Νέα

Συγγρού 40-42 3ος/6ος όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pastan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.099
Κριτικές
16
Like
15.213
Πόντοι
6.515
Δεν ειχα ποτε προβλημα με την υποδοχη. Ειναι θεμιτο να θελει να δουλευουν κι αλλες κοπελλες  :undecided:

 

qwerty1

Μέλος
Εγγρ.
14 Μαΐ 2006
Μηνύματα
55
Like
0
Πόντοι
0
Η μονικα ποτε δουλευει; 2 φορες εχω παει κ δεν μου την εχουν παρουσιασει στον 3ο.
Ηταν με συναδελφο; ήπρεπει να παω 6ο;
 

Mystery X

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.181
Κριτικές
4
Like
9.338
Πόντοι
2.306
Η μονικα ποτε δουλευει; 2 φορες εχω παει κ δεν μου την εχουν παρουσιασει στον 3ο.
Ηταν με συναδελφο; ήπρεπει να παω 6ο;
Τύπε πήγαινε στον έκτο.
Τωρα ειδικά με αυτο τον καιρο, οπως ειναι καμπριολε το κατάστημα  απο τη φωτιά, θα κανεις κρύοθεραπευτικό μασάζ..
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.296
Κριτικές
11
Like
464
Πόντοι
326
καλό είναι πριν να εξαπολύσεις την ''επίθεση'' σου να έχεις κατανοήσει τι γράφει ο άλλος...Ο aaa1980 με τον όρο βλακείες εννοούσε αυτές που ξεστόμισε η υπεύθυνη για να καλύψει την ανικανότητα της να διαχειριστεί τα ραντεβού κ τους πελάτες του εν λόγω χώρου. Κοινώς συμφώνησε μαζί σου...
αυτο ακριβως..!!!
 

Kaloeros

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.570
Κριτικές
212
Like
4.977
Πόντοι
9.275
Να μεταφέρω και την δική μου σημερινή εμπειρία από τον τσατσά του οίκου (3ος, μια ξανθιά χοντρή).

Πριν πάω τηλεφωνώ να μάθω ποιες κοπέλες εργάζονται. Η τσατσά μου απαντά "12 κοπέλες έχω σήμερα, όλες εδώ είναι". Ο χάνος το έχαψα και ξεκίνησα μέσα στο κρύο να πάω στην Συγγρού. Βασικά πήγα μισή ώρα μετά το τηλεφώνημα. Η τσατσά μέχρι να μου φέρει τις κοπέλες με ζάλισε με μαλακουλίτσες του στυλ "πολύ κρύο σήμερα, θα σε ζεστάνουμε εμείς τώρα" και άλλα χαζά.

Τελικά είχε μόνον 4 ελεύθερες κοπέλες, και όλες Β κατηγορίας... Την ρώτησα ποιές άλλες ήταν στα δωμάτια και πλην της Τζέσικας οι άλλες επίσης ήταν από το καλάθι. Ευχαρίστησα, και σηκώθηκα και έφυγα, θεώρησα ότι δεν είχε νόημα να περιμένω για την Τζέσικα γιατί η τσατσά μου έδειχνε πλήρως αναξιόπιστη. Ευτυχώς είχα plan B που μου βγήκε μια χαρά (σε άλλο οίκο).

Η χοντρή τσατσά όντως πρέπει να αλλάξει από χτες.
 

peloma

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Σεπ 2014
Μηνύματα
5.602
Κριτικές
6
Like
37.284
Πόντοι
6.236
καλό είναι πριν να εξαπολύσεις την ''επίθεση'' σου να έχεις κατανοήσει τι γράφει ο άλλος...Ο aaa1980 με τον όρο βλακείες εννοούσε αυτές που ξεστόμισε η υπεύθυνη για να καλύψει την ανικανότητα της να διαχειριστεί τα ραντεβού κ τους πελάτες του εν λόγω χώρου. Κοινώς συμφώνησε μαζί σου...
O.K. Εάν είναι έτσι ζητώ συγγνώμη από τον aaa1980. Αλλά μάλλον κι εσύ δεν κατάλαβες. Δεν εξαπέλυσα επίθεση, όπως γράφεις. Απλώς και έτσι όπως ερμήνευσα ό,τι έγραψε, ήθελα να ξέρω τι εννοούσε. Καλή Χρονιά!
 

