Νέα

Ad Στουρνάρη 29 «Oasis- Κέντρο Φυσικής Ευεξίας»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα agiana
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 10K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις.10 ευρώ πιο φθηνά από το συγγρού 45. Και πάλι ακριβά ρε παιδί μου....
το nuru ειναι μια ξεχωριστή εμπειρία , ο χώρος στο εν λόγω κατάστημα ειναι ειδικά διαμορφωμένο για το nuru μασάζ  , τα πάντα ειναι cleaner
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    4,6 KB · Εμφανίσεις: 19

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
Το nuru του καταστήματος
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    7,7 KB · Εμφανίσεις: 19
  • image.jpg
    image.jpg
    28,2 KB · Εμφανίσεις: 38

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
Nuru
 

Συνημμένα

  • image.jpg
    image.jpg
    9,6 KB · Εμφανίσεις: 64
  • image.jpg
    image.jpg
    5,7 KB · Εμφανίσεις: 21

zac123

Μέλος
Εγγρ.
20 Σεπ 2008
Μηνύματα
531
Κριτικές
8
Like
143
Πόντοι
6
Σεξ προσφέρεται και σε καινούργιους πελάτες ή πρέπει να σε ξέρουν ?
 

b0b

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.225
Κριτικές
1
Like
1.709
Πόντοι
216
έχω μια απορία και ας με πείτε γεροπαραξενο.
Τοσα λεφτά βγαζετε ποσο δύσκολο είναι να δώσετε 150-200 euro
να πάρετε μια mirrorless της προκοπής να βλέπουμε τι μας γίνετε ?
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.413
Κριτικές
107
Like
7.918
Πόντοι
7.815
Αγαπητή Ζάνα καλησπέρα,

Δεν θα σε κουράσω πολύ να σου διηγηθώ  μια πολύ γρήγορη ιστορία ..

Ωρα 17:50 ακριβώς τηλεφωνώ στο "θεραπευτήριο" κ ζητώ να μάθω αν είναι η Ελένη εκεί... (Ξέρεις ότι τις τελευταίες 20 μέρες επισκέφτηκα πάνω από 4 φορές το χώρο σου, με σαφής προτίμηση στην Ελένη ..)
Η κοπέλα μου απαντά ότι "ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ Η ΕΛΕΝΗ & ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ" .. Αφήνω όνομα κ λέω ότι θα είμαι εκεί το πολύ σε 20 - 30 λεπτά κ ρωτώ αν είναι ΟΚ για να μην τραβιέμαι άδικα ως εκεί . Είναι μια διαδικασία που μου την προτείνεις εσύ κ την ακολούθησα άλλες 3 φορές τις τελευταίες μέρες... Η κοπέλα  με ρωτά αν είναι όντως σίγουρο για να μην περιμένει άδικα η Ελένη κ να μην κρατηθεί τσάμπα ένα δωμάτιο ..την διαβεβαίωσα για το ότι έχει ξαναγίνει, άφησα όνομα κ τηλ, θεωρώντας ότι όλα θα είναι ΟΚ ..
Φτάνω τελικά μόλις στα 19 λεπτά, με βλέπεις στην είσοδο, την ώρα που εφτιαχνες espresso σε 2 συναγωνιστές κ χαιρετιόμαστε θερμά  όπως πάντα. Εξάλλου γνωριζόμαστε  από την προ Μαρνης εποχη .. Εσύ είσαι μαζί με μια άλλη κοπέλα (από σεβασμό στην γνωριμία μας δεν θα αναφέρω το όνομά της για να μην την "κάψω") η οποία  κ με περνά στο δωμάτιο, καθ' υπόδειξή σου, εφόσον όπως μου είπες ΟΛΑ τα δωμάτια είναι γεμάτα με κοπέλες κ μόνο ένα τελευταίο έχει απομείνει, αυτό με το στρώμα, στο τέρμα βάθος..)

Εκεί μου έρχεται η πρώην κρυάδα ..η Ελένη την οποία "είχα κλείσει" είναι στο δωμάτιο κ θα βγει σε καμιά ώρα ...!!!!! :

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Εξηγώ στην κοπέλα το σκηνικό με το τηλ κ το υποτίθεμενο " ραντεβού ", η οποία κοιτά το ταβάνι, μην γνωρίζοντας τι να μου πει .. Μάλλον μου λέει "βγήκε" από το δωμάτιο να πάρει κάτι κ ξαναμπήκε (......) & άλλα τέτοια κουφά ..

:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Εχουν δεν έχουν περάσει 30 δευτερόλεπτα παραμονής μου στο δωμάτιο, (αυτό στο τερμα βάθος για το nuru..) κ μην αντέχοντας να ακούω αηδίες που προσβάλουν οποιαδήποτε νοημοσύνη, της ζητώ να σε καλέσει στο δωμάτιο για να "μιλήσουμε" πρόσωπο με πρόσωπο κ να μου δώσεις κάποια εξήγηση για το σκηνικό. ... Η απάντησης της, ψυχρή κ αρνητική : " δεν γίνεται, η Ζάνα μόλις πέρασε σε δωμάτιο..."

Η απορία μου ήταν Σε ποιο δωμάτιο προλαβες κ μπήκες εντός 30", αφού ΟΛΑ ήταν γεμάτα κ οι 2 συναγωνιστες που τους προσφερες πριν μερικά δευτερόλεπτα καφέ, σε περίμεναν ακόμη στην υποδοχή, όταν κ τελικά αποχώρησα ...???

Αντιλαμβάνεσαι  ότι σε τέτοιες εποχές, κάθε αγνωμοσύνη κ τέτοια μορφής έπαρση, τιμουρουνται αυστηρά,  τουλάχιστον από κάποιον νοήμων, που σέβεται τον εαυτό του και τα 80 euro που "ιδρώνει" για να σας τα δώσει απλόχερα... Πολύ απλά για να μην σε κουράζω, η στοιχειώδης λογική επέβαλε την αποχώρηση μου.

Αυτό για σένα κ το προσωπικό μπορεί να μην σημαίνει τίποτα, γιατι αν απλά σήμαινε .. θα είχαμε κ άλλου είδους στάσεις κ συμπεριφορές προς τον οποιαδήποτε πελάτη σας τιμά με τον οβολό του .. Δεν μας κάνετε κανένα ψυχικό, με όλο το σεβασμό στην δύσκολη δουλειά σας, σας πληρώνουμε κ με το παραπάνω ΟΣΑ μας ζητάτε στο ακέραιο ..

Πότε προλάβεςκ μπήκες σε δωμάτιο, βρε φιλενάδα ??

Οπως κ να έχει, δεν χρειάζεται να μπεις στον οποιαδήποτε κόπο για να μου απαντήσεις ..

πολυ ανθρώπινα θα σου ζητήσω  να ΜΗΝ μας περνάτε κ για ηλίθιους ή "νηστικους" κ "πεινασμένους" που θα δεχτούμε ο,τι κ αν μας "πασάρετε" ό,τι κ αν  μας "επιβάλλετε"

´Οπως έχουμε (ή δεν έχουμε) γούστο κ σας επιλέγουμε, έτσι έχουμε κ κρίση κ αποφασίζουμε ...

Τον σεβασμό σας δεν τον διεκδικούμε, τον δικαιούμαστε ...

Τα φιλιά μου κ την καλησπέρα μου :)
 

nick9x

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.529
Κριτικές
14
Like
3.664
Πόντοι
6.495
Πεστα... :dancing: Μηπως να πεσει μαυρο για λιγο καιρο?? Στην περιοχη εχει αλλα. 3 , ισως με οχι τοσο καλο περιβαλλον, αλλα σεβονται τον πελατη.
 

sakarvats

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
1.413
Κριτικές
107
Like
7.918
Πόντοι
7.815
  Εγώ φίλε μου τελικα, το 60´αρι το έδωσα αλλού ... Κ μου είπαν & 17 ευχαριστώ, by the way ..
 

nick9x

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.529
Κριτικές
14
Like
3.664
Πόντοι
6.495
  Εγώ φίλε μου τελικα, το 60´αρι το έδωσα αλλού ... Κ μου είπαν & 17 ευχαριστώ, by the way ..
Σωστός . Κάτι τέτοια με οδήγησαν και μένα σε άλλα ευαγή ιδρύματα.

Τουλάχιστον μια εξήγηση ή μία συγγνώμη από τον εκπρόσωπο του κατ/τος windows θα έπρεπε να δοθεί...
 

!blis

Σπουδαίος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.713
Κριτικές
41
Like
3.001
Πόντοι
3.477
έχω μια απορία και ας με πείτε γεροπαραξενο.
Τοσα λεφτά βγαζετε ποσο δύσκολο είναι να δώσετε 150-200 euro
να πάρετε μια mirrorless της προκοπής να βλέπουμε τι μας γίνετε ?

