Καλυτερα να λες " Θα κανουμε οτι μπορουμε , το καλυτερο ,να σας ευχαριστησουμε ".
Το να κανεις κριτικη ,στις αποψεις των πελατων ,δεν στο ζητησε κανεις.Ο πελατης θα πει την γνωμη του και αν δεν σου αρεσει ,ειναι προβλημα σου.
Ξερουμε πολυ καλα την κοροϊδια που κανουν τα μπουρδελα και τα στουντιο .Αλλα εκει παιζετε εντος εδρας.
Εδω ο κοσμος λεει ελευθερα την αποψη του ,και αφου μιλας εκ μερους του μαγαζιου ,και δεν εισαι πελατης ,αλλα κερδιζεις απο την επιχειρηση ,το να κανεις εδω κριτικη των σχολιων των πελατων,οπως "δεν ειναι για κανενα καλο να γινεται τοσο μεγαλο θεμα" ,ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο.Το αφεντικο σου σε πληρωνει να κανεις ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ του μαγαζιου σας ,οχι να κανεις ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ στους ΠΕΛΑΤΕΣ .
Καλημερα
Εαν ελεγα οτι "θα κανουμε ο,τι μπορουμε , το καλυτερο ,να σας ευχαριστησουμε " πιστευεις οτι δεν θα εβγαιναν καποιοι να πουν οτι τα λεμε αυτα για να καθησυχασουμε τον κοσμο και για να τους πιασουμε πελατες? ( οπως εχει ειπωθει στο παρελθον ) ?
Τι θα αλλλαζε δεν καταλαβαινω... :-
Προφανως και ο καθε ενας θα πει την αποψη του, δεν προκειται να με δεις να παραθετω κριτικες ( ειτε θετικες ειτε αρνητικες ) και να σχολιαζω το τι και το πως. Το καθε τι ειναι καλοδεχουμενο, εαν και εφοσον εχει και φυσικη υποσταση, δηλαδη υπηρξε ως γεγονος. Ειτε ηταν μια αρνητικη, ειτε θετικη κριτικη, ειτε ενα καλο η ασχημο σχολιο. ;)
Δεν θυμαμαι να επιτεθηκα σε καποιον ο οποιος εγραψε αρνητικα σχολια ;)
Ισα ισα, ακομα και τα αρνητικα σχολια χρειαζονται ετσι ωστε να βλεπουμε τα λαθη μας και να τα διορθωνουμε.
Σαν επιχειρηση, αυτο που θελουμε ειναι να ειναι και οι πελατες και εμεις ευχαριστημενοι. Το να γινεται μια αεναη συζητηση γυρω απο μια κοπελα που οι υπηρεσιες της σε μερικους αρεσουν και σε μερικους οχι ( αυτο γινεται με ΟΛΕΣ τις κοπελες εξαλλου σε ολα τα μαγαζια... ) δεν πιστευω να ωφελει κανεναν.. Η κανω λαθος??
Προφανως και ο καθενας λεει ελευθερα την αποψη του, και αυτο ζηταμε
Αλιμονο αν ψαχναμε μονο τα καλα λογια ωστε να πιαστουμε απο αυτα και να εφησυχασουμε...
Πως γινεται ομως, την μια να ειναι αρνητικο η διαφημιση των κοριτσιων ( δες λιγο πιο πριν την συζητηση ) και την αλλη η συζητηση με τους υπαρκτους/μελλοντικους πελατες? ;)
Δεν ειναι κακο ο καθενας να εχει την αποψη του, ισα ισα αυτο ειναι που ζηταμε
Οταν ομως συντηρειται μια κατασταση η οποια ουτε εμας, αλλα ουτε και εσας εξυπηρετει, τοτε καλο θα ηταν να προχωρουσαμε, για το καλο ολων