SATYROS

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
352
Like
34
Πόντοι
1
Επίσκεψη στο κατάστημα περιμένοντας να δω πληθώρα γυναικών και να μην ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω. Μου παρουσιάστηκαν τρεις λέγοντας μου "αυτές είναι οι κοπέλες". Μεταξύ Αγάπης, Λέιλας και Κάποιας άλλης διάλεξα Λέιλα η οποία ήταν πολύ καλή με καταπληκτική πίπα. Βγαίνοντας από το δωμάτιο ξαφνικά έγινε το θαύμα των Χριστουγέννων και εμφανίσθηκαν άλλες 5-6!
Πιστεύω, παρουσιάζει αυτές που θέλει και όχι όλες. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό γιατί κάποιοι μπορεί να διανύουν μεγάλη απόσταση για κάποια συγκεκριμένη κοπέλα.
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.342
Πόντοι
28.786
Για να συνεισφέρω στην κουβέντα !!! :hi:

Η δουλειά της σερίφισας έχει τους παρακάτω 3 στοχους.

Πρώτον να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των ραντεβού προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και δικό της μια και η ίδια με ποσοστό επί των ραντεβού δουλεύει ( στις περισσότερες περιπτώσεις ). Με το δεδομένο ότι τα αστέρια των μαγαζιών είναι συνήθως ''απασχολημενα'' θα πρέπει να ''σπρώξει'' και τις υπόλοιπες για την επίτευξη του στόχου της.

Δεύτερον έχει να διαχειριστεί τις εργαζόμενες πράγμα όχι και πολύ εύκολο. Οι εργαζόμενες είναι εξαιρετικά ζηλόφθονες και οι μεταξύ τους σχέσεις περίεργες. Οταν κάποιες κάνουν 6-7 ραντεβού την μέρα και κάποιες άλλες με το ζόρι μόνο ένα η κανένα έχοντας φάει 10 ώρες εκεί μέσα το όλο θέμα αρχίζει να βρωμάει μπαρούτι μεταξύ τους. Είναι λοιπόν μέρος της δουλειάς της σερίφισας να ''βοηθήσει'' και τις ''αναξιοπαθούσες'' μια και πρεπει να συνεισφέρει στη διατήρηση κάποιου αποδεκτού κλίματος μεταξύ των εργαζομένων πέραν απο τον καθαρά οικονομικό λόγο που στο ''πρώτον'' αναφέρθηκα. Απλά αυτό πρέπει να γίνεται μέχρις κάποιου σημείου γιατί μετά περνάει στη φάση της κοροιδίας και της εξαπάτησης προς τον πελάτη

Τρίτον και κυριότερον. Η σερίφισα πρέπει να εξασφαλίζει ότι πελάτης μένει ευχαριστημένος. Αν αυτό το τελευταίο δεν επιτυγχάνεται τότε ούτε και τα δύο προηγούμενα που ανέφερα θα επιτευχθούν.

Το χειρότερο αποτέλεσμα είναι ο πελάτης να νοιώθει ότι με κάποιο τρόπο ''εξαπατήθηκε'' και δεν πήρε αυτό που ήθελε. Και αυτό σε κάποιες φάσεις πράγματι συμβαίνει.

Πιστεύω ότι στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση της σερίφισας αλλά σε υπερβολή της. Αν τα ''αστέρια'' δουλεύουν στα δωμάτια φυσικό είναι να σου εμφανίσει αυτές που τότε είναι διαθέσιμες, και όταν βγείς εσύ απο το δωμάτιο να πάρει το μάτι σου και μια δυο επιλέον που πιθανόν να προτιμούσες αλλά ήταν κλεισμένες όταν ήρθες.

Προσωπικα όταν δεν βρίσκω αυτό που έχω στο μυαλό μου και επιπλέον δεν μου κάνει κλίκ κάτι απο τις νέες που βλέπω απλά την κάνω. Στις περισσότερες περιπτώσεις η σερίφισα θα με ρωτήσεις πια συγκεκριμένα θέλω για να μου πεί σε πόση ώρα θα είναι διαθέσιμη. Αν σε αυτό που μου πεί προσθέσω και 12-20 λεπτά είμαι μέσα. Κάνω τη βόλτα μου και γυρίζω. Η απλά επιστρέφω μια άλλη μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος.

Το ουσιαστικό στην Σερίφισα είναι να είναι ευγενική και όχι ξινομούρα, και όταν προμοτάρει για τους λόγους που παραπάνω ανέφερα να μην υπερβάλει σε βαθμό που να σε εξαπατά.

Απο την άλλη εμείς - δουλεύοντας και λίγο το κεφάλι μας - πρέπει να ξέρουμε τι ποσοστό απο αυτά που ακούμε πέρνουμε τοις μετρητοίς και τί όχι.

Ενα απλό αλισβερίσι είναι και ως τέτοιο πρέπει να το χειριζομαστε.

