You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Συγγρού 40-42 3ος/6ος όροφος
- Μέλος που άνοιξε το νήμα pastan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Mystery X
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.181
- Κριτικές
- 4
- Like
- 9.338
- Πόντοι
- 2.306
Τύπε πήγαινε στον έκτο.Η μονικα ποτε δουλευει; 2 φορες εχω παει κ δεν μου την εχουν παρουσιασει στον 3ο.
Ηταν με συναδελφο; ήπρεπει να παω 6ο;
Τωρα ειδικά με αυτο τον καιρο, οπως ειναι καμπριολε το κατάστημα απο τη φωτιά, θα κανεις κρύοθεραπευτικό μασάζ..
αυτο ακριβως..!!!καλό είναι πριν να εξαπολύσεις την ''επίθεση'' σου να έχεις κατανοήσει τι γράφει ο άλλος...Ο aaa1980 με τον όρο βλακείες εννοούσε αυτές που ξεστόμισε η υπεύθυνη για να καλύψει την ανικανότητα της να διαχειριστεί τα ραντεβού κ τους πελάτες του εν λόγω χώρου. Κοινώς συμφώνησε μαζί σου...
Kaloeros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 1.570
- Κριτικές
- 212
- Like
- 4.977
- Πόντοι
- 9.275
Να μεταφέρω και την δική μου σημερινή εμπειρία από τον τσατσά του οίκου (3ος, μια ξανθιά χοντρή).
Πριν πάω τηλεφωνώ να μάθω ποιες κοπέλες εργάζονται. Η τσατσά μου απαντά "12 κοπέλες έχω σήμερα, όλες εδώ είναι". Ο χάνος το έχαψα και ξεκίνησα μέσα στο κρύο να πάω στην Συγγρού. Βασικά πήγα μισή ώρα μετά το τηλεφώνημα. Η τσατσά μέχρι να μου φέρει τις κοπέλες με ζάλισε με μαλακουλίτσες του στυλ "πολύ κρύο σήμερα, θα σε ζεστάνουμε εμείς τώρα" και άλλα χαζά.
Τελικά είχε μόνον 4 ελεύθερες κοπέλες, και όλες Β κατηγορίας... Την ρώτησα ποιές άλλες ήταν στα δωμάτια και πλην της Τζέσικας οι άλλες επίσης ήταν από το καλάθι. Ευχαρίστησα, και σηκώθηκα και έφυγα, θεώρησα ότι δεν είχε νόημα να περιμένω για την Τζέσικα γιατί η τσατσά μου έδειχνε πλήρως αναξιόπιστη. Ευτυχώς είχα plan B που μου βγήκε μια χαρά (σε άλλο οίκο).
Η χοντρή τσατσά όντως πρέπει να αλλάξει από χτες.
Πριν πάω τηλεφωνώ να μάθω ποιες κοπέλες εργάζονται. Η τσατσά μου απαντά "12 κοπέλες έχω σήμερα, όλες εδώ είναι". Ο χάνος το έχαψα και ξεκίνησα μέσα στο κρύο να πάω στην Συγγρού. Βασικά πήγα μισή ώρα μετά το τηλεφώνημα. Η τσατσά μέχρι να μου φέρει τις κοπέλες με ζάλισε με μαλακουλίτσες του στυλ "πολύ κρύο σήμερα, θα σε ζεστάνουμε εμείς τώρα" και άλλα χαζά.
Τελικά είχε μόνον 4 ελεύθερες κοπέλες, και όλες Β κατηγορίας... Την ρώτησα ποιές άλλες ήταν στα δωμάτια και πλην της Τζέσικας οι άλλες επίσης ήταν από το καλάθι. Ευχαρίστησα, και σηκώθηκα και έφυγα, θεώρησα ότι δεν είχε νόημα να περιμένω για την Τζέσικα γιατί η τσατσά μου έδειχνε πλήρως αναξιόπιστη. Ευτυχώς είχα plan B που μου βγήκε μια χαρά (σε άλλο οίκο).