Είσαι γεροπαράξενος... ;)
 

Windows

Μασατζίδικο
Εγγρ.
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
792
Like
488
Πόντοι
26
Φιλτατε Sakarvats , το οτι το κατάστημα και Ζανα ζητάνε συγνώμη για το συμβάν ειναι αυτονόητο .
Το οτι εμείς με της κριτικές και συμβουλές  την κάναμε καλη και κάθε μέρα καλύτερη ειναι το μονο σίγουρο .
Το οτι η Ζανα σέβεστε όλο το κόσμο που περνάει απο το κατάστημα ειναι βέβαιο και το ξέρουμε όλοι .
Εχει γίνει προσπάθεια και πολυ καλη δουλεια για να περάσουμε όλοι όμορφα με τη καλυτερη εξυπηρέτηση    και στης καλύτερες τιμές όσο ειναι δυνατόν .
Σε ενα μεγάλο χώρο με αρκετούς φίλους να επισκέπτονται το χώρο , επόμενος να γίνει κάποια μπέρδεμα , και τονίζω οτι το κατάστημα ζητάει συγνώμη , και θα κάνει το καλύτερο δυνατόν να μην συμβούν τέτοια γεγονότα ι όσο ειναι δυνατόν λιγότερα .
Να περάσουμε όλοι όμορφα ,και η συμμετοχή όσο περισσότερων φίλων με της κριτικές θα κάνουν ακόμα καλύτερο το κατάστημα .
 

kavliaris

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Αυγ 2010
Μηνύματα
2.288
Κριτικές
11
Like
283
Πόντοι
2.287
Έσπασε ο ανταγωνισμός και το θεραπευτηριο κοντευει να γινει κεντρο διερχομένων,ισως θα πρεπει να ανοίξετε ξανα το πανω διαμέρισμα γιατι το μαγαζι τεινει να γινει ξεπετατζίδικο για να εξυπηρετησει ολη αυτη την πελατεια.Αυτο που πρεπει να διατηρηθει ειναι το επαγγελματικο ήθος της συγκεκριμενης επιχειρησης που ηταν παλια σε πολυ υψηλα επίπεδα,διότι οτι ανεβαινει,κατεβαινει και ο κοσμος δεν συγχωρει πια τους κακους επαγγελματίες.
 

nick9x

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.529
Κριτικές
14
Like
3.664
Πόντοι
6.495
Φιλτατε Sakarvats , το οτι το κατάστημα και Ζανα ζητάνε συγνώμη για το συμβάν ειναι αυτονόητο .
Το οτι εμείς με της κριτικές και συμβουλές  την κάναμε καλη και κάθε μέρα καλύτερη ειναι το μονο σίγουρο .
Το οτι η Ζανα σέβεστε όλο το κόσμο που περνάει απο το κατάστημα ειναι βέβαιο και το ξέρουμε όλοι .
Εχει γίνει προσπάθεια και πολυ καλη δουλεια για να περάσουμε όλοι όμορφα με τη καλυτερη εξυπηρέτηση    και στης καλύτερες τιμές όσο ειναι δυνατόν .
Σε ενα μεγάλο χώρο με αρκετούς φίλους να επισκέπτονται το χώρο , επόμενος να γίνει κάποια μπέρδεμα , και τονίζω οτι το κατάστημα ζητάει συγνώμη , και θα κάνει το καλύτερο δυνατόν να μην συμβούν τέτοια γεγονότα ι όσο ειναι δυνατόν λιγότερα .
Να περάσουμε όλοι όμορφα ,και η συμμετοχή όσο περισσότερων φίλων με της κριτικές θα κάνουν ακόμα καλύτερο το κατάστημα .

Φιλτατε Sakarvats , το οτι το κατάστημα και Ζανα ζητάνε συγνώμη για το συμβάν ειναι αυτονόητο .
Το οτι εμείς με της κριτικές και συμβουλές  την κάναμε καλη και κάθε μέρα καλύτερη ειναι το μονο σίγουρο .
Το οτι η Ζανα σέβεστε όλο το κόσμο που περνάει απο το κατάστημα ειναι βέβαιο και το ξέρουμε όλοι .
Εχει γίνει προσπάθεια και πολυ καλη δουλεια για να περάσουμε όλοι όμορφα με τη καλυτερη εξυπηρέτηση    και στης καλύτερες τιμές όσο ειναι δυνατόν .
Σε ενα μεγάλο χώρο με αρκετούς φίλους να επισκέπτονται το χώρο , επόμενος να γίνει κάποια μπέρδεμα , και τονίζω οτι το κατάστημα ζητάει συγνώμη , και θα κάνει το καλύτερο δυνατόν να μην συμβούν τέτοια γεγονότα ι όσο ειναι δυνατόν λιγότερα .
Να περάσουμε όλοι όμορφα ,και η συμμετοχή όσο περισσότερων φίλων με της κριτικές θα κάνουν ακόμα καλύτερο το κατάστημα .
Οκ
Εγω καλυφθηκα και συνεχιζω κανονικα , ελπιζοντας να μην επαναληφθουν τετοια συμβαντα...
Εχουμε και κατανοηση..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom