Θέλεις να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος σε αυτά που λες?
Ποιες είναι οι ιδέες που δεν υλοποίηθηκαν και πιο είναι το πρόβλημα γι αυτήν?
Διαβάζω ότι οποίος ήθελε να την δει συμπεριλαμβανομένου έσου αν δεν κάνω λαθος κλείνετε τα ραντεβου απ ευθείας μαζί της. Κάποιοι τυχεροί σε ώρες που δεν είχε ραντεβου την βρίσκανε διαθέσιμη.
Πέραν της συμπεριφοράς της τσατσάς και πιθανής φασαρίας για κάποιους ηταν κατι άλλο?
Τεντεν εάν αναφέρεσαι σε μένα.
Θα πω τη δική μου εμπειρία. Τη Μαρίνα την πρωτογνώρισα όταν την πέτυχα στην τύχη με κενό. Στη συνέχεια, άλλοτε ήταν διαθέσιμη και άλλοτε όχι. Ραντεβού δεν είχα δοκιμάσει, καθώς μού λέγανε στην υποδοχή ότι δεν κλείνανε. Κάποια στιγμή προς έκπληξη μου έτυχε να κλείσω 1 ή 2 φορές, ούτε που θυμάμαι πώς έγινε τότε! Και μετά πάλι τα ίδια. Τα σταθερά να μην απαντάνε, ή να μου το κλείνουν, φωνές και νεύρα αδικαιολόγητα και κλιμακούμενα με την πάροδο του χρόνου, απότομες συμπεριφορές, κτλ. Να μην τα πολυλογώ, επειδή είδα ότι η κατάσταση πήγαινε από το κακό στο χειρότερο, πήρα το νούμερο της και συνεννοήθηκα μαζί της κάποιες φορές. Προφανώς και δεν θα έχει δώσει τον αριθμό της σε όλη την Αθήνα, αλλά μόνο σε λίγους εκτιμώ. Στην πραγματικότητα μπελάς είναι να χτυπάει κάθε λίγο ένα κινητό.
Προσωπικά ξέρω ότι όταν ένας επαγγελματίας έχει ζήτηση, καθυστερεί πολύ να δώσει ραντεβού. Το έχω ζήσει με γιατρούς, τεχνίτες, εργολάβους, δικηγόρους, κτλ. Το ίδιο συμβαίνει σε όλες τις δουλειές. Άρα και εδώ.
Η Μαρίνα είναι εργαζόμενη στο μαγαζί, και όχι ιδιοκτήτρια. Άρα δεν νομίζω ότι δεν μπορούσε να επιβάλει κάτι. Προτάσεις υποθέτω θα έκανε για να τακτοποιηθούν οι δυσλειτουργίες, όπως θα έκανε κάποιος σε οποιαδήποτε δουλειά. Υποθέτω ότι αυτό εννοούσε όταν είπε για ευκαιρίες. Δεν ξέρω κιόλας. Δεν είμαι μέσα στο μυαλό της.
Δεν είναι τίποτα σοφίες αυτά που λέω. Κοινή λογική είναι.