Η χοντρή τσατσά όντως πρέπει να αλλάξει από χτες.
peloma
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 5.602
- Κριτικές
- 6
- Like
- 37.284
- Πόντοι
- 6.236
O.K. Εάν είναι έτσι ζητώ συγγνώμη από τον aaa1980. Αλλά μάλλον κι εσύ δεν κατάλαβες. Δεν εξαπέλυσα επίθεση, όπως γράφεις. Απλώς και έτσι όπως ερμήνευσα ό,τι έγραψε, ήθελα να ξέρω τι εννοούσε. Καλή Χρονιά!καλό είναι πριν να εξαπολύσεις την ''επίθεση'' σου να έχεις κατανοήσει τι γράφει ο άλλος...Ο aaa1980 με τον όρο βλακείες εννοούσε αυτές που ξεστόμισε η υπεύθυνη για να καλύψει την ανικανότητα της να διαχειριστεί τα ραντεβού κ τους πελάτες του εν λόγω χώρου. Κοινώς συμφώνησε μαζί σου...
Επίσκεψη στο κατάστημα περιμένοντας να δω πληθώρα γυναικών και να μην ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω. Μου παρουσιάστηκαν τρεις λέγοντας μου "αυτές είναι οι κοπέλες". Μεταξύ Αγάπης, Λέιλας και Κάποιας άλλης διάλεξα Λέιλα η οποία ήταν πολύ καλή με καταπληκτική πίπα. Βγαίνοντας από το δωμάτιο ξαφνικά έγινε το θαύμα των Χριστουγέννων και εμφανίσθηκαν άλλες 5-6!
Πιστεύω, παρουσιάζει αυτές που θέλει και όχι όλες. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό γιατί κάποιοι μπορεί να διανύουν μεγάλη απόσταση για κάποια συγκεκριμένη κοπέλα.
Πιστεύω, παρουσιάζει αυτές που θέλει και όχι όλες. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό γιατί κάποιοι μπορεί να διανύουν μεγάλη απόσταση για κάποια συγκεκριμένη κοπέλα.
- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 21.271
- Κριτικές
- 492
- Like
- 38.518
- Πόντοι
- 42.697
Ευτυχώς είχα plan B που μου βγήκε μια χαρά (σε άλλο οίκο).
περιμενουμε με αγωνια να μας πεις ποιο ηταν το plan B!
Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.342
- Πόντοι
- 28.786
Για να συνεισφέρω στην κουβέντα !!!
Η δουλειά της σερίφισας έχει τους παρακάτω 3 στοχους.
Πρώτον να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των ραντεβού προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και δικό της μια και η ίδια με ποσοστό επί των ραντεβού δουλεύει ( στις περισσότερες περιπτώσεις ). Με το δεδομένο ότι τα αστέρια των μαγαζιών είναι συνήθως ''απασχολημενα'' θα πρέπει να ''σπρώξει'' και τις υπόλοιπες για την επίτευξη του στόχου της.
Δεύτερον έχει να διαχειριστεί τις εργαζόμενες πράγμα όχι και πολύ εύκολο. Οι εργαζόμενες είναι εξαιρετικά ζηλόφθονες και οι μεταξύ τους σχέσεις περίεργες. Οταν κάποιες κάνουν 6-7 ραντεβού την μέρα και κάποιες άλλες με το ζόρι μόνο ένα η κανένα έχοντας φάει 10 ώρες εκεί μέσα το όλο θέμα αρχίζει να βρωμάει μπαρούτι μεταξύ τους. Είναι λοιπόν μέρος της δουλειάς της σερίφισας να ''βοηθήσει'' και τις ''αναξιοπαθούσες'' μια και πρεπει να συνεισφέρει στη διατήρηση κάποιου αποδεκτού κλίματος μεταξύ των εργαζομένων πέραν απο τον καθαρά οικονομικό λόγο που στο ''πρώτον'' αναφέρθηκα. Απλά αυτό πρέπει να γίνεται μέχρις κάποιου σημείου γιατί μετά περνάει στη φάση της κοροιδίας και της εξαπάτησης προς τον πελάτη
Τρίτον και κυριότερον. Η σερίφισα πρέπει να εξασφαλίζει ότι πελάτης μένει ευχαριστημένος. Αν αυτό το τελευταίο δεν επιτυγχάνεται τότε ούτε και τα δύο προηγούμενα που ανέφερα θα επιτευχθούν.
Το χειρότερο αποτέλεσμα είναι ο πελάτης να νοιώθει ότι με κάποιο τρόπο ''εξαπατήθηκε'' και δεν πήρε αυτό που ήθελε. Και αυτό σε κάποιες φάσεις πράγματι συμβαίνει.
Πιστεύω ότι στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση της σερίφισας αλλά σε υπερβολή της. Αν τα ''αστέρια'' δουλεύουν στα δωμάτια φυσικό είναι να σου εμφανίσει αυτές που τότε είναι διαθέσιμες, και όταν βγείς εσύ απο το δωμάτιο να πάρει το μάτι σου και μια δυο επιλέον που πιθανόν να προτιμούσες αλλά ήταν κλεισμένες όταν ήρθες.
Προσωπικα όταν δεν βρίσκω αυτό που έχω στο μυαλό μου και επιπλέον δεν μου κάνει κλίκ κάτι απο τις νέες που βλέπω απλά την κάνω. Στις περισσότερες περιπτώσεις η σερίφισα θα με ρωτήσεις πια συγκεκριμένα θέλω για να μου πεί σε πόση ώρα θα είναι διαθέσιμη. Αν σε αυτό που μου πεί προσθέσω και 12-20 λεπτά είμαι μέσα. Κάνω τη βόλτα μου και γυρίζω. Η απλά επιστρέφω μια άλλη μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος.
Το ουσιαστικό στην Σερίφισα είναι να είναι ευγενική και όχι ξινομούρα, και όταν προμοτάρει για τους λόγους που παραπάνω ανέφερα να μην υπερβάλει σε βαθμό που να σε εξαπατά.
Απο την άλλη εμείς - δουλεύοντας και λίγο το κεφάλι μας - πρέπει να ξέρουμε τι ποσοστό απο αυτά που ακούμε πέρνουμε τοις μετρητοίς και τί όχι.
Ενα απλό αλισβερίσι είναι και ως τέτοιο πρέπει να το χειριζομαστε.
Καλή Χρονιά σε όλους !!
Η δουλειά της σερίφισας έχει τους παρακάτω 3 στοχους.
Πρώτον να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των ραντεβού προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και δικό της μια και η ίδια με ποσοστό επί των ραντεβού δουλεύει ( στις περισσότερες περιπτώσεις ). Με το δεδομένο ότι τα αστέρια των μαγαζιών είναι συνήθως ''απασχολημενα'' θα πρέπει να ''σπρώξει'' και τις υπόλοιπες για την επίτευξη του στόχου της.
Δεύτερον έχει να διαχειριστεί τις εργαζόμενες πράγμα όχι και πολύ εύκολο. Οι εργαζόμενες είναι εξαιρετικά ζηλόφθονες και οι μεταξύ τους σχέσεις περίεργες. Οταν κάποιες κάνουν 6-7 ραντεβού την μέρα και κάποιες άλλες με το ζόρι μόνο ένα η κανένα έχοντας φάει 10 ώρες εκεί μέσα το όλο θέμα αρχίζει να βρωμάει μπαρούτι μεταξύ τους. Είναι λοιπόν μέρος της δουλειάς της σερίφισας να ''βοηθήσει'' και τις ''αναξιοπαθούσες'' μια και πρεπει να συνεισφέρει στη διατήρηση κάποιου αποδεκτού κλίματος μεταξύ των εργαζομένων πέραν απο τον καθαρά οικονομικό λόγο που στο ''πρώτον'' αναφέρθηκα. Απλά αυτό πρέπει να γίνεται μέχρις κάποιου σημείου γιατί μετά περνάει στη φάση της κοροιδίας και της εξαπάτησης προς τον πελάτη
Τρίτον και κυριότερον. Η σερίφισα πρέπει να εξασφαλίζει ότι πελάτης μένει ευχαριστημένος. Αν αυτό το τελευταίο δεν επιτυγχάνεται τότε ούτε και τα δύο προηγούμενα που ανέφερα θα επιτευχθούν.
Το χειρότερο αποτέλεσμα είναι ο πελάτης να νοιώθει ότι με κάποιο τρόπο ''εξαπατήθηκε'' και δεν πήρε αυτό που ήθελε. Και αυτό σε κάποιες φάσεις πράγματι συμβαίνει.
Πιστεύω ότι στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση της σερίφισας αλλά σε υπερβολή της. Αν τα ''αστέρια'' δουλεύουν στα δωμάτια φυσικό είναι να σου εμφανίσει αυτές που τότε είναι διαθέσιμες, και όταν βγείς εσύ απο το δωμάτιο να πάρει το μάτι σου και μια δυο επιλέον που πιθανόν να προτιμούσες αλλά ήταν κλεισμένες όταν ήρθες.
Προσωπικα όταν δεν βρίσκω αυτό που έχω στο μυαλό μου και επιπλέον δεν μου κάνει κλίκ κάτι απο τις νέες που βλέπω απλά την κάνω. Στις περισσότερες περιπτώσεις η σερίφισα θα με ρωτήσεις πια συγκεκριμένα θέλω για να μου πεί σε πόση ώρα θα είναι διαθέσιμη. Αν σε αυτό που μου πεί προσθέσω και 12-20 λεπτά είμαι μέσα. Κάνω τη βόλτα μου και γυρίζω. Η απλά επιστρέφω μια άλλη μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος.
Το ουσιαστικό στην Σερίφισα είναι να είναι ευγενική και όχι ξινομούρα, και όταν προμοτάρει για τους λόγους που παραπάνω ανέφερα να μην υπερβάλει σε βαθμό που να σε εξαπατά.
Απο την άλλη εμείς - δουλεύοντας και λίγο το κεφάλι μας - πρέπει να ξέρουμε τι ποσοστό απο αυτά που ακούμε πέρνουμε τοις μετρητοίς και τί όχι.
Ενα απλό αλισβερίσι είναι και ως τέτοιο πρέπει να το χειριζομαστε.
Καλή Χρονιά σε όλους !!
ΧΧΧ-Man
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 2.266
- Κριτικές
- 47
- Like
- 4.487
- Πόντοι
- 5.595
Στον 6ο (πριν κλεισει) ηταν μια πολυ ευγενικη κυρια στην υποδοχη...
Τωρα στον 3ο.. οντως κ σε εμενα ηταν αγενης στην αρχη.. αλλα μετα την 'εστρωσα'.. της εχωσα κατι μπινελικια φευγοντας!!!
Μετα τις επομενες φορες ηταν αρνακι!
Τελευταια φορα που πηγα προχτες.. χωρις να της πω κατι.. ευγενικοτατα..μου λεει.. η Τζεσικα βγαινει σε 20λεπτα..
Τωρα στον 3ο.. οντως κ σε εμενα ηταν αγενης στην αρχη.. αλλα μετα την 'εστρωσα'.. της εχωσα κατι μπινελικια φευγοντας!!!
Μετα τις επομενες φορες ηταν αρνακι!
Τελευταια φορα που πηγα προχτες.. χωρις να της πω κατι.. ευγενικοτατα..μου λεει.. η Τζεσικα βγαινει σε 20λεπτα..
Ωραιος φιλε!!!!! Ετσι θελει! Παμε να.δωσουμε τα λεφτα μας δεν γινεται να υπαρχει τεροια αγενεια!!!Στον 6ο (πριν κλεισει) ηταν μια πολυ ευγενικη κυρια στην υποδοχη...
Τωρα στον 3ο.. οντως κ σε εμενα ηταν αγενης στην αρχη.. αλλα μετα την 'εστρωσα'.. της εχωσα κατι μπινελικια φευγοντας!!!
Μετα τις επομενες φορες ηταν αρνακι!
Τελευταια φορα που πηγα προχτες.. χωρις να της πω κατι.. ευγενικοτατα..μου λεει.. η Τζεσικα βγαινει σε 20λεπτα..
petsakas79sp
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 582
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.210
- Πόντοι
- 1.076
έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!Για να συνεισφέρω στην κουβέντα !!!
Η δουλειά της σερίφισας έχει τους παρακάτω 3 στοχους.
Πρώτον να μεγιστοποιήσει τον αριθμό των ραντεβού προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και δικό της μια και η ίδια με ποσοστό επί των ραντεβού δουλεύει ( στις περισσότερες περιπτώσεις ). Με το δεδομένο ότι τα αστέρια των μαγαζιών είναι συνήθως ''απασχολημενα'' θα πρέπει να ''σπρώξει'' και τις υπόλοιπες για την επίτευξη του στόχου της.
Δεύτερον έχει να διαχειριστεί τις εργαζόμενες πράγμα όχι και πολύ εύκολο. Οι εργαζόμενες είναι εξαιρετικά ζηλόφθονες και οι μεταξύ τους σχέσεις περίεργες. Οταν κάποιες κάνουν 6-7 ραντεβού την μέρα και κάποιες άλλες με το ζόρι μόνο ένα η κανένα έχοντας φάει 10 ώρες εκεί μέσα το όλο θέμα αρχίζει να βρωμάει μπαρούτι μεταξύ τους. Είναι λοιπόν μέρος της δουλειάς της σερίφισας να ''βοηθήσει'' και τις ''αναξιοπαθούσες'' μια και πρεπει να συνεισφέρει στη διατήρηση κάποιου αποδεκτού κλίματος μεταξύ των εργαζομένων πέραν απο τον καθαρά οικονομικό λόγο που στο ''πρώτον'' αναφέρθηκα. Απλά αυτό πρέπει να γίνεται μέχρις κάποιου σημείου γιατί μετά περνάει στη φάση της κοροιδίας και της εξαπάτησης προς τον πελάτη
Τρίτον και κυριότερον. Η σερίφισα πρέπει να εξασφαλίζει ότι πελάτης μένει ευχαριστημένος. Αν αυτό το τελευταίο δεν επιτυγχάνεται τότε ούτε και τα δύο προηγούμενα που ανέφερα θα επιτευχθούν.
Το χειρότερο αποτέλεσμα είναι ο πελάτης να νοιώθει ότι με κάποιο τρόπο ''εξαπατήθηκε'' και δεν πήρε αυτό που ήθελε. Και αυτό σε κάποιες φάσεις πράγματι συμβαίνει.
Πιστεύω ότι στις περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση της σερίφισας αλλά σε υπερβολή της. Αν τα ''αστέρια'' δουλεύουν στα δωμάτια φυσικό είναι να σου εμφανίσει αυτές που τότε είναι διαθέσιμες, και όταν βγείς εσύ απο το δωμάτιο να πάρει το μάτι σου και μια δυο επιλέον που πιθανόν να προτιμούσες αλλά ήταν κλεισμένες όταν ήρθες.
Προσωπικα όταν δεν βρίσκω αυτό που έχω στο μυαλό μου και επιπλέον δεν μου κάνει κλίκ κάτι απο τις νέες που βλέπω απλά την κάνω. Στις περισσότερες περιπτώσεις η σερίφισα θα με ρωτήσεις πια συγκεκριμένα θέλω για να μου πεί σε πόση ώρα θα είναι διαθέσιμη. Αν σε αυτό που μου πεί προσθέσω και 12-20 λεπτά είμαι μέσα. Κάνω τη βόλτα μου και γυρίζω. Η απλά επιστρέφω μια άλλη μέρα, δε χάθηκε ο κόσμος.
Το ουσιαστικό στην Σερίφισα είναι να είναι ευγενική και όχι ξινομούρα, και όταν προμοτάρει για τους λόγους που παραπάνω ανέφερα να μην υπερβάλει σε βαθμό που να σε εξαπατά.
Απο την άλλη εμείς - δουλεύοντας και λίγο το κεφάλι μας - πρέπει να ξέρουμε τι ποσοστό απο αυτά που ακούμε πέρνουμε τοις μετρητοίς και τί όχι.
Ενα απλό αλισβερίσι είναι και ως τέτοιο πρέπει να το χειριζομαστε.
Καλή Χρονιά σε όλους !!
netprowler
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 23 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 135
- Κριτικές
- 58
- Like
- 854
- Πόντοι
- 1.061
έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!
Σωστοοοοοοοοοοοοοοοός Συναγωνιστή!
Παραίνεση προς τη Διαχείριση: Γίνεται να μπει βαθμολογία για τις σεριφίσσες όπως υπάρχει και για τσατσάδες/τσάτσους?
Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.342
- Πόντοι
- 28.786
Σίγουρα δεν είναι ακατόρθωτο !! Αλλα δεν είναι και εύκολο.έχεις απόλυτο δίκαιο σε όλα όσα γράφεις με μια μόνο διαφορά... Σίγουρα είναι ένας πολύ δύσκολος και απαιτητικός ρόλος που πρέπει να ξέρεις να διαχειρίζεσαι διαφορετικούς κ δύσκολους χαρακτήρες , να κρατάς ισορροπίες και να τους έχεις όλους ευχαριστημένους, όμως το να είναι κάτι δύσκολο δεν το καθιστά ακατόρθωτο...Να αναφέρω το παράδειγμα της Ζάνας (με πολύ περισσότερα χρόνια κ με ''μεγάλα'' ονόματα του χώρου να έχουν περάσει από τα χέρια της κ να τη μνημονεύουν εργαζόμενες και πελάτες), το παράδειγμα της Άννας από Μακαρίου (που κατά τη υποκειμενική μου γνώμη θα έπρεπε να παραδίδει μαθήματα για υποδειγματική εξυπηρέτηση κ οργάνωση) ή την υπεύθυνη του Σ108 που είναι επίσης ιδιαίτερα ευγενική κ πρόθυμη να βοηθήσει. Ακόμα και από το παλαίο χώρο του Σ40-42 στον 6ο όπου το πρώτο που αντίκριζες ήταν ένα μεγάλο χαμόγελο της τότε υπεύθυνης. Διάθεση να υπάρχει και όλα γίνονται....Δεν μπορείς να θεωρείσαι σωστός στην οργάνωση ενός χώρου αν πρώτα από όλα δεν σε διακρίνει επαγγελματισμός, συνέπεια κ ευγένεια απέναντι τόσο στο προσωπικό σου όσο και απέναντι σε αυτούς που θα εξασφαλίσουν την βιωσιμότητα σου...δηλαδή τους πελάτες σου!!!
Οπως σε όλες τισ δουλειές υπάρχουν άριστοι, καλοί μέτριοι και κακοί επαγγελματίες, το ίδιο ισχύει κα ιστη συγκεκριμένη .
Συμφωνούμε !!
Ο τζίρος στο μαγαζί έχει ανεβεί...τα κορίτσια είναι πολλά...+ του έκτου ...κόσμος μπαίνει βγαίνει ...δεν είναι εύκολη δουλειά και αυτές είναι δυο απλές γυναίκες...θέλει περισσότερες ικανότητες...καλύτερα ελληνικά....ζήτησα μια φορά μια μικρή....μια μικρή της λέω...και μου έφερε τη Λιζα....η οποία είναι απλά κοντή...την τελευταία φορά περίμενα 15 λεπτά να αδειάσει δωμάτιο.οι επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες που έχουν οι κοπέλες στην Δοϊράνης είναι πολύ καλύτερες...σε καθίζουν κάτω και σε αρχίζουν στο ευχάριστο Μπιρι μπίρι...δεν φεύγεις...από Σ40 έχω φύγει πολλές φορές.
petsakas79sp
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 582
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.210
- Πόντοι
- 1.076
νομίζω σου απάντησα με ονόματα ανθρώπων που τα έχουν καταφέρει κ χωρίς να έχουν σπουδάσει πυρηνική φυσική...Η ευγένεια κ η οργάνωση δεν είναι θέμα μόρφωσης.Υπάρχουν άνθρωποι με 2 και 3 μεταπτυχιακά που είναι φελοι κ άνθρωποι του πεζοδρομίου που σε εκπλήσσουν με την καλλιέργεια τους...τυποι κουλαρετε λιγακι, δεν ειναι ευκολη δουλεια για αμορφωτες γυναικες να διαχειριζονται 15 ψυχες - χαρακτηρες εκει μεσα και ταυτοχρονα 50 σωστους, ανωμαλους η μαλακες που περνουν καθε μερα
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 154
- Εμφανίσεις
- 27K
- Απαντήσεις
- 32
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 14K
- Απαντήσεις
- 68
- Εμφανίσεις
- 4K