Καλή Χρονιά σε όλους !! :hi: :hi:
 

kav69

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Απρ 2009
Μηνύματα
21.161
Κριτικές
47
Like
19.168
Πόντοι
7.135
πολυ σωστος ο συναγωνιστης
 

bazilio

Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2011
Μηνύματα
72
Like
189
Πόντοι
0
Πηρα Νικη συναγωνιστες πολυ δυνατη θα γραψω κριτικη
 

ΧΧΧ-Man

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
47
Like
4.487
Πόντοι
5.595
Στον 6ο (πριν κλεισει) ηταν μια πολυ ευγενικη κυρια στην υποδοχη...

Τωρα στον 3ο.. οντως κ σε εμενα ηταν αγενης στην αρχη.. αλλα μετα την 'εστρωσα'.. της εχωσα κατι μπινελικια φευγοντας!!!
Μετα τις επομενες φορες ηταν αρνακι! :grin:
Τελευταια φορα που πηγα προχτες.. χωρις να της πω κατι.. ευγενικοτατα..μου λεει.. η Τζεσικα βγαινει σε 20λεπτα.. :2funny:
 

nick77r

Σπουδαίος
Εγγρ.
7 Μαρ 2012
Μηνύματα
3.664
Like
5.482
Πόντοι
2.306
Στον 6ο (πριν κλεισει) ηταν μια πολυ ευγενικη κυρια στην υποδοχη...

Τωρα στον 3ο.. οντως κ σε εμενα ηταν αγενης στην αρχη.. αλλα μετα την 'εστρωσα'.. της εχωσα κατι μπινελικια φευγοντας!!!
Μετα τις επομενες φορες ηταν αρνακι! :grin:
Τελευταια φορα που πηγα προχτες.. χωρις να της πω κατι.. ευγενικοτατα..μου λεει.. η Τζεσικα βγαινει σε 20λεπτα.. :2funny:
Ωραιος φιλε!!!!! Ετσι θελει! Παμε να.δωσουμε τα λεφτα μας δεν γινεται να υπαρχει τεροια αγενεια!!!
 

petsakas79sp

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιουλ 2016
Μηνύματα
582
Κριτικές
26
Like
1.210
Πόντοι
1.076
Για να συνεισφέρω στην κουβέντα !!! :hi:

Η δουλειά της σερίφισας έχει τους παρακάτω 3 στοχους.

Πρώτον να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των ραντεβού προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και δικό της μια και η ίδια με ποσοστό επί των ραντεβού δουλεύει ( στις περισσότερες περιπτώσεις ). Με το δεδομένο ότι τα αστέρια των μαγαζιών είναι συνήθως ''απασχολημενα'' θα πρέπει να ''σπρώξει'' και τις υπόλοιπες για την επίτευξη του στόχου της.

Δεύτερον έχει να διαχειριστεί τις εργαζόμενες πράγμα όχι και πολύ εύκολο. Οι εργαζόμενες είναι εξαιρετικά ζηλόφθονες και οι μεταξύ τους σχέσεις περίεργες. Οταν κάποιες κάνουν 6-7 ραντεβού την μέρα και κάποιες άλλες με το ζόρι μόνο ένα η κανένα έχοντας φάει 10 ώρες εκεί μέσα το όλο θέμα αρχίζει να βρωμάει μπαρούτι μεταξύ τους. Είναι λοιπόν μέρος της δουλειάς της σερίφισας να ''βοηθήσει'' και τις ''αναξιοπαθούσες'' μια και πρεπει να συνεισφέρει στη διατήρηση κάποιου αποδεκτού κλίματος μεταξύ των εργαζομένων πέραν απο τον καθαρά οικονομικό λόγο που στο ''πρώτον'' αναφέρθηκα. Απλά αυτό πρέπει να γίνεται μέχρις κάποιου σημείου γιατί μετά περνάει στη φάση της κοροιδίας και της εξαπάτησης προς τον πελάτη

Τρίτον και κυριότερον. Η σερίφισα πρέπει να εξασφαλίζει ότι πελάτης μένει ευχαριστημένος. Αν αυτό το τελευταίο δεν επιτυγχάνεται τότε ούτε και τα δύο προηγούμενα που ανέφερα θα επιτευχθούν.

Το χειρότερο αποτέλεσμα είναι ο πελάτης να νοιώθει ότι με κάποιο τρόπο ''εξαπατήθηκε'' και δεν πήρε αυτό που ήθελε. Και αυτό σε κάποιες φάσεις πράγματι συμβαίνει.

Πιστεύω ότι στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση της σερίφισας αλλά σε υπερβολή της. Αν τα ''αστέρια'' δουλεύουν στα δωμάτια φυσικό είναι να σου εμφανίσει αυτές που τότε είναι διαθέσιμες, και όταν βγείς εσύ απο το δωμάτιο να πάρει το μάτι σου και μια δυο επιλέον που πιθανόν να προτιμούσες αλλά ήταν κλεισμένες όταν ήρθες.

Προσωπικα όταν δεν βρίσκω αυτό που έχω στο μυαλό μου και επιπλέον δεν μου κάνει κλίκ κάτι απο τις νέες που βλέπω απλά την κάνω. Στις περισσότερες περιπτώσεις η σερίφισα θα με ρωτήσεις πια συγκεκριμένα θέλω για να μου πεί σε πόση ώρα θα είναι διαθέσιμη. Αν σε αυτό που μου πεί προσθέσω και 12-20 λεπτά είμαι μέσα. Κάνω τη βόλτα μου και γυρίζω. Η απλά επιστρέφω μια άλλη μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος.

Το ουσιαστικό στην Σερίφισα είναι να είναι ευγενική και όχι ξινομούρα, και όταν προμοτάρει για τους λόγους που παραπάνω ανέφερα να μην υπερβάλει σε βαθμό που να σε εξαπατά.

Απο την άλλη εμείς - δουλεύοντας και λίγο το κεφάλι μας - πρέπει να ξέρουμε τι ποσοστό απο αυτά που ακούμε πέρνουμε τοις μετρητοίς και τί όχι.

Ενα απλό αλισβερίσι είναι και ως τέτοιο πρέπει να το χειριζομαστε.

Καλή Χρονιά σε όλους !! :hi: :hi:
έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!
 

netprowler

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
135
Κριτικές
58
Like
854
Πόντοι
1.061
έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!

Σωστοοοοοοοοοοοοοοοός Συναγωνιστή!  :rockon: 

Παραίνεση προς τη Διαχείριση: Γίνεται να μπει βαθμολογία για τις σεριφίσσες όπως υπάρχει και για τσατσάδες/τσάτσους?
 

Mindreader

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Φεβ 2014
Μηνύματα
14.802
Κριτικές
110
Like
20.342
Πόντοι
28.786
έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!
Σίγουρα δεν είναι ακατόρθωτο !! Αλλα δεν είναι και εύκολο.

Οπως σε όλες τισ δουλειές υπάρχουν άριστοι, καλοί μέτριοι και κακοί επαγγελματίες, το ίδιο ισχύει κα ιστη συγκεκριμένη .

Συμφωνούμε  !! :hi: :hi:

 

tribal

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
336
Κριτικές
43
Like
2.152
Πόντοι
6.740
Ο τζίρος στο μαγαζί έχει ανεβεί...τα κορίτσια είναι πολλά...+ του έκτου ...κόσμος μπαίνει βγαίνει ...δεν είναι εύκολη δουλειά και αυτές είναι δυο απλές γυναίκες...θέλει περισσότερες ικανότητες...καλύτερα ελληνικά....ζήτησα μια φορά μια μικρή....μια μικρή της λέω...και μου έφερε τη Λιζα....η οποία είναι απλά κοντή...την τελευταία φορά περίμενα 15 λεπτά να αδειάσει δωμάτιο.οι επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες που έχουν οι κοπέλες στην Δοϊράνης είναι πολύ καλύτερες...σε καθίζουν κάτω και σε αρχίζουν στο ευχάριστο Μπιρι μπίρι...δεν φεύγεις...από Σ40 έχω φύγει πολλές φορές.
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.099
Κριτικές
16
Like
15.213
Πόντοι
6.515
τυποι κουλαρετε λιγακι, δεν ειναι ευκολη δουλεια για αμορφωτες γυναικες να διαχειριζονται 15 ψυχες - χαρακτηρες εκει μεσα και ταυτοχρονα 50 σωστους, ανωμαλους η μαλακες που περνουν καθε μερα  :undecided:
 

petsakas79sp

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιουλ 2016
Μηνύματα
582
Κριτικές
26
Like
1.210
Πόντοι
1.076
τυποι κουλαρετε λιγακι, δεν ειναι ευκολη δουλεια για αμορφωτες γυναικες να διαχειριζονται 15 ψυχες - χαρακτηρες εκει μεσα και ταυτοχρονα 50 σωστους, ανωμαλους η μαλακες που περνουν καθε μερα  :undecided:
νομίζω σου απάντησα με ονόματα ανθρώπων που τα έχουν καταφέρει κ χωρίς να έχουν σπουδάσει πυρηνική φυσική...Η ευγένεια κ η οργάνωση δεν είναι θέμα μόρφωσης.Υπάρχουν άνθρωποι με 2 και 3 μεταπτυχιακά που είναι φελοι κ άνθρωποι του πεζοδρομίου που σε εκπλήσσουν με την καλλιέργεια τους...
 

pannikos

Νέο Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2017
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
να ζητησω συγνωμη αλλα και γω θα ηθελα το τηλ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom