι δεν κατάλαβες το αντεπιχείρημά μου. Είχες πει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν ομοφυλόφυλα ζευγάρια με παιδιά διότι τα παιδιά θα γίνονταν ομοφυλόφιλοι. Η ερώτηση που αμφισβητεί την ορθότητα αυτού του επιχειρήματος είναι : τότε πως βγαίνουν ομοφυλόφιλοι από ετεροφυλόφυλα ζευγάρια;
3)Υπόθεση εργασίας είναι η υποχρεωτική μετάβαση από το ένα στο άλλο. Από κει και πέρα αν τα ευρωπαϊκά δικαστήρια δικαιώσουν οποιονδήποτε πολίτη τι πρέπει να πούμε ; Ότι οι κουτόφραγκοι δεν ξέρουν;
Λες “Από την στιγμή που θα τοαμαγνωριστεί ο γάμος, δηλαδή επισήμως το δικαίωμα στην οικογένεια και την τεκνογονία, θα κινηθείτε  δικαστικά για το θέμα της υιοθεσίας και όχι μόνο.” Τι εννοείς όχι μόνο; Τι άλλο δηλαδή;
4)Συ είπες “Έχεις ιδέα τη πάει να πει καταπιεσμένη gay συμπεριφόρά ετών που λόγω της υπάρχουσας κατάστασης εν έτη 2009 βρήκε πάτημα να ξεσαλώσει στηριζόμενη στα ίσα δικαιώματα;” 
Έρρωσθε
ΠΠ
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.627
Κριτικές
61
Like
43.320
Πόντοι
22.785
Θέλω να θέσω ένα ερώτημα, έναν προβληματισμό στον εαυτό μου;;;;;;;; :think: :think:
Αν κατέβαινε ο Θεός στη γη, πιστεύετε πως το κύριο μέλημά Του θα ήταν να ασχοληθεί με τις σεξουαλικές επαφές πριν τον γάμο;;;;;;;;;;;;;;;;

pornopape είμαστε όλοι πόρνοι.
Δυστυχώς για εσάς, ευτυχώς για εμάς.
Το κακό, όμως, είναι πως τόσα χρόνια που έχω πέσει στην πορνεία,
δεν έχω πάρει ούτε δραχμή.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:cum: :cum: :cum: :cum:
 

Επισκέπτης
τίποτα δεν είναι αυτονόητο και παγιωμένο
συνέχισε τις μαλακιούλες (μπορείς και χωρίς τον ασπρουλάκο)
μάλλον σου πάει περισσότερο...

μεσα στο ανγχος σου να γινεις μητερα εχεις ταρακτει ασχημα...και γινεσαι κουραστικη...
Προσεξε γιατι δεν υπαρχουν gay μπουρδελα και ο μητσος δεν θα ξερει που να ξεδωσει λιγο και θα παρει το λουρι της ζωνης να σε μαυρισει..

 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
μεσα στο ανγχος σου να γινεις μητερα εχεις ταρακτει ασχημα...και γινεσαι κουραστικη...
Προσεξε γιατι δεν υπαρχουν gay μπουρδελα και ο μητσος δεν θα ξερει που να ξεδωσει λιγο και θα παρει το λουρι της ζωνης να σε μαυρισει..
δεν ανοίγεις ένα νήμα να γράψεις ένα γκέι ρομάντσο αφού σ' αρέσει να το φαντάζεσαι;
δεν ξέρω μπορεί να το ζεις κιόλας...
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
δεν ανοίγεις ένα νήμα να γράψεις ένα γκέι ρομάντσο αφού σ' αρέσει να το φαντάζεσαι;
δεν ξέρω μπορεί να το ζεις κιόλας...

ρε είσαι τόσο μόνος? παραθέσεις επί παραθέσεων, μισή μέρα ψάχνεις τα ποστ και την άλλη μισή γράφεις?



Σταύρο είσαι πολύ σοβαρός άνθρωπος, μη ξανασχοληθείς με τούτον  :idiot:
 

Επισκέπτης
δεν ανοίγεις ένα νήμα να γράψεις ένα γκέι ρομάντσο αφού σ' αρέσει να το φαντάζεσαι;
δεν ξέρω μπορεί να το ζεις κιόλας...

εσυ περιγραφεις γλαφυρα τις δυνατοτητες διαιωνισης του ανθρωπινου ειδους ακομα και αν το γυριζαν ολοι στο πισωγλεντικο...
Οποτε εναποθετω το σεναριο της νουβελας στα χερια σου :jerking: Ειμαι σιγουρος οτι εκτος απο απειρο ρομαντσο και μελοδραματικες σκηνες αποχωρισμου gay αλλα και χερακι χερακι ζευγαρακια πουστηδων να βλεπουν το ηλιοβασιλεμα θα εχει και λιγο επιστημονικη φαντασια μεσα αλα τερμινατορ :pipa2:

Εισαι τελικα για τρελη διασκεδαση ρε κακομοιρο ανθρωπακι...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
ρε είσαι τόσο μόνος? παραθέσεις επί παραθέσεων, μισή μέρα ψάχνεις τα ποστ και την άλλη μισή γράφεις?



Σταύρο είσαι πολύ σοβαρός άνθρωπος, μη ξανασχοληθείς με τούτον  :idiot:
εσύ γιατί ασχολείσαι μαζί μου;
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Η Ελληνική κοινωνία δεν είναι έτοιμη και ίσως δεν πρόκειται ποτέ να δεχθεί 2 άντρες να φιλιούνται στην Πλατεία Συντάγματος σα να μη συμβαίνει τίποτα.

Άρα το να μιλάει κανείς για το δικαίωμα στην υιοθεσία σε αυτό το στάδιο είναι τουλάχιστον αστείο. Ας πείσει πρώτα η gay/lesbian community όλον τον κόσμο ότι δεν είναι ακριβώς αυτό (δηλ community λες και είναι το Ολυμπιακό χωριό) και μετά βλέπουμε για τα πιο δύσκολα.

Πορνόπαππε σπαταλάς άδικα φαιά ουσία & bandwidth μου φαίνεται. :rolleyes:
 

Vangoal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2007
Μηνύματα
830
Κριτικές
6
Like
257
Πόντοι
286
ΠΟΎΣΤΗΔΕς και παλληκάρια ....εχουν σπάσει τα δοκάρια !